Hae Anna.fi-sivustolta

Yksityiselle?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Kipeä, 15.11.2006.

1. Kipeä Vierailija

Heips!

Onko kellään tietoa tai kokemusta reumasairauksien tutkinnasta/hoidosta yksityisellä?? Lähinnä Jyväskylässä. Onko täällä edes pätevää lääkäriä sellaiseen yksityisellä puolella?

2. Kipeä Vierailija

Huoh... googlettamalla en ainakaan löytänyt...

3. Kipeä myös Vierailija

Tietääkseni Jyväskylässä on Terveystalon toimipiste, itse olen ollut hyvin tyytyväinen k.o. paikkaan, maanantaina on sisätautien erikoislääkärin vastaanotto.
    Laita hakusanaksi terveystalo.com

4. Kipeä myös jatkaa Vierailija

Tässä omasta mielestäni asiantuntija Reumataudit

Reumataudit kuuluvat sisätauteihin ja käsittävät nivel- ja sidekudossairaudet.

Toimipisteemme asiantuntijat:
    Pälvimäki Ilppo

Jyväskylä | Väinönkatu 30, 40100 Jyväskylä | Puh: 020 745 3420 | Fax: 020 745 3421:

5. kipeä Vierailija

Kumma, kun tuo samainen mies toimisi keskussairaalassa mun lääkärinä, kunhan sinne vain pääsisi!

6. Kipeä myös Vierailija

Käytännön neuvo, hakeudu hänen yksityisvastaanotolle ja kysy lähetettä julkiselle, myös yksityispuolelta lähetetään julkiselle tutkimuksiin, jos potilas julkiselle puolelle pyytää.

7. Kipeä Vierailija

Kiitos muuten tiedosta. Osaatko kertoa millaisissa hinnoissa ko. paikassa liikutaan? En ole ikinä käynyt yksityisellä... Saako KELAn korvauksia mitenkä?

8. Kipeä Vierailija

Mulla on aika julkiselle, mutta mielestäni liian pitkän ajan päästä. Nopeamman hoidon toivossa harkitsin yksityistä... Vai olenkohan ihan hakoteillä...?

9. Kipeä myös Vierailija

Olettaisin vastaanottomaksun olevan 50-70€, vaihtelee lääkäriasemilla, koska kyseessä on erikoislääkäri maksu on kalliimpi kuin yleislääkärillä. Saat Kelan korvausta vastaanotomaksusta, otat Kela-kortin mukaan, ja korvaus vähennetään suoraan paikan päällä.
    Vaikka maksaa, niin kannattaa, saat nopeammin hoidon ja voit pyytää lähetettä julkiselle, kyllä heille voi kertoa asian suoraan.

10. krista Vierailija

Kävin Ilppo Pälvimäen vastaanotolla syksyllä 2015. Kallis käynti ja täysin turha. Lääkäriä ei kiinnostanut minua kuukausia vaivanneet nivelet ja jänteet, muista oireista puhumattakaan. Tutkimuksena oli sormien puristeltu ja pari kysymystä - ja kiitos hei! En suosittele kyseistä lääkäriä kenellekään.

11. Hannakka Vierailija

Minä taas käytän vain yksityisiä palveluita. Saa valita alansa parhaat lääkärit ja mikä nyt olisikaan parempi sijoitus kuin oma terveys? Sopii miettiä.

12. vierailija Vierailija

Kävin Ilppo Pälvimäen vastaanotolla, tykkäsin. Ymmärsi vaivani ja sain hyvän asianmukaisen lääkityksen. Oli myös kiinnostunut yleiskunnostani.

13. vierailija Vierailija

Ilppo on huikea lääkäri! On jäänyt sairaalalta varhaiseläkkeelle, mutta tekee yksityisenä vielä töitä. Miehellä on huumorin- ja tilannetajua sekä pelisilmää, ja ajattelee aina asiakkaan parasta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri