Hae Anna.fi-sivustolta

Yksinäinen

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä poikamies, 21.04.2019.

1. Ystävänlaulu on alunperin venäläinen laulu, jonka Vladimir Vysotskin on säveltänyt elokuvaan Vertikal v. 1967. Se oli kauan kiellettyjen laulujen listalla Neuvostoliitossa, mutta levisi silti ympäri maailmaa nopeasti.

Laulussa on suomalaisittain surullinen melodia ja opettavaiset sanat. Luonto pitkospuineen ja tuntureineen on symbolisesti mukana. Lähde ystävän kanssa vaikka kahden viikon erämaavaellukselle tai purjehtimaan myrskyisille merille, niin todennäköisesti senjälkeen tiedät, onko ystävyyttä vielä jäljellä.

Tosiystävät ovat todella harvinaisia, enempi löytyy tyhjänpuhujia ja teeskenteljöitä. Todellinen ystävä ei unohda hyvinä eikä huonoina aikoina.

Suomalaisia sananlaskuja ystävyydestä:
    Hädässä ystävä tunnetaan.
    Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
    Sairaus on ystävyyden puntari.
    Ystävyys ei yksinpuolin pysy.

2. Ystävä Vierailija

Sitä hyvää jota olet aina toivonut
    Sitä hyvää, jota olet aina toivonut,
    sitä kaunista, jota olet aina halunnut,
    sitä ihanaa, josta olet aina haaveillut,
    toivon sinulle tapahtuvan

3. Ystävä Vierailija

Hauskaa Vappua sinulle Yksinäinen Poikamies!
    Toivottavasti kivaa seuraa on löytynyt.
    Minulla on "klara vappen, bara vatten, hela natten"

4. vierailija Vierailija

Kiitos!Minä olin yksin koko päivä ja ilta,ei edes puhelinpuheja!Jo aamupäivällä kun olin lopuksi onnistunut täyttää EU paperit tietokonella minä otin kaksi pientä viskidrinkeijä se oli kaikki mitä minä otin eilen!

5. vierailija Vierailija

Me joudumme nykyään hakea EU tukirahat Tietokonella!

6. Ystävä Vierailija

No voi, no tuli tehtyä ainakin hyödyllisiä paperitöitä. Olisin voinut tulla kaveriksi, mutta täältä Varsinais-Suomesta on varmaan 400 km matkaa. Piipahdin tuttavien pihajuhlissa , ilma oli kylmä, tulin kotiin.
    Hyvää kevättä!

7. vierailija Vierailija

Juu,harmillista että se on niin pitkä matka kaikille!Jos joku nainen lukee tämä joka asuu lähempi minua,kirjoittaa!

8. Ystävä Vierailija

Lähden käymään Oulussa tässä kevään korvalla tai alkukesästä, olen asunut siellä pitkään ja käyn siellä joka vuosi sukuloimassa. Ajan aina Rantatietä, voitaisiin treffata jossain sielläpäin, jos se sinulle käy?
    Hauskaa Vappua!

9. vierailija Vierailija

Mielellään haluan tavata sinua silloin!Oletko sinä se vanha uskovainen nainen eli kuka sinä olet?Sinulla joka on paljo lastenlapset joka sinä hoidat?Puhutko kasitie eli tie 19?Minä asun tasan kasitien ja tie 19 välillä 7 km jompikumpi!

10. Ystävä Vierailija

No joo (naurua..), olen kyllä sinua vanhempi ja olen "se uskovainen", joka kirjoitti sinulle ensiksi. Olen omasta nielestäni nuorekas, pirteä ja seurallinen . Ei minulla ole kuin kaksi lastenlasta, ei siis paljon enkä nyt kovin paljon heitä hoida. Ajan kasitietä aina kun käyn pohjoisessa. Toukokuun loppupuolella aion lähteä reissuun.
    Katsotaan sitten!

11. vierailija Vierailija

Kun minä kirjoitti että olen 65 v se kuullosti sinulta että sinä olet paljo vanhempi ihminen ja että lastenlasta on sinun elämä nykyään mutta minä olen ilonen jos olet pirteä ja seurallinen!Saa nähdä koska kylvöhommat tule valmis?

12. Ystävä Vierailija

Herra siunatkoon sinun kylvösi ja sinun peltosi! Amen

13. vierailija Vierailija

Kiitos mutta mielummin haluan että sinä rukoilen minulle kuin minun kylvöni ja peltoni!Se oli hyvä rimmi tuo aikaisemmin vatten natten ja vappen!

14. Ystävä Vierailija

Siunaus ja rukous ovat lähellä toisiaan, Jumalan siunaus on itsessään myös rukous. Mutta rukoilen sinulle myös hyviä säitä ja runsasta satoa, ja kaikkea hyvää Amen.

15. vierailija Vierailija

Kiitos oikein paljon!

16. Ystävä Vierailija

Tänään koko päivä töissä. Siellä on myös koira hoidettavana. Olen saanut "koiraterapiaa" pitkin päivää, siinä yksinäisyys unohtuu. Kyllä se vaan niin on , kuin sanotaan "Koira on ihmisen paras ystävä"

17. vierailija Vierailija

Minä olen kissaystävä mutta olen niin laiska oppia kissat että he eivät pissaa ja kakkaa joka paikka että ei minulla on kissa!

18. Ystävä Vierailija

Kissa on myös kiva lemmikki, etenkin jos on seurallinen sylikissa. Suosittelen! Kissa on luonteeltaan siisti, oppii sisäsiistiksi kun sillä on hiekkalaatikko, jossa se oppii helposti käymään tarpeillaan. Koska kissa on saalistaja, paras vaihtoehto on maatiaiskissa?, joka viettää aikaa ulkona , pyydystää pelloilta hiiriä ja myyriä ravinnokseen. Eikös sinulla ole noita peltoja, vaikka useammallekin kissalle?

19. vierailija Vierailija

Minulla on paljo villikissoja joka juokse täällä pellolla ja pyydystää peloilta hiiriä myyriä!

20. Ystävä Vierailija

Ihminen - ole oman itsesi paras ystävä!
    Rakasta itseäsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
    Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.
    Ole armollinen.
    Turvaa Jumalaan hyvässä ja pahassa, sillä

"Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu."
    (Psalmi 23)

21. poikamies Vierailija

Vaikka minä uskon Jumala en elää kuin joku uskovainen ihminen,minä juon vähän ja manan kovalla äänellä,siis aivan tavallinen nainen voi asua minun kansani!Minulla on ollut monta tyttöystävät joka en uskonut Jumala ja silloin olen rukoillut hiljaa peiton alle eli sulkenut wc ovi ja rukoillut siellä!En ole yhtään varma että Jumala on mutta toivon että hän voi auttaa meitä mutta kun näen kuinka nuoret ihmiset kuolevat syöpään vaikka he ovat uskovaisia ja varmasti rukoillut tulla terve rupean epäillä mutta minä toivon että Jumala on ja rukoilen!

22. vierailija Vierailija

Lainaus kirjoituksestasi: " En ole yhtään varma että Jumala on...."
    "...rupean epäillä mutta minä toivon että Jumala on ja rukoilen "

Meidän tarvitsee vain uskoa, sillä uskovan rukous voi paljon kun se lausutaan totuudessa. Rukous ei saisi olla pelkkiä sanoja tai tyhjän hokemista, sellaisesta Raamattukin varoittaa. Minne sinun monet tyttöystävät ovat häipyneet vai oletko itse sanonut suhteen irti?

23. vierailija Vierailija

Minä olen ollut liian rehellinen heille,sanonut että sinä olet paksu,lyhyt,sinä haisee suusta ja ollut ilkeä kielessäni,sanonut paljo ilkeitä asioita!

24. vierailija Vierailija

Ei minun rukouksia on mitään tyhjiä hokemista,minä ajattelen aivossani joka sana ja minä luulen että Jumala voi lukea meidän ajatuksia,että jokainen ihminen on aivossamme lähetin koska ei Jumala voi kuunella kaikki maailman rukouksia ääneen!Ehkä sataa miljoonia ihmisiä rukoilen just nyt!

25. vierailija Vierailija

]Minä olen ollut liian rehellinen heille,sanonut että sinä olet paksu,lyhyt,sinä haisee suusta ja ollut ilkeä kielessäni,sanonut paljo ilkeitä asioita![/QUOTE]

"Kielen varassa on elämä ja kuolema –

niin kuin kieltä vaalit, niin korjaat hedelmää."

sanoo Raamattu, Sananlaskut 18

Uskovaisen tulisi elää niin kuin Raamattu opettaa, muuten elämä on ristiriidassa Jumalan tahdon kanssa. Hedelmä ilkeistä ja pahoista sanoista on yksinäisyys, ei kukaan halua olla kauan pahasuisen ja kiroilevan ihmisen seurassa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri