YKSINHUOLTAJAT EROTTAA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HMM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HMM

Jäsen
04.06.2004
587
0
16
Olen työskennellyt asiakaspalvelualalla 20 vuotta. Jännästi yh-perheet oppii tunnistamaan. Myös kaupassa käydessäni voin lyödä vetoa joidenkin pesueiden puolesta, että ovat yh-porukkaa. Yh-äidillä on tietty tapa pukeutua ja käyttää asusteita. He meikkaavat omalla tyylillään ja hiuksetkin ovat just niin yh, että!
Perjantaina on hirveää käydä marketeissa, kun yh-pesueet riekkuu ympäriinsä ja kinuavat kaikenlaista. Äidit huutavat tupakanpolttamalla äänellään, että ei oo rahaa.
Käytös on kaiken kaikkiaan niin läpinäkyvää.
Työpaikallani yh-perheiden lapset käyttäytyvät eri tavalla kuin muut lapset.
Ovat levottomia, puhuvat kovalla äänellä ja alkavat meikata kymmenvuotiaina.

Onneksi en itse ollut yh-lapsi. Onneksi en joudu viettämään vapaa-aikaa yh-perheiden kanssa. Koettakaa pärjätä!

Voi voi!!!Olen yhden lapsen yh-äiti enkä kyllä tunnista tuosta itseäni.Pukeudun trendikkäästi ulkonäköni on huoliteltu,käyn kampaajalla meikkaan jne.En huuda lapselleni kaupassa.Työskentelen lastenparissa.En tupakoi.Lisäksi lapsestani ei ole koskaan valitettu tarhassa.Hän ei kiusaa ketään, tottelee vieraita aikuisia auttaa venhempia ihmisiä ja pienempiä lapsia jne.Kurjaa jos olet tavannut vaan sellaisia yh-äitejä jotka ovat palaneet loppuun.Ei sen puoleen näen minä myös niitä jotka käyttäytyivät juuri niinkuin sanoit....

Mistä sinä siis varmistat sen esim kaupassa, että ovat yh-perheitä? Käytkö kysymässä? Ja käytkö kysymässä niiltäkin, joiden ajattelet olevan ei-yh-perheitä, että arvasitko oikein?

No ei ne kaikki tupakoitsijoita ole. Itse en ole koskaan edes tupakkaa maistanut eikä meillä koskaan kinuta kaupassa mitään sillä lapsi/lapset osaavat kyllä pyytää haluamaansa kinuamatta. Joskus jopa saavat tahtonsa läpi, mutta ei aina eli kaikki harkitaan tapauskohtaisesti riippuen siitä mitä pyytävät.
Juu ja tukka kylläkin saattaa olla perjantaina likainen, mutta silloinhan on saunapäivä, joten ketä se haittaa? Takulla et pystyisi sanomaan minkälainen perhe esimerkiksi minulla on. Onko sinulla nyt hyvä mieli, kun olet saanut parjata suurta joukkoa ihmisiä tällä palstalla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 20:57 eräs kirjoitti:
No ei ne kaikki tupakoitsijoita ole. Itse en ole koskaan edes tupakkaa maistanut eikä meillä koskaan kinuta kaupassa mitään sillä lapsi/lapset osaavat kyllä pyytää haluamaansa kinuamatta. Joskus jopa saavat tahtonsa läpi, mutta ei aina eli kaikki harkitaan tapauskohtaisesti riippuen siitä mitä pyytävät.
Juu ja tukka kylläkin saattaa olla perjantaina likainen, mutta silloinhan on saunapäivä, joten ketä se haittaa? Takulla et pystyisi sanomaan minkälainen perhe esimerkiksi minulla on. Onko sinulla nyt hyvä mieli, kun olet saanut parjata suurta joukkoa ihmisiä tällä palstalla?
Oisko sulla 5lasta :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 20:37 hmm kirjoitti:
Olen työskennellyt asiakaspalvelualalla 20 vuotta. Jännästi yh-perheet oppii tunnistamaan. Myös kaupassa käydessäni voin lyödä vetoa joidenkin pesueiden puolesta, että ovat yh-porukkaa. Yh-äidillä on tietty tapa pukeutua ja käyttää asusteita. He meikkaavat omalla tyylillään ja hiuksetkin ovat just niin yh, että!
Perjantaina on hirveää käydä marketeissa, kun yh-pesueet riekkuu ympäriinsä ja kinuavat kaikenlaista. Äidit huutavat tupakanpolttamalla äänellään, että ei oo rahaa.

Onneksi en itse ollut yh-lapsi. Onneksi en joudu viettämään vapaa-aikaa yh-perheiden kanssa. Koettakaa pärjätä!

