Hae Anna.fi-sivustolta

Yksityiset lainanantajat

Viestiketju osiossa 'Ihminen hädässä' , käynnistäjänä Lainan tarve, 15.12.2010.

1. Lainan tarve Vierailija

Hei!

Kaikkialla puhutaan ns. yksityisistä lainanantajista, mutta mistä heitä löytää?? Vastaus kuuluu yleensä "netistä". Olen löytänyt vain huijareita, joilla ei ole aikomuksenakaan lainata rahaa. Eli onko kukaan koskaan saanut isompaa lainaa yksityiseltä netin välityksellä, ja tietääkö kukaan kuinka netin kautta löytää näitä ns. ihan oikeita rahanlainaajia??

2. Läns'suomest' Vierailija

Tunnettu suomalainen liikemies, bodattu liinatukka, täältä länsisuomen Maskusta lainaa rahaa yksityisesti. Korko on kuulemma kovahko eikä luottotappiot ole vaihtoehto hänellä ollenkaan.

Onhan hänellä vuosikymmenien kokemus kaikenlaisesta binseksestä. Ruotsissa tosin rakensi kyllä Globenin, mutta tuomittiin myös talousrikoksista istumaan.

No, tuomiot on mennyttä ja uutta kohti. Lainaa voi järjestyä tai sitten ei. Neuvottelut käydään huolella.

3. No en lainaa Vierailija

En ole kuullut ns. yksityisistä lainanantajista. Miksi pitäisi lainata yksityisesti. Mitä parempaa voi yksityinen lainaus tarjota esim kontrolloitujen pankkien vastaaviin palveluihin. Rahan lainauksen tarkoitus on tuottaa lainaajalle tuottoa eli korkoa. Mitä riskaabelimpi on lainoitettava, sen korkeampi korko. Näin toimivat kaikki lainoittajat. En vaan ymmärrä, mihin tarvitaan ns yksityista luototusta. Jos ei täytä pankkien luottovaatimuksia, ei niitä ehtoja täytä privaatistikaan, tai sitten on rahan hinta aivan älytön.

4. Vierailija

oletko kokeillut tota leena pellervoa joka lainaa rahaa? onkohan ne luotettavia?

5. Vierailija

oletko itse kokeillut tuota lainanantajaa onkohan kuinka luotettavia vaiko pelkkiä huijareita? onko kellään tietoa asiasta

Lasted edited by : 06.07.2016
  6. epätoivoinen Vierailija

huijareita on liikkeellä paljon, jotenka tarkkana kannattaa olla. ihmettelen vaan miten paljon ulkolaisia on liikkeeellä, niillä on ihan eri sähköpostiosoitteet ja nimi muuttuu matkan varrella monesti. pyytävät hirveitä takuurahoja, ja sitten se onkin pelkkää huijausta. olkaa varovaisia ja tarkistakaa tiedot.

7. joo laitoin viestiä, ja tuntus aika epäluotettavalta. sähköpostiosoite oli eri, mihin piti sitten maksaa jotain vakuusmaksuja 700 e, ennen kuin laina maksetaan tilille, ja laittoi jonkun epämääräisen näköisen sekin. eli en suosittele.

8. Ramonda Vierailija

Saitko shekillä rahaa? Eli oliko katetta?

9. juppe43 Vierailija

Muistaakseni olen lukenut tästä vertaislainaamisesta tai mikä se nyt virallisesti onkaan sivulta Rahaa Rahaa Rahaa

tiedä sitten on se nyt se mitä ajat takaa...

Tässä vielä suora linkki Rahaa Rahaa Rahaa

10. öhhöm Vierailija

Raha-asiansa hyvin hoitava ei tarvi lainoja. Opetelkaa rahankäyttöä.

11. kisu83 Vierailija

Älkää missään nimessä hakeko lainaa tältä Paul Ronarltilta,se on huijausta!Itse hain ja olisin joutunut maksamaan yli satasen ennen kun saan lainaa!Onneksi Western Unionin virkailija sai minut tajuamaan,että tämä koko juttu on kusetusta!Toivon ettei kukaan törsää rahojaan moiseen huijariin!!!Vihaan tollasia kusipäitä jotka käyttävät toisen ahdinkoa hyväkseen!

12. susanna 51 Vierailija

voisitko sinä auttaa, huoleni on 15000 euroa joka on ulosotossa enkä kehtaa mennä paikalliseen pankkiin eikä sairas miehenikään tiedä näistä veloista, vaikka sairautensa kautta on ne aikaan saanutkin Pystyn niitä kyllä sitten maksamaan kun saan nämä saakurin luottokortit ja pikavipit pois maksettua. omistamme kyllä kontion hirsitalon järven lähellä, muutta ei se nyt auta,se on kiinteätä omaisuutta joka on puoliksi molempien t. susanna

13. Varovaisuutta ehdot Vierailija

Kaikki missä Western Unionin kautta vaaditaan etumaksua on huijausta. Taustalla nigerialais ym...rikollisryhmät. Tuokin teksti oli huonolla suomenkielellä laadittu, googlen automaattisella kielenkääntötekniikalla. Samat ryhmät toimii kaikissa Euroopan maissa ja aina sama homma, huonolla kielitaidolla esitetty mainotus, vaatimus laittaa rahaa papereita varten etukäteen mutta lainaa ei koskaan tulee anojalle.

Näitä rikollisia on jo otettu kiinnikin eri Euroopan maissa mutta niitä tulee lisää jatkuvasti. Aina joku epätoivoinen menee kiikkiin.

14. Ritu Vierailija

Saanko tiedot kyseisestä lainaajasta

15. bansku Vierailija

Hei,
    Olisin kovasti kiinnostunut tästä lainanantajasta?

16. XXMC Vierailija

Unhda koko juttu,täydellinen huijari!

17. Rehellisyyttä Vierailija

Herra huijari Paul Ronard. Mene oikeisiin töihin, ettei tarvitse huijata ihmisiä

18. no voi helekkari Vierailija

Älkää nyt hyvät ihmiset laittako pankkitilejänne noille huijareille. Mikään sairaus ei parane rahalla. Miljonääritkin kuolevat, ei heitäkään pystytä parantamaan. Esim. Barry White kuoli, kun jonotti maksan siirtoon. Ja syöpä ei parane myöskään rahalla vaan lääketieteellä, yleensä leikkauksella, mutta siitäkään ei ole takuita. Ja yrittäkää elää tulojenne mukaan. Lainat ja pikavipit on aina maksettava takaisin.

19. vierailija1x1 Vierailija

Mitään muuta tuolla henkilöllä olekkaan kuin velkaa ja huijauksia.....

20. haltija Vierailija

Minäkin oon miettiny että oliskos sellaista oikeasti:) Itse sain raha-asiani solmuun opiskelujeni aikana. mulla oli jo perhe ja töitä ja niin siinä kävi ettei tippunut opintotukia, asumistukia eikä mitään muutakaan. mies jäi opiskelujeni aikana työttömäksi ja minä tein painoin yötyöstä suoraan kouluun tai harjoittelemaan. Vapaapäiviä pidin muutaman koko opiskeluaikana koska rahat vuokraan ja ruokaan oli jostain tehtävä. Siinä sitten lasku jos toinenkin jäi maksamatta kun ei rahkeet eikä tunnit vuorokaudessa riittäneet enempään.
    Katkera oon edelleenkin tuolle tukijärjestelmälle josta en eurostakaan päässyt osingoille. Luottotiedot siinä myös menivät. Eipä ollut sukulaisiakaan keheen tuvautua.
    Onnekseni valmistuin ammattiin ja sain heti vakituisen työpaikan josta työt eivät takuuvarmasti lopu ennen eläköitymistä, Tilipäiviä varjostaa tuo kuuluisa ulosottomies joka käy napsaisemassa osansa. Summat nyt ei ihan katastrofaalisia ole ja loppukin taitaa häämöttää noin vuoden päästä.
    Tilannetta nopeuttaakseni minäkin voisin lainata rahaa joltain yksityiseltä taholta mutta en todellakaan miltään epämääräiseltä ulkomailla sijaitsevasta sähköpostiosoitteesta:) Ei niitä rahan lainaajia taida oikeasti ollakkaan ja taitaa olla haihattelua tälläinen. Joten viisainta varmaan asennoitua vielä muutaman vuoden köyhäilyyn:D

21. häiriköt Vierailija

Postissa ja puhelimessa lainamyyjät yrittää saada mua hakemaan lainaa, vaikken sitä tarvi. Turha soitella ja lähettää lainahakemuslappuja, minä en lainaa ota ikinä, lopettakaa tuo häirintä. Jos en ole ottanut teihin paskoihin yhteyttä, niin olkaa häiriköimättä!

22. vierailija Vierailija

Ainoa järkevä tapa lainata suoraan yksityishenkilöltä on tehdä se erikoistuneiden palveluiden kautta.
    Nämä vertaislainapalvelut ovat paikkoja, joissa sekä lainanmyöntäjät että lainanhakijat kohtaavat anonyymisti ja voivat neuvotella lainan korosta.

Palvelu valvoo, että tarvittavat dokumentit syntyvät ja että lakia noudatetaan. Katso: lainaa yksityishenkilöltä

Hakemalla lainaa usealta vertaislainapalvelulta tulee samalla kilpailuttaneeksi lainantarjoajat tehokkaasti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri