Hae Anna.fi-sivustolta

Yli kolme vuotta yrittäneitä

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Joanna*, 20.05.2007.

1. HH07 Vierailija

Kiitos kaunis hopestill ja pääpä kun voin tänne edellen kirjoittaa kun tuo odotus puoli tuntuu niin vieraalta, vielä kun tämä on niin alussa ja kaikki on mahdollista.Pihla78- Ymmärrän sun tunteet ja hyvä kun olet rehellinen.

Hopestill - Huomenna siirto..Hienoa homma:) Nyt tämä on SE siirto Siihen sun pitää uskoa, lujasti(just joo paraskin puhuja kun en itse uskonut pätkääkään tähän PAS_siin)
    Mekin ajateltiin tuota alkionkuoren avausta jos tämä hoito olisi ollut nega. Olen lukenut niin monta onnistunut raskautta juuri tuolla alkionkuoreavauksella joten nyt uskon vakaasti että tämä on se teidän juttu.Tulehan sitten HETI kertomaan siirron jälkeen miten meni..(((((Jännittää sun puolesta))))))....

Pääpä - Kyselit milloin alkoi tuo paineen tunne..? taisi olla tuossa pp6-pp9 ja vilu tuli kuvioihin tuossa pp9..mutta ajattelin että kaikki on mun mielikuvitusta tai lääkkeistä johtuvaa.

ON - Huomenna aamulla klo 8 on klinikalle aika verikokeeseen ja vastauksen saa iltapäivällä ..pelottaa....mutta kuitenkin onnellinen

HH

2. Pääpä Vierailija

Hopestill,nyt vaan peukut pystyyn ja vaaveli sylkkyyn asti.Toivon todella parasta!

Tässä kirjoitteluasiassa olen pitkälti samaa mieltä ja ajattelen samoin kuin Hopestill.Mutta ymmärrän Pilhaa siinä mielessä,että monta kertaa yrittäneenä ja yhtä monta kertaa pettyneenä se tietyllä tapaa kirpaisee vaikkei sitä sillä tavalla halua edes itselleen myöntää=(..mutta,mutta ymmärrän taas erittäin hyvin myös sua HH07! Toisaalta asia on niin uusi ja ihana ja se pitää "sulattaa ja tajuta"kunnolla ennen kuin uskaltautuu odottavien joukkoon.
    En tiä tajusiko kukaan,mutta yksinkertaisesti hyvä että Pilha oli todella rehellinen ja hyvä että HH07 ei loukkaantunu siitä.Kyllä me kaikki mahdutaan tänne ja lapsettomuus on niin arka ja vaikea asia,että toivottavasti se yhdistää meitä ja pystymme tukemaan ja ymmärtämämään toisiamme...se siittä!!

Mulla pp6 eikä tunnu missään.Olikos sulla HH07 monisoluinen joka siirreettiin? Voi kökkö,miksei mulla tunnu missään?

T:pääpä

P.S enkä ole oikea ihminen oikeesti kommentoimaan kenenkään kirjoituksista,kun itsekkin tänne vasta tulin ja monet ovat jo "tuttuja" keskenään täällä joten sori kommenteistani,en halua pahoittaa kenenkään mieltä..

3. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos teille kaikille ihanasta tuestanne : ) Kyllä tässä itsellä on välillä takki niin tyhjä ja kaikki toivo viety muruja myöten, että teistä saa suunnatonta voimaa jaksaa. Kiitos!

Mulla alkoi taas piinailut... kuinkakohan mones kerta hoitojen aikana, nopeasti laskettuna olen piinaillut jo lähes 20 kertaa, jep jep. Eikä tähän silti totu, joskus on aika tyhmä olo ; ) No joka tapauksessa yritän taas kerran luoda itseeni edes pintä toivon kipinää ja samalla pitää jalat maassa ettei pudotus olisi liian korkea parin viikon päästä -tämä on todellinen taitolaji.

Tänään siis siirrettiin 2 alkiota (toinen 8-soluinen ja toinen 9-soluinen, hyvälaatuisia), molempiin tehtiin hatching eli alkion kuoren avaus. Tämä siis täysin poikkeuksellisesti Hki Väestöliitossa, sillä eivät sitä yleensä tee. Siirron tehnyt lääkäri totesi tänään vaan, että jospa tästä raskaus lähtisi niin voisivat alkaa ehkä tkemään kuoren avausta muillekin... en tiedä oliko tuo rohkaisevaa vai pessimismiä, mut päätin etten jää mietiskelemään. Olen kuitenkin itse (ja miehenikin) todella tyytyväinen, että saamme senkin kokeiltua niin ei jäädä jossittelemaan olisko auttanut. Pakkaseen jäi 3 alkiota eli käytännössä yhteen siirtoon.

Hitto, miksi sitä ei voi pissiä tikulle jo heti siirrosta seuraavana päivänä -vihaan piinailua ; ) Mites pääpän ja muiden piinailut sujuu?!

Jospa me nyt HH07:n johdolla tehtäis plussajuna : )

4. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Unohdin tärkeimmän; miten verikokeessa? Onhan kaikki hyvin!?

5. HH07 Vierailija

Pääpä - Mulla oli 7-soluinen joka siirrettin 3pvän viljely. Älä suotta hätäile ei mullakaan mitään tuntoja kummemmin ollut ja jotka oli sekoitin lääkkeisiin joten..bdbdbdbdbdbdbdbdbdb ja jaksa odottaa vielä vähän aikaa:) Testi sen toden näyttää.

Hopestill - Ihana uutinen ! Siellä on sitten piinapäivät hurahtaneet käyntiin. voi, vitsi mä jännään sun puolesta.Saitte hienot alkiot kyytiin ja vielä alkionkuorenavaus..Jes ! tosi hyvä juttu. Niinpä, kun voisikin pissiä tikkuun heti seuraavan päivänä siirrosta:)

ON - Tänään kävin verikokeessa klo 8 aamulla sanoivat että EHKÄ klo 15-16 tulee vastaus ja sitten soittavat mutta muuten menee huomiselle Arvatkaapa soittivatko? NOoooo, EI tietenkään joten joudun odottamaan yön yli. Ärsyttävää...ja hermoja raastavaa kun kauhuskennaariot pyörii päässä. Kätilö sanoi, että jos arvo on 500-> se on hyvä jos alle niin uusintatesti viikonpäästä mutta jos niin alhainen kuin 25 niin voi lopettaa lääkkeet ja .....:(( ja mähän tietenkin mietin koko ajan että , no niin tässä tää nyt oli...*huokaaa* eli ei se hermoilu plussa testiin lopu hyvät naiset. Tänään olisi ollut niin hyvä kun olisivat soittaneet kun olen vapaalla mutta huomenna jos tulee ikäviä uutisia ja olen töissä niin tulee olemaan vaikeaa..Noh, ei auta muuta kuin odottaa eihän tässä mitään muuta olekaan tehty...
    Näillä mennään ja huomenna tulen kertomaan mikä oli tulos
    Hyvää yötä ja kauniita unia teille kaikille

HH 4+6(ainakin vielä)

6. Uskon kyllä, että tässä oli eniten ongelmana se, että tulit tänne vellomaan itsesäälissä ja keräämään sääliä. Taitaa olla ettet kasvotusten voi tuota enää tuttaville sepostaa (aikansa kutakin).

7. HH07 Vierailija

Pikaisesti työn keskeltä ON - soitto tuli ja arvo oli 931 eli erittäin hyvä kuulemma:) joten kaikki nyt hyvin. Yksi etappi menty eteenpäin

Onnellinen HH

8. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mahtava juttu : ) Mulla aika matelee... vasta pp1 vai onko se pp2? En tiedä mistä pv laskeminen aloitetaan.

9. HH07 Vierailija

Kun sun siirto oli eilen niin se on pp0 ja tänään siis pp1. Yritä keksiä kaikkea muuta tekemistä ettet koko ajan mieti missä tuntuu ja milloin..(Juu, helppo sanoa:) Mulle ensimmäinen viikko oli helppo kun ajattelin, että ei se miltään voisi vielä tuntuakaan ja kunnon piinailu alkoi toisella viikolla ja laantui lähellä testipäivää pessimistiksi että ei tää taaskaan onnistunut. Noin kävi joka ikisellä kerralla kun piinailin.
    Lähetän sulle ^^^^^^^^kiinnittymissäteitä^^^^^^^^ja (((((voimia))))))piinapäiviin

HH

10. pääpä Vierailija

pp8 ja testin tein herkällä testillä ja nega:(((((( tilasin muka netistä mammaksin herkkiä ja pyh sanon ma.Useilla palstoilla testataan jo pp8 herkillä plussaa joten innostuin siitä sitten kokeileen huonoin tuloksin. Nyt kyllä tuhlaan ne muut tikut tunnin välein..kyllä sen verran v******taa

11. HH07 Vierailija

Mitä sinä nyt siellä pp 8 jo testailen pääpä?????En ole ikinä huomannut että joku testaa noin aikaisin ehkä tuossa pp10 eteenpäin..mutta varmimmin sitten testipäivänä. Joten nyt testit kaappiin ja odottelet ! Stressaat vain itseäsi liikaa kun testaat koko ajan. Ok?

12. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Otit kyllä varaslähdön pääpä ; ) Jos et kolmosia odota niin olisi aika ihme, jos pp8 näkyisi edes haaleaa viivaa... testit kaappiin -toivoa on vielä!! Ei ole montaa päivää, lupaan pitää kaikki peukut ja varpaat sulle pystyssä. T. toinen piinailija...pp1 grrrr ; )

Mites Pilhalle kuuluu? Joanna? Muut?

13. satumarika Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi!

HH:lle onnittelut plussasta ja hyvästä arvosta! Hopestill: mä olen myös helsingin VL:ssä hoidossa, kuullostaa hyvältä tuo alkiokuoren avaus. Kumma juttu, olen nyt "kateellinen" teille piinailijoille, vaikka just vähän aika sitten ajattelin vaan, miten kamalaa se on. Hoitotauko tekee tiukkaa, mutta aion pysyä päätöksessäni. Tuntuu kyllä kamalan pitkälle ajalle odottaa tammikuuhun, en tiedä.

Oletteko te muut pitäneet taukoa hoidoissa ja kuinka pitkiä? Vai putkeen hoidoissa? Miten olette sen ajan jaksaneet?

Tännehän on tullut porukkaa lisää, aluksi tuntui ettei meitä täällä montaa olekaan.

14. HH07 Vierailija

Taisi olla tämä ilo sitten tässä:( Eilen illalla tuli kerran veristä vuotoa paperiin ja nyt tummaa tuhrua kun painaa paperilla...Ei, perkele...Nooh, sainpa olla "raskaana"melkein viikon. Klinikalle soitin sanoivat että voi olla vaaratonta, monella tulee vuotoa juuri silloin kun kuukautiset pitäisi alkaa mutta voi myös olla alkava keskenmeno jolloin vuoto yritttä tulla noiden lääkkeiden läpi, sanoi myös että mulla oli hyvä arvo eilen mutta...sitä ei voi tietää..
    Nyt jotenkin tuntuu että hartiaan pistää..eli mitä? kohdunulkoinen raskaus vai?
    vai kuvittelenko vaan? kun olen koko aamun lukenut netistä kaikkea mahdollista..

Surullinen HH

15. Pilha78 Vierailija

Pp.8 menossa. Olen yrittänyt unohtaa nämä piinailut ja siksi harvemmin käynyt täällä. Vaikeaahan se välillä on, viimeistään nukkumaan mennessä asiaa ei saa mielestä. Välillä näen unia vuodosta, itkusta ja negatiivisesta tuloksesta. Välillä unissa sylissäni on oma käärö. Kuitenkin piinailut mennyt ihan suhteellisen hyvin. Suuri pelko vain että vuoto alkaa jo ennenkuin piinailu edes on ohitse!

Onpas pääpä ollut malttamaton. Itse en tässä vaiheessa edes kehtaisi testiä tehdä juuri tuon "jossittelun" takia. Itseasiassa en kotitestiä tee ollenkaan. Kyllä luonto tai verikoe kertoo tuloksen -kumpi nyt ensi ehtii. En luottaisi itse näin aikaisessa vaiheessa tehtyyn testiin, joten äläs nyt uskoasi vielä heitä! Tiedän kyllä itsekin ihmisiä, joille on tullut haamuviiva esimerkiksi pp.9, mutta tiedän myös niitä tieto raskaudesta on tullut vasta verikokeen kautta kun kotitesti on näyttänyt vain negaa!

HH07
    Varmasti olet huolissasi vuodosta, mutta oma lääkärini on kertonut että tosiasiassa varsinkin ensisynnyttäjät vuotavat lähes aina edes vähän alkuraskauden aikana. Olipa lapsia saanut alkunsa hoidoilla tai ei. Minun ystäväni sai hoidoilla plussan ja vuosi melkein koko raskauden ajan kuin sangosta kaataen. Silti syntyi ihan terve lapsi.
    Netistä ei koskaan kannata lukea mitään oireita, koska sieltäkin saa niin sanotun "lääkekirjasyndrooman" ja itsellä on pian kaikki vaivat!
    Toivotaan vain nyt parasta! Tsemppiä!

Omaa napaa vielä loppuun:
    Ei oireita, mitä nyt pissattaa koko ajan ja välillä munasarjoihin pistelee (kuten ovulaation aikaan!). Selkä jo kipeä joka viittaisi pian alkaviin menkkoihin. Olen pessimisti. Ostin jo karkkilakkoisena lohdutus suklaalevyn, että sittenkun saan kuulla ettei nytkään toivottua tulosta niin tuhoan koko levyn kerralla!!!

16. HH07 Vierailija

Sä oletkin jo pitkällä jo pp8 menossa:) Noi hetket kun menee nukkumaan on kaikkein pahimmat..Silloin alkaa miettimään kaikkea mahdollista. Noista sun oireista...Mullakin on jatkuva vessahätä, selkä ja alavatsa kipeenä ja olinkin 100% varma että nega tulee mutta toisin kävi..Nyt hirveesti ^^^^^^kiinnittymissäteitä^^^^^^^ja voimia piinapäivin loppuun asti

Voi, kiitos ihana lohduttavista sanoista. Olenkin miettinyt tämän niin että jos nyt tämä enteilee keskenmenoa tms. niin sitten sille ei voi mitään ja jos siitä pitää jotain positiivista miettiä niin ainakin kiinnittyminen tapahtuu ja ehkä sitten joskus menee raskaus loppuun asti.
    Tällähetkellä rauhallinen hetki tuhrusta..Koko päivänä ei oikeastaan mitään ja tunti sitten vähän ruskean/haalean punaista kun painoi paperia(helvettiäkö mä painelen sanoi yksi kaveri äsken puhelimessa?, niinpä hysteerinen kun olen:)ja nyt taas ei mitään..Alavatsaa välillä vihloo, oikealta , vasemmalta jne...jne..janottaa, väsyttää, vessassa ramppaan koko ajan tilannekatsaus tietty..Täällä duunissa on ihmettelevät että mitä helv***toi juoksee tuolla veskissä joka 15min:)
    Näillä mietteillä jätän tiedän nyt mun terrorilta rauhaan
    Illanjatkoja ja hyvää yötä

HH

17. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Me ollaan otettu melkoisen leppoisaan tahtiin nämä hoidot etenkin ensimmäisinä vuosina. Silloin tuntui, että pakko saada "hermolomaa" aina välillä. Sillon siis tehtiin inseminaatioita ja ivm. Ja toisaalta, kun ei ollut löytynyt mitään syytä miksi ei luomustikin voisi tärpätä niin annettiin välillä luonnollekin mahdollisuus... Eka ivf keväällä 2006 ja pas:eja koko vuosi, sit toinen ivf keväällä 2007 ja siitä nyt pas:eja. Hieman on siis tahti meillä alkanut tiivistyä, kun ikää tulee ja jos adoptioon tästä jatketaan, ei ole aikaa hukattavana. Musta taukoja tulee pitää silloin kun tuntuu siltä, tosi yksilöllistä.

HH en olisi huolissani tuosta tuhryttelusta. Mulla on kaikki ystävät saaneet täysiaikaisen vauvan ja yli puolella on ollut kuvaamiasi oireita alussa (ja kaikki myös siitä pelästyneet..., mutta siis turhaan). Joillakin on jatkunut läpi raskauden aina välillä. Siispä minä olen ainakin sinun raskautesi suhteen erittäin luottavainen : )

Ja noista oireistakin kuule kaikenlaista, oireettomuudesta, menkkamaisiin oireisiin ja pahoinvointiin asti. Hassuinta vaan on se, että me lapsettomuudesta kärsivät toivomme kuin kuuta taivaalta, että saisimme raskauden todisteeksi mielettömät pahoinvoinnit ja rintojen arkuuden ; ) Muut toivovat oireetonta raskautta... Kaipa tämä lapsettomuus kouluttaa meistä niin pessimistejä, että pelkät kaksi viivaa tikussa ei riitä, vaan aina joutuu pelkäämään että onni viedään pois. Surullista : ( Itse olisin varmaan synnytykseen asti täysin varma, että vielä ehtii pieleen mennä ; )

Mutta yritetään yhdessä hieman luoda toivoa meihin, niin plussauutisten kuin raskauden onnellisen lopun suhteen : )

Ja omaa napaa... mua ärsyttää "leikkiä" raskaana olevaa kaksi viikkoa, jos se onkin ihan turhaa. Piinailu saa mut välillä tuntemaan itseni hölmöksi.. entäpä jos ne alkiot on jo samantien eilen tulleet ulos ja mä vaan tässä piinailen ja yritän tsempata itseäni toivomaan parasta parin viikon ajan... silittelen masua ja lirkuttelen että pitäkää kiinni, typerää : ( Onko muilla samanlaista tunnetta?

18. satumarika Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Iltaa kaikille!

HH; mun yksi kaveri tuhrutteli 3 kk ja sai terveen lapsen ja hänellä tuli välillä ihan veristäkin vuotoa. Ei näistä voi tietää, vaikka mulla kävikin huonosti.

Hopestill; sinä se löydät aina oikeat sanat. Tuo pahoinvoinnin toivominen tuntuu niin tutulta piinailussa. Ja kyllä mulla on ollut samoja fiiliksiä, että olen silitellyt masua ja sitten ajatellut, että taisivat tulla alkiot ulos samantien. Kerran päivä siirron jälkeen paperiin tuli pieni "limaklöntti", anteeksi ilmaisuni niin mietin, olikohan se alkio sitten siinä. Voikohan se tulla ulos noin äkkiä?

Toivon kaikille piinailijoille plussaa! Saa nähdä, olenko täällä palstalla yksin, kun sitten joskus seuraavaksi piinailen, jos olette siirtyneet kaikki tuonne odottajiin..

19. Pilha78 Vierailija

Satumarika
    Käsittääkseni alkiot laitetaan limakalvon "sisään" eikä vain ihan pinnalle. Joten kyllä sieltä muutakin ulos tulisi kuin limaa jos alkiot tulisivat pois. Minullakait tulee limaa nytkin koko ajan ja tietysti lugesteron -mömmöä!

Niinpä. Kun vain oppisi olematta seuraamatta itseään. Pienikin nipistys vatsassa tuo joko iloa tai surua vaikka voi johtua ihan vain siitä että ilma etsii ulos pääsyä! Ei siis välttämättä johdu hoidoista tai muustakaan..

Minä olen vain koettanut tsempata meidän alkioita, mutten varsinaisesti leiki olevani raskaana. Puhunkin vain vauva-ajatuksista sitä sitähän nämä alkiot vielä ovat...

20. Pilha78 Vierailija

Juu, pääsin sitten mussuttamaan suklaata aiemmin kuin ajattelinkaan. Vuoto alkoi runsaana viime yönä. Soitin polille aamusta, ja hoitajakin oli sitä mieltä että jos näin aikaisessa vaiheessa kovaa vuotoa niin toivon voi oikeastaan sitten jo heittää. Ei ole enää mitään kiinnitysvuotoa silloin vaan ihan menkat. Pakastesiirtoon ei päästi seuraavaan kiertoon, koska kuitenkin ensi viikolla tehtävä veritesti. Ensi viikolla kun negatulos niin sitten saadaan lähetteet sinne kromosomimäärityksiin. kp.15 aloitan sitten terolutit ja siihen kiertoon sitten PAS.

Ei sitten päästy tässä hoidossa edes koko piina-aikaa, vain 9 päivää!
    Että näin. Olen pettynyt, mutta vielä eikyyneliä. Jätin miehelle yöllä lapun pöydälle että näin kävi. Itku tulee sitten kunnolla kun mies kotiutuu töistä.

Pilha kp.1

21. HH07 Vierailija

Voi, eikä:((( Olen niin pahoillani (((((Pilha)))))Tiedän, ettei tässä mitkään sanat auta mutta jos voisin ottaisin kaiken surun teiltä pois..

Surullinen HH

22. Pilha78 Vierailija

Itsekin olen tietysti pettynyt, mutta olin jotenkin tietoinen että näin käy. Minulla oli vain sellainen voimakas tunne nimittäin pari päivää. Ehken siksi ottanut tätä niin raskaasti kuin kuvittelin. En ole vieläkään oikeastaan itkenyt, säästän sen varmaan myöhemmäksi. En ole itse oikeastaan surullinen, vain pettynyt.

Uskon nimittäin vahvasti siihen, että jos joskus raskaudun niin tiedän sen itse ennenkuin edes teen mitään testiä. Uskon että silloinkin tulee voimakas tunne, mutta silloin se on positiivisesta asiasta.

Ajattelen nyt myös ettei ollut vielä(kään) meidän aika tulla vanhemmiksi. Uskon puutetta vain että tuleeko meistä vanhempia koskaan!

23. HH07 Vierailija

Pihla - Sulle lähetän toivoa ja voimia . Nää hoidot on rankkoja ehkä enmmänkin henkisesti ja pitää olla vahva nainen kun nämä kestää ja sun kirjoituksista olen huomannut että olet vahva. Itke kun siltä tuntuu ,mene miehen kainaloon ja anna pahanolon tulla pois. Ehk se vähän helpottaa(((halauksia)))

hopestill - Millä mielellä siellä ollaan? Toivotavasti hyvällä:))Piinailu etenee ja enennkuin huomaatkaan se on jo loppusuoralla. Ei ne alkiot sieltä minnekään ole menneet. Siellä ne etsii paikkaa mihin kiinnittyä.

satumarika - Niin eihän näistä voi tietää mutta..huono tunne vahvistuu päivä päivältä

Pääpä - Miten siellä? kuinka voit???

ON - Olen ajatellut aina samoin kuin Pihla että kyllä sen tietää , että on raskaana. Nyt en todellakaan tiennyt ja nyt on kuitenkin vahvin tunne , ettei tämä kestä. Tunne että kohta alkaa keskenmeno on NIIN voimakas. Tuhruttaa , välillä ei , välillä tulee punaisempaa ja juuri äsken ajattelin, että tulisi sitten kunnon vuoto eihän tätä epätietoisuuttaa kukaan kestä !
    Olen helvetin vihainen, en yllättävä kyllä surullinen.
    Koska kyllähän se oikeasti on niin, että kyllä sitä tietää milloin joku on vialla. Mies uskoo vakaasti , että hyvin tässä käy enkä ole näitä omia tuntemuksia viitsinyt hänelle sanoa kun ei usko kuitenkaan joten kerron nämä sitten teille.
    Ollaan aina puhuttu että mieluummin ei koskaan sitä kahta viivaa siihen testiin kuin että tulee sitten keskenmeno mutta eihän meillä koskaan mikään asia olen mennyt niin kuin toivotaan. Elämä on ja PISTE.

Epätietoinen, turhautunut, vihainen HH

24. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi että taas riipaisi kuulla uutisesi : ( Mä en kyllä koskaan tule ymmärtämään miksi joitakin koetellaan näin h*****tisti! Anteeksi voimasanani, alkaa itseäkin vihastuttamaan pettymykset, oli omia tai muiden... Olen todella pahoillani, mutta toivottavasti uskot kun sanon, että tiedän miltä sinusta tuntuu. Myös itselläni välillä jo alkaneet kyyneleet loppua ja tuo pettymys on tullut osittain surun tilalle. Ehkäpä se on juuri sitä voimaa, jota ihmisestä löytyy kun on pakko selvitä näin suurista suruista kerta toisensa jälkeen. Joku sanoi minulle kerran, että sen verran ihmistä koetellaan kuin se kestää, mutta mua se alkoi vain ottaa päähän koko lausahdus... siitähän voi helposti tehdä johtopäätöksen, että kannattaisi olla hiton heikko, jotta elämässä pääsisi helpommalla?!

Kiitos HH tsempistä, toivon todella, että ovat tarranneet lujasti kiinni!! pp 4 vasta, mut viikonloput tuntuu aina menevän kivan nopeasti : )

Ja HH kunpa pystyisit luottamaan tuohon plussaan. Tuo kaikki hermoilu, viha ja turhautuminen kuuluu kyllä asiaan, kun otetaan huomioon lapsettomuudesta kärsivän pitkä hoitotaival ja kauan odotetun onnen saavuttaminen. Sitä ei uskalla uskoa todeksi ja se alkaa ärsyttämään itseäkin. Tuntuu, että luomusti plussanneet voivat aloittaa odotuksen paljon keveimmin mielin ja olla siitä onnellinen, kun lapsettomuuden läpi käynyt siirtyy ahdistuksesta seuraavaan... Muistan kun itse sen ainoan kerran plussasin reilu vuosi sitten, oli mulla hyvin samankaltaisia ajatuksia. Ärsytti että muut uskoivat raskauteeni, kun heillä oli tilanne aivan eri kun olivat luomusti itse plussanneet. Jos on saanut plussan orgasmilla sen sijaan että olisi piikittänyt itseään, käynyt toimenpiteissä, ollut saikulla, maksanut kymmeniä tuhansia euroja ja kokenut toistakymmentä pettymystä, on todellakin paineet hieman erilaiset raskauden jatkumisesta... en halua vähätellä tai asettaa kenenkään raskauden etenemistä tai keskenmenoa epäreilummaksi, mutta kyllä joskus tuntuu, että mikäli raskaaksi tuleminen on jo ollut kivinen tie niin olisi enemmän kuin suotavaa, että kaikki menisi rakauden aikana sulavasti... HUH tulipas purettua omaakin turhautuneisuutta ; )

Joka tapauksessa, ymmärään HH sun tunteet (kuten ehkä yllä olevasta tekstistäni huomasit...), mutta mä haluan uskoa täysillä että kaikki menee teillä hyvin loppuun asti!!

Huhuu pääpä, missä olet, kaikki hyvin?

satumarika, tosi kiva, jos pysyt palstalla vaikka uudelleen menettekin hoitoihin vasta ensi vuoden puolella : )

25. pääpä Vierailija

Kiva kun olette kaipailleet..testin olen joka päivä pyöräyttänyt pissikupissa pp8->eteenpäin.Eipäs siinä ole mitään näkynyt.
    Keskiviikkona pitää ilmoittaa lääkärille viimeistään tuloksesta ja sovitaan uutta hoitoa.

hopestill : kuinkas piina sujuu? Onko sulla milloin testipäivä?bdbdbdbd sulle jatkoon!

HH07 : entäs kuinkas sinulla menee? Toivittavasti vuodot on loppu!

satumarika : juu älä mee minnekkää,mäkin palaan tänne taas passin myötä.Käyn varmaankin kuulumiset katsomassa päivittäin ja onnittelemassa hopestilliä,kun hänhän nyt plussan ottaa..eikös otakkin:)
    Ja mä ainaskin oon täällä kun olet hoidossa.Mulla ei nimittäin ole enää positiivista ajattelutapaa tulevista hoidoista.

Pilha : Lämmin halaus sulle. Sanoja ei ole,mutta tiedän todellakin tunteen..

Nyt ulkoileen vaikka onkin niin sumuinen ilma.Pakko saada tää pääkoppa taas tuuletettua,ei nimittäin oikein innosta muu kuin netissä surffailu ja itseäni kiduttaminen,kun olen käynyt lukemassa uusia raskautuneiden ilmoituksia.
    Onnellinen oon tietenkin että joillakin onnistaa,mutta tulee aina se ikuisinen kysymys;MIKSEI SE MEILLÄ VOI ONNISTUA???-(anteeksi että huudan,mutta pakko purkautua:()

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri