Hae Anna.fi-sivustolta

Yksinäinen

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä poikamies, 21.04.2019.

1. poikamies Vierailija

Nyt tämä pyhä on pian ohi mutta olin niin onneton eileniltana että helpostia saanut itkeä jos halunut!Minä olen 65 v mies,poikamies ja haluaisin löytä joku nainen joka on yksinäinen!Minä asun kolmiossa Kokkola-Seinäjoki-Vaasa

2. lähde etsimään Vierailija

Mene käymään seurakuntien erilaisissa tapahtumissa, sanomalehdistä löytyy ilmoituksia ja myös netistä googlettamalla. Ei väliä, vaikka et olisikaan uskovainen. voit mennä ev.lut., helluntailaisten tai vapaakirkon tilaisuuksiin. Kesällä on paljon ulkoilmatapahtumia ja telttakokouksia, sinne vaan muiden mukana. Seinäjoella on erityisen paljon tapahtumia. Voisit liittyä myös johonkin vapaaehtoisryhmään, jossa on miehiä ja naisia, nuoria ja vanhoja. Kotoa sinua ei kukaan tule hakemaan, on oltava itse aktiivinen!

3. vierailija Vierailija

Kiitos neuvoistasi!Minä olen uskovainen,rukoilen aamulla ja illalla ja joskus keskellä päiväkin mutta olen niin hullu että en kehtaas mennä ne paikat joka sinä mainitsi!

4. lähde etsimään Vierailija

No mutta! Mikset kehtaa mennä seurakuntaan, jos olet vielä uskovainen? Oletko luterilainen, vai vapaita suuntia edustava.? Jos vielä rukoiletkin, oletko rukoillut itsellesi uskovaisia, siis tosiuskovaisia, ystäviä? Ja pyytänyt Taivaan Isää lähettämään sinulle hyvän vaimon? Tiedäthän, että Herra auttaa niitä, jotka itsekin tekevät asian hyväksi oman osuutensa.
    Esirukouspyyntöjä kannattaa lähettää tv7:n suoriin ohjelmiin kanssa.
    Ja vielä: ala jo etukäteen kiittämään, että sinulle on luvassa ja tulossa rakas ystävä. Siunausta!

5. vierailija Vierailija

Kiitos että kirjoitat minulle!Minä kirjoitin pitkä kirje mutta unohdin lähettä se!Minä olen sellainen uskovainen että naapurit nauravat jos minä lähden kirkolle!Ei minulla on väliä mitä nimi se on,jos se on luterilainen eli babtisti!En elä kuin minä olisi uskovainen paitsi että annan aika paljo rahaa joka kuukausi Unicef vaan sen takia että olen omarakas ja lukenut että Jumala rakastaa ne ihmiset joka annaa lahjoja!

6. lähde etsimään Vierailija

Harmi että pitkä kirjeesi meni taivaan tuuliin, olisi ollut kiva lukea. Hienoa että sinulla on oma seurakunta. Ikävää ettet voi käydä kirkossa naapureiden puheiden takia. Voisit kyllä mielestäni jättää naapurien mielipiteet sikseen ja mennä sinne, minne itse haluat, vaikka kirkkoon. Jumala rakastaa ihmistä, ilman rahalahjojakin, sillä "armosta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden".
    Olen itse uskossa, käyn paljon srk:ssa, katson seiskan ohjelmia päivittäin, olen aktiivinen seurakuntalainen, ilman sitä olisin kanssa hyvin yksinäinen. Siunausta!

7. vierailija Vierailija

Minä olen syntynyt luterilainen ja saan joka toinen viikko kyrkpressen(kirkolehti)Kuka sinä olet?Oletko sinä vapaa nainen?Minä luulen että Jumala voi lukea meidän ajatuksia!Hän ei voi kuunnella kaikki rukoukset äänellä,se on niin paljo meteli maailmassa!Minä luulen että kaikki ihmiset on joku lehettäjä aivossamme!Se ei ole niin tärkeä käydä kirkossa,se on pääasia kuinka me elämme täällä!Missä sinä asut?391

8. lähde etsimään Vierailija

Seurakuntaelämä ja kirkossa käyminen ovat sosiaalista toimintaa, siellä löytää uskonystäviä ja saa nauttia hengellistä ravintoa. Yksinäiselle ihmiselle virkistävää. Pelkkä kirkossa käyminen sinällään ei tee ketään autuaaksi! Minä uskon että kaikki rukoukset kuullaan, kunhan ne tulevat sydämestä. "Älkää turhia hokeko, ei teitä kuulla teidän monisanaisuutenne tähden", jotenkin näin sanoo Raamattu. Se on tärkeää, miten me elämme. Elämänohjeet löytyvät nekin Raamatusta.
    Asun Varsinais-Suomessa, olen jo melko iäkäs, minulla on kaksi aikuista lasta ja kaksi lastenlasta. Asun yksin ja olen aika tyytyväinen elämääni. Toivotan johdatusta ja siunausta!

9. vierailija Vierailija

Minä olen unohtanut sanoa että kuuntelen joka aamu aamuhartaus radiossa ja sunnuntaina Jumalanpalvelus radiossa ja se on melkein paremmin kuyin istua kirkossa ja kuunella kuin joku laulaa "falskt" eli istua ja ärsyttää että joku puhuu penkissä eli lapset puhuvat!Mutta elän normaali elämä,otan vähän viinaa ja viini ja katson paljo teeveessä,filmit ja tv sarjat,äsken kauniit ja rohkeat!

10. lähde etsimään Vierailija

Totta se on, että kotona omassa nojatuolissa aamuhartauden ja jumalanpalveluksen kuunteleminen on mukavampaa ja keskittyneempää kuin sellaisessa kirkossa, jossa lapset itkevät ja kiljuvat ( kokemusta on) . Mutta jos koet olevasi yksinäinen, silloin vaan pitäisi lähteä jonnekin, jossa on muita saman henkisiä ihmisiä. Lähdettävä pois omalta mukavuusalueelta. Minä vietän paljon aikaa kodin ulkopuolella, lasten ja lastenlasten kanssa, koska he ovat minulle tärkeitä. Käyn kuntoilemassa ja töissäkin välillä. Seurakunta ja vapaaehtoistyö ottaa oman aikansa. Kotona surffailen netissä ja somessa aikani kuluksi.
    Yksinäisyys on jo Suomessa kansantauti, tutkimuksen mukaan meillä on 1 miljoona yksinäistä ihmistä. ??

11. vierailija Vierailija

ok

12. lähde etsimään Vierailija

Toivon Sinulle, Ystäväni
    Petri Laaksonen

Toivon sinulle, ystäväni, että elää taas uskaltaisit, että surujen suurten jälkeenkin ilon siiville nousta saisit. Toivon sinulle, ystäväni, ettet lakkaisi luottamasta, vaikka vielä on aivan hämärää, kevään pelto on roudassa vasta.

Toivon sinulle, ystäväni, taivaan raikkaat ja lempeät tuulet, että kaikkina elinpäivinä levon löydät ja lohdun kuulet.

Toivon sinulle, ystäväni, että hymyyn taas puhkeaisit, että mykkyyden yönkin jälkeen taas laulun siiville nousta saisit. Toivon sinulle, ystäväni, että löytäisit polkusi uuden. Nähdä saat miten ilo pulppuaa vielä lähteestä salaisuuden.

Toivon sinulle, ystäväni, että huolista hellittäisit, että pimeiden päivien jälkeen taas syliin suurimman varaan jäisit. Pyydän sinulta, ystäväni, älä toivoa milloinkaan heitä. Ja kun itse et jaksa uskoa kulkee vierelläsi enkeleitä.

13. vierailija Vierailija

Kiitos!

14. lähde etsimään Vierailija

Kaikille teille, jotka olette yksinäisiä ja kaipaatte ystävää tai puolisoa, nyt on suorana menossa esirukousohjelma TV7-kanavalla. Näitäkin asioita voi rukoilla, Jumala on myös käytännön elämästämme kiinnostunut. Moni on löytänyt aviopuolison myös rukouksen avulla Ohjelmaa voi katsoa myös netin kautta. www.tv7.fi/

15. vierailija Vierailija

ok

16. lähde etsimään Vierailija

17. Mistä tunnet sä ystävän Arja Saionmaa

18. vierailija Vierailija

Näin se on!Minulla on aika paljo rahat mutta en ole silti onnellinen!

19. vierailija Vierailija

Kysytkö minua?Minä yksinäinen poikamies?

20. lähde etsimään Vierailija

Niinhän sitä sanotaan, että raha ei tee onnelliseksi, mutta ei se rahattomuuskaan tee onnelliseksi. Pitää olla ainakin sen verran, että pärjää omillaan. Minulla on pienet tulot, välillä on tiukkaa, mutta voin sanoa itsestäni, että olen omasta mielestäni onnellinen, positiivinen ja iloinen ihminen. Olen tyytyväinen siihen, mitä minulla on. Vaikka elämä on välillä selviytymistä yksinäisen arjen keskellä......
    Siispä, sinulla on rahaa , mutta onnea se ei ole tuonut. Onnea ei voi ostaa rahalla, se tulee ihmisen sisimmästä, sielusta ja sydämestä.
    Toivotan onnea etsimiseen ja löytämiseen!

21. lähde etsimään Vierailija

Minä kysyn sinulta......

22. vierailija Vierailija

Kiitos!

23. vierailija Vierailija

Minä en kuuntele mitä laulua täällä eli facebookissa eli missä tahansa tietokonella!Joskus you tubessa!

24. lähde etsimään Vierailija

Tämän Ystävän laulun sanoissa on sanoma....hyvät sanat
    YouTubessa on monien taiteilijoiden tulkintoja mm. Vesa-Matti Loiri ja Tapani Perttu , suosittelen

25. vierailija Vierailija

Voi huua dåå!Että ei löytäisi parempi Yoy Tubessa kuin tuo?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri