YLE: Suomi lamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25214843]Helpottaako valehteleminen oloasi kun asiasi ei totuudenmukaisesti kerrottuna kiinnosta ketään?[/QUOTE]

Velkapyllyt alkavat näemmä käymään aika kuumana..

[QUOTE="vieras";25214865]Ihanaa, hyökkää henkilöä vastaan kun argumentit loppuvat. Miksi valehtelit?[/QUOTE]

No en keksinyt muutakaan selitystä käyttäymisellesi. Yle uutisoi, että Suomi on matkalla lamaan ja sinusta se on vale. Onnea vaan:D

[QUOTE="vieras";25214915]Yle uutisoi Sampo Pankin ekonomistin ennustavan, että Suomi olisi matkalla lamaan. Älä vääristele.[/QUOTE]

Niin totta. Tiedä vaikka tästä alkaisi mieletön nousukausi heti huomenna. Toivoa ei saa menettää, se on oikein.

[QUOTE="vieras";25214915]Yle uutisoi Sampo Pankin ekonomistin ennustavan, että Suomi olisi matkalla lamaan. Älä vääristele.[/QUOTE]

Elätteletkö oikeasti jotain toiveita siitä, ettei lamaa tule ? Onko sinulla yhtäkään selitystä, mikä kääntäisi velkakuorman alle lyyhistyvän maailmantalouden suunnan ?

[QUOTE="Timo";25214989]Elätteletkö oikeasti jotain toiveita siitä, ettei lamaa tule ? Onko sinulla yhtäkään selitystä, mikä kääntäisi velkakuorman alle lyyhistyvän maailmantalouden suunnan ?[/QUOTE]

Kommentoin vain uutista, en rupea vääntämään teidän rommaajien kanssa näistä asioista.

[QUOTE="vieras";25215012]Kommentoin vain uutista, en rupea vääntämään teidän rommaajien kanssa näistä asioista.[/QUOTE]

Se onkin varmaan viisasta, sillä tuskin on pienintäkään epäselvyyttä siitä, kuka on ollut oikeassa:)

[QUOTE="Timo";25214989]Onko sinulla yhtäkään selitystä, mikä kääntäisi velkakuorman alle lyyhistyvän maailmantalouden suunnan ?[/QUOTE]

Fantsun niskalenkki markkinoista? :xmas:

[QUOTE="vieras";25214843]Helpottaako valehteleminen oloasi kun asiasi ei totuudenmukaisesti kerrottuna kiinnosta ketään?[/QUOTE]

Hah, näinhän se juuri on, ja tästä mulle tulikin mieleen.. Hei ap, Suuri Linkittäjä: sen sijaan, että hukkaat aikaasi tällä palstalla, jossa kukaan ei ota sua vakavasti, mikset ala kirjoittaa roskaromaaneja tai hakeudu roskalehtien toimittajaksi?! Käythän kolun tietty ensin, mutta hitto, mä olen niin iloinen, että keksin sulle parempaa käyttöä!

[QUOTE="No niin";25215233]Hah, näinhän se juuri on, ja tästä mulle tulikin mieleen.. Hei ap, Suuri Linkittäjä: sen sijaan, että hukkaat aikaasi tällä palstalla, jossa kukaan ei ota sua vakavasti, mikset ala kirjoittaa roskaromaaneja tai hakeudu roskalehtien toimittajaksi?! Käythän kolun tietty ensin, mutta hitto, mä olen niin iloinen, että keksin sulle parempaa käyttöä![/QUOTE]

Ompas sulla kauhea tarve vähätellä tätä lamauutista. Taitaa olla paljon pelissä tässä velkarakennelmassa.

[QUOTE="No niin";25215233]Hah, näinhän se juuri on, ja tästä mulle tulikin mieleen.. Hei ap, Suuri Linkittäjä: sen sijaan, että hukkaat aikaasi tällä palstalla, jossa kukaan ei ota sua vakavasti, mikset ala kirjoittaa roskaromaaneja tai hakeudu roskalehtien toimittajaksi?! Käythän kolun tietty ensin, mutta hitto, mä olen niin iloinen, että keksin sulle parempaa käyttöä![/QUOTE]

Onko ap Suuri linkittäjä? Enkö se olekaan minä?:(

[QUOTE="vieras";25215270]Aina sama juttu, hyökkäys henkilöä kohtaan. Kyllä sulla on argumentit vähissä näiden kopioitujen uutistesi kanssa.[/QUOTE]

Ei vittu mikä tampio sä olet. Eiköhän tässä ketjussa ole hyökätty taas jälleen kerran viestintuojaa vastaan ja unohdettu keskustella asiasta.

Yhteistyössä