Yli 30v., kuinka pian raskaaksi

  • Viestiketjun aloittaja mites?
  • Ensimmäinen viesti
Pillereiden jälkeen
25 vuotiaana pillereiden jälkeen meni vuosi raskautumiseen. Kuparikierukka pois 36 vuotiaana ja ekasta kierrosta raskaaksi. Pillereiden jälkeen voi mennä yllättvän kauan elimistön palautumiseen.
 
Tiukku
Ikää jos katsoo niin paras hedelmällisin ikä olisi 21v, mutta onhan se usein aika aikaista ja moni asia elämässä keskeneräistä. Joten ikää tulee helposti 30v ja enemmän kun esikoisia tulee.
Se on hyvä ikä lapsia lähteä luojalta toivomaan:). Itse ajattelen että silloin kun itse siihen on valmis niin aika on silloin oikea! Meillä tuo raskautuminen oli liiankin helppoa..kumpikin on saanut alkunsa täysin ekalla yrittämällä!!! Kuulostaa aika hurjalta jopa omassa korvassa. Nimittäin en edes seurannut ovulaatioita saati menkkoja..ihan pihalla kierroista ja en aina edes muistanut milloin edelliset menkat olivatkaan:). Tässä ollaan onnesta myhkeinä..toinen vaavi syntyy tänä vuonna ja viime vuonna esikoinen:). Harvalla tärppää näin.
Yleensä 1 vuosi yritetään ja 80%:lla tärppää vuoden yrittämisen hujakoilla. Näin olen lukenut. Ei kannata ottaa stressiä..rennosti vaan jos pystytte niin hyvä tulee:)! Onnea yrityksiin!!:)
 
vierailija
33 v täällä ja ekaa yritetään. Lisääntymisen kannalta puhtaasti olisi ollut järkevää varmasti aiemmin, mutta ei hyvänen aika minusta olisi ollut äidiksi ennen tätä ikää ja vakaata turvallista parisuhdetta!! xD Nyt vasta koen olevani henkisesti valmis perhettä perustamaan, sen kannalta koen että parempi nyt jos koskaan.

En kyllä koe olevani yhtään liian "vanha" äidiksi vaan päin vastoin nyt koen olevani tarpeeksi kypsä äidiksi. :D Plus tuleva isä ei voisi olla ihanampi ja luotettavampi, todella toivoo vauvaa hänkin nyt. Tossa toi testi oottelee aamua eikä uni oikeen meinaa tulla simmuun!! Noh, jollei tästä tärppää niin joku kerta varmaankin tärppää. :p Kova pettymyshän se on jollei plussaa tule, sitä kun toivoo että nyt heti..
 
Felicia
33-vuotiaana päätettiin miehen kanssa että halutaan perheenlisäystä. Meni 4kk ja ehdin täyttää 34 siinä välissä kun tärppäsi jo! :D Aika hyvin sikäli. Toinen jos vielä saataisiin jos kaikki nyt ensinnäkin menee hyvin tämän ensimmäisen vaavin kanssa.. Ei oteta ehkäisyä enää käyttöön jotta saadaan toinen sitten suht nopeaan tämän jälkeen. :) Toivottavasti!!
 

Yhteistyössä