Hae Anna.fi-sivustolta

Yli 60 v painoindeksi?

Viestiketju osiossa 'Eläkkeellä' , käynnistäjänä Iäkkäiden painoindeksi?, 17.11.2011.

1. lantionmitta Vierailija

Minullakin on aina ollut lantion ympärys pienempi kuin rinnanympäys pituutta 164 painoa 74 kg ja housut L tai 42 yläosa 44. Eli olen sellainen omenan muotoinen.

2. Erimielinen Vierailija

Niin erilailla voi asiat nähdä, minusta tuossa on jo vallan mahdottomasti kaikenmaailman römpsyjä, eli minulle ainakin jotakin huomattavasti yksinkertaisempaa, (?) tylsempää, kiitos....=)

3. raisa Vierailija

On totta että painoindeksi on vain suuntaa antava ilmaisin. Itse huitelen "lievän lihavuuden" puolella mutta silti vatsamakkarat eivät vielä ainakaan paista..

4. MMMMM Vierailija

Pituutta 161 cm ja painoa 66 kg, lievän lihavuuden piikkiin menee......

5. mättää Vierailija

Ihmettelen jos 90 kg:lle mahtuu vaatekoko 44. Itse olen 169/72kg ja ainakin housuissa nykytaulukon mukaan 44 on minun kokoani ja hameissa 42. Mahtuu 40 mutta jopa tuntuu kiristävän, eli liian pieni.

6. Kimbeimrfry Vierailija

ralph lauren messenger bag
    Tim Gunn Oscar kleidid
    A belt also acts as a paired accessory.Islas de Hawai.Bahrein.If she saves, she says, she can travel to see family in Belarus every year or two.Australian Fashion Week dumps 14
    Peter also shared that he was heading to a bucks party like no other this weekend.
    PalauSuit Your Style With Guess Sunglasses
    Review of the Regulation of Cosmetic Interventions: Will They Do Enough.Who were the models that stood out the most.
    Wake Island
    Finally, some good old-fashioned Tennessee whisky (note that they use the traditional Scottish spelling of whisky, as opposed to the Irish whiskey) aged in an all-too-Tennessee-sounding town of Cascade Hollow, TN.
    Guess (or Guess.Master how to flirt with a girl you like by reading my tips for flirting with girls.Taking a little "spring break" after this to catch up on everything around here.Unlike Leno, who owns cars from dozens of different car makers, Seinfeld has concentrated on collecting one specific type of car - the super fast and super-stylish German sports car Porsche.Most makers of any line of wearable products, even designer shoes, have their private dimensions specifications.The designs of Noir have adorned lots of celebrities such as Madonna, Gwen Stefani, Jenifer Lopez, Beyonce, Iman, Mary J.There is so much about her that you will find interesting and you won't find such a comprehensive look at her anywhere else.Perry Ellis logo on sleeve.Hiina.
    What's the must-have women's fashion accessory when you're going away to a warm climate or want protection from the sun.Costa de Marfil.Desperate for her, Joey starts shouting "Hot girl.While the way most people breathe is good enough to maintain life, Discovery Health reports there are exercises you can do to develop a more efficient breathing pattern.
    Deep conditioning keeps hair looking smooth and using cold water instead of hot will make it shiny and seals the hair cuticleGoing online allows you to see their products quickly and then make your choice.You will also notice that most of Estee Lauder brands are clustered together in most department stores.People want to look different in any way; no matters which brand they have to choose and how much money they have to spend.
    Ralph Lauren outdid himself with Lauren's Victorian-inspired gown that was one of the most beautiful dresses ever.It is the equivalent over here.They are exposed to the hazards of the surrounding ocean yet provide respite from its rigors.
    Branded as "metrosexuals", me and some of my friends do like to spend some time getting ready, finding some nice designer clothes and making ourselves look presentableTrendy Sun Hats for Women
    purple label ralph lauren
    ralph by ralph lauren
    Tim Gunn liitub Alicia seatud arutada kleidid kandmiseks Anne Hathaway, Jessica Chastain, Kerry Washington ja Charlize Theron.--(BUSINESS WIRE)--Dec.
    ralph lauren rrl

7. Sama Vierailija

täällä. Olen hoikan näköinen vaikka painoindeksi 25, pituutta vain 169cm. En edes ajattele laihduttamista.

8. eukkooo Vierailija

Painan 64 kg, pituutta 168cm eli ei ylipainoa. Tässä iässä aineenvaihdunta hidastuu, että sen vuoksi täytyy syödä hiukan vähemmän kuin ennen. En ole koskaan ollut läski.

9. Viis indeksistä Vierailija

Kyllä sen tietää vaatteista, onko liian lihava vai ei. Kun edellisvuotiset vaatteet eivät mahdu päälle, on aika laihduttaa.

Mitä tulee vaatemerkkeihin, niin hyvin paljon koot vaihtelevat, jopa saman merkin kohdalla.

Minä olen lievästi ylipainoinen ja minulla on vaatteita kokoväliltä 38 - 48.

10. Oho!
    Nyt aikojen päästä tulin lukemaan Plazan juttuja ja löysin aloittamani keskustelun. Siitähän on kehkeytynyt pitkä juttu. Niistä painoindeksitaulukoista ei kuitenkaan ole paljon tietoa herunut, joten mahtaako niitä missään ollakaan. Sanotaan vain, että yli kuusikymppiset saavat painaa hiukan enemmän.

Itse hoipun siinä 25:n lukeman kahta puolta enkä tunne itseäni lihavaksi, muttei pieni painonpudotus pahaakaan tekisi. Se vain on hirmuisen vaikeaa, kun kulutus laskee, ruokahalu ei ja ravintoaineet kuitenkin pitää saada.

11. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari