Yksinhuoltaja uudessa kaupungissa ilman ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ammu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ammu"

Vieras
Mistä voisi kaupungissa etsiä uusia ystäviä? Melkein yläkouluun meneviä lapsia ja pk-ikäinen, kohta kouluun hänkin. Ehdotuksia otetaan vastaan =)

Olen täysin yksin, ilman mitään verkostoa joten hätätilanteeseen kaipaisin apua, esim nuorimmainen sairastuu tai työvuoro venyy tahtomatta muutaman tunnin....

Ja pohjoisesta Suomesta kyse, onko kerhoja, kahvilahetkiä yms....

Mistäköhän kaupungista on kyse? Itse asun Torniossa, ystäviä ei liiaksi asti ole. En minä voi kenenkään lapsenvahdiksi ryhtyä, kun on omatkin lapset hoivattavana, mutta ystäväksi voin ryhtyä ja ystäväthän mahdollisuuksien mukaan tietenkin myös auttavat toisiaan. Sinulla on sen verran isoja lapsia jo, että eivätköhän vanhemmat sisaruksetkin voi toimia hätätilanteessa apuna. Mutta jos olet Torniosta, laitahan sähköpostiosoitetta tähän ketjuun.

Että ärsyttää aloitukset jotka kuivuu kasaan kun joku ehdottaa sähköpostin vaihtoa tai kysyy paikkakuntaa! Ei ihme että maailma täynnä yksinäisiä äitejä jos äidit ovat liian urpoja tai sosiaalisilta kyvyiltään liian köyhiä ollakseen kontaktissa muihin äiteihin muuten kuin anonyyminä KaksPlussan Mitäs nyt -palstalla!

Enpä tässä mitään lapsenvahtia etsinytkään vaan ystävää ja kirjoitin että etsin nimenomaan sellaista ystävää jolta saa apuakin hätätilanteessa.

Vaan antaa olla.

Tinderistä löytyy lukemattomia hölmöjä pillun puutteessa eläviä miehiä joille kelpaa jopa yksinhuoltajakin patjaksi. Hölmöimmiltä saattaa saada puristettua rahaa ja palveluksiakin.

oulun seudun yhden vanhemman perheiden liitto :) siellä on monenlaista toimintaa, eniten nyt oulussa olkkareita. yvpl:llä varmaan paikallisia liittoja myös muissa kaupungeissa. minä oon ite yh oulusta.

Kuinka pohjoisesta. Ihan napapiirin yläpuoleltako? Ystävät on aina tervetulleita ja tottakai ystävä auttaa, jos ystävä hädässä on. Kerrotko missä päin asustelet?

Ei vittu, mitä hyypiöitä täällä on. On ap saanu aika törkeitä vastauksia. Kyl on ihme juttu toi, että jos on yh, niin jumalauta, että on pakko heti hyökätä sen kimppuun. Taitaa huutelijat ite olla justiin niitä, jotka hoidattaa pentunsa sukulaisillaan ja kavereillaan, että äiti pääsee joka viikonloppu vetää pään täyteen ja vahtaamaan miestänsä.

Yhteistyössä