En sitten oo yh sun kuvaamien juttujes perusteella..
Oikeassa elämässä kylläkin :whistle:

Aika jännä huomio ap:llä. Meikäläinen on ollut naimisissa, yh:na, avoliitossa, yhteishuoltajana ja aina vaan on sama lookki. Pidän mukavista, mutta tyylikkäistä vaatteista, en polta enkä voi kehua juovanikaan ja asun mukavasti "omassa" rivarissa Helsingissä. Hieman on velkaa, mutta tulen hyvin toimeen hyvällä palkallani. On se hienoa, kun voi sanoa karsastavansa yh-ihmisiä. Minäkin välttelen sinunkaltaisiasi ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotenkn parempia, kuin yh:t. Hyvää jatkoa sinulle valitsemallasi tiellä. Kyllä sinä vielä kasvat ja saat kokea ihmeellisiä asioita yh-ihmisten taholta. Joku voi vaikka pelastaa henkesi, paikata hampaasi tai opettaa sinulle jotain, vaikka kuinka inhoatkin heitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 20:37 hmm kirjoitti:

:D :D :D :D Hiuksetkin niin yh! =)

Ihan peestä! B)
Näen kaupalla lihavia kotiäitejä joiden miehet juoksee vieraissa.
Tympeän näköisiä, elämä peestä!
Lapsia liuta mukana ja karjutaan, niin kyllästyttävää elämää.
Ukko aina töissä tai jotain muuta, epätyydyttävä liitto! :'(
Ei jaksa huomioida sinua ja paijailla, läskiä!

Kotiäidit erottaa!!
Torstaina kaupassa: Olen yh, joka hyväpalkkaisessa työssä. Kävin torstaina asiakkaan kanssa lounaalla ja sen jälkeen kaupasta ostamassa lapselleni lupaamani lelun, kello oli n.12. 2 aivan selvästi kotiäitiä kulki juoksevien lastensa kanssa kaupassa pitäen ihan mieletöntä meteliä, sekä äidit että lapset. Tuli samaan kassa jonoon, toinen äiti meni viereiseen. Meteli jatkui kun huutelivat (keskustelivat mielestään) toisilleeen " ai säkin ostit iltalehden, mäkin, tästä näkee tv-ohjelmat niin hyvin... Meillä toni on kotona katsomassa telkkaria, menee iltapäivällä työkkäriin" Haloo!! Kotiäidit: katsokaa tekin lastenne perään ja äänitasoa pikkuisen hiljempaa. Tuolla hetkellä tuli sellainen olo, että onneksi olen töissä ja onneksi mulla ei miestä kotona :)

Ei vaiskaan, tarkoitin tällä vaan sitä, että kaikista "ryhmistä" löytyy kaiken sorttisia ihmisiä. Ei mitään ryhmää voi yleistää. Toiset tykkää elää avioliitossa, toiset nauttii pelkästään lapsista...

Itte en ole oppinut vielä tunnistamaan yh-huoltajien lapsia, mutta tunnistan aina kaikki jotka asuu POHJANMAALLA! :laugh: Siis en tiiä mikä siinä on...miehillä se on jo ulkonäössä, että sen tunnistaa...

Miltähän sitä yh:n pitäisi näyttää??? kertokaa nyt mullekin. Tai miten lapseni käyttäytyä???

Itse kuljen mustassa, jakkupuvussa, housuasussa, nahkahameessa tms. Varmaan vielä pitkään. Meikata en jaksa (aurinkolasien taakse on helppo piiloutua), olen laihtunut kuukaudessa 3 kg, nukun 3-6 h yössä. Ajan työsuhdeautolla (nelivetomaasturi). Onneksi ei ole sattunut viime aikoina "pakollisia edustuksia".

Yksinhuoltajuutta en valinnut, mutta kuolema ei kysele.

Hei!

Sinulla on kunniallinen syy olla yksinhuoltaja, jos olet jäänyt leskeksi. Useimmat ovat päätyneet yksinhuoltajuuteen muista syistä: oma valinta, ero ... Näillä palstoilla tarkoitetaan enemmän heitä, jolloin on helpompi luoda stereotypioita. Onhan se totta, että on olemassa ryhmä yksinhuoltajia, joilla on lapsia 2-3 tai vielä useammasta isästä ja kaikki oman kerrostalon tai vähintään rapun mieskokelaat on käyty yövieraina läpi. Näihin sotkuihin, joista oli vallan mainio TV-sarjakin muistaakseni TV1:lla jokin aika sitten, tässä mm viitataan ei suinkaan leskiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:11 jenni87 harmaana kirjoitti:
Itte en ole oppinut vielä tunnistamaan yh-huoltajien lapsia, mutta tunnistan aina kaikki jotka asuu POHJANMAALLA! :laugh: Siis en tiiä mikä siinä on...miehillä se on jo ulkonäössä, että sen tunnistaa...
Luulet tunnistavasi. :whistle:

Paitsi että en polta tai juo. Korotan ääntäni tarpeen tullen. Olen lihava ja mikä harmillisinta, mieheni(, aih niin lasteni isäpuoli,) rakastaa minua tälläisena kuin olen. Tekee töitä paljon, eikä siltikään petä.

Yhteistyössä