yksinäisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten löytää uusia kavereita? olen muuttanut uudelle paikkakunnalle pikkukaupunkiin. opiskelujen jälkeen jumiuduin tänne kun löysin täältä miehen. kavereita vaan ei löydy. olen lasten kanssa käynyt perhekerhoissa tms ja tuntuu että muilla äideillä on omat piirit jo valmiina ja saan vain hiljaista mulkoilua jos yritän ystävällisesti avata keskustelua.

tekis mieli muuttaa takaisin kotipaikkakunnalle entisten ystävien luo , mutta olen etääntynyt jo niistäkin täällä ollessani., kun pääsee käymään siellä harvoin... enkä halua jättää miestäni, joka ei muuta täältä mihinkään kirveelläkään..MASENTAA ja välillä itkettää kovasti olla yksinäinen, kun tarviis myös ystävien seuraa joiden kanssa puhua...

Onpa hankala tilanne. Voitko mennä mukaan johonkin esim. yhdistystoimintaan? Entä joku harrastus, missä voisi tutustua muihin? Osa-aikatyö?

Mulla sama tilanne, muutin miehen perässä ulkomaille. Mutta mä taas nautin tästä kun saan olla yksin, joten vähän väärä ihminen vastaamaan..

Nautin yksinolosta, kuopus nytkin kaverinsa kanssa. Nyt vain jotenkin haikea olo kun meni yhden ystävän kanssa sukset ristiin, joutavasta epäilystä. Kyllä se tästä taas ja onhan mulla työ, jonka vastapainoksi nautinkin hiljaisuudesta yksiksein.

Yhteistyössä