Yksinäinen ja epätoivonen olo....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen äiti

Vieras
Taas sama olo heti aamulla, mikään ei huvita eikä jaksa.... Ei ole ketään kenen kanssa menisin, paitsi tietenkin lapseni 3v. Aina ei huvita mennä yksin puistoon, ei siellä edes ole muita :( Tuntuu et kaikki muut ovat perheittensä kanssa kotona, sukulaisissa, kavereiden kanssa tms... Me vain kaksin pojan kanssa. Pärjätään hyvin, käydään ahkerasti puistoissa tms, mutta aina välillä tulee tämmösiä yksinäisiä hetkiä... Ennen lasta tuntui, että minulla on ystäviä, mutta nykyään ei, kaikki ovat vuosien saatossa hävinneet... viesteillään joskus, ja naamakirjassa enemmänkin, mutta muuten olen aina poitsun kanssa kaksin. Olenko ainoa joka tuntee näin?

Täällä toinen yksinäinen.. minun yksinäisyyteni on tosin ainakin osittain itse aiheutettua, en jaksa/halua ylläpitää liian läheisiä ihmissuhteita ja siten olen viime aikoina etääntynyt tarkoituksellisesti parista hyvästä ystävästä. Jonkin sortin masennusta kyllä on, aina ei vaan jaksa. Minä en tosin haluakaan liian läheisiä ystäviä, varsinkaan naisia, en jaksa sitä juoruamista ja asioiden tilitystä päivittäin.. huh.

Mies olis tietysti kiva, mutta hyvät ovat harvassa ja huonosti ei ole kuin harmia..

Yhteistyössä