Hae Anna.fi-sivustolta

Yksin

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Korteille jos ehdit, 16.05.2018 klo 15.41.

1. Korteille jos ehdit Vierailija

Hei,
    mitä pitäisi tehdä? Tunnen itseni todella yksinäiseksi. Eh ymmärrä miksen löydä ketään naispuolista ystävää. Asun ulkomailla.
    kiitos vastauksesta!

2. Kortteja Vierailija

Olet ilmeisesti intuitiivinen ja tarkkanäköinen ihminen. Ainakin annat varman vaikutelman itsestäsi. Tämä on vahvasti sanottu, mutta ihmiset ikään kuin pelkäävät sinua tuon tarkkanäköisyytesi vuoksi. Ja silloin on helpompi perääntyä kuin lähteä lähemmin tutustumaan sinuun. Yksi ihminen on lähelläsi, joka haluaisi tutustua sinuun, mutta hän ei tiedä miten suhtautuisit häneen. Hänellä on jotakin valkoista yllään, hiuksetkin ovat vaaleat. Hän ei ole kovin pitkä.
    Korteista nousi ensin erittäin vahvan luonteen omaava mies ja tapahtuma, siellä jotenkin näkyy vauraus. Sitten siellä olisi mahdollisuus tutustua johonkin ihmiseen epäaitojen ihmisten joukossa. Ja sitten tässä on nainen, ilmeisestikin hän jota kuvasin aiemmin. Jotenkin näin olisi ilmeisesti mahdollisuus tutustua ja ystävystyä.

3. Voi kiitos hirveästi vastauksestasi! Tuo on täysin totta että olen melko intuitiivinen ja myöskin tarkkanäköinen, koska minulla on paljon elämänkokemusta sekä hyvässä että pahassa. Mielenkiintoista että näät jonkun naishenkilön - pitääpä alkaa pitämään silmät auki! Nuo epäaidot ihmiset ovat varmaankin minun kuntosalin naiset...He jotenkin karttavat minua. Ensin ajattelin että kuvittelen mutta eräs nainen sanoi minulle että täällä on todella röyhkeitä ja epäystävällisiä naisia. Mulkoillaan vain eikä tervehditä! Olin jopa aikeissa lopettaa käymisen koska minulle tuli lähinnä vain surullinen olo. Nyt ajattelen etten anna heille sitä iloa ettâ jäisin pois :)! Mielenkiinnolla kyllä nyt katselen ympärilleni että kehen tuo kuvaamasi nainen sopii! Ihanaa kevättä Sinulle!

4. vierailija Vierailija

Ei niitä ystäviä saa, jos et edes ihmisiä tervehdi. Jos on ystävällinen ja puhelias muillem niin ei voi olla ystävystymättä.

5. Kortteja Vierailija

Kiitos palautteestasi! On hyvä, että et lopettanut kuntosalikäyntejäsi toisten naisten epäystävällisyyden vuoksi ainakaan vielä.
    Jos kuitenkin toistuvasti kuntosalilla käyminen tuottaa sinulle ikävän olon, on syytä harkita toista kuntosalia tai jotakin toisenlaista toimintaa jos siihen on mahdollisuus.

Joukossamme on ikävä kyllä, paljon pahansuopia ihmisiä, joiden naamion taakse herkän ihmisen on helpompi katsoa. Siitä huolimatta syystä tai toisesta me saamme olla/joudumme olemaan kaikenlaisten ihmisten joukossa vaikka emme pitäisi toisistamme tai haluaisi tutustua lähemmin tai ystävystyä. Siitä huolimatta fiksut ihmiset käyttäytyvät kohteliaasti toisiaan kohtaan. Henkilökohtaista valintaa voi jokainen tehdä oman tilanteen mukaan siitä minkalaisessa seurassa haluaa vapaa-aikaansa viettää. Siihen meillä jokaisella on oikeus. Ihanaa kesää sinullekin.

6. Kiitos taas jalleen kerran palautteestasi! Juuri niin, turha hakata paataan seinaan turhanpaivaisten ja ikavien ihmisten seurassa! Sita ohjetta olen noudettanut jo kauan. Jotenkin vain tuntuu etta minun ei pitaisi luovuttaa tuollaisten ihmisten vuoksi. Todennakoisesti en ole ainoa joka tuntee samoin - nyt kun mietin miten montaa vakituista ihmista ei enaa nay tuolla salilla. Puhun nyt tuntiliikunnasta. Niinhan se on etta pieni joukku ikavia ihmisa voi terrorisoida suurempaa enemmistoa. Nautin todella paljon noista tunneista ja siksi olen vain paattanyt etta ignooraan nuo ihmiset ja keskityn vain nauttimaan tunneista. Ja edelleen mietin kuka tuo mysteerinainen mahtaa olla :). No, se selviaa aikanaan! Voi hyvin!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri