"Ylen juttuihin päätyy toistuvasti haastateltavia, jotka lähemmässä tarkastelussa paljastuvat vasemmistopoliitikoiksi tai turvapaikka-aktivisteiksi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"PÄIVÄN POINTTI Yleisradio hakee mieluusti julkaisemaansa aineistoon haastateltavaksi poliittista vasemmistoa edustavia tai vasemmiston hankkeita ajavia aktivisteja. Haastateltavien henkilöiden taustat ja sidonnaisuudet jätetään kertomatta. Käytäntö ei suinkaan ole Yleisradiossa uusi."

"Vastuullinen media"...

Toisaalta YLE:n "asiantuntijat" ovat yleensä niin ääripään tapauksia, ettei juttujaan kuunnellessa kenellekään jää epäselväksi mitä kantaa he edustavat. Mutta onhan se vähän niin, että juuri sen takia puhutaan punavihreistä kun ei ihmisten taustoja esitellä. Jos jokainen poliitikko olisi puolueensa nimissä televisiossa ja lehdessä, niin ihmisten ei tarvitsisi kategorisoida itse. Kun yleensä on kuitenkin mahdotonta pelkän julkisen ulostulon perusteella tietää kuka on vihreä ja kuka vasemmistoliittolainen tai demari.

Ap. voisitko jo lopettaa persuaatteesi tuputtamisen tällä palstalla.
Puolueesi kannatus laskee, ja ei kukaan itseään kunnioittava yksilö
halua olla persujen kanssa missään tekemisissä.

Itse olen huomannut että Ylessä ja erityisesti oikeisto-omisteisessa mainosvaltamediassa haastateltavat ovat yleensä oikeistolaisia pääosin kokoomuslaisia.
Paljon riippuu siitä onko halutulla haastateltavalla aikaa ja mahdollisuus osallistua haastatteluun. Etänä tietenkin onnistuu. Minusta on ihana nähdä
ennestään tuntemattomia kasvoja varsinkin ilmastoon liittyvissä uutisoinneissa.
Uskomattoman päteviä naisia sillä alalla.

Ap. voisitko jo lopettaa persuaatteesi tuputtamisen tällä palstalla.
Puolueesi kannatus laskee, ja ei kukaan itseään kunnioittava yksilö
halua olla persujen kanssa missään tekemisissä.
En ole ap mutta kyllä sinun ikivalittajan on syytä väistyä koska tämä on erinomainen palsta persuille jotka haluavat puolustaa suomalaisuutta ja Suomea
sitäpaitsi kannatus on noussut viime gallupissa joten olet nähnyt vaan märkää unta

Yhteistyössä