Yksinäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinäinen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinäinen?

Vieras
Onkohan tämä väärä palsta tälläseen? Olen parisuhteessa oleva 36v mies 08 alueelta joka on kyllästyny suhteeseen ja kaipais ystävää.Oisko neitosia tai rouvia salaiseksi ystäväksi?

No mutta! Mä näin sun vaimos tuolla deittipuolella. Etsii seuraa yksinäisistä miehistä, on kuulemma avoliitossa yksinäinen. Hänelläkin on yksi lapsi, ja parisuhde. Teillähän saattaisi olla paljonkin yhteistä, jos vain sattuisitte samalle sivulle deittailemaan. Omakuva-sivulla oli hänen värkkinsä kuva, kannattaa lähettää nyt kipinkapin vaimolle tekstiviesti, ennenkuin joku isomoloinen mies kerkeää ensin.

Mä myös rauhallinen..ehkä hieman ujoki? Mutta erittäin huumoritajuinen työssä käyvä mies. Ja ihmisen mittanen189/88. Vaikka parisuhteessa ei kauheesti riitoja tai ms. niin tuntuu että jotain puuttuu? Tunnen itseni yksinäiseksi.

Huumorintajua löytyy minultakin. Samoin parisuhteessa kaikki hyvin ja päällisin puolin kaikki okei. Mutta jotakin puuttuu ja se jotakin on läheisyyttä. En tiedä mihin on hävinnyt rakkaus, ehkäpä arkipäivän asioihin. Elämä on nyt jotenkin kadoksissa. Tuntuu ettei ole mihin tarttua. Noista asioista syntyy minun yksinäisyys.

Jos haluat vain lievittää yksinäisyyttäsi, miksi haet sitten salaista seuraa juuri naisista? Mikset yrittäisi saada miespuolisia kavereita? Ei se parisuhde ainakaan paremmaksi muutu naisseuraa hakemalla ja salaamalla asioita puolisoltaan...

On väärin kumppaniasi kohtaan lähteä etsimään salaista seuraa - petät jo henkisellä tasolla. Haluaisitko itsellesi tehtävän samoin? Ole avoin ja rohkea sekä rehellinen ja keskustele asiasta kumppanisi kanssa. Ole mies - älä vellihousu! Älä petä, kanna vastuusi ja niele ylpeytesi sekä osoita pyyteetöntä kunnioitusta kumppaniasi kohtaan.

Yhteistyössä