yksityinen päiväkoti vantaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nostelen tätä hiukan. Olemme ajatelleet juuri tuosta kyseisestä päiväkodista kysellä paikkoja syksyksi. Osaako kukaan sanoa onko kuinka iso paikka, minkälaiset hoitajat ? Onko minkähintainen ja miten avoinna yms?

Koivukylässä on hyvä yksityinen päiväkoti nimeltään Ilmaisupäiväkoti Illusia. En muista enää noita maksujuttuja, minkä verran saa yksityisenhoidontukea tms. Mutta jos Koivukylä on lähellä, voin suositella tuota päiväkotia. Olen ollut siellä aikoinaan töissä ja on hyvä paikka :)

Hiekkaharjussa on Päiväkoti Kaniini. Hain poikaamme sinne, mutta jonot olivat piiiiiiiitkät. PÄivähoitomaksu oli jotain 50 eur enemmän kuin kunnallisen puolen maksimi. Eli käytännössä naurettavan pieni. Tosi pienet ryhmät ja ihanan oloinen paikka. Harmi kun ei päästy sinne.

oho, mikä otsikko mulle tuli. Jos syksyksi hoitopaikkaa yksityiseltä halajat, niin voipi olla hankalaa...olin alkuvuodesta yhteydessä Kaniiniin ja Illusiaan - kummassakin puolen vuoden - 1,5 vuoden jonot. Ja ainakin Kaniiniin tehtiin valinnat toukokuussa ja jonottamaan jäätiin mekin. Tsemppiä!

meillä lapsi Hiirakossa, ollaan oltu tosi tyytyväisiä. mukavat hoitajat ja hyvä ilmapiiri. päiväkodin johtaja myös aivan ihana! mukana lasten touhuissa.. meillä muksu ainakin tykkää aamuisin sinne innoissaan mennä :) hintakaan ei tosiaan paha ole! jos tuo kyseinen päiväkoti kiinostaa, kannattaa olla yhteyksissä sinne heti kun paikkaa tarvitsee. me saatiin paikka parissa kuukaudessa.
Tuo Kaniini vaikutti myös hyvältä paikalta, siellä kävimme tutustumassa mutta kuten tuossa ed. sanottiin niin mekin jouduimme jonoon , ensinäkemältä voisin sitäkin hyvin suositella. :)

Me oltaisiin päästy Kaniiniin tänä syksynä heti! Tosin siis käytiin jo pari kk sitten tutustumassa. Mielestäni tilat eivät olleet kovin ihmeelliset, suht pienet eikä niin hyvässä kunnossa ja piha oli tosi pieni. Päädyttiin kunnalliseen, tuossa kun ei sitten ole varatarhaakaan kun on kesällä kiinni jne. jos ei aina saa lomia hyvin.

Itse olen ollut tyytyväinen päiväkoti Hiirakkoon ja lapset ovat viihtyneet tosi hyvin. Alle kolme vuotiaan hoitomaksu n. 100 euroo tällä hetkellä eli 150 euroo halvempi, kuin kunnallisessa. Yli kolme vuotiaiden maksu n. 230 euroo eli sekin on vähän edullisempi kuin kunnallisessa. Sisaralennuksia ei tosin ole, mutta kukapa niitä jää kaipaamaan näillä hinnoilla :)