Hae Anna.fi-sivustolta

Yle tänään, Eduskunta on paskalla kello 22.00 saakka.

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä ilmoitus teille kaikille, 21.10.2009.

1. Ja sen huomaa, kun katsoo suoraa lähetystä, salissa on paikalla vain muutama hullu edustaja :D

2. Jaahas juu Vierailija

Onkos ne kaikki jo sairauslomalla, onhan ne jo reilun kuukauden tehnyt hommia.

3. puolet on liikaa Vierailija

. ei jaksa yhteiskunnan asiat kiinnostaa pätkääkän vaan omat asiat. sitte vielä saavat tuosta tyhjäntoimittamisesta palkan.

4. Ellien keskustelija Vierailija

En tiedä olenko normaalia tyhmempi mutta en ymmärrä mitään noista eduskunnan istunnoista. Siihen kiinnitin huomioni kylläkin tänään että poissaolojen määrä oli huolestuttava.

5. aloittaja Vierailija

En minäkään ymmärrä, tyhjälle salille posottavat puhua, muka demokratiaa.
    Siksi aloitin niin roisisti, kun täysistunto tarkoittaa meilläpäin, että ollaan sillä isolla hädällä :D

6. Kannattaa seurata Vierailija

Nämä tyhjäntoimittajat päättävät asioista, jotka koskevat sinuakin. Ehkä kannattaisi vähän olla kiinnostunut.

7. no jos Vierailija

päättävätkin, niin negatiivisesti elikkä huonontavat asioita. Eläkeikääkin taas suunnittelevat nostavansa. Mulla on onneksi sen verran rahaa, että töitä en tee pätkääkään kun täytän 55 v. Olkoon eläke mikä on, mutta töissä mua ei nähdä 70-seksi.

8. Olipa taas teatteria eilenkin, iso vojoppi änkytti ja aikoi tuoda esiin selonteon (monesko) kuka johtaa Afganistaniin lähettyjen poikien koitiuttamisen ja muutenkin maan ulkopolitiikkaa.

Saatana, ukkoa ja akkaa on kuin pipoa, ja kaikki asiat hoitamatta. En nukkuisi minuuttiakaan jos oma poikani olisi jossain sotimassa, siis sotimassa. Sinällään ihan hauska nimitys tuo "rauhanturvaaja".

Pitkällä vojopilla on monta asiaa selvitettävänään, ja pelko perseessä milloin kaikki asiat paljastuvat, kuinka siinä voi työasiasioihin paneutua? Olen muuten miettinyt, että jos vojopilla olisi sydän, tunteet ja moraalinhäivääkään, vojoppi olisi romahtanut jo aika päivää sitten. Tuon täytyy olla tosi tunneköyhä töllykkä, sopii sinällään kepun pirtaan. No katsokaapa ja kuunnelkaa vojopin naurua, se ei ole aitoa päinvastoin, loppunsa eellä horottaa.
    Häkämiehen naamasta näkee mikä on miehiään, ulosantikin ontuu pahasti.
    Naisten ulkonäköön mm. Sirpa Pietikäisen käydään armotta kiinni, mutta tämä Pekka Hyvärinen on lihonut niin että silmät ovat hävinneet, se ei ketään toimittajaa kirvoita vittuilemaan.
    Pekka Karhuvaaran esiintyminen televisiossa on minulle kärsimys, näkee että miehellä on perkeleen huono olo.

9. Vojoppi, tai meillä päin sanotaan hojoppi, ei puhu itsestään minä muodossa, vaan muodossa pääministeri.
    En ole muiden ministereiden kuullut puhuvan virkaminästään kolmannessa persoonassa.

No, ehkä Matti V. haluaa erottaa virka- ja yksityiselämänsä tällä, minun korvaani käyvällä sanamuodolla.

10. sanotaan että.. Vierailija

11. Kannattaa seurata Vierailija

Olen ajatellut samaa. Mutta nythän on väläytelty, että tämän taantuman vuoksi näistä eläkeiän korotuksista jouduttaisiin luopumaan. Minusta se on hyvä, sillä miksi kiusata vanhoja, jo monia kremppoja potevia ihmisiä työssä ja nuoret joutuvat tekemään pätkähommia tai olemaan kokonaan ilman. Perusta siinä sitten perhe ja aloita elämä jalat oman pöydän alla. Toivon että osa-aikaeläke alennetaan takaisi 56 vuoteen niin kuin se alussa oli.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri