Yli vuosi yritystä 17

  • Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
elli
Ensimmäiseksi megaonnittelut Anskulle plussasta!!! Tosi hieno juttu!!!

Mollylle pahoittelut menkoista, vaikka itse sanoitkin, että olet helpottunut. Tiedän tunteen….. aina kun tuhrut alkaa ja niitä vain kestää ja kestää niin menkat ovat tosiaan helpotus. Olen ymmärtänyt, että terot eivät välttämättä auta kovinkaan paljon tuohon tuhruongelmaan. Moni onkin saanut avun siihen lugesteronista, jota varmaan sinun gynesi tulee jossain vaiheessa sulle molly tarjoamaan. Mulla niitä on jo kaapissa odottamassa niille ei vain valitettavasti vielä ole ollut käyttöä.

Ootko Nasuppi jo testaillut vai mikä on tilanne?? Niin ja Emmi tervetuloa tänne jutustelemaan!!

Entä Manna, mikä tilanne? Molly jo kyselikin, mutta täällä yksi kans joka kiinnostunut missä mennään.

Täällä sitten todennäköisesti ovis ohi tai en tiedä oliko sitä ollenkaan. Viime to tikutin kontrolliviivaa vaaleamman viivan ja perjantaina viiva oli entistä vaaleampi ja lauantaina jo ihan puhdas nega. En tiedä ovatko testit sitten ihan syvältä vai mikä oli ja täytyy kyllä myöntää, että eipä nuo petipuuhat oikein ota sujuakseen. Kovin suorittamiseksi on mennyt sekin, joten eipä täällä tarvitse varmaankaan mitään jännäillä, kun takana vain yksi onnistunut kerta :(
Onneksi en viikonloppuna alkanut miettimään, että olis pitänyt piikitellä ja tehdä se inssi, jos se kerran olikin jo perjantaina. No onneksi sitä tässä hommassa on tullut sellaiseksi, että menneitä ei turhaan kannata miettiä.
 
Vippe
Maanantaita!

Pahoittelen nyt Molly kuitenkin, kun en ehtiny tuhruja pahoitella. PLÄÄÄH!!

Emmille tervetulotoivotukset! Tänne mahtuu kyllä. Käy viä niinku Anskulle, että samantein tärppää, kun liityt joukkoon. ;)

Itellä ihme toiveikkuus nostaa päätään.. Ärsyttävää, kun tietää että "tsäänssit" oli todella mihimaaliset, mutta silti.. ARGH!! Kp 25. Mutta sille ei kai voi mitään, että aina kierron lopussa kuvittelee että tässä kierrossa ihan varmana tärppäs... Toisaalta koitan pitää jalat maassa.. Ostin juuri kaverilta jäljelle jääneet clomit, että taas on kolmeksi kierroksi niitäkin. Sain myös jääneet ovistikut, joten ens kierrossa varmaan tulee taas tikuteltua. Jos vaan muistaa!! :D

Jahans, pitikin siivota ennen töihin lähtöä ja tässä mää oon vaan istunu.. Sorry jäi vähän omanapaiseksi viesti, mutta palaillaan taas. Mannalle peukut!! (Ja tiätty muillekin!) :) :)
 
Ansku78
Minunkin puolestani Emmille tervetuloa, itse olen täällä enimmäkseen vain taustaillut ja vähän kirjoitellut jotain. Aika hiljaista tuntuu nyt olevan täässä ketjussa. Mä en osaa siirtyä vielä tuonne odottajien puolelle, kun edelleen koko plussa tuntuu niin epätodelliselta. Jotain oireilua on kyllä havaittavissa, en vain ole osannut sitä yhdistää raskauteen. Mulla on todella levottomat kädet ja jalat koko ajan, jälkikäteen ajateltuna ne on olleet jo parin viikon sisällä oletetusta hedelmöittymisestä. Vähän on sellainen väsynyt olo, utuinen ja poissaoleva (vai oisko se vaan maanantaifiiliksiä!) ja tänä aamuna olikin sitten vähän etova olo, meinasin yrjötä hampaita pestessä. Sain ekan neuvola-ajan 31.10. eli kutakuinkin 10. raskausviikon kohdalle. Sen jälkeen kenties koko juttu konkretisoituu, ja uskallan ajatella tosissaan että raskaana ollaan.

Plussatuulia kaikille!!!
 
Sini
Tädin tulo olisi tuossa viikonloppuna, mutta fiilis on jotenkin ihan maassa, vaikka oviksen aikaan touhuiltiin. En enää jaksa uskoa mahdollisuuksiimme. Hoitoihin meno on ihan oma kynnyksensä tässä jo iänkin takia. Luovuttajan fiilis ;-(
 
Manna*
Maanantai-iltaa.

Emmille tervetuloa mukaan, tänne mahtuu, juu=)

Ja vaikka kielsit Molly pahoittelemasta, niin silti paska homma=(Hyvä, että menkat alkoi sen tuhrun jälkeen kuitenkin kunnolla. Tosissaan voi olla, ettei ne Terot sullekaan ole ihan tarpeeksi jytyt, joten saa nähdä, siirrytkö Primoihin, niin kuin minä? Mullahan oli Terojen aikana (siis vaan se yks kuuri takana) oikein pahaa oloa jossain kp 20 korvilla, mutta ei nyt tunnu mitään. Nyt siis menossa kp 20 ja olo on ihan ok. Rinnat on vähän kipeät ja "pullistelevat" liiveistä ja kipu tuntuu lisäksi alapuolella, eikä vain sivuilla.Mittasin lämmön äsken, kun poskia kuumottaa ja oli 36.5 ja nomaalisti n. 36.2 tai jotain. Oli kyllä ulkohommissa iltapäivällä, joten varmaan siitä johtuu ja vielä kun on nuhaakin. Vähän vatsassa on sellainen erikoinen olo välillä, mutta mulla on muutenkin välillä erikoinen olo=D Mä olen vähän pihalla muutenkin, että mitäs sitten, kun olen tän primokuurin popsinu..kun en muista, että pitikö mun sitten soittaa taas gynelle vai syönkö vielä toisen kuurin perään. Jotenkin kuvittelen, etten mä ihan heti irrotuspiikille pääse?! No..sen näkee sitte, kun soittaa, kun menkat alkaa..Huom! Mun pessimistinen asenne=D Toisaalta, nyt me ollaan puuhattu suhteellisen monta kertaa ennen mahd. ovista, oviksen aikaan ja vielä sen jälkeen..Ollaan ylitetty itsemme. Nyt se on taas ollutkin ihan kivaa, mutta välillä kieltämättä on "jyystämisen" meininki..*hih*!

Sini, kyllä se luovuttajan fiilis iskee varmasti meihin kaikkiin aika-ajoin, kun ollaan pitkään toivottu ja yritetty. Yritetään kuitenkin pitää toivoa yllä. Ja hoidoista..suuri osahan saa lisäpotkua vain hormoneista, joten ei se hoitoihin menö välttämättä ole kuin pillerin nielaisua, hyvässä tapauksessa. Joten älä murehdi sitä. Minkä ikäinen olet? Koita jaksaa ponnistella!

Vippe, sulla alkaa olla jännät paikat! Se toivo on kumma kapistus, kun se putkahtaa aina jostain esiin, onneksi! Toivottavasti nyt olisi teidän vuoro ja saisi lukea täältä plussauutisia! Toivottavasti rahasi menivät hukkaan kaverilta ostaessasi..Eli et tarvisi enää noita clomeja tai tikkuja!

Nyt naiset menen sohvalle kuin miehet makaamaan ja alan katsoa töllöä! Pidetään lippu korkealla!!
 
Molly
Morgen!

Voi vitsi Vippe, tuttu tuo toiveikkuus, know the feeling :) Toivotaantoivotaantoivotaan! Jompikumpihan meistä plussaa ensin ja vetää toisen sitten heti perään mukaansa, näinhän me ollaan sovittu ;)

Sinin luovuttajan fiilis on kyllä tuttu kans. Oon mäkin välillä miettinyt ihan tosissani, että hitto soikoon nyt loppuu tää homma, mä en jaksa enää. Toivottavasti piristyt pian, tsemppiä! Ja tosiaan kannustaisin hoitoihin, tai ainakin juttelemaan vauvatoiveista lääkärin (asiantuntevan gynen) kanssa. Eihän sitä heti mitään aleta piikittelemään tms. rankempaa, vaan keskustelemalla ja tutkimalla löytyy yleensä jokin apu alkuun ja ainakin pääsee tietämättömyydestä, se tekee hyvää pääkopalle.

Nyt on peukut pystyssä Mannalle myös! Lupaavaa lupaavaa. Ja hyvä ettei primoista tullut pahaa oloa.

Ellille tsempitystä loppukiertoon myös ja sympatiahalit, tutut fiilikset...

Mikä on Nasupin tilanne? Ja kaislan?
 
Vippe
Apuaapua, nyt nippailee alavatsasta niinku siellä olisi joku tökkimässä neulalla??!?!? Meikähän yhdistää sen samantein "kiinnittymiseen".. :D Mää en kestä, arvatkaapa kuka on taas ryömimässä kivenkoloissa viikonloppuna.. YHYY! Hiton toiveikkuus. ;)

Nasuppi, joko testipaketti tuli? :) Manna, jänskättää sunkin puolesta!! :)

Sinille tsempit! Ikähän on vain numero, vai miten ne sanoo.. :)
 
kaisla
Voi vitsit, Vippe, nyt kuulostaa tosi hyvältä!!!! IIIH, ihan jo jänskättää sun puolesta. Mites pitkä sun kierto yleensä on? Koska voisi siis testailla? Peukut on pystyssä satasella!

Ja Mannallakin niin mahtava meininki, että jospa te nyt alkaisitte meidän plussa-aallon! Vieläkö oot Manna yhtä toiveikas?

Huhuu, minäkin jo jännitän Nasupin puolesta pikkuisen. Saitko tosiaan jo testit ja testattua? Vai tuliko se täti? Tuuhan pistäytymään täällä, kun ehdit.

Joko Mollylla helpottaa kierron alku? Pahoittelen vielä minäkin edes pikkuisen... Mitkäs on fiilikset muuten? Onko sulla edelleen sama hoito tässä kierrossa vai jotain muuta?

Ja Elli... voi plääh, jospa ne ovistestit taas mättää kuitenkin... Mites jakselet muuten? On tää välillä niin arpomista tää touhu, hohhoijaa. Ja muuta ei voi, kuin toivoa ja odottaa parasta.

Ja Sini, ei ollenkaan vielä hanskoja tiskiin! Suosittelisin kyllä pikaista tutkimuksiin lähtöä, niin ei tarvitsisi yksin miettiä, mikä on... Tieto kyllä helpottaa edes vähän. Voimia.

Mua ei tarvitse tässäkään kuussa jänskäillä, valitettavasti... Ihan selvät merkit jo, ettei mitään tapahtunut oviksen jälkeen. Nyt sitten vaan odottelen tätiä (joskus ensi viikon alussa) ja sitten uusi yritys piikityksen aloittamisessa. Harmittaa tietysti, mutta toisaalta olihan se nyt aika odotettavissa, kun ei tähänkään mennessä ole raskaus alkanut itsekseen.
Saapahan keskittyä taas muuhun elämään täysillä!

Olikos se Manna, jonka sisko odottaa vauvaa ja laskettu on tosi pian? Minuakin alkaa jo siskon puolesta jännittää. LA on parin viikon päästä nimittäin...

Vieläkös Terttu vaan reissaa?

Ai niin, näin muuten viime yönä unta, että me oltiin adoptoitu lapsi. Se tuntui kyllä aika hyvältä. Näettekös muut muuten unia lapsen saamisesta? Gallup, gallup... ;)
Kivaa viikkoa!
 
Vippe
Heh, se nippailu tais olla jotain nälkää vaan. :D No, ei tiä ennenko tietää. kp26 tällä hetkellä. Perjantaina mää odottelen menkkoja, sillai ne viime kierrossakin tuli.. Tosin edelliskierto (eka clomikierto) oli 35, että en si tiiä..

Harmitus Kaisla, kun on jo huonot fiilikset.. No, mutta ens kiertoon on sit apuja tulossa, joten peukkuja sinne! :) Mun siskolla on LA kuukauden päästä. Alkaa kyllä jo siskon puolesta jännittää täälläkin. Poikaa kovasti odottavat, saas nähdä kuinka käy. :)

En nyt viime aikoina ole nähnyt vauvaunia, mutta olen kyllä nähnyt niitä. Niiden unien jälkeen on aina jotenkin rauhallinen olo. Mulle ei tuu yhtään paha mieli niistä unista, vaikka todellisuus on mitä on. :)
 
Emmi
Heissan ja kiva kun mahtuu mukaan eli tässä vähän enempi taustoja..
Mulla tulee tosiaankin vuosi täyteen tässä kuussa tätä "vauvaprojektia". Alkaa pieni pessimismi iskeä.. Clomeja syön ja ovuloin niiden kanssa, myös ilman (ultrassa todettu ja ovistesteillä). Gyne määräs noi clomit lähinnä tehostaan omaa kiertoa. Terolutteja oon myös syönyt kohta puoli vuotta muuten kierrot liian lyhkäset. Muutenkin menkat vaan yhtä tuhrua!
Eipä oo näistä ollut apuja, eli tarvis varmaan mennä suurempiin tutkimuksiin. Lääkäri lähinnä kuittaa asian, että kun kaksi lasta on saatu, niin kyllä kolmaskin tulee, kun mieskään ei oo vaihtunut. No oman mielenrauhani takia ajattelin, että seuraavaksi haluan tarkistaa, että johtimet auki..sitten saa mies mennä tutkittavax! Jotenkin vaan oon niin turhautunut noita hormoneja syömään, tuntuu ettei muuta tee kun turvottaa. Meillä kun ei vielä mitään syytä tähän "lapsettomuuteen" ole löytynyt. Molemmat terveitä, eikä vielä niin vanhojakaan eli kolmenkympin juuri ohittaneita. Kiittollinen toki olen, kun kaksi tervettä lasta jo on, mutta kun se kolmas olisi enemmän kuin toivottu! Meillä noi muksut alkaa jo olla noin "isoja" ja omatoimisia (6 ja 5v) että vielä kerran toivoisi sen vauva-ajan elävän. Plääh.. nyt mä lopetan tän vuodatuksen..välillä tuntuu että elämä pyörii vaan tän vauvanteon ympärillä, kun voisi nauttia muistakin asioista!! Mutta nyt kp 11 elellään eli ovisaika lähenee..
Vippe sulta piti kysymäni että minä päivinä clomeja syöt, kun noin pitkä kierto (35)? itse syön kp 3-7 ja mulla ovis on ollut joka kierrolla kp 12 tai 13.
 
Vippe
Emmi, mulla oli vain se eka clomikierto 35. Ilmeisesti en sillä kertaa ovuloinut lainkaan.. Toinen olikin jo ihan normaali 28. Nyt siis menee kolmatta kiertoa. Nii ja kysymykseesi vastaus: syön clomeja 3-7 päivinä.
 
Manna*
Heissan!

Kyllä toivo elää täälläkin. Tosin nyt kun syön primoja, niin en oikein osaa kuulostella itseäni, koska en tiedä, mitä nyt pitäisi tuntua=) Normaalistihan menkat alkaisi pian kolkutella ovella ja olisi pian menkkajomojen aika. Mutta niinkuin sanoin, niin en yhtään tiedä, että pitäisikö tuntua joltain. Nyt, kun muistelen, niin mulla oli noin viikko sitten ihan ylipieni tuhru ja ajattelin silloin, että jospa se olisi ollut kiinnittymistuhrua=) Voih, miten sitä haluaa aina ajatella asiat positiivisemman kautta..Tuskinpa siis oli=( Vatsa on jotenkin turvonneempi ja TAAS mittasin lämmön, mikä oli 36.8 eli koholla, MUTTA mulla on pieni flunssa! Saa nähdä, milloin menkat alkaa, kun lopetan primot. Plaaaah! Mä haluan jo olla raskaana. Kiitos taas ihanille kannustuksille!!

Vippe, pidän ihan simona sulle peukkuja nyt! Voi kunpa olisi tärppi käynyt!!!!!!

Kaisla, toivon kyllä sunkin puolesta, sillä eihän kaikki todellakaan tunne mitään vaikka olisi tärpännyt! Puhallan plussatuulia siis sinnekin!

Emmi, oli kiva kuulla sun tarinaa ja vaikuttaa siltä, että teillä on mahdollisuus kyllä raskautua, koska siitä on kaksi todistetta=) Toivottavasti saatte pian pikkuisen kaverin vanhemmille lapsille! Ja kyllä se niin on, että elämä pyörii välillä vaan vauva-asian ympärillä ei sille mitään voi.

Unista..Mä näen vauvaunia ja jotenkin enemmän, kun ennen. Yleensä siihe liittyy sellainen kohta, että pidän sylissä pientä vauvaa ja katselen sitä. Oih, se on ihana tunne siinä unessa. Kunpa saisi kokea sen ihan livenä!

Nyt alan siivouspuuhiin, jos unohtaisin hetkeksi nämä asiat..

Toivomme parasta kaikille!!!!!!!!!!!!!
 
Molly
Jaiiiikksss Vippe :) Hauskoja noi sun viestit, piristit ehdottomasti päivää! Nälkää vaan... Eeei eeei. Täällä halutaan kympillä uskoa tärppiin! Lupaa raportoida tilanteen kehityksestä, mua niin kauheesti taas alko jännittää sun puolesta.

Mannallakin kuullostaa kyllä niin lupaavalta, voih tulisi nyt niitä plussia, me niin tarvittaisiin niitä lisää tähän ketjuun! Määrätietoinen puuuuuuu-uuuuuuh! Muakin jännitti näiden clomien ja terojen aloittaminen just siks, että sit ei oikein voi tietää varmasti mikä on omia normaaleja oireita, mitkä johtuu lääkkeistä ja mitkä voisi viitata mahdolliseen raskauteen. Manna, mikä kp sulla on menossa ja milloin otat viimeisen primon?

Kaisla tosiaan, voihan rähmä jos nyt jo tunnut olevan varma hudista. Toisaalta kuten Manna (?) sanoi, oireettomuuskaan ei ole mahdottomuus. Harmi vaan kun me kaikki vissiin tunnetaan kroppamme sen verran hyvin, että nää jutut on aika selviä jo heti oviksen jälkeen kun alkaa tutut sävelet. Vauvaunia oon muuten minäkin nähnyt aika ajoin, mutta en nyt vähään aikaan taas. Ne on aika ihania! Joskus se tunneside siinä unessakin on niiiin voimakas ja uni tuntuu kovin todelliselta.

Terttu taitaa olla vieläkin vierailla mailla, alkaa jo olemaan ikävä! Mitkä on Ellin fiilikset?

Emmin tarina oli kiva kuulla ja totta tosiaan että välillä nää asiat pyörii ärsyttävän paljon mielessä. En mä tiedä, itsellä on nyt taas tosi seesteinen kausi enkä paljoa ressaa. Todennäköisesti johtuu siitä, että nyt kp3. Mä syön kans clomeja kp3-7 (tänään alkaa kolmas clomikierto) ja mulla ovis on kp16-17 tienoilla sekä clomeilla että ilman niitä. Ja kierto yleensä sen 30-31 pv. Täytyy soittaa lääkärille joku päivä, että jatkanko nyt näitä teroja vielä vai kirjoittaako hän jotain tujumpaa tilalle kun ei näyttänyt auttavan.

Oon unohtanut syödä niitä magetabuja säännöllisesti, kävin ne siis ostamassa silloin aikoinaan. En tiedä auttoiko vaiko ei, ihan 100% vatsa ei ole vieläkään. Voikohan johtua hormooneista myös? Yöhikoiluistakin pitää kärsiä tiettyyn aikaan kierrosta. Kaiken pahan alku noi pillerit, höh. Toisi nyt edes sen toivotun ylimääräisen viivan tikkuun niin tulisi palkinto tästä kaikesta pikku kärsimyksestä.

Ai niin, mun on pitänyt jo muutamana päivänä muistaa mainita, että nythän nämä sivut on ihan hyvät ja toimivat kun saivat päivitettyä kaikki toiminnat. Etten aina vaan valita :)

Nasupppppiiiiiii...................
 
Nasuppi
Neganeganeganega. Jep. Äsken testasin. Näin odotinkin, mutta kaikkihan me tiedetään, ettei sitä negaa voi täysin tunteettomasti tuijotella. Aina se kirpaisee ja tulee pelko siitä, näkeekö niitä kahta viivaa ikinä. Mutta en ole masentunut, koska en tosiaankaan toivonut mitään, oireeton olen edelleen. Kp 44, huoh.... Toivottavasti edes tämä testaus toisi tädin kylään :)

Vitsit Vippe, nyt kuulostaa hyvältä! Ja Manna! Aatelkaa jos plussaisitte samaan aikaan! Vanhoista konkareista kaksi siirtyisi kertaheitolla odottajien puolelle :) Kipristän kaikki varpaat peukutukseen teidän puolesta!

Voi harmi Kaisla, että nyt on jo tuntemuksia, ettei tärpännyt. Mutta älä heitä kirvestä kaivoon vielä, eihän sitä koskaan tiedä!

Elli, tärppii ei tarvita kuin yksi onnistunut satsi... :) Pidetään kuitenkin peukkuja ja edessä on kuitenkin uusi kierto uusine hoitoineen, kyllä se siitä!

Emmille tervetuloa mukaan kirjoittelemaan!

Ja eikun taas opiskelemaan. Mannallako oli myös tenttejä? Mitä opiskeletkaan? Muistelen, että sairaanhoitoalaa - menikä ihan pieleen? ;) Itselläni kolme neljästä takana ja yksi - suurin - tentti vielä edessä. Joten hommiin.

Kyllä mä sitten olen kiitollinen tästä opiskelusta, muuten en tiedä kestäisikö pää tätä jatkuvaa yrittämistä ja pettymistä, jos olisin vielä vanhassa työssäni. Nyt olemme mieheni kanssa niin onnellisia ja kaikinpuolin tyytyväisiä elämäämme, että tämä vauva-asia ja sen tuomat pettymykset saavät pienemmät mittasuhteet, vaikka se onkin tietysti prioriteetti ykkönen. Mutta jotenkin tällä hetkellä edes ikuinen lapsettomuus ei tunnu ylitsepääsemättömältä, vaan uskon, että kaikella on tarkoituksensa ja se on sitten meidän kohtalo. Ja se tarkoittaa sitä, että meille onni tulee sitten muilla keinoin :)
 
Molly
ÄH Nasuppi, voihan ¤#%¤"! Toivottavasti nega tuo edes tädin kylään sitten. Miksiköhän kierto nyt tällä tavalla venyy? Testasitko ovista tässä kierrossa, en muista? Ja oliko sulla yleensäkin epäsäännölliset tai pitkät kierrot? Sori kun en muista...

Hienoa kuitenkin, että kolme tenttiä jo takana, vau! Nostan hattua sulle (ja kaikille muille) jotka jaksatte opiskella joko kokopäiväisesti tai töiden ohessa. Itsekin tein sitä yhteen aikaan töiden ohella eikä ollut mikään ihan iisipiisijuttu, vei kauheesti aikaa eikä oikein kerinnyt muuta.

Nasuppi sulla on asenne kohdalla! Mä olen kans näitä että mietin henkimaailman asioita ja pohdin joskus enemmänkin mutta uskon vakaasti, että kaikella on aina tarkoituksensa. Kyllä se lapsi meillekin tulee ja toivottavasti se on sitten just se hyvä ja kaikista sopivin aika meille. Niin! :)
 
satuliini
Moicca kaikille!
Päätinpä minäkin taas raapustaa jotain... On vaan ollut sellanen kausi ettei tunnu olevan mitään kirjotettvaa,ja sitten toisaalta kun olen niin mega huono kommentoimaan teidän muiden kierronkulkua ym!! En sitä kyllä ilkeyttäni tee, mutta ei vaan irtoa vaikka fiiliksissä olen mukana ihan kympillä. Ehkä mulle vain näin helpompi sekä se että pääsee purkamaan omia ajatuksiaan, kun ei ton ukkokullan niskaankaan kaikkea viittii kataa!
Täälä kierto siinä pisteessä,että huomenna clomit aloitan ja toivon että munarakkuloita kehittyisi, ensiviikon perjantaina olisi sitten ultra ja jos kaikki näyttää hyvältä ni sitten minäkin pääsen koheltamaan ovistestien kanssa... hiukka jännittää ja sitäkin toivon että ovis sitten sattuisi arkipäiville niin päästäisiin tekemään se inssi!!!
Mahtavia syyspäiviä neidit. =)
 
elli
Pahoittelut Nasupille negasta. Vaikka siihen kuinka osaisi varautua niin jostain se pieni toivonkipinä aina tulee, että josko siihen testiin piirtyisi toinenkin viiva. Toivottavasti menkat alkaisivat kohta ja odottelu loppuisi.

Ja pitkästä aikaa täällähän on jännättävää!! Manna ja Vippe, mitkä ovat viimeisimmät tuntemukset?

Emmi täälläkin tiedetään nuo tuntemukset. Välillä on tosi rankkaa, kun tuo projekti vain pyörii mielessä. Täytyy aina vaan vaikka keksiä jotakin piristävää tekemistä niin murheet unohtuvat hetkeksi. Miten pitkät sun kierrot on ilman teroja? Uteliaisuuttani kyselen, kun itselläkin aina normaalisti aika lyhyt kierto (24-25 pv). Ja sama juttu täälläkin, että menkat ovat aika niukat melkein tuhrut koko ajan. En tiedä sitten, että johtuuko endosta.

Ja satuliinille sellaiset terveiset, että tänne vain purkamaan huolet ja tuntemukset. Minäkin olen vähän tällainen laiska kirjoittelija. Työpäivän jälkeen yritän vältellä tietsikkaa joten kommentit jäävät työpäivän aikana kirjoitettaviksi.

Mä oon nähnyt tosi harvoin vauvaunia. Kerran näin sellaisen unen, että testiin tuli kaksi viivaa ja sitten oli ihan kuin sellainen tyhjä olo, että mitäs nyt sitten. Se oli jotenkin tosi todentuntuinen ja mulla oli ihan outo olo kun heräsin. Niin minäkin olen ajatellut, että kyllä me se lapsi vielä saadaan ja kaikella tällä on tarkoitus. Ollaan miehen kanssa samaa mieltä siitä, että kun elämä välillä vähän potkii päähän niin niitä hyviä asioita osaa arvostaa ihan eri tavalla. Olenkin todennut, että ovatko sellaiset ihmiset todella onnellisia, joiden elämä on mennyt täysin oman käsikirjoituksen mukaan.

Täällä ajatukset alkavat muuten suuntautua kohti seuraavaa kiertoa, joten en siis millään tasolla usko tärppiin, vaikka siihen riittääkin vain se yksi kerta. No saa nähdä miten käy ensi viikolla, kun alan odottelemaan tuhruja (voipi olla, että ajatus muuttuu).
 
Vippe
Tsaude leidit!

Nasuppi, voihan höh ja pöh. :( Toivotaan nyt että negan näkeminen saa pian uuden kierron alkuun.

Tilannetiedoitusta kp27 tuntemuksista: (sitä saa mitä tilaa) ;)
Mulla oli nukkumaan mennessä ihan sikakylmä. Nytkin tuntuu vähän viileeltä, vaikka on vaatteita kunnolla päällä. =mää oon siis raskaana. ;)
Sit aamulla oli tosi outoa kipua alavatsalla, kun kävin pissalla. Sen jälkeen sitä ei ole tuntunut, joten se ei voinut johtua virtsiksestä (eikä se kyllä samanlaiselta tuntunut ku virtsisoireet mulla on). = mä oon siis ihan varmana raskaana :D

Hehheh. ;) No, menkkajomoja alkaa olla jo pikkusen. Mutta en silti jotenkin osaa heittää kirvestä kaivoon. On toi toivo kumma heppu.

Manna, tsemiä! Sullahan on ollu normaalia lyhyempiä kiertoja, eikö? Et sullakin alkaa olla jännät käsillä?! Mites se muuten olikaan, syötkö sää primojen lisäksi myös clomeja. Sorry, täällä kans yks huonomuistinen.. Olis se kyl siistiä, jos plussattais samaan aikaan. :) Ja vedettäis teit muutkin samaan junaan.. Tuntuis kyllä ihan epätodelliselta, jos niin kävis. Ei sitä oikein jaksa uskoa, vaikka kuitenkin uskoo ja luottaa että joskus vielä plussaa. :)

Kaisla ja Elli, teillekin pidän peukkuja, vaikkette itse positiivisella mielellä olekaan. :)

Nasupille tsemit tentteihin! Mullakin olis vähän vielä tentittävää ja gradu tekemättä, mutta jotenkin sitä ei vaan saa itestään irti.. Tuo remppaaminenkin vähän vielä aikaa, varsinkin sen suunnittelu ja pian sen totetus..

Satuliini, tänne saa purkaa mieltään vaikkei osaisikaan muita kommentoida. Toisten tuntemuksista/kuulumisista on kiva kuulla.

Jees, nyt tarvii mennä, palataan!!
 
Manna*
Plaah! Kirjoitin ties kuinka pitkän viestin, mutta jostain syystä kone pomppasi johonkin bittiavaruuteen ja viesti hävisi! No, uusiksi, mutta lyhyemmin, kun en j-a-k-s-a enää kirjoittaa niin pitkää=(

Ensinnä..Pahoittelut Nasuppi. Vaikka pettymykseen jotenkin yrittää varautua, niin silti asian konkretisoituminen negatestinä tuntunee pahalta. Toivottavasti sun menkatnyt sitten alkaa, ettei tarvi niitä venailla kauaa. Olisit todentotta anasainnut sen plussan jo! Koitahan jaksaa ja pitää silti toivoa yllä.

Vippe, nyt alkaa olla sulla jännät paikat! Alkaa olla sellaisia oireita, että jospa olisikin tärppi käynyt ja simot olleet vikkeliä!Jännittää! Pidän peukkuja pystyssä ihan kympillä!

Satuliini, oli kiva, kun kirjoitit. Ei se haittaa, vaikket "osaa" kirjoitella niin paljoa muiden jutuista, koska sun juttuja ja kokemuksia on ihan kiva lukea. Tänne saa purkaa olojaan ilman paineita, että täytyisi kaikille kommentoida jotain. Toivottavasti clomikuuri puree ja saisit plussia ovistikkuun ja sitä kautta vielä raskaustestiin!

elli, tsemppiä myös sulle! Mä olen myös tälläinen "lyhyen kierron" nainen ja sitä tässä just yritetään vähän pidentää ja tasoittaa. Mulla yleensä 23-28.

Ja lopuksi ON: Mulla EI OLE rinnat enää kipeät! Voi paska, sanon! Saisivat olla! Vaikka kuinka "puristelen", niin ei satu!!!=D Muutenkaan ei mitään oloja mistään. Kp 22 menossa ja vielä 2 vrk primoja eli ad. kp 24. Sitten odotan menkkoja, Nyt olen satavarma, että ne tulee. Puuhattiin keskimääräistä enemmän, mutta en jaksa uskoa, että mitään on tapahtunut, koska kyllä mä sen tuntisin jo! Hitto! Näin vielä kamlaa unta viimeyönä..Yks tuttuni teki plussatestin ja oli onnessaan ja mulle tuli paniikki, että mäkin haluan, kun olen pian ainut kaveripiiristä, jolla ei ole lasta. Siinä unessa mulla oli menkat ja tein testiä vessassa! Koko raskaustesti oli punainen ja mä vaan yritin epätoivoisesti todistella itselleni, että "voi tulla vähän vuotoa, vaikka on raskaana." Jotenkin sairas ja kamala uni! Hyi!!

Mutta nyt menen sohvalle...oon jumppani jumpannut ja väsyttää. Jos menkat alkaa tässä kierrossa, niin suutun tosissaan ja otan viinipullon mukaan ja menen vaatehuoneeseen mököttämään ainakin viikoksi! Ottaa pattiin, kun ei ole mitään oireita!

Mutta...positiivinen lopetus tälle negatiiviselle viestille: Toivon tosissaan Vipelle ja muille jännääjille nyt plussatuulia ja kaikille hyvää mieltä!(Itsekin aion piristyä, kun ehdin=)

 
Vippe
Kamala uni sulla ollut, Manna! :/ Tieks mää näin susta unta. En kauheesti siitä muista, mutta sää kirjottelit tänne elleihin ja sun oikea nimi oli Seija. :D Hihhih.

Mut ihan pskaa, jos sulla on jo menkkafiilis. :( Mulla ei muuten ole ollu rinnat lainkaan kipeät, ei nännitkään, vaikka ne on yleensä arkana loppukierrosta.. Kumma juttu. Koitan kovasti puristella niitä, mut ei mitää "eloa". Eilen oli outoa vihlovaa kipua alavatsalla.. heh, huomasitko, kuinka sujuvasti vaihdoin omaan napaan.. heh.. :) No, siellä vaatehuoneessa tavataan.. yks viinipullo ei kyllä riitä viikoksi. :D
 
Manna*
Seija täällä moi=) Siis mikä uni! En ole muuten oikeasti Seija, mutta hassua, että joku ns. tuntematon näkee unta musta! Haushkaa=D

Juu, ei oo tissit kipeet ei! Töissäkin piti "puristella" salaa, mutta ei satu niin ei satu. Nännit ehkä on aavistuksen sellaiset herkät, mutta se nyt voi johtua pitsisistä rintsikoistakin..Pissattaa vaan vähän koko ajan, mutta jospa oon saanu vähä kylmää ja se johtuu siitä. Kuten huomaatte, niin nyt alkaa "suojatumismekanismit" toimia, kun alkaa viimeiset hormonit olla käsillä ja menkat alkaa. Ne alkaa varmasti, mulla on sellainen fiilis ts. ei mitään viitteitä raskaudesta. Plaaaah!
Mutta Vippe, mä jännitän sun puolesta! Testaatko milloin, jos ei huomenna ala? Mikä kp sul on ja mikä on kp-takaraja, että testaat?? Hui, kunpa plussaisit!!!!!!!
 
Vippe
Noo, aattelin että olisin ehkä lauantaina testannu, jos huomenna ei ala (kp29).. Mutta meille on tulossa vieraita viikonlopuksi, ja haluaisin kaikessa rauhassa testailla.. Että saan joko parkua tai hihkua ihan rauhassa.. Kahtotaan.

Pidän Manna sullekin peukkuja. Kaikesta huolimatta. :) ++++++
 
Emmi
Elli! Mulla kierrot lyhimmillään ollut 21-22. Nyt terojen kanssa päästään 27. Jos niitä nyt menkoiksi voi sanoa, ihan onnettoman niukat vuodot. Aattelin tässä pitää ens kierrolla hormoonivapaan kierron ja kattoo miten noi menkat tulee ilman teroluteja, josko ois oma keltarauhanen tajunnut ruveta toimimaan. Oon meinaan noita popsinut jo aika tovin. Mullei endoa eikä muutakaan todettu, että mikä lie syynä noihin niukkoihin ja lyhyisiin kiertoihin, päinvastoin kaikki pitäis olla ok.
Ai Vipellä jännät ajat, toivottavasti ois tärppässy!! Manna älä lannistu, ei kaikille noita oireita tuu. Mulla ei ainakaan oo ollu kummastakaan raskaudesta mitään oireita/tuntemuksia ennenkun vasta joskus rv7-8. Plussia plussia ++++++
 
Vippe
Nojoo, meikää ei tarvii enää jännätä.. Ekat tuhrut tuli jo ja jomot samantein, elikkä huomenna tulee menkatkin.. Plääh! No, yllättävän hyvä fiilis nyt vielä kuitenkin. Mutta kyllä on sit taas surku, kun miehelle pitää kertoa. :/
 

Yhteistyössä