O
"onnellinen"
Vieras
Olen ollut nykyisen miehen kanssa yhdessä yli vuoden, muutin samantien hänen luokseen, kun tapasimme ja 4 kk:n päästä hankimme yhteisen kodin. Emme ole vielä kertaakaan riidellyt. Olemme kuin vasta rakastuneet. Elämme normaalia arkea, käymme töissä, molempien lapset käyvät meillä, kun olemme kahden otamme kaiken ilon irti. Matkustellaan aika paljon niinä viikoinloppuina kun olemme kahden. Yli vuoden ajan arkeemme (joka päivään) kuuluu halit, pusut, rakkauden osoitukset ja lähes joka päivään kuuluu seksi jotenkin. Emme vaan saa pidettyä näppejä toisistamme erossa. Töistä lähettelemme kuumia viestejä ja kuvia toisillemme.
MUtta pelottaa, että entäs kun eka riita tulee? Mutta en ymmärrä mistä voisimme edes riidellä. Minua ei miehessä ärsytä mikään, hän on aivan ihana, enemmän mitä olen mieheltä odottanut saavani.
Edellinen liitto kesti 20-v, enkä ollut koskaan näin onnellinen ex:n kanssa mitä nyt olen, olin kyllä onnellinen, mutta nyt tajuan etten koskaan rakastanut oikeasti, täysin sydämin
MUtta pelottaa, että entäs kun eka riita tulee? Mutta en ymmärrä mistä voisimme edes riidellä. Minua ei miehessä ärsytä mikään, hän on aivan ihana, enemmän mitä olen mieheltä odottanut saavani.
Edellinen liitto kesti 20-v, enkä ollut koskaan näin onnellinen ex:n kanssa mitä nyt olen, olin kyllä onnellinen, mutta nyt tajuan etten koskaan rakastanut oikeasti, täysin sydämin