Hae Anna.fi-sivustolta

Yleiseen tietoon

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä Nuukempielli, 20.02.2007.

1. Nuukempielli Vierailija

Kertokaapa kirjan ostaneet, mitä hyvää kirjassa oli!

2. Nuukempielli Vierailija

Siis Susan Kurosen julkaisemassa leikekirjassa.

3. en ole lukenut mutta nähnyt en tiedä oliko se paperikaan edes hyvää, kun ne sivutkin kupruili....

4. Heiskukkaa Vierailija

Tuo "hyvää"-pyyntö ei jätä mitään kerrottavaa.

5. Roz Vierailija

Matti rakastaa yli kaiken uunipottuja, mutta Kuroska maistui kuulemma vielä paremmalta:)

6. Minut diagnosoitiin tällä palstalla deluusiota sairastavaksi Elliksi. Olenkin jo pitkään hakenut itselleni sopivaa nimimerkkiä Elleihin. Tämähän sopii kuin nenä päähän.

Ehkä Kuroskalle käy kuin minulle. Ei tarvitse enää itse kirjoittaa vaan plagioijat eli kopioijat hoitavat homman puolestani.

Käykääpä vaikka kurkkaamassa Ellit/Muotifriikit Missä vakkarit luuraa viestiketjua.
    Ellien valvoja voi tarkistaa asian IP-osoitteesta. Nimimerkki Joopajoo ja kumppanit jaksavat ivailla kustannuksellani. Ehkä on niin hauska piruilla ex-yh-Ellin toipilasajalle.
    Piru heittelee kerjäläistä ja pirut meikämammaa palstoilla ja liukkailla teillä.

Ehkä meidän ap. pitää lyödä viimeiset rahat yhteen ja ostaa se kohua herättänyt kirja.
    Luulisin, että www.huuto.net sivuilla kirjaa jo myydään. 164 sivua on nopeasti luettu.

Minulla on tapana lukea kirjat harppoen. Luen yleensä viimeisen sivun ekana.
    Miten luen näitä Ellien viestiketjuja jääköön arvoituksesi. Luulisin, että nimimerkki Joopajoo kertoo senkin asian.

Ei kansanedustajat ole kauhuissaan. He ovat vain huvittuneita. Susanin touhu on lasten leikkiä isojen asioiden rinnalla.

Olen muuten kerran syönyt "Porilaisen" nakkikioskilta. Ällöttävän makuinen ruoka. Syljin sen ja heitin roskakoriin. Kai muutaman porilaisen hinnalla irtoaa luettavaa.
    Jos kävelisin tänään Akateemisen ohi, niin ostaisin sen mokoman kirjan.
    Heittäisin sitten muutaman rivin aamulla. Jäisi nuo Metro-jutut vähemmälle. Sehän taitaa näiden maalais Ellien mielestä olla roskalehti. Maailman eniten luettu lehti, jos joku ei sitä satu tietämään. Saan lehden iloiselta tummalta pojalta joka aamu hymyn kera rautatieasemalle 13 minuutin junamatkalle. Ihan hyvin sen ehtii lukemaan.

7. Deluusio Ellille Vierailija

Kyllä on köyhää heidän elämä, jos nämä muutamat saavat ainoan ilonsa, siitä että lukevat palstoja läpi etsien viestejäsi. Mitä tulee Metro-lehteen, se on huippulehti, täällä maakunnissa sitä ei ole edes tarjolla. Ikävä on Helsinkiä.
    Kirjoita toki, vaikka näiden pikkusieluisten "kiusalla".

8. sananvapaus. Kirjoitellaan mitä halutaan ja myös luetaan, mikä tuntuu luettavalta :).

Mutta oliko kirjassa mitään, mikä teki hyvän mielen?

9. Maagikko Vierailija

Hesalaisena voin myötää että parhaat uuniperunat olen syönut Turun torilla vuosia sitten.
    Kirja ei kiinnosta.

10. Tottamaar Vierailija

Siskolleen kertonut tämä ex-morsein, että myös saunanpesässä paistettiin perunoita ja sitten niillä piti noeta paikat, että ei näyttänyt bolodilta.Liekö tottakaan tuollaiset saunaperunat kunhan myvää Matildaa tai muuta maatiaspottunenää mainostaa vinkeästi tuo laiha harmaa mies.
    Kirja osettu ja tosi hauska kirja se on. Kuuluu sivistyneistön kirjahyllyyn. Kun Vanhanen tulee maakuntamatkoilleen, kuka kehtaa tunnustaa etteivät edes hänen seksileikkinsä kiinnosta. Kuroska on nuollut kaikki pallerot ja syönyt perunat päälle. Tosi on kun itse sen sanoo_On ainakin hiilareita saatu kyllin siinä perheessä, mutta ken laihaksi luotu, se laiheliinina pysyy.

11. Eukkoseni, Vierailija

taitaapa olla aika uusia lääkitys.

12. Ihanaa, ihanaa Vierailija

on linkki kuroskan kirjaan, ai hurja mitä kieltä. Luulisi, että on jonkun teinixin kirjoittamaa. Lapsellista, täynnä virheitä, käykää katsomassa.

13. edelliselle Vierailija

Opettele kirjoittamaan!

14. .............. Vierailija

Johan melkein koko kirjan on voinut lukea eri nettisivuilta, mm. maikkarin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri