Yli vuosi yritystä 18

  • Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti
Vippe
Heipsu!
Jes, tulihan se kp1 tänään! :) On muuten juuri kolmekymppiset kans nämä mein pippalot, ettei vaan olisi samat bileet? ;)

Siskolla on jännät paikat, sieltä tuli tekstaria että supparit tulee 5min välein ja on 3 sormelle auki. Kalvot puhkaistiin aamulla.. Toivottavasti siellä menee kaikki hyvin. Siskolla on ennestään jo 11v. tyttö, joten en ole ensimmäistä kertaa tulossa tädiksi. Mites sun siskolla, eikös hänkin ole raskaana? Ja Kaislan sisko? Kaislalla on varmaan ihan eri fiilikset nyt odotella siskon vauvaa. ;)

Nii, ja toiveikkaista, jutustellaan edelleen mein suljetulla foorumilla. Meitä on siellä 8, 4 on saanut jo vauvan, 2 raskaana, ja 2 odottelee.. Ja ihan aktiivisesti kirjotellaan.

Määkin oon kyllä tahkoojia lukenut, ja kävi samainen mielessä kun joku siellä ehdotti ketjujen yhdistymistä.. Eli ei haittaisi ollenkaan tämä liitto. ;)

Manna, sulla ei ilmeisesti vielä tuhruja näy? Peukkujaaa!! :) :) :)

Ainii, varasimpa muuten gyneajan nyt kumminkin.. Meen vajaan parin viikon päästä. Lähinnä haluan syynäillä limiksen tilannetta.. Ja meen tän kierron nyt ihan luomuna, vaikka mulla niitä clomeja olisi vielä pariin kiertoon. :) Semmosta siis omaan napaan.
 
Nasuppi
Manna ja Molly, älkää murehtiko, että mua stressaisi teidän hehkuttaminen ja jännääminen mun puolesta - päinvastoin, siitä tulee hyvä mieli :) Joka tapauksessa sitä itsekin jännittää ja täällä sentään saa jännittää muiden kanssa. En uskalla miehelle hirveästi kertoilla mitään oireita, kun niin usein ne on osoittautuneet vääriksi hälytyksiksi. Pp 11, joten ei tarvitse kauaa enää jännäillä, odottelen tätiä kylään viimeistään alkuviikosta, jos on tullakseen.

Manna, pidän sulle kyllä täysillä peukut pystyssä, vaikkei oireita olekaan! Eihän Kaislallakaan tainnut olla - eikä Pellallakaan? +++++++++++++++++++++

Kannatan minäkin tuota tahkoojiin fuusioitumista :) Saataisiin vähän lisää vipinää tähän ketjuun ja olen myös käynyt lueskelemassa tahkoojien kuulumisia silloin tällöin. Kovasti tuntuvat siellä olevan suht samassa tilanteessa meidän kanssa. Let's go for it!

Me pistettiin asunto myyntiin, joten siinäpä piisaa nyt muutakin ajateltavaa tämän vauvelitouhun lisäksi, onneksi. Uutta ei vielä ole edes kiikarissa, joten kaikki sunnuntait kuluu esittelyissä. Mikäpäs sen mukavampi harrastus, kuin käydä katselemassa ihmisten koteja ja sisustuksia :) Toivottavasti vaan löydetään se unelmakoti, ettei jäädä kodittomiksi ;) Kolmiota etsitään, tulevaisuutta ajatellen...

Mutta nyt Mannan tavoin takaisin opiskelun pariin, hyvää viikonloppua!
 
Manna*
Ollaan samoihin aikoihin linjoilla Nasupin kanssa=)

Vippe..Mä äsken luin omaa kirjoitusta, missä sanoin, sulle, että "olen pahoillani menoista!" Tarkoitin siis menkoista! Nauratti, kun seuraava lause oli ikäänkuin jatkumona tuolle "menolle", kun puhuin juhlista! Siis en todellakaan ole pahoillani sun menoista vaan menkoista! Hah, olipa hauska kirjoitusvirhe ja niitähän mulle tulee, kun kirjoitan läppärillä ja hirmu vauhdilla aina...

Niin, Nasuppi. Me jännätään täällä sun kanssa ja tule tänne kertoilemaan oloja, jos et uskalla miehelle ihan kaikkea kertoilla. Tiedän tunteen..Mä en myöskään ihan kaikkea viitsi kertoa, kun tulee niin turhautunut olo sitten, jos meneenkin mönkään ja tottapuhuakseni ei tuo mun ukkoni varmaan kaikkea tajuakaan näistä naisten vaivoista=)

Niin...täällä ei mitään uutta, mutta ei pidä kyllä vielä ollakaan. Epäilen vahvasti, että puna-armeija suunnittelee tuloaan sunnuntaille..

 
elli
Pikaiset terveiset täältä ennen viikonloppua.

Tosi kiva huomata, että täällä on ihan erilaiset fiilikset kuin alkuviikosta. On se vain uskomaton tämä ihmismieli.
Vipellä on sitten jännät ajat tädiksi tulemisen suhteen. Onhan se aina mielenkiintoista saada uusi jäsen perheeseen.

Molly kyselit miehen jännäilyjä. Mä en oikeastaan tiedä ei olla nyt kauheasti puhuttu asiasta. Toki hän toivoo tosi kovasti, mutta luulen, että ollaan molemmat tosi realisteja ja eilen just totesin sille, että ei tunnu yhtään siltä, että olisin raskaana. Ei siis minkäänlaisia tuntemuksia. Kp21 tänään ja luget pitäneet tuhrut loitolla, onneksi. No katsotaan mitä kuuluu viikonlopun jälkeen. Meillä tiedossa vierailua kotipuoleen joten vähän vaihtelua elämään. Ja pääsen katsomaan veljen 4v. ja 2v. lapsia.

Oikein mukavaa bileviikonloppua bilettäjille ja muille muuten vain hyvää viikonloppua ;-)
 
Emmi
Perjantaita!
Voih..Vipelle pahoittelut menkoista =(!! No nopeesti ne menkat on lusittu! Ei muuta kun uudelle ja paremmalle kierrokselle!
Täällähän on yhellä sun toisella jännät ajat käsillä! Testatkaas jo, niin päästätte meidät muutkin jännityksestä=) Tuhrut ja tädit pysykööt kaukana!
Vippe juu mä oon kans kuullut, et toi greippimehu vois auttaa vahvistaan limakalvoja. Ja yritin yhden kierron sitä kittailla..on vaan sen verran kamalan makusta, et siihen yhteen kiertoon se jäi. Tosta sinkistä mä en oo kuullukkaan..täytyypä testata ens kierrolla. Jos näihin uskomuksiin ja poppakonsteihin mennään, niin nyt kun ovis alkaa olla ohitettu, niin täytyy varmaan punkkupullo kaivaa esiin. Josko olis apuja kiinnittymisessä.
Tosta jännäilystä, niin meillä taitaa mies enempi kyttäillä mun oireita loppukierrosta. Jos mulla vaikka päätä särkee, niin se on heti merkki raskautumisesta. Hoh hoijaa..
Molly sanaseppoo tarkotin, no yks ii sinne tai tänne..heh pääasia et tajusitte asian ytimen. Välillä noi kirjaimet vähän pompsahtelee!
Täällähän moni lähössä yöelämään tänään. Jokos teillä on pikkujouluja?? Meillä ois vasta kahden viikon päästä, joten täytyypi tyytyä siihen punkun lipitykseen kotona.
Viikonloppuja!
 
Sara
Mannalle minäkin opiskelin vielä viime keväänä, mutta nyt kun alko tuo rakennus projekti niin oli pakko miettiä miten jaksan. Joten päätin pitää sapattivuoden opinnoista. Minulle tuo ratkaisu oli oikein en varmaan olisi jaksanut keskittyä opintojen pariin saati sitten kerinny.
Töiden ohella opiskeleminen on rankkaa touhua varsinkin pienellä työpaikalla on myös mietittävät työtovereiden taakkaa. Pomokaan ei asiasta ole kovin innoissaan Mutta tsemppiä sulle koulurintamalla.
Haamumenkat on nyt lusittu ainakin semmoiset fiilikset nyt alkaa taas oikeitten menkkojen venttailu.

Nasupille ja Mannalle molemmille nyt hyvät energiat sinne. Toivotaan parasta.

Hullun hauskaa bileviikonloppua sinne juhlijoille:
Taidanpa lähteä ostaan itellekki pari siideripulloa saunajuomaksi.

Nyt kaikille rentouttavaa ja leippoisaa viikonloppua
 
Nasuppi
Hih, tuosta fuusioitumisesta vielä: ovatkohan kaikki tahkoojat yrittäneet yli vuoden? Tuli vain mieleen, että voisikohan uuden ketjun nimi olla "yli vuoden tahkonneet"..? ;)

Huoh, ei meinaa tulla opiskeluista mitään, kun ajatukset ovat koko ajan tuolla vatsan seutuvilla ja koko ajan pitää käydä täällä nuuskimassa uusimpia kuulumisia :) Ehkäpä luovutan suosiolla ja lähden tästä saunaan, kuulosti niin hyvältä tuo Saran sauna+siideri -yhdistelmä!
 
anna
Moi!
Ne tuhruttelut alkoi sitten eilen ja jatkuu tänään, saas nähdä mikä on sitten kp1. Mullakin on aina tää aika ennen menkkoja sellasta pömppisaikaa ja sitten kp2-3 tienoilla se helpottaa.
Mä olin kyllä myös niin varma että menkat tulee ettei oikeestaan nyt tunnu miltään. Nyt täytyy ottaa semmonen spurtti tonne jouluun asti että sais sen miehen sinne simotestiin ja hommat käyntiin. Tänään aateltiin miehen kanssa lähtee vähän shoppaileen ja syömään johonkin ja sitten elokuviin. Hyvää lauantaipäivää ja edelleen ollaan toiveikkauta näistä vastoinkäymisistä huolimatta.
 
Manna*
Lauantaita. Mukava päivä tuntuu kääntyvän alakuloksi, kun olin havaitsevani tuhrua=( Vahva tunne, että kohta hanat aukee!
Harmittelut myös annalle. Tää on nii syvältä!

Mutta Nasuppi!! Jännätään!!!!=D
 
Nasuppi
Voih Manna, halaan sua täällä virtuaalisesti oikein lujasti ja lohduttaen. Toivoen kuitenkin vielä, ettei tuhrut muuttuisi kunnon vuodoksi, eihän sitä koskaan tiedä...

Täälläkin on ilmassa jo pahantuulisuutta, menkkamaista jomottelua ja alaselkäkipuja. Mutta vielä en luovuta, kun lämpöäkin vielä on, paleltaa ja tuntuu repäisykipuja :) Pidän kiinni tästä jännityksestä viimeiseen asti, god damn it.
 
Manna*
Pakko oli taas tulla tänne kytikselle, jos Nasupista olisi kuulunut ja olihan=) Mutta voi harmi meitä molempia..Mulla myös vatsaa juilii siihen malliin, että menkat alkanee aamulla. Päivällä jo ajatuksissani haaveilin vähän turhan paljon ja huomasin mieskullankin olevan jotenkin toiveikas ja hempeämmällä päällä. Nyt ollaan hiukan alakuloisia ja tekisi vain mieli kyhjätä toisen kainalossa, kun meinaa suru painaa. Hitsit, jos sullakin nyt alkaa menkat. Ei ole ollenkaan reiua tämä elämä taas. Mutta niinkauan kuin ei ole vuotoa, on toivoa, eikös? Mulla on myös vilu ollut pari päivää, mutta ei mitään jomottelua ennen tätä iltaa. Toivotaan nyt vielä. Kiitos halauksesta, saat täältä takaisin rutistuksen=)

Onkohan Vippe tullut jo muuten tädiksi? Parhaassa tapauksessa Vippe juhlii nyt 30-kymppisiä ja vauvan syntymää=)

Onkohan ellillä mitään tuntemuksia?

Ketäs muita nyt onkaan, ketä jännäillään? Ja ketä ylipäätään mein ketjussa kirjoittaa/lukee? Satuliini? Muita? Mä olen ihan pihalla yhden siiderin jälkeen...;)

Nyt saunaan ja sohvalle kattoon telkkua loppuillaksi.

Nasuppi, kertoillaan kuulumiset huomenna?

 
Sara
Voi peeveli Manna nyt olis kyllä jo ollu sinun vuoro.
Nasupille peukkuja toivottavasti sulla on meille hyviä uutisia.
Eiköhän meistäkin jo kohta joku ala pian plussaileen. Nyt kaivattais yks kunnon hyväntuulen pommi tänne ketjuun. Saataís taas tänne vähän positiivista energiaa joksikin aikaa.
Pitänee tässä ajatella asioita positiiviselta kantilta, mutta aina ei vaan keksi mitä ne positiiviset asiat on, täti jengi tullee kyllään.

Menkat ko tullee iskee pieni depressio, mutta kun ne loppuu alkaa kauhea yrittäminen ja päivien tähtääminen. Sitten loppukierrosta iskee kauhea toivo ja ajatukset olenko, olisinko olisimpa.
Ehkä kuitenkin jonakin päivänä toivosta tulee onni ja elämän valo.
Nyt toivoa ja elämän valoa elämään oikein positiivisia tuulia kaikille tänne ketjuun. Eiköhän kuitenki ennen joulua joku täällä jo plussaa.
 
anna
Huomenia!
Menkat alkoi kans eilen ja tänään siis kp2. Pahoittelut kaikille muillekin joiden luo se täti taas jälleen tuli.
Sara just noin ne kuukaudet menee siitä asti kun vauva on ollu tervetullut. Mutta toivotaan että meillekin se onni suodaan, me ollaan kaikki se varmasti ansaittu. Hyvää viikonalkua kaikille ja positiivista mieltä.
 
Molly
Huomenta!

Pikainen visiitti, kiirettä nimittäin pitää heti maanantaiaamusta, hui ui. Viikonloppu olisi todellakin voinut jatkua vielä. Meillä oli lauantaina tosi kivaa bileissä ja eilen sitten krapulaa. Ei onneksi pahaa oloa tai päänsärkyä tai mitään, mutta aivan hillitön sellainen "tekee mieli hampurilaisia, pizzaa, cokista, suklaata, karkkia, sitä tätä kaikkea"! Ja tulikin kyllä syötyä jotain koko ajan pitkin päivää, jos ei ruokaa niin fazerin redberries, irttareita, sipsejä. Huooh. Mites Vippe teidän bileet meni? Tai jos oltiinkin samoissa :) Ja joko sinusta tuli taas täti?

Niin, Vippe, ei se mun sisko ole raskaana mutta jossain vaiheessa jo melkein pari vuotta sitten puoliksi leikillään haaveili kun mä kerroin meidän alkavasta "projektista" ja se jätti silloin pillerit pois, ehkä se huumaantui siitä ja ajatuksesta että tulisi serkukset, heh, sellaista ollaan aina siskon kanssa juteltu jo nuoresta pitäen :) Mutta heillä vauvakuume tais kyllä mennä ohi ja ovat meitä jonkin verran nuorempiakin. En usko, että aktiivinen yritys on päällä heillä. Sisko haluaisi naimisiin ensin jne. Koputan kyllä puuta parhaillaan, pian nimittäin tuleekin sitten varmaan yllätysuutinen sieltä suunnasta tai jotain... :)

Voi ei Manna :( Surku!!!! Äh. Halaus täältä piuhojen kautta. Voisipa kulkea lankoja ja langattomia pitkin pikaiselle käynnille, silleen poof ilmestyä ruudulta oikeaan elämään, että saisi aina rutistaa teitä kun olette down. Voimia Manna ja eikun uuteen kiertoon, ei kai tässä muukaan auta :/ Ja Annalle tietysti samoin, pahoittelut!

Monella ollut menkat nyt samalla viikolla/viikonloppuna eli ihan kierron alussa ollaan yhtä aikaa nyt monen kanssa. Tulispa oikein kunnon plussa-AALTO seuraavaks :)

Mites Nasuppi? Jänskättää.

Hih, hauskaa kun tahkoojien kanssa luetaan ristiin ketjuja, kyllä tosiaan jossain vaiheessa voisi miettiä yhdistymistä, ei ollenkaan hassumpi idea. Ja mun puolesta tästä "yli vuosi yritystä" otsikosta voisi melkein sitten luopua koska you know... 2 vuotta ja silleen... piristävää :/ :)

 
Nasuppi
Manna, voi prkle. Koita jaksaa ystäväiseni, rutistushalaus!! Koita keksiä jotain kivaa tekemistä, se aina piristää mieltä. Menkää ulos syömään kynttiläillalliselle tms. No joo, eipä tästä paljon lohtua ole, jotenkin sitä aina on vaan yritettävä selvitä. Voimia!

Kirjoittelen pikaisesti omasta navasta, en nyt valitettavasti ehdi enempää jutustella. Pp 14. Lauantain pms-kiukku ja eiliset menkkakrampit enteilivät kovasti tädin tuloa, mutta menivät sitten kuitenkin ohi ja tänään ei mitään. Eikä tuo lämpö ole vieläkään laskenut, eilen illalla vielä 37,4 astetta. Mutta nyt on kyllä jaksettava jännittää torstaille asti, koska keskiviikkoaamuna laitan viimeisen lugen ja lääkärikin sanoi, että testiä kehiin sitten jos vuoto ei ole lugekuurin päättymiseen mennessä alkanut. Katsotaan päästäänkö sinne asti ilman tätiä. Paljon mielummin ottaisin kyllä ne menkat kuin negatestin. Kyllä kovasti jännittää nyt itseäkin, mutta en kyllä tosiaankaan jaksa uskoa siihen mahdollisuuteen, että olisin raskaana. En vaan voi olla.

Mutta lisää paremmalla ajalla, hyvää alkanutta viikkoa! :)
 
kaisla
Uii... Mikä on Nasupin tilanne? Et uskokaan, kuinka pidän täällä peukkuja pystyssä!!! Ois ihan liian huippua!

Pahoittelut vielä Mannalle ja Vipelle ja Annalle menkoista... plääh.

Mollylla taisi olla kiva viikonloppu! Mukavaa siis. Mites nyt jaksat töissä?

Siihen Vipen kyselemään siskon vauva asiaan, mun siskolle syntyi muistaakseni viikko oman plussan jälkeen vauva. Ja olette oikeassa, oli kyllä huomattavan paljon helpompaa ottaa sitä tulokasta vastaan tässä tilanteessa. Nyt kun on päästy jo näkemäänkin (asutaan tosi kaukana toisistamme), niin tämä täti on ihan myyty. Parasta ehkä oli se, että niin kuin Vippe taisit kertoilla, meillekin on miehen kanssa yleensä aina tullut vauvoja nähdessä sellainen "ollaankohan me sittenkään ihan varmoja-olo", mutta nyt ei tullutkaan. Kaipa sitä pystyy itseään manipuloimaan aika hyvin. ;) Mutta joko se Vipen sisko synnytti, kuulosti olevan jo pitkällä?

Tsemppiä kaikille, ootte usein mielessä!
 
Vippe
Pahoittelut Annalle ja Mannalle!!! :( :(

Sisko sai tytön perjantaina. Käytiin eilen katsomassa pikkukrapuloissa, pileet meni siis hyvin. ;) Mutta oli kyllä pikkuneiti niiin suloinen. <3 Vei tädin sydämen. :)

IIH, kyllä kuulostaa Nasupin oireet NIIIN hyvältä. Perskules, pitääkö tässä itekin mennä inssiä kokeilemaan.... ??? :) No, kattellaan. :)

Molly, mites mää ny nii sekoitin että sunkin sisko on raskaana. Se oli sit joku muu, mutta kuka? Muistin että niitä oli Kaislan ja mun lisäksi vielä yks sisko.. Hms.

Sori, pitääkin taas mennä. Palataan!!
 
Sara
Nyt kyllä jänskättää tääläki Nasupin puolesta.
Vippele täti onnea toivottavasti saat pian oman pikkuisen syliin hellittäväksi.
Pittää lähteä laittaan miehelle ruokaa kohta pitää sitten lähteä jo autotallia rakentaan.
Mukavaa viikon alkua kaikille,
Otetaan nyt semmoinen positiivisen ajattelun viikko :)
 
Nasuppi
Heipsu! Piti vielä tulla toppuuttelemaan teitä puolestani jännittäviä (olette ihkuja! :)), että lugethan voivat aiheuttaa juuri sen, ettei menkat ala ennen kuin pari päivää lugejen lopettamisen jälkeen. Ei aina, mutta kai se on aika yleistä. Joten vielä pitänee perjantaille asti ainakin odotella, sitten on pakko tehdä testi, jos täti ei ole tullut. Meillä on nimittäin sukujuhlat tiedossa viikonloppuna ja täytyy varmistaa, voiko ottaa viiniä... Plaah, sukujuhlat ja kaikki serkut pienine vauvoineen. Täytyy vaan koittaa selviytyä, vaikka sitten kokonaisen viinipullon voimin ;)

Onnea Vippelle tädiksi tulemisesta!!! :)
 
Manna*
Onnea Vippe-tädille=D ja hauskaa, että oli kivat kemnut! MYös Mollylla kuulosti olleen kivaa juhlissa! Joskushan ne kankkuset menee niin, ettei paljon tee mili syödä ja joskus taas kaikkea roskaruokaa ja karkkia..

Kiitos muuten kovasti myötätunnosta kaikille, kun sain tädin kylään. Samassa pisteessä ollaan monet eli aika lailla taas alkukierrossa. Pitäs soittaa gynelle ja kysellä jatkojuttuja. Yks Primolaatta on vielä kaapissa; enpä tiedä pitääkö se vielä popsia. Hullua, että haaveilen taas, että jospa jouluksi saisi plussauutisen. Plaah! Vasta menkat alkoivat ja jo alkaa toivo nostaa päätään, ihmeellistä. Joskus tää menkkojen alku käy hiukan helpommin ja nyt olen yrittänyt oikein olla reipas.Tänää mietin myös, että monet kaverit, jotka haaveilivat mun kanssa jo pari vuotta sitten vauvasta, aloittavat pian työt äippäloman jälkeen. Ja mä olen edelleen lähtöpisteessä. Se laittaa jotenkin konkreettisesti miettimään, että miellä on yritystä ollut jo huolestuttavan kauan. Hiukan pelottaa ajatella asiaa.

Nasuppi; olen ihan jäykkänä jännityksestä! Toivon niin hartaasti hyviä uutisia. Pysyhän reippaalla mielellä ja käy kertomassa kuulumisia=D

Oli muuten kiva kuulla kaislasta, mitä kuuluu itsellesi?? Kiitos sympatiasta, olet herttainen, kun jaksat meitäkin ajatella vielä=)Myö Sara jaksaa aina kannustaa=)

Molly, ihan kuin olisin nähnyt kasvosi tietsikan ruudusta;)Kiitos sanoistasi!

Mä olen muuten käynyt Tahkoojissa hiukan lurkkimassa, kun en oikein tahdo muualla käydä kuin tässä ketjussa. Olisi varmaan ihan kiva yhdistellä ketjuja.Yli vuoden tahkonneet olisi varmaan ihan hauska nimi=)

Mutta palataan taas asialle. Mukavaa viikonalkua=)

 
anna
Iltaa!
Ihan tuota samaa oon myös miettinyt Manna että osa kavereistani jotka samaan aikaan kanssani ovat alkaneet haaveilla/yrittää ovat äippäloman jälkeen työelämässä tai raskautuneet uudelleen. Ja meikäläinen on edelleen vähän niinkun lähtöruudussa. Ei kai tässä auta muuta kun alkaa toiveita herätteleen jouluplussasta. Yks ovis kerkeis ennen jouluu olemaan ja laskelmien mukaan heti joulupäivänä pitäis olla toinen. (Apua, onko joulu tosiaan niin lähellä).
Muistan kuinka viime jouluna ajattelin että tämä on sitten kyllä varmaan viimenen joulu ilman omaa pientä nyyttiä.... ja tässä sitä nyt ollaan. Ei vais, ei parane ajatella tuolla lailla, muuten vaipuu jonnekin tosi syvälle masennuksen syövereihin. Ei muuta kun päätä pystyyn ja luottavaisina jatketaan eteenpäin. Kohta on taas menkat ohi ja elämä voittaa.
Palaillaan!!!
 

Yhteistyössä