yksinäisyydestä ja seksin kaipuusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ööö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"ööö"

Vieras
Olen parisuhteessa jossa ylä-alamäkiä suhteettoman paljon. En tiedä miten tästä saa toimivan ja en tiedä onko mies kenties alistaja narsisti. Voiko sellainen koskaan parantua? Olemme molemmat tehneet pahoja asioita tässä suhteessa.
Oma suhteemme alkoi seksistä. Oikeastaan ihastuimme toisiimme seksin kautta eikä yhteisten päämäärien tms. samanlaisuuden kautta. Seksi ollut aina hyvää mutta sitä on vuosia ollut jo liian harvoin. En tiedä miten sen saisi piristettyä. Mies ei ole pitkään aikaan tehnyt aloitetta ja mietin voisiko olla toinen? Itse tosin kiistää sen. Itse minun pitää tehdä aloitteita. Tuntuu turhauttavalta ja siltä ettei mies rakasta minua. =( Vaikka sanoo rakastavansa jopa useammin kuin minä. Kärsin tästä seksittömyydestä ja läheisyyden kaipuusta. Haluaisin niin huomiota itselleni. Meillä myös 2 lasta ja olen paljon yksin heidän kanssaan. Olen eroa miettinyt ja monesti jompi kumpi riidoissa puhuu siitä. Silti kun ajattelen mieheni toisen kanssa niin tulen mustasukkaiseksi. Miehestä en tiedä. Tuntuu etten viitsi kaikkia tunteita hänelle kaataa edes kun en tiedä onko hän enään kiinnostunut niin ja lyönkö vain päätä seinään. Itse olen suhdetta kannatellut ja yrittänyt hoitaa ja mies ei oikein tee mitään.

No nyt mies tulossa kotiin ja seksiä todennäköisesti tänään. Toivotaan että se tästä lutviutuu. Ainakin sanoi rakastavansa, eikö silloin tarkoita sitä?

Yhteistyössä