Yleensä sanotaan, että supistukset/synnytys alkaa yöllä ja mietin, että kuinka monella lähtenyt käyntiin aamulla/päivällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylimeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamulla alko supisteleen 6-7aikaan. Tuli ihan puun takaa, edellisenä iltana vielä puhelimessa kaverille sanoin että ei tää tuu vielä pitkään aikaan ja piti lähtee ideaparkkiin...mentiinki sitte sairaalaa, jäi shoppailut väliin...

minulla meni vedet klo 5.30 kun nousin sängystä. Nukuin sinä yönä parhaiten mitä olin nukkunut koko raskauden aikana.Supparit alkoi vasta sairaalassa klo 12.00. Lapsi syntyi klo 15.00

Ekasta meni vedet yöllä 3.50, supistukset alko 6.30 ja neiti syntyi 13.10. rv41+3 :heart:
Tokasta eka kivuton supistus 1.50 ja niitä tuli epäsäännöllisesti 1-3/tunti, säännölliset supistukset alkoi 8.40 ja neiti syntyi 11.34. rv39+4 :heart:

Ekassa käynnistys aloitettiin klo9 ja eka kipeä suppari tuli kalvojen puhkaisun jälkeen klo17.30 aikoihin ja poika syntyi klo 19

Toisessa mulla alkoi supparit noin klo14 aikaan. Soitin sairaalaan ja pyysivät näytille. Supparit muuttui kipeiksi klo17 aikaan ja poika syntyi klo18.45.

Esikoisesta alkoi vähitellen aamuyöstä ja aamupäivällä lähdettiin sairaalaan, syntyi klo 19:08. Kakkonen käynnistyi ennen puoltayötä ja syntyi nopeasti samana yönä. Kolmas käynnistyi yöllä ja syntyi aamuauringon paisteeseen. :)

Kummastakin alkaneet supistukset tuntua kipeiltä illalla, päivällä alkaneet tuntua siltä että lähtö voisi olla lähellä. Yöllä ollaan kumpaakin lähdetty hakemaan.
Esikoinen syntyi päivällä kahden aikoihin.
Kuopus syntyi aamulla puoli 8.

Mulla alkoi supistukset aamulla kahdeksan aikoihin, jatkuivat siis koko päivän 10-15 minsan välein, kahden aikaan yöllä lähettiin sairaalaan kun olivat jo niin kivuliaat, mutta neiti syntyi sitten vasta seuraavana iltana kymmenen jälkeen..

eka, vedet aamuyöllä, syntyi ip
toka, supparit yöllä, syntyi päivällä
kolmas käynnistettiin ap, maailmassa 2,5h myöhemmin
neljäs supparit ap, maailmassa 2,5 h myöhemmin

esikoisen synnytys käynnistyi aamulla klo 8 ja syntyi iltapäivällä.
toisen käynnistyi iltapäivällä klo 17.00 ja syntyi aamuyöllä
kolmas käynnistyi yöllä ja syntyi aamulla.

Esikoinen alko supistelemaan aamuyöllä ja syntyi klo 13. Kakkonen käynnistettiin aamupäivällä ja syntyi klo18. Kolmonen alko supistelemaan n.klo 17 ja syntyi klo 23. Nelonen jää nähtäväksi mihin aikaan haluaa masusta ulos. :)

1. Käynnistyi vesienmenolla juuri kun nukahdin yöunille. 2. käynnistettiin sairaalassa. 3. Käynnistyi suppareilla kun olin lukemassa lapsille iltasatua. 4. En tiedä mihin aikaan virallisesti käynnistyi, kun supisteli jo edellisenä päivänä ja pikkuhiljaa vain voimistui, ehkä siinä iltapäivällä. 5. Saa nähdä miten käy, supistellut heti aamusta kun heräsin pikkuhiljaa voimistuen, n. 3 min välein heti aika kipeästi... saa nähdä huomaako nytkään, milloin oikeasti synnytys alkaa... toivottavasti tänään kuitenkin.

alkaneet ekat harvat ja epäsäännölliset supistukset aamuyöllä, varsinaiset supistukset alkaneet aamulla, sairaalaan aamupäivällä ja syntyneet a)alkuillasta b)iltapäivällä

Kaksi vikaa molemmat illalla. Samoin esikko mutta käynnistyksen tuloksena, joten sitä ei nyt lasketa. Tosin: näistä viimesistä mä kyllä tiesin jo aamulla, että vielä tänään tulee lähtö.

Yhteistyössä