Yli vuosi yritystä 18

  • Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti
Molly
Huomenta!

Eipä mitään uutta omaan napaan, taitaa monella meistä olla alkukierron "tylsä" mutta ah niin ihanan huoleton vaihe päällä.

Nasuppia jännitän ihan SIKANA! Vaikuttaa kyllä todella lupaavalta mun mielestä! Ihan älyttömän paljon peukkuja nyt sulle! Tahkoojien puolella kävin eilen illalla lukasemassa kans ja siellä jännittää Gissan tilanne, jos hanat ei aukeisikaan.

HIENOA että Manna olet noin positiivisin mielin ja reippaana!

Töissä on loppuviikon aika rauhallista, tai ainakin pitäisi olla! Kiitos vaan kysymästä Kaisla :) Me suunnitellaan täällä yksiä pikkujouluja työporukan kanssa mikä on nostattanut tunnelmaa vaikka kaikilla kiire on ollutkin. Luvassa on pientä jäynää joillekin ja muuta sisäpiirihauskaa. Mitä Kaislalle itselleen kuuluu? Ja sintille? :)

Niin ja onnea tosiaan Vippe-tädille! :)
 
Emmi
Huomenta!
Pahoittelut kaikille, joilla täti tuli vierailulle=( ja Vipelle oikein paljon onnea tätiydestä! Pääset harjottelemaan tota vauvanhoitoa, niin on sit tuttua hommaa kun oman käärön saat.
Juuh kyllä tää yritysaika on jo tuskallisen pitkä. Kauhee ajatella jos vielä vuoden päästä ollaan samassa pisteessä..EI EI.. nyt tollaset kauhuvisiot pois! Täällähän piti kannustaa toinen toistamme, eikä maalata piruja seinille!
Omaa napaa kp 17. Loppuviikosta pitäis käydä niis verikokeissa, kattomassa onko munis irronnut. Mullahan oli ne kaksi "lupavaa follikkelia" viikko sitten. Tai oikeestaan yks, toinen oli vähän liian pieni.
Tää on muutenkin tällanen yllärikierto, kun luomuilen. Teroja oon napsinut yli puoli vuotta, ja saanu noi kierrot pidettyä suht hyvissä mitoissa. Saas nähä kuin nopeesti nyt tuhrut tulee..varmaan aika pian.
Viikonalkuja ja Nasupille peukut ja varpaat on pystyssä!!!
 
Manna*
Tiistaita!
Meinasin, että laitan uuden ketjun alulle, mutten kertakaikkiaan voi, kun tässä ketjussa on niin asiaa ja pelkään, että siirtyminen uuteen kadottaa tärkeitä juttuja. Lähinnä Nasupin tilannetta mietin eli jännätäänkö täällä Nasupin tilanne vielä?=) Vitsit, pidän peukkuja kovasti!!!

Kiva oli kuulla myös emmistä.Toivottavasti tämä luomukierto menee nyt hyvin!Millaiset proge-arvot sulla on ollut vai onko otettu aiemmin? Ovis ilmeisesti on nyt mennyt? Mä en sori nyt muista sun kierron pituutta. Sulla ilmisesti ne terot toimi ihan hyvin, kun taas mulla siirryttiin primoihin ekan terokuurin jälkeen. Nyt 2 vipaa kiertoa ollut 26 ja 27.Nyt siis kp3.
Omasta navasta vielä ja jälleen..sanokaa, jos ette jaksa kuunnella=) Soitin gynelle ja juttelin sh:n kanssa eka. Vitsi, se on kiva ihminen! Puhuttiin kaikenlaista ja JOS me mennään tuon ihanan avokkini kanssa naimisiin alkukesästä, niinkuin vähän (huom!vähän) ollaan puhuttu, niin ivf-hoito sitten alkaa syksyllä ja se sanoi, että kaikki alkujutut/tutkimukset tehdään sitten mahdollisten häiden jälkeen, että saamme rauhassa keskittyä mahdollisiin häihin. Sanoi, että ivf-jutut on rankkaa puuhaa. Mitenkähän mä kestän oikeasti, jos joudumme siihen rumbaan. Hiukan pelottaa, jos menetän oikeasti yöunet ja koko mielenterveyden, koska stressi on jo nyt aikamoinen..No joo..sitten soitin lääkärille ja vielä yksi laatta primoja. Lääkäri sanoi, ettei primot auta sinänsä raskautumista, vaan just tasoittaa kiertoa, mutta niistä ei ole haittaakaan raskautumiselle. Jos/kun menkat seuraavan kerran alkaa, niin täytyy soittaa sinne ja mennä joulunpyhinä sitten ultraan, niin katotaan munisten tilanne. Sanoi päivystävänsä tapaninpäivänä, kun mulla pitäs olla ovisaika ja ottaa mut silloin ultraan, vaikka gynen poli on kiinni.Ja sitten kokeillaan mahdollisesti irroituspiikkiä. Lääkäri vaikutti taas kivalle ja tuntuu, että se tosissaan haluaa auttaa. Inseminaatiota kysyin ja se on sen mielestä ihan ok, MUTTA meilläpäin ei tehdä sitä ja JOS tehdään, niin se on lähikaupungin yksityinen, joka tekee ja tietty maksaakin. Sanoin, että ehkä haluaisin kokeilla sitä ennen mahdollista ivf:ää. Se kyllä sanoi, että sitä voi miettiä, jos haluaa, mutta he laittavat ivf-jonoon yo-sairaalaan, koska muuta mahista ei nyt ole julkisella tarjota näiden lääkkeiden lisäksi. Sanoi myös, että mun ovis tapahtuu "loistavalla" proge-arvolla (54) ja siksi clomeja ei mulle edes ajatella, koska voivat olla epäsuotuisia limakalvolle; ilmeisesti vaikeuttaa kiinnittymistä mun tapauksessa?!Äh, enpä tiedä. Tuossa just mietin taas eteenpäin, kun laskin päiviä, että jos ovis osuu joulunpyhiin, niin mitenkäs se homma hoidetaan, jos sukulaisia pukkaa jouluna ovista ja ikkunoista kylään? Mies ehdotti kyllä mitä villeimpijä paikkoja, mihin voidaan mennä hoitamaan homma=D Ans kattoo nyt sitten...

No tämä taas itsestäni, mitä muille?

Nasupppppiiiiiii! Mä pakahdun jännitykseen!!

Kaikille hyvää mieltä ja myrskyisää plussatuulta=D
 
Nasuppi
Heippa! Vitsi kun pitää kiirettä ja väsyttää niin vietävästi. Tulin vain ilmoittamaan, ettei mitään uutta tämän auringon alla, eli sama tilanne edelleen. Eilen illalla kyllä jo jomotteli kovasti alaselkää ja tänään taas kramppaili vatsassa menkkamaisesti. Uskon, että sieltä se täti kuitenkin pyyhältää paikalle heti, kun luget lakkaa vaikuttamasta :(

Manna, muakin jännittää se ivf ihan pirusti, se on tosiaan kuulemma aika iso homma. Mutta onneksi on vielä se keino jäljellä, ollaan siitä iloisia! Meille se ajoittuu ensi keväälle, luultavasti juuri kesän kynnykselle.

Nyt kyllä pitää mennä vetämään pikku tirsat, muuten ei tule opiskelusta mitään. Palailen linjoille myöhemmin!
 
Sara
Nasupilla on kyllä hyvät merkit toivotaan parasta eihän tätä ketjua voi nyt katkasta ko pittää kattoa mikä tuo Nasupin kohtalo on.
Itellä on täällä aika vetelä olo ja heikottaa.
Onneksi täällä näkkyy kaikilla olevan lippu korkealaa näin se pitää mennä. Välillä masentaa ko menkat tullee, mutta parin päivän päästä alkaa jo suunnaton positiivinen haavailun aallokko ja myllerrys.
Ens viikolla meen sinne lekurille oikeastaan ihan mukava saa asioiin vähän vauhtia ja uutta kipinää. Vaikka kyllä sitä kipinää tuntuu löytyvän muutenki.

 
Molly
Ohhohh Nasuppi, oot kyllä kylmähermoinen! Mulla on hyvät kutinat :)

Manna, paljon tuttuja pohdintoja taas. En tiedä johtuiko Keijun inssistä ja sun viestistä jonka lukasin illalla mutta näin siis yöllä ihan ihmeellisiä unia! Olin jonkinlaisessa toimenpiteessä (inssi, tai jotain muuta siellä alapäässä ronkittiin?) joka sattui niin paljon että pyörryin välillä. Mies oli vieressä ja yritti tsempata, että tää on nyt vaan pakko kestää. Mä tunsin sen jumalattoman kivun siinä unessa ja se tuntui niin todelliselta. Huh huh, ehkä olisi jo aika yrittää miettiä vähemmän näitä vauvajuttuja ja hoitoja, heh. Oon nyt miettinyt itsekseni, että vedän tämän clomikierron ilman niitä turhia teroja loppukiertoon, joko kokonaan ilman mitään tai sit jos saan lääkäriltä ne primot. Eiks se niin mennytkin... Olen edelleen ihan sekaisin näistä lääkkeistä ja termeistä.

Joo, ja tämän kierron jälkeen ajattelin että jätän kaikki helvetin hormoonit ja asia saa kerta kaikkiaan olla! Mä en jaksa enää. Siis en ole masentunut tai mitään, on vaan turta olo ja sellainen että "ei sitten"! Vitsi että näistä pillereistä turpoo ja mun oviksenhan pitäisi tapahtua ilman apujakin ihan luomusti. Mitä järkee on sit ohentaa sitä limakalvoa clomeilla. Hoh tätä vatvomista. Joka tapauksessa mennään kait sit ihan luomusti taas tämän neljännen clomikiertorumban jälkeen (riippuu tietysti mitä lääkäri sanoo seuraavalla käynnillä) ja mun puolesta katotaan sit vaikka vähän myöhemmin joskus tulevaisuudessa että jos ottais taas järeämmät avut apuun? Inssiä, ivf:ää tai jos vaikka alkais harkitsemaan sitä adoptiota. On tää kyllä niin tätä.

Sisko oli muuten käynyt ennustajalla joka oli kertonut, että mulle tulee vauva kahden vuoden sisällä. Joopa joo.
 
Keijukainen
Molly, ihana ennustus :) Uskotaan siihen! Tai siis mieluummin mahdollisimman aikaisin tietty!
Se inssi ei muuten juurikaan satu ja on toimenpide helpoimmasta päästä joten sitä ei kannat pelätä! Varsinkaan nyt tokalla kerralla mua ei sattunut ollenkaan, olisko ollut kohdunsuu pehmeämpi koska ovis oli just tapahtunut??
Ja mä just kans valitin että noi h*'tin hormonit turvottaa!!! AARGH! Siis myös pistokset..

Nasupille mielettömästi peukkuja, voi kun nyt onnistuisitte! Ja muillekin tietty kans!
Täytyy varmaan toistaikseksi jatkaa tätä ketjusta toiseen hyppimistä kun me ollaan niin omistushaluisia ketjun nimestä! Mutta käyhän tää näinkin ;-)) Ja mietitään kuitenkin sitä yhdistämistäkin!
 
Molly
Juu, eihän se inssi varmaan paha ole ollenkaan, sitä voitaisiin ihan hyvin kokeilla jossain vaiheessa. Itse asiassa Keijukainen kun seuraa teidän etenemistä ja miettii että itsellä on niin sama tilanne, niin tekisi mieli äkkiä päästä inssijunaan mukaan ja jännätä yhdessä. Lähinnä mä tulkitsin tuon mun unen silleen, että tää lapsettomuus ehkä alitajuntaisesti on kipeämpi asia kuin haluaa myöntää? Ja mies siinä ihanasti mukana tukemassa.

Joo, ja saakelin turvotus!! :/ Nyt kun pitäisi päästä herkuttelemaan pikkujouluihin, glögi-iltoihin, joulu tulossa jne. ja jotenkin vaan päässä pyörii, että pakko syödä kevyesti kun on jo nyt vähän "ylimääräistä nestettä" tai jotain... Argh. Mutta eiköhän tää tästä :) Oikeesti siis tämän viestin sävy on tarkoitus olla ihan suht hyvätuulinen, koska olen ihan hyvällä tuulella tänään. Kunhan pohdiskelen ääneen kun työt ei nappaa :)
 
Vippe
Voi hitsi, nyt vasta huomasin, ettei se mun teksti tullutkaan tänne, kun en ollu kirjautunut... ARGGGH! Mitähän kaikkea mää tänne kirjottelin, voihan p-ska...

Mollyllä ollut jännä uni. Aika hyvin sen itsekin tulkitsit.. :) Mutta aika samoissa fiiliksissä mennään, hassua. :) Mulla nyt 4.clomikierron jälkeen luomukierto, ens viikolla lekuriin. Sit kattellaan kuinka käy. Nyt muuten, kun ottanu clomeja niin ruskea "jälkivuoto" on jatkunu paljon pidempään. Inhottavaa. :/

Nasuppi on kyllä kylmähermoinen! Toivotaan että luget ei tee temppuja vaan tää on nyt sit sitä! :) :) Olis NIIIIN ihanaa jos pääsisit Kaislan messiin. :) +++++

Mannalla ihana gyne. Reilusti ottaa sut tutkimuksiin joulunpyhinä, vaikkei ole gynen poli auki.

Ja nyt pitääkin jo mennä. Palaillaan naiset!! ++++ Tsemppiä!! :) :)
 
Nasuppi
Heipat!

Mulla on ihan samanlaisia aatoksia kuin Mollylla (ja Vippelläkin, vai tulkitsinko väärin..?), että hus hiiteen kaikki hormonit sun muut, jos tämäkin meni taas kerran puihin. Vakavasti harkitsen koko homman jättämistä ja panostamista adoptioon sen sijaan. Toinen vaihtoehto on unohtaa touhut puoleksi vuodeksi (ivf-jono) ja sitten kokeilla vielä sitä viimeistä oljenkortta. Saapas nähdä.

Voih, kyllä se toive nostaa kovasti päätään. Lämpö edelleen koholla, pp 16!! Viimeinen luge meni tänään aamulla, joten nyt alkoi jännät paikat. Odotan pe-aamuun asti, sitten testaan. Pelottaa kyllä ensi yö ja huominen päivä, sieltä se täti saattaa hiipiä... Tuli muuten uneenkin viime yönä. Näin unta, että menkat alkoi juuri silloin yöllä ja tulin sitten tänne kertomaan koopeeykkösestä... Heh, unensa meillä kaikilla näköjään :) Molly, ehkä sä synnytitkin siinä unessa?!? Juuh, kuten joku sanoikin, inssi on tosiaankin aika kivuton toimenpide, tosin viimeksi mulla teki kipeää, kun oli niin kivulias ovis.

Ootte muuten ihan mahtavan ihania, kun jaksatte jännittää kanssani. Mutta tiedätte varmaan sen tunteen, kun yrittää pitää jalat maassa ja ajattelee, ettei voi MITENKÄÄN olla mahdollista, että olisin raskaana. Ei vaan voi mitenkään olla. Kaikki todennäköisyydet on tässä kierrossa sitä vastaan. Tai no ainakin pienenpieni simppamäärä :(

Voi vitsit kun en taaskaan ehdi ja muista kommentoida kaikkien juttuja ja nämä tarinat menee vain oman navan tuijotteluksi, anteeksi...

Tsemppiä kuitenkin kaikille!! :)

Oho, nyt vasta hokasin, että pitää kirjautua, että voi käyttää tuota omaa nimimerkkiä. Niitä varmaan ärsytti, kun kukaan ei kirjautunut uudesta hienosta palvelusta huolimatta ;)
 
annu78
Keskiviikkoa!
anna nimimerkki on nyt sitte vaihdettu annu78 että jatkossa juttua tulee sillä kun en enää ainakaan päässyt lähettämään viestiä ilman kirjautumista. Ärsyttää kun kaikesta täytyy tehdä niin vaikeeta.
Voi että Nasuppo kun jännittää sun puolesta. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn. Toivottavasti plussa pärähtäis ja me muutkin raahauduttais sun perässä. Onpas tänään ollut masentava päivä; pimeetä ja märkää. Piristysruiske oli tänään kampaajakäynti. Mulla menossa kp.4, ilmeisesti sama kuin Mannalla. No eipä tällä erää muuta, illanjatkoja!
 
..
Nasupille kovasti tsemppiä ja toivottavasti testi näyttää plussaa. Tiedäthän kuitenkin, että luget ovat aitoa keltarauhashormonia ja nostavat lämpöjä 0,5 astetta, jopa silloinkin vaikka ovista ei olisi edes tapahtunut. Eli eivät ole merkki vielä mistään.
 
Nasuppi
.., kiitos tsempityksestä! Samaa ajattelin itsekin, että luget nostavat lämpöä, kun ovat keltarauhashormonia kuten primot ja terotkin. Siksipä ihmettelin, kun pakkausselosteessa ei lukenut lämmönnoususta mitään, toisin kuin primojen ja terojen pakkausselosteessa. Noh, ehkä se on vain unohtunut pois.

Mulla nousee lämpö aina, vaikka ovista ei olisikaan enkä söisi mitään hormoneja. Mun kroppa vaan on sellainen. Ovuloimattomissa kierroissa se nousee tietysti vasta myöhemmin.

Mutta juuri mainitsemastasi syystä odottelin lugekuurin päättymistä ja nyt saa nähdä miten käy...
 
..
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin Terot ja Primot ovat synteettistä keltarauhasjohdannaista, Luget aitoa keltarauhashormonia (jonka vaikutus lakkaa n. 2 - 3 vrk:ssa). Terot ovat täysin eri kamaa ja niin mietoja, että eivät nosta lämpöjä ollenkaan. Mutta.. kovasti toivotan plussaonnea :)
 
molly
Aaii, tänne pitää nykyään oikein vaivautua kirjautumaan :)

Mannako se hihkaisi muuten jossain vaiheessa mahdollisesta avioon astumisesta? Aivan unohdin kommentoida vaikka kyllä heti rekisteröin asian. Oi oi, häät, olisipa ihanaa! Muistan meidän häät vielä niin hyvin, se oli todella ihana päivä. Oih... *muistelee*

Vitsi noissa tahkoojaketjuissa vaihdellaan valokuvia ja mäkin (!) olen täällä ihan uteliaana, että minkänäköiset kasvot nikkien takana kirjoittelee, sekä heillä että meillä meidänkin ketjussa. Siis en nyt tarkoita, että pitäisi päästä näkemään, mutta kunhan vaan paljastan että olen tosi utelias :) En tiedä uskaltaisinko esim. teidänkään kanssa vaihtaa kuvia sähköpostin kautta, mutta ehkä se olisi eri asia sitten KUN meillä kaikilla on ne vauvat. Ja tuntuu vaan, että vitsi jos joku teistä olisikin kuvasta sitten tuttu, hih!

Tätä Nasupin piinailua ei kyllä nyt kestäis ollenkaan, testaisit jo nyt! :) Mitkä on tämän päivän fiilikset?