yli 8kk ei ole ollut seksiä, kiihotun miehen läheisyydestä,mutta mies ei mun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nenna"

Vieras
joten lähes joka ekrta kun olen miehen vieressä johtaa siihen että minä suutun. Eli jos teillä on seksiä välit pitkät ja mies on äkäinen, niin voin kertoa että ihan aiheesta.

Se ettei oma rakas kiihotu läheisyydestä sattuu, mietin joka päivä mikä minussa on vialla kun en kelpaa. Laskee aika hyvin itsetuntoa ja nostaa suoraan sanottuna vitutus käyrää.

Eli naiset, jos mies välttelee läheisyyttä,tai hermostuu siitä, tai on mutuen vaan äkäinen, niin syy saattaa hyvinkin olla siinä että seksiä ei ole tarpeeksi ja että haluttomuus loukkaa. Turha tulla puolustelemaan pitkää seksi taukoa väsymyksellä tms. koska rakastelu antaa enemmän kuin ottaa, se rentouttaa,tuo mielihyvää, ja lisää suhteen hyvinvointia

Hyvällä alulla on täälläkin tuollainen seksitön jakso. Kolme kuukautta nyt mennyt..
Jos jatkuu kevääseen (kun vauva on syntynyt ja minä toipunut) annan miehelle vaihtoehdot joko ruveta haluamaan riittävän usein tai sitten minä lähden vieraaseen sänkyyn. Toki siinä voi käydä niinkin että mies haluaa sitten erota, mutta sepä on hänen murheensa sitten jos niin käy. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja minä en halua elää ilman seksiä vaikkei olisi suhdettakaan.

[QUOTE="ville";29276123]Ei se vika sinussa ole. Sillä on salarakas.[/QUOTE]

ei aina, miehellä voi olla myös masennusta tai muita ongelmia.
Meillä mies ei vaan nyt "pysty"... ...pitkäaikainen työttömyys korpeaa ihan mielettömästi, töitä hakee mutta ei saa niin käyhän se miehen itsetunnolle varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29276169:
ei aina, miehellä voi olla myös masennusta tai muita ongelmia.
Meillä mies ei vaan nyt "pysty"... ...pitkäaikainen työttömyys korpeaa ihan mielettömästi, töitä hakee mutta ei saa niin käyhän se miehen itsetunnolle varmasti.

tekosyitä aina riittää! oma asenne se on ku tossa tapauksessa on vialla(miehellä). Jos on työtön on aikaa pitää huolta itsestään,eikä voi vedota väsymykseen. Jos on oikea syy niin silloin kyse on psyykkisestä ongelmasta joten pari käyntiä psykologilla tai seksuaaliterapeutilla ois tarpeen. miks pitäs vaan tyytyy jos toista ei huvita? teko syy sanon minä

Ei ole täälläkään seksiä harrastettu. Mutta, mä olen jo tottunut, on mennyt niin kauan. En itsekään enää halua miestäni, mutten ole myöskään ärtynyt, koska olen unohtanut koko seksin elämästäni. En tiedä, muuttuuko tilanne koskaan. Ehkä jompikumpi saa vielä tarpeekseen ja haluaa erota. Saa nähdä.

Yhteistyössä