Hae Anna.fi-sivustolta

Yksinäinen

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 12.09.2018.

1. vierailija Vierailija

Minulla on nyt suruaika :cry: ja vieraassa paikkakunnassa asunut kohta 3vuotta. On mulla mieskaveri joka asuu lähes naapurissa 300m päässä eli tosi lähellä mutta nähdään vain 2 kertaa viikossa. Nyt minulla ei ole enää ketään ja mietin takaisin muuttoa sinne mistä muutinkin kun siellä on tuttuja ja kavereita ja läheisiäkin vaikka harvoin tekemisissä. En tiedä saanko asuntoani myytyäkään? Tunnen olevani jumissa...

2. vierailija Vierailija

Kuinka vanha olet,ja oletko nainen ja missä sinä asut?Minä olen erittäin yksinäinen 64 v mies!

3. Ajattele itseäsi Vierailija

Kyllä minä kannustaisin sinua palaamaan takaisin lähemmäs ystäviä ja sukua. Koska tapailut miesystävän kanssa ovat noin harvoja, ei siitä ole paljonkaan sinulle iloa. Voiko puhua edes seurustelusta? Harvakseltaan voi tapailla etäämpääkin.

Laita asuntosi myyntiin, se kuitenkin kestää aikansa. Saat ajattelemista ja toimintaa, kun alat ottaa selville muuton asioista ja asuntotarjonnasta. Ystäväsi ovat varmasti mielellään mukana prosessissa.

Suru vaatii aina aikansa ja tilansa, mutta aktiivisuus muussa elämässä helpottaa ja nopeuttaa siitt selviämistä. Kaipaus ja muistot eivät häviä, eikä niistä haluakaan luopua. Niiden kanssa oppii elämään.

4. vierailija Vierailija

Se on totta. Olen tapaillut aikaisemminki etäämmältä ja se oli ymmärrettävää kun asuu 500 km päässä että tapaillasn harvakseltaan mutta sitä en ymmärrä että asutaan lähes naapureina eikä haluta kuin tapaillaan harvakseltaan. Hän pyöräilee parvekkeeni alta ohitse eikä poikkea katsomaan minua kuin sovittaessa. Se on vähän outoa? No mietin nyt sitten omaa elämää vai onko minulla enää mitään kun suruni on kova ja haluaisin myös poikani perässä...nytkin olen ottanu liikaa rauhoittavia että haluaisin lipua pois kun tuntuu että olen arvoton. Eihän mulla ole enää mitään poikani menetyksen jälkeen. Miesystävälläkin on omaa elämää ja kiireinen vaikka on eläkeläinen...ei jaksa lohduttaa minua enää...mutta kiitos vastauksesta. Se on fiksu vastaus sinulta. Ihana ihminen❤

5. vierailija Vierailija

Miksi helvetissä käytät surevaa hyväksesi?

6. Aho Vierailija

Olen myös yksinäinen nainen. Voisimme ainakin jutella.

7. Vierailija Vierailija

Jutella voi aina. Nro 0405792374. Jos ilmoittaa ettei saada yhteyttä tai ei vastaa niin olen jonkin työn ääressä. Soita sitten uudestaan. En tee vastapuhelua koska en halua myyntihenkilöiden kanssa puhua. Hyvää jatkoa kaikille. Olen 64 v nainen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri