Yli 38 000 tänään meikittä töissä. Huomaakohan kukaan edes?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Yli 38 000 tänään meikittä töissä - Lähialue - Salon Seudun Sanomat

Salon Seudun Sanomat 6.6 2011 09:36:58

Joutsenmerkki eli pohjoismainen ympäristömerkki haastoi kosmetiikan käyttäjät tulemaan meikittöminä töihin 6.6.2011 ympäristöystävällisen kosmetiikan puolesta. Kampanjaan ilmoittautui mukaan kaikkiaan yli 38 200 ihmistä.

Joutsenmerkityt kosmetiikkatuotteet ovat paitsi ympäristön kannalta parhaiden joukossa, myös turvallisempia käyttäjälleen. Niitä on toistaiseksi vielä vähän, mutta määrä kasvaa koko ajan.

Kampanjalla pyritään nostamaan kuluttajien tietoisuutta joutsenmerkitystä kosmetiikasta sekä innostamaan kosmetiikkavalmistajia tarjoamaan joutsenmerkittyjä tuotteita osoittamalla heille kuluttajien kiinnostus konkreettisella tavalla.

Kampanjan päämediana on käytetty facebookia. Kampanjan saama suosio ylitti kaikki odotukset.

Valitettavasti useimpina päivinä huomaa, ettei viereisessä toimistopöydässä oleva matami ole vaivautunut meikkaamaan. Suorastaan ellottavaa katsella sellaista taikinanaamaa. Täti kyllä saa itsensä ihan siistin ja fiksun näköiseksi, kun joskus viitsiin vähän pakkelia naamaansa laittamaan.

Valitettavasti useimpina päivinä huomaa, ettei viereisessä toimistopöydässä oleva matami ole vaivautunut meikkaamaan. Suorastaan ellottavaa katsella sellaista taikinanaamaa. Täti kyllä saa itsensä ihan siistin ja fiksun näköiseksi, kun joskus viitsiin vähän pakkelia naamaansa laittamaan.

Hanki silmälaput. Itsellesi. Ja keskity työhösi.

Silloin tietysti huomaa, jos ollut paljon meikkiä, mutta ei välttämättä sittenkään, jos ei ole asiaan perehtynyt. Nuo meikkaukset huomaa ne, jotka itsekin meikkaa. Me, jotka emme meikkaa niin eipä juuri osaa katsoa toisten meikkejä :)

[QUOTE="Ninna";23922205]minä istun työssä ilman meikkiä, oon muuten aina meikit naamassa, oli kamalaa lähteä ilman meikkiä :D Emmin viel kotona et viittinkö lähtee,mut tuli lähettyy.[/QUOTE]

samoin :)

mä taas en lähde ikinä mihinkään ilman meikkiä. toivun aikuisiän aknesta eikä naamani tule ikinä olemaan normaalin näköinen, joten meikattava on. pahoitin mieleni aika lailla tuosta fb:n kampanjasta. :(

Varmasti huomaa, aivan kuin viime syksyn facebook-yleislakon, eilisen mielenosoituksen facebook-suurmielenosoituksen eduskuntatalolla.
Ensimmäisessä ilmoittautuneita 94 215 ja toisessa 824 varmaa ja 1162 saattaa osallistua. Facebookissa on kiva klikkailla kaikkea, mutta kun pitäisi saada jotain aikaan...

Minäkin jätin puuterin pois, tosin tuskin kukaan huomaa :D

Rupisammakko; ei kannata pahoittaa mieltä, onhan paljon ihmisiä jotka meikkaa AINA vaikkei olisi tarvettakaan. :hug:

Osallistuisin, jos olisin työelämässä. Tosin en normaalistikaan meikkaa.

Jokunen vuosi sitten miespuolinen pomoni kuvaili naispuolista yhteistyökumppania, jonka nimeä ei muistanut sanoilla "se vaalea nainen joka ei meikkaa". Minä tietenkin huomautin, että meitä meikkaamattomia on niin paljon, että tuolla perusteella on ehkä vähän vaikea tunnistaa ihmistä. Pomo siihen inttämään, että kyllähän sä meikkaat :D

[QUOTE="HEI";23923027]Mulla ei ole koskaan töissä meikkiä :D Sen verran likaista työtä teen, että meikkaus on turhaa.

Saanko kysyä mistä päin ap on kun Salkkaia lukee? :)[/QUOTE]

Saa kysyä. :saint:
Ampparit.com uutisotsikoita selailen. Savon Sanomiakin olen linkittänyt.

En juuri käytä meikkiä, mutta lapsuudesta asti vaivanneet tummat silmänaluset on aina pakko peittää, vaikka kävisi hakemasta postia. Olen muuten niin sairaan tai pahoinpidellyn näköinen, että ihmiset huolestuisivat.

Yhteistyössä