Yli vuosi yritystä 17

  • Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
Nasuppi
KAISLA!!! MÄ EN KESTÄ, OON NIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTA!!! ONNEA!!! Voi että, melkein itken täällä onnesta :) Mehän alettiin pulista tässä ketjussa samaan aikaan, toivottavasti perässä tullaan!
 
Sara
Upea juttu ja palojon onnea. Toivottavasti olet meidän muiden tienraivaajana ja sinun hyvä onni tarttuu täällä muihinkin. On varmaan ihana tunne, onnea.
Kuinka kauan yritittä?
Onnea
 
kaisla
KIITOS onnitteluista! Siis ihan sekaisin oon edelleen. Tein sen testin päivällä, kun ärsytti niin paljon, kun menkat oli taas kerran myöhässä. Ja olin siis todella valmistautunut negatulokseen. Niin kuin viimeksi eilen taisin täällä manailla, että ärsyttää, kun kierto taas kerran venyy. Ja ei niin mitään hajuakaan ollut tällä naisella...+++++++ Miten voi olla kaksi raskauden alkua näin erilaisia toisistaan? Se tammikuinen nipisteli ja jomotti rintoja niin älysti melkein heti. Ja nyt vaan luulin menkkajomotuksiksi... söin jopa särkylääkkeenkin joku päivä. Argh...

Vieläkin melkein tärisen, vaikka onhan siitä jo monta tuntia. Ihan tyhmänä katsoin sitä testiä, että "hetkinen, eihän negatulos pitänyt olla kaksi viivaa", että yksi viivahan tässä aina (lukuisat kerrat) aiemmin on ollut. Ja sitten kun tajusin alkoi sellainen parku, ettei toista... Itkin vaan, en uskonut ollenkaan todeksi. Pakko oli soittaa heti miehelle, joka säikähti, että oliko isovanhemmille sattunut jotain, kun mä oon niin sekaisin. Ennen kuin alkoi sitten itsekin hekottaa/itkeä ihmeissään. Ihan hullua. Ei ollut hirveän helppoa lähteä töihin...

Reilu 1 1/2 vuotta meni tähän raskautumiseen. Voi kun nyt ei keskeytyis. Olis jääkaapissa 100 euron piikkiaineet valmiina, kun piti alkaa jo viime kuussa...Mutta ilman hoitoja siis alkoi. Käsittämätöntä.

Nasuppi, et uskokaan, kuinka toivoisin vetäväni sinut, yhtä aikaa täällä aloittaneen mukanani plussapuolelle! Ja Molly, Manna, Vippe ja teidät kaikki uudemmatkin!!! Kai tää sitten on mahdollista kuitenkin, voi äly ;)

Jospa tämä +++++-tuulahdus jeesaisi teitä kaikkia!!!!
 
Pella
IIIIISOOOOOT ONNITTELUT Kaisalle!!!!

Mitä mie sanoin :) Ei sitä välttämättä tiedä/arvaa, että onkin tärpännyt. Mullahan se oireettomuus aiheutti sen, että mentiin jo seisemännellä viikolla yksityiselle ultraan tsekkaamaan onko siellä yhtään mitään ja sitten saatiinkin tuplaylläri. Iso itkuhan se pääsi täälläkin, kun plussa tikkuun pärähti.

Nyt vain tarrasukkia matkaan. Aika pienet prosentithan se on saada uusi keskenmeno (jos ymmärsin oikein, että sulla jo yksi sellainen takana).

ONNEA!

Ps. Emminkin oireet kuulosti lupaavalta. Nimittäin kovat menkkajomotukset ilman menkkoja. Mikä tilanne?
 
molly
MIELETÖNTÄ!!! Piti kirjautua että voi käyttää kaikkia näitä ekstratoimintoja :)

Voisin hehkuttaa tätä metritolkulla!! Aivan IHANAAAA!! Olen niiiiin onnellinen sinun puolesta Kaisla! Voi että kun hienoa. En pääse tästä yli nyt ollenkaan. Olin aivan tippa linssissä kun luin uutisen. Kertakaikkisen superihanaa!

Voi kunpa päästäis kaikki muutkin pian perässä odottajien puolelle. Mutta ethän Kaisla unohda meitä ihan täysin... Kirjoittelehan jatkossakin jos vaan ehdit. Onko siellä odottajien puolella mitään yli vuoden yrittäneiden jatkoketjua?

Kaisla, kerrohan nyt vielä kaikki plussakierron poppakonstit ja oireet yms. Menittekö jollain jtp-menetelmällä vai täsmäiskulla (olitteko lomailemassa jossain ovisaikaan vai?), jalat kattoon, simpat sisällä yön yli jne? :) Kaikki detailit please! Mua kiinnostaa tietää mikähän hitto se ratkaiseva juttu on joka tekee, että yhtäkkiä 1,5 vuoden jälkeen tärppää kun ei oo aikaisemmin tärpännyt (lukuunottamatta sitä yhtä epäiltyä miniraskausta). Onko se ihan vaan tuuria vai voiko itse auttaa asiaa millään tavalla, oikeasti. Mikä sun miehen simppatilanne muuten olikaan, oliko teilläkin normaalimuotoisissa häikkää vai oliko se kaiken kaikkiaan ihan ok? Kun en muista.

Mä täpisen täällä nyt ihan hulluna. Meinaatko Kaisla kertoa kellekään nyt ihan heti alusta? Jollekin siskolle tai hyvälle ystävälle tms?

Vippe, kiitos kun kertasit teidän tilanteesta. Oletko muistanut tikuttaa? Onko mitään viivaa näkynyt vielä? :) Peukkuja sinne! Huomasin muuten, että se mun aiempi viesti oli ehkä lievästi pessimistinen kun puhuin että jatkan clomeja vielä yhden kierron - ts. varmaan en raskaudu nyt... Äh. Pitäisi kai sitä yrittää pysyä toiveikkaana mutta...

Mä olen vähän flunssassa, höh. Tylsää tällainen. Toivottavasti menee nopeasti ohi. Omaa napaa sitten: pupuiltu on ja vielä tuplavarmistettu. Mutta ei tullut sellaista oloa, että nyt kyllä tärppäsi (onhan näistäkin kuultu). Ihan normaali fiilis on. Ainoa poikkeava näyttäisi olevan, että nännit ei ole kipeytynyt ainakaan vielä, kun muuten ne on aina heti oviksen jälkeen pamahtanut megakipeiksi niin että suihkukin sattuu. Varsinkin clomi kierroissa. Pikkasen on nipistänyt alavatsaa mutta en ole kauhean toiveikas. Nyt sitten odotellaan pari viikkoa, huooooh. Ainaista odottamista.

Plah, nykyään nämä aamutkin tuuppaa olemaan kiireisiä täällä. Gotta go, adios ladies ja palataan taas!
 
Keijukainen
"piipahtaa" Molly, sulla on sitten täsmälleen sama juttu kuin mullakin tässä kierrossa, eli mullakaan ei nännit kipeytyneet ollenkaan oviksen jälkeen vaikka AINA on clomikierrossa kipeytyneet ja sitten se kipu hälvenee n. viikkoa ennen kuin menkat alkaa. Mielenkiintoista että voi olla ihan samanlainen tilanne. Jäämme odottamaan jatkoa... peukut kaikille!!!
 
molly
Jännä yhteensattuma Keijukainen! Toivoisi, että sillä olisi jotain suurempaakin merkitystä :) Mutta mulla toiveikkuus on ja pysyy poissa, jotenkaan en osaa ollenkaan nyt virittäytyä tunnelmiin. Mutta Keiju sua mä kyllä jännäilen kun sulla on se eka inssikin takana!
 
elli
KAISLALLE MEGAONNITTELUT!!!! Todella hieno juttu!!! Oikein paljon onnea odotukseen. Kai se vähän niin on, että kun sitä vähiten odottaa niin sitten plussa saattaa yllättää. Palaathan sitten kertoilemaan meille raskauden etenemistä ja tuntemuksia?!
Olen reissussa, joten palailen paremmalla aikaa.
 
Keijukainen
Kiitos Molly! Mää jännäilen sitten sua vuorostani :)
Inssistä ei ole meille ratkaisevaa hyötyä kun miehen simpat jokseenkin kunnossa (kun siihen muotoon ei inssillä voida vaikuttaa), ja lääkärikin oli vähän pessimisti kun määräs mut s-prog-kokeeseen vaikka inssissä näkyi iso munis...
 
Nasuppi
Niin Kaisla, me ei kyllä osata päästää sua sinne odottajien puolelle kokonaan, joten muista käydä meitä tervehtimässä! Ikävä tulee! Ihanaa odotusaikaa sulle ja nauti nyt kaikesta täysin rinnoin, alkuhuumasta lähtien. Mullakin on vaikeuksia päästä yli Kaislan plussauksesta. Oon niin intona. Eilenkin hehkutin miehelle tätä ilouutista :)

Jännä juttu kyllä, miten sitä voi olla niin vilpittömän onnellinen tässä ketjussa plussaneiden onnesta, mutta kun tätä tapahtuu in real life omassa tuttavapiirissä, niin katkeruus nostaa rumaa päätään. Sehän se tietysti on, että täällä me kaikki ollaan yritetty jo niin pitkään, että kaikki ovat plussansa ansainneet. Tuntuu sitten epäreilulta, jos joku hyvänpäivän tuttu tulee kertomaan, että juu, ihan sattumalta tässä pamahdettiin paksuksi ja aateltiin sitten, että antaa tulla vaan... argh.

Kyllä tämä mieli voi sitten olla ailahtelevainen. Ensimmäisen pistoksen jälkeen oli sellainen olo, että hohhoijjaa miten turhalta tämä tuntuu, kun ei tästä kuitenkaan mitään hyötyä ole. No seuraavana päivänä olo oli jo ihan erilainen ja toiveikkuus nostaa taas päätään. Mietin, että miksei voisi nyt tärpätä, miksei?? Tuli sellainen ihmeellinen olo, että tämä kierto on SE kierto. Miten tyhmää ajatella noin, mutta minkäs mielen vaeltelulle mahdat. Onhan tämä jo toinen inssi ja kolmas pistoshoitokierto, joten olisi syytä alkaa tärppimään! Huomenaamulla mulla on se ultra ja katsotaan, miten on munis kasvanut tällä pienemmällä annoksella ja toivotaan, ettei ovis osuisi viikonloppuun (inssi...). Tuntuu kyllä siltä, että ovis on lähestymässä, limoja erittyy mukavasti ja seksi houkuttaa... Pikkasen saisi kyllä vielä antaa odotuttaa itseään, se ovis meinaan.

Keijukainen, toi on tosi tylsää kun lääkäri määrää progetestiin. Tulee sellainen fiilis, että jaahas, eikö se ovis sitten olekaan varmaa, vaikka kunnos munis siellä köllöttelee. Sitä kai toivoisi, että lääkäri sanoisi inssin jälkeen, että nyt varmasti tässä kierrossa tärppää ;) Mäkin pidän sulle peukut pystyssä, tsemppiä! Ja terkut tahkoojille :)

Ja meiän Mollylle tietysti myös peukut pystyyn!! Se on aina hyvä merkki, kun oireet poikkeavat totutuista :) Jeesh, hyvältä vaikuttaa!

Mikäs muilla on tilanne?
 
Sara
Mikä on inssi en ole vielä perillä näistä kaikista hoito jutskista, mutta varmaan kuulen sitten lekurilta kaikki oikein kunnolla.
Kaiken järjen mukkaan mulla pitäs menkat tulla ens viikon lopulla, mutta en ole kyllä tässä vuorossa ovista bongannu. Olen jopa juonu greippimehua, kun kuulin, että se lissäis limojen tuloa, mutta ei. Mulla on epäsäännöliset menkat olemassa.
Menkat saattaapi jättää joskus tulematta kivut on ja muut hommelit mitä siihen kuuluupi, mutta menkat ei välttämättä ala oikeasti. Ne on niinku haamumenkat.
Kaislan, plussa on hyvä juttu ja se antaa meille muille vielä uskoa tulevaan. Eli nyt vaan positiivistä ajattelua ja suupielet ylöspäin.

 

Yhteistyössä