Yksityislääkärillä käymisestä, Mehiläinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Gynemerkinnät usein lyhyitä ja ytimekkäitä, lähes aina muistaakseni oon samantien saanut potilaskertomuksen mukaan. Samoin ihotautilääk. Sen sijaan jos menet neurologille tai psykiatrille niin harvemmin varmaan saat potilaskertomusta samantien mukaan.

En oo saanut lyhyellä ihotautilääkärikäynnillä potilaskertomusta mukaan. Enkä yleislääkärillä. En myöskään psykiatrilla, psykologilla enkä neurologilla. Kaikkialla tullu käytyä, mistään en oo mukaan saanu.

Et sitten kuluttanut minuuttiakaan siinä kun ilmoittauduit vastaanotolle tai maksoit lähtiessäsi?
Kai niitten on jostain ne vastaanoton avustavien henkilöidenkin liksat otettava, eli eiköhän se käynti ihan kokonaisuudessaan vienyt sen 20 min.

Oon käyny gynellä, endokrinologilla, korva-,nenä- kurkkutautien erikoislääkärillä, ortopedilla ja vielä muutamalta muultakin ja kaikilta olen saanut tulostettuna sairauskertomukseni kyseiseltä käynniltä mukaan. Osa on antanu pyytämättä ja osa pyydettynä. Että turha on kenenkään ketään idiootiksi haukkua jos ei edes tiedä mistä puhuu!!

Et sitten kuluttanut minuuttiakaan siinä kun ilmoittauduit vastaanotolle tai maksoit lähtiessäsi?
Kai niitten on jostain ne vastaanoton avustavien henkilöidenkin liksat otettava, eli eiköhän se käynti ihan kokonaisuudessaan vienyt sen 20 min.
Toimistomaksu 20 euroa luulisi jo jotain kattavan, kun lääkäreillä ei nykyään ole mitään avustajia saneluita purkamassa. Useampaa lääkäriä kohti on vain yksi vast.ottoapulainen. Tietysti voi olla muuta hallintoa.
Löytyykö vielä nykyään alle 70 euron veloituksia (sis. toimistomaksun) edes lääkärikeskusten yleislääkäreiltä/käyntikerta?

Yhteistyössä