Hae Anna.fi-sivustolta

Yli kolme vuotta yrittäneitä

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Joanna*, 20.05.2007.

1. pääpä Vierailija

Kiva kun olette kaipailleet..testin olen joka päivä pyöräyttänyt pissikupissa pp8->eteenpäin.Eipäs siinä ole mitään näkynyt.
    Keskiviikkona pitää ilmoittaa lääkärille viimeistään tuloksesta ja sovitaan uutta hoitoa.

hopestill : kuinkas piina sujuu? Onko sulla milloin testipäivä?bdbdbdbd sulle jatkoon!

HH07 : entäs kuinkas sinulla menee? Toivittavasti vuodot on loppu!

satumarika : juu älä mee minnekkää,mäkin palaan tänne taas passin myötä.Käyn varmaankin kuulumiset katsomassa päivittäin ja onnittelemassa hopestilliä,kun hänhän nyt plussan ottaa..eikös otakkin:)
    Ja mä ainaskin oon täällä kun olet hoidossa.Mulla ei nimittäin ole enää positiivista ajattelutapaa tulevista hoidoista.

Pilha : Lämmin halaus sulle. Sanoja ei ole,mutta tiedän todellakin tunteen..

Nyt ulkoileen vaikka onkin niin sumuinen ilma.Pakko saada tää pääkoppa taas tuuletettua,ei nimittäin oikein innosta muu kuin netissä surffailu ja itseäni kiduttaminen,kun olen käynyt lukemassa uusia raskautuneiden ilmoituksia.
    Onnellinen oon tietenkin että joillakin onnistaa,mutta tulee aina se
    kysymys;MIKSEI SE MEILLÄ VOI ONNISTUA???-(anteeksi että huudan,mutta pakko purkautua:()
    tietenkin oli tarkoitus kirjoittaa ikuinen..lukihärö mielenpäällä..

2. pääpä Vierailija

Just joo,ottakaa selvää tosta!Yritin kirjoittaa korjausta tolle sanalle,mutta ei aivo toimi..ei kumpikaan puolisko..

3. Pilha78 Vierailija

Juu, menkoissa mennään meillä. Tai itseasiassa enää vain tuhrua, mutta kuitenkin. Koska vuoto alkoi ennen veritestiä niin ei sitten päästä PASiin ensi kierrolla. Tulee välikierto ja sitten se PAS (pakasteessa vain yksi). En päässyt aloittelemaan zumenon lääkitystä kp.2 kun polilla vaaditaan hoitojen jatkumiseen verikokeen tulos. Kotitestiä ei käy, enkä kyllä sitä ole tehnyt kun vuoto kerran alkoi. Lugesteronitkin lopetin ihan oma-aloitteisesti vaikka hoitaja kehoitti jatkamaan ainakin verikoeaamuun saakka. Miksi ihmeessä, kun tulevat vuodon mukana kuitenkin pois?!??!

Minua on nyt piinannut ihan kummallinen päänsärky Ei menkkojen aikaan koskaan ennen. Ei ole edes sellaista että makaisin vuoteessa koko ajan, vaan on koko ajan ikävästi pikkuisen päällä niinkuin migreeni alkaisi pian. No ei ala, kun päänsärkyä kestänyt jo torstaista saakka. Jos olisi migreeni tullut niin olisi tullut jo! Loppuisi jo, kun olo on kokoajan kummallinen. Ehken nega purkautuu minusta näin ulos, kun edellenkään en ole pahemmin itkenyt. Ehken sitten kun negatulos tulee verikokeesta vaikkei se yllätys olekaan. Se on vain niin lopullista sitten vaikka en enää elättelekkään mitä ihmeitä. Vuoto oli niin konkreettinen ettei siinä enää ihmettä enää voi olla. Tai sitten olen vain turtunut näihin negatuloksiin ja puran pettymykseni muuten (ilmeisesti elimistöni purkaa sen kipuna päässä!!).

Minulla käy mielessä useinkin kysymys; Miksi ei muille? Olenko jotenkin huono ihminen ettei minusta voi tulla äitiä?
    Olen tietysti onnellinen heidän puolestaa joilla onnistuu hoidoilla tai ilman, mutta kyllä ensisijainen tunne on myös kateus ja katkeruus. Ehken se on kuitenkin luonnollista.
    Eniten ajattelen ettei ihmiset tunnu ymmärtävän miten suuri onni heitä potkaisee jos saavat raskaustestiin ne kaksi viivaa!

4. Pilha78 Vierailija

Ja unohdin edellisestä
    pääpä. Olen pahoillani puolestasi. Tsemppiä jatkoon.

5. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi kurjuuden kurjuus pääpä, toivoin niin että nyt tärppäisi : ( Iso voimahalaus.

Pilha: Ymmärrä täysin tuon katkeruuden tunteen tässä lukuisten pettymyksien taipaleella... just taas tänään käytiin lapsiperheessä kyläilemässä, jossa 3 v ja 0,5 v ikäiset lapset. Pääasiassa vanhemmat purkaa meille kuinka väsyttää, elämä on suppeeta ja rankkaa jne. Hitsi että tuntuu jotenkin käsittämättömältä, että ne ihmiset valittavat taukoamatta, jotka ovat ihan itse voineet valita miten elämänsä elää eli millon tekee töitä/luo uraa, milloin tekee ekan lapsen ja millon toisen jne. Meiltä kun otettu pois mahdollisuus vaikuttaa oman elämän kulkuun toivomallamme tavalla!! Meinas juu hermot mennä ja melkein paukautin että mitäs jos me sit otettais näistä tämä toinen mukaan, jos tämä on teille niin rankkaa ; ) Mulla on muutenkin alkanut mennä helpommin hermot ihmisiin, jotka valittavat asioista, joihin voisivat itse vaikuttaa. Itsellä kun on näin isossa asiassa nostettu seinä eteen...

Mä piinailen pp5 ja välillä tuntuu et ihan hieman uskoisin vielä mahdollisuuteen, mut sit taas järki astuu ajatuksiin ja tunnen itseni idiootiksi kun sellaisesta edes enää haaveilen. Yritän hieman kuitenkin luoda toivon kipinää, josko sillä olisi positiivisia vaikutuksia tähän.

Ei kyllä huvittais huomenna mennä töihin, olisi ihana olla lomalla ja tehdä kaikkia mukavia asioita, jolloin päivät kuluisivat nopeammin ja piinailu olisi helpompaa. Mut ei tietty vaihtoehtoja kuin mennä töihin... pianhan se viikko hurahtaa.

No tulipa taas jaariteltua ; )

Hyvää yötä kaikille!

6. Pilha78 Vierailija

kp.4 menossa. Onneksi menkat lyhyet ja ytimekkäät. Lopputuhruja jo mennään. Huomenna raahauduttuva kuitenkin sinne labraan. "Hoitoja ei voida jatkaa ilman negatiivista verikoetta" sanoi hoitajatäti minulle jo perjantaina. Kp.15 Primolut ja siitä jatkot PASiin. Minulla kun ei vuoto ominavuin tule eli minulla ei normikiertoa ole olemassakaan. Olen vain miettinyt sitä, että entäs kun lopetamme hoidot, niin miten menkkojen tulemisesta huolehditaan. Olisi kai aloitettava e -pillerit sitten uudelleen, mutta se tuntuu jotenkin "turhauttavalta" kun ei ehkäisyä mitenkään tarvita! Ei nimittäin huvittaisi kokea enää niitä yli 90 päivän kiertoja, kun sitten olo on turvoksissa kuin lumiukolla. Eikä ne pitkät kierrot tee yhtään hyvää mielialalla kun on sitten koko ajan kireällä kuin viulunkieli!

Keskiviikkona sitten soitettava polille että kuulee puhelimessa negatuloksen. Se voi tuntua iskulta vyön alle vaikka tulokse jo tiedänkin. Kuitenkin... Kotitestiä en ole tehnyt enkä aiokaan.. Ehdin kyllä kuulla huonot uutiset polintädiltäkin..

Nyt ei ole minkäänlaista inspiraatiota hoitoihin. Ei minkäänlaista. Tämä nega jotenkin vei henkisen pääoman kokonaan, kun olen jotenkin niin pettynyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Huoh, toisaalta onni että tuli nyt tämä pakollinen välikierto!

7. Pilha78 Vierailija

Täytyy tulla vielä purkamaan hiukan kiukkua tänne.. Taitaa olla vielä negan päälle tulossa virtsatulehdus. On sellaisia tuntemuksia. Virtsatessa kirvelee jne. Ei kivaa. Virtsatulehdus on yksi inhottavin sairaus. Täytyy varmaan pyydellä tuohonkin vaivaan piakkoin lääkitystä ellei oireet helpota. Lisäksi tämä kummallinen päänsärky jatkuu edelleen.. Miksi ihmeessä lyötyä pitää lyödä ihan kunnolla!?!? Onneksi keskiviikkona on psykologin vastaanotto, jossa voin purkaa pahaaoloa ihan kunnolla. minä olen käynyt puhumassa tästä lapsettomuudesta nyt ½ vuotta ulkopuoliselle henkilölle. En halua aina rasittaa miestäkään kun asia kuitenkin hänelle yhtä vaikea. Käytättekö muut keskusteluapua?!?
    Itselleni siitä on apua. Ainakin tiedän etten ole hullu ajatuksine.

8. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ymmärrän kiukkusi, sitä on liikkeellä ; ) Mua nimittäin jo välillä valmiiksi kiukuttaa... tänään just tiuskin äidilleni aivan suotta, oli vaan turvallinen kohde (ja kun oma mies reissussa). Päätin just tänään, et yritän uskoa tähän onnistumiseen, koska en sillä häviä mitään. Jos ei tärppää ja jäämme lopullisesti ilman biologista lasta niin sitä tuskaa voi tuskin lieventää millään eli suuri suru ja itku siitä seuraa silti, yritti sitä sit olla jalat maassa tai ei näiden viimeisten hoitojen aikana.

Mä olen muutaman kerran miettinyt et menisin juttelemaan jonkun ulkopuolisen kanssa, mut tuntuu että tätä rahaa menee muutenkin niin älyttömästi. Laskeskeltiin tuossa jokin aika sitten että noin 22 000e ollaan "sijoitettu" näihin hoitoihin... et jos sit lopputulos on nolla niin täytyy sanoa, että tuo raha puolikin kyllä ottaa h****sti päähän. Jos taas tärppäisi niin ne varmasti unohtuisivat ajan myötä. No meni vähän ohi asian, mut ei siis veilä olla turvauduttu ulkopuolisen apuun. Olen rasittanut ystäviäni jo vuosia tällä ikuisuusprojektillani ; ) Olen kyllä päättänyt, että mikäli biologista lasta emme saa niin sitten varaan ajan jollekin, jossa voin purkaa tän kaiken vuosien varrella kerätyn ahdistuksen.

ON lisää: Piinailua pp6. Ja välillä alavatsassa nippailee ja hieman menkkamaisia tuntemuksia, mut taitaa olla ilmavaivoja ; )

Kuinkas HH? entä muut?

9. HH07 Vierailija

Olen ollut hissukeen kun ei mulla mitään iloista sanomista täällä ole:( Enkä valitettavasti jaksa teitäkään hirveesti tsempata vaikka sydänmestäni toivon plussia ja hyvää mieltä ja olen pahoillani neganneille. En tiedä miten lohduttaa muuten kuin että olette ajatuksissani*halaa*
    Taisi Pihla sanoa, että pitää olla onnellinen kun ne kaksi viivaa testiin saa. Tällä hetkellä olisin onnellisempi kun niitä kahta viivaa EI olisi tullut. Vuotaa, ei vuoda tätä yhtä helvettiä 24/7. En nuku öisin, herään ja käyn vessassa katsomassa tilanteen. Tänään sitten vuodoton päivä mutta nyt illalla alaselkää särkee ja pari kunnon vihlaisua alavatsalla ja kas punaruskeaa paperiin. Alkasi nyt helv***vuoto sitten kunnolla kun tämä EI OLE NORMAALIA vaikka kuka sanoisi mitä.
    Tänne tulen sitten uudelleen jahka tämä asia on selvitetty.Toivon mukaan silloin Hopestill ei enää ole täällä vaan odottajien puolella bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Väsynyt HH

10. pääpä Vierailija

En nyt halua mitenkään nostattaa turhia toiveita enkä silleen,mutta virtsatulehduksen oireet on mulla olleet kaksi kertaa oireena kun raskaushormoonia on ollut veressä.Samoin pääkipua...

Huomista soittoa odotellessa tsemppiä kaikille!
    HH07:lle HALAUS ja jaksamisia.Jospas kaikki kuitenkin olisi hyvin..

Hopestill:..nippailee..hm..kuulostaa hyvälle,samoin kuin kiukku..bdbdbd

11. Pilha78 Vierailija

Et nostata turhaa toivoa pääpä, kun tiedän ettei toivoa ole. Menkat kuitenkin olleet jo ja vuoto runsasta. Hoitajankin mukaan toivon sai heittää kun soittelin perjantaina. Johtuu ihan siitä että mulla vaivana vielä kohdun limakalvon kasvuhäiriö. Ei kyllä ole viime aikoina vaivannut, mutta vuotaessaan kyllä vuotaa sitten kerralla pois.

Kävin aamulla verikokeessa. Tuntui turhalta kun itse jo tietää mikä tilanne. Huomenna saan sitten tuloksen -toivottavasti niin pääsisi hoidoissa eteenpäin. Ensimmäisenä nyt ne kromosomitutkimukset...

HH
    Oletko ajatellut että kävisit tutkittavana? Jatkuuko sinulla vielä tukilääkitys? Lääkäri on ainakin minulle kertonut, että hoidon onnistuessa lugesteronit jatkuvat raskausviikolle 8 saakka.

Mhh, itse en ole lugena enää edes käyttänyt tässä hoidossa.Lopetin ne muistaakseni jo lauantaina.

12. Pilha78 Vierailija

Taas kirjoitan toisen viestin heti omani perään..

Täytyy tunnustaa että hypistelin raskaustestiä apteekissa tänään käydessäni. Olisin saanut sen negan aiemmin, jotenkin niin t u r h a u t t a v a a kun tuo hoito siirtyi! Ei se kotitestin nega olisi tuonut mitään helpotusta, mutta ainakin olisin voinut huomenna polille soittaessani sanoa että "Joo, tiesin! Vuoto tuli ja kotitestikin näytti negaa!!" Meidän poli kun tuntuu luottavan VAIN ja AINOASTAAN verikokeen tulokseen!

Olen pahalla päällä, kun selkä kipeytyi. Menkat vain jatkuvat, vaikka ehdin jo hiukan juhlia että loppuisivat. Alkuun olivat kivuttomat mutta nyt niitä kipujakin saa kärsiä. Aamusta piti nousta niin samperin aikaisin tuohon verikokeeseen että tuntuuettä tämä päivä on jo siksi pilalla!

Ärrinmurrin! ARG!

13. satumarika Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Iltaa kaikille! Pilha; olen tosi pahoillani negasta. Hopestill; monesko piinapäivä sulla on menossa? Pääpä; toivottavasti teillä pian onnistaa!!

Viime kerrasta on aikaa, joten multa on voinut mennä jotkut jutut ohitse. Hoitotauolla ollaan siis ja olen jopa nauttinut elämästäni. Olen tehnyt mukavia asioita; käynyt kylpylässä, baarissa, jumpassa jne. Siis asioita, jotka ovat jääneet hoitojen aikana pois. Lugejen kanssa ei oo kiva mennä uimaan, baariit jäivät, koska ei voinut ottaa, jos vaikka onkin raskaana, pöh. Jumpassa taas mietti, tippuuko alkio nyt kyydistä. Tälläistä tää on ollut. No tänään kuulin sitten töissä taas raskausuutisen, joten hyvä mieli katosi hetkeksi. Miksi aina muille, mutta ei meille? Samaa minäkin mietin, mitä pahaa olen tehnyt..

14. satumarika Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Pilha; tuota veritestiä ihmettelin, mun mielestä kotitesti kyllä näyttää oikein, jos sen tekee pp14 eteenpäin. Nega on mulla aina ollut nega eikä ole muuksi muuttunut, veritestissä olen käynyt vain 2 kertaa, kun tuli haamuviiva ja oikea plussa. Mites sun kromosomitestitulokset? Joko sait ne?

15. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen ollut muutaman päivän täältä poissa kun olin työmatkalla, mutta piinailla olen kyllä ehtinyt ; ) Tämä on kyllä yksi rankimmista piinailuista ikinä! Eilen nimittäin alkoi hieman kuvottaa lounasaikaan, mut on nyt enimmäkseen hävinnyt... ja sit eilen alkoi hieman tulla ruskeenpunaista vuotoa, mut loppui tänään -grrr. Eilen siis pp9. Tuntuu, että nyt taas mun kanssa pilaillaan, kun annetaan hieman toivoa ja sit vedetään matto jalkojen alta ja sit taas uudelleen... Kyllä tämä olisi ihan muutenkin riittävän rankkaa!!! Tällä menolla ei ajatukset pysy missään muussa kuin tässä piinailussa ja aika matelee. Toisaalta musta tuntuu turvallisemmalta piinailla kuin testata... pelkään kuollakseni tulosta : ( Että tämä on varmaan tämän piinailun aivan ääripäätä ; )
    Mitenpä muka meitä voisi onnistaa 5,5 vuoden yrityksen jälkeen!? Ei mitenkään... kamala tunne, kun nyt todellakin tajuaa kuinka meidät on lannistettu näiden ikuisten vastoinkäymisten myötä niin paljon, ettei enää voi uskoa onnen potkaisevan : ( Ihmeitä tapahtuu televisiossa ja joskus tosielämässä, mutta ei meille. Kai sitä jo ajattelee tästä raskaustumisesta vähän samalla tavalla kuin valtaväestö ajattelee esim. vakavasti sairastumisesta eli muille ehkä, mut ei mulle...

Juoksen siis myös vessassa vähän väliä tarkastamassa tilanteen, että joskos ne menkat jo oliskin alkaneet kunnolla. Niin ja tuon kuvotuksen tunteen saa psyykattua itselleen aika helposti -eikä muutenkaan ihme jos tällasesta jännittämisestä ei hieman alkais kuvottaa ; )

HH toivon sulle parasta, olet ajatuksissani. Tuo kyllä edelleen kuullostaa tutulta tarinalta, mitä muutama ystäväni on kertoneet alkuraskaudestaan ja kaikki on kuitenkin mennyt täysin oppikirjan mukaan ja terve vauva kotona.

Kiitos pääpä kun jaksat mua tsempata, vaikka sulla varmaan tekemistä oman jaksamisen kanssa... voimahalaus.

satumarika, tuo tauko tekee varmasti hyvää. Itsekin olen välillä muutamia kk pitänyt väliä ja sama vapaudentunne silloin : ) Nämä hoidot ovat niin kokonaisvaltaisia, että vaikuttaa ainakin välillisesti lähes kaikkeen mitä tekee.

Olen Pilha hiton pahoillani tuosta negasta. Miten suunnittelitte nyt siis jatkoa?

pp10

16. satumarika Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Iltaa taas! Olen ollut flunssassa, joten aikaa roikkua täällä ; ) Hopestill, voimia piinailuun! Joo, vapaudentunne on, mutta silti olo on haikea ja mietin sitä kesäkuun keskenmenoa vieläkin. Jos sitä ei olisi tullut, niin olisin pidemmällä raskaudessa, ei saisi miettiä näitä, mutta miksi näin tapahtui. Jos joskus vielä plussaan, en pysty iloitsemaan siitä yhtään.. Jos ja jos.

Katoin eilen Pikkujulmurit tv:stä ja se on sopivaa siedätyshoitoa, eipä ainakaan vauvakuume lisääntynyt. Luin äsken MeNaisista kohdunvuokrauksesta, kertoi amerikkalaisista naisista, jotka menevät Intiaan ja heidän munasolunsa istutetaan intialaisen naisen kohtuun. Nämä naiset eivät siis odottaa eli kohtu puuttuu tms. Intialaiset naiset saavat tästä runsaasti rahaa, tämä tehdään siis klinikalla. Suomessahan lainsäädäntö kieltää kohdunvuokrauksen ja tuntuisi musta kans aika oudolta.

Tosiaan, on nykyään todella vaikea kuvitella itsensä raskaana ison mahan kanssa, aina muille, mutta ei meille. Näin se menee. Anteeksi kyynisyyteeni, raskausuutisia vaan satelee tuttavapiirissä.

17. HH07 Vierailija

hopestill - siellä menossa viimeiset piinapäivät..Nyt jo pp12 eiköstä niin?
    piinispinnaa vielä näihin viimeisiin päiviin...Pidä peukut ja varpaat pystyssä että siihen tikkuun ne 2 viivaa tulee

On - vielä on 2 yötä ultraan johon en kyllä iloisesti ole asennoitunut. Vuoto on jatkunut joskus vähemmän joskun enemmän. Kävin keskiviikkona labrassa ottamassa uudelleen hcg ja perjantaina sain vastauksen että on nyt 9600 ja soitin siitä klinikalle ja sanoivat että viitearvojen mukaan menee kun ne on 26pvää siirrosta 7100 - 27000. No siinä välissä mennään...ja tiedän ettei tällä vuodolla alkio ole pois tullut mutta tunne että kehitys on pysähtunyt eli alkoi kuollut on NIIN vahva ja hcg:hän ei heti edes laske jo näin on käynyt..ja tuulimunahan se voi olla taikka kohdunulkoinen...
    on tää niin tätä..sanonko mistä. Onneksi sitten tiistaina vihdoinkin saa selvyyden on sitten iloinen uutinen tai ei kunhan tää epätietoisuus loppuu.

HH

18. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen aivan kuin unessa ja pelkään herääväni koko ajan. Tein eilen illalla kotona testin (pp13) ja näytti selkeän plussan -sain hirveän itkukohtauksen ja tuntui että mun kustannuksella pilaillaan ja testi on rikki tms. Mutta uskottava se on ja vieläkin tulee kyynel silmään tätä kirjoittaessani... 5,5 vuotta hoitoja, toiveita, pettymyksiä jne. ja nyt sitten tärppäsi, toka vikalla hoitokerralla! Toki taas hieman pelottaa, jos menee kesken tai on tuulimuna jne., mutta joka tapauksessa olemme nyt vihdoin löytäneet sen keinon jolla minut saadaan raskaaksi eli alkionkuoren avaus ja disperin 80 mg päivittäin. Mulla on ollut siitä asti kun sain tietää tuosta alkionkuorenavauksesta vahva tunne, että se auttaisi meitä ja ehdotinkin sitä ekan ivf:n viimeisissä passeissa, mut Hki Väestöliitto ei sitä suostunut tekemään, koska ei vahvaa näyttöä, että auttaisi. Mutta nyt 2. ivf:n toka vikassa pas:issa sain sen heille perusteltua ja mitenpä kävi : ) Se ei voi olla sattumaa.

Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä omalla innostuksellani, tämä on vaan niin uskomatonta, ettei sanat meinaa riittää. Olin täysin jo menettänyt uskoni näihin hoitoihin, kun takana 3 inssiä, 1 ivm, josta 1 pas, 2 ivf:ää, joista pas:ja lähes 10 (aina siirretty sekä tuore että pakastesiirroissa 2 alkiota)... Toivottavasti tämä loisi teihin muihin kauan yrittäneisiin hieman toivoa, vaikka eipä minullakaan ole vielä vauvaa kotona, mutta ainakin alkutaipaleella vihdoin : )

Kävin tänään aamulla verikokeessa ja huomenna iltapäivällä tulos. Toivotaan parasta!

Anteeksi, tämä viesti pelkkää omaa napaa... Mutta haluan ehdottomasti kuulla teidän kuulumisenne!! Ja saanhan vielä pyöriä kanssanne täällä palstalla?? En haluaisi uskaltautua vielä odottajien puolelle pitkään aikaan.

Otin tämän päivän töistä vapaata, koska varauduin niin negaan ja ajattelin itkeä kerrankin suruani pois enkä olisi jaksanut skarpata töissä. Sit kävikin näin, mutta päätin jäädä silti kotiin sulattelemaan tätä uutista...

Mukavaa tiistaita kaikille : )

19. Pilha78 Vierailija

Minä nuolen haavojani poissa täältä. Itseasiassa meilläkin kävi plussa heikosti kylässä viime viikolla. Hcg oli kuitenkin alle 100. Nyt uusinta verikoe ja tulos alle yhden. Joten alkuraskauden keskenmeno kyseessä.

Minuun ei enää toisten onnistumiset paljon uskoa luo sillä jokainen on kuitenkin oma tapauksensa. Onnea plussanneille.

PASia kohti ensi kierrossa mennään. Mutta en usko että minusta enää tässä ketjussa kuullaan.

20. Pilha78 Vierailija

Ääh, hävitti viestin loppuosan..

PASia kohti siis mennään. Mutta en usko että minusta tässä ketjussa enää kuullaan. En vain nyt jaksa enää käsitellä tätä lapsettomuutta. Ja varsinkaan lukea toisten iloisia uutisia (vaikka olen onnellinen että tärppi osui juuri teille pitkään yrittäneille).

Lisäksi suuntaamme kohti adoptiota varmaankin, kuhan vain jaksaa asiaa ajatella taas.

21. Judi Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Taustalta oli ihan pakko tulla kommentoimaan: aivan mielettömän isot plussaonnittelut Hopestill:lle! Olen niin iloinen puolestasi. Parasta mahdollista jatkoa Sinulle ja onnellista odotusaikaa. Hyvää syksyn jatkoa kaikille muillekin ketjulaisille.

terveisin Judi

22. -Krisse- Vierailija

Pakko minunkin tulla tuolta "naapuriketjusta" onnittelemaan sinua Hopestill!!
    Aivan mahtavaa! Ja vaikka olettekin vielä alussa, niin tosi hyvä merkki tuo on!

Onnea ja hyvää jatkoa sydämellisesti teille ja kaikille muillekin palstalaisille toivon!!

23. hopestill Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos Judi ja Krisse : ) Ihanaa kun ketjumme ulkopuoleltakin kannustetaan! Toivon myös teille myötä- ja plussatuulta, mikäli asia teillä vielä työn alla ; )

Pilha, mihin ikinä päädyttekin niin toivon sinulle koko sydämestäni kaikkea hyvää. Ja jos vain jaksat ja haluat niin mielelläni ainakin minä kuulisin välillä kuulumisiasi! Pidäthän itsestäsi huolta.

24. sara, Vierailija

Lisää ketjun ulkopuolisia toivotuksia, elikkäs onnea plussauutisista ja tarratöppösiä matkallenne!

25. satumarika Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hopestill, onnea plussasta!! Ja saat ainakin minun puolesta pyöriä palstalla, kun olet aina jaksanut muita kannustaa ja kuunnella täällä. Ja tuskin kukaan täällä tosi pitkään yrittäneistä haluaa mennä heti odottajien puolelle, kun siellä ei välttämättä ymmärretä tätä lapsettomuustaustaa ja huolta raskaudesta, kun mikään ei ole ollut itsestäänselvää.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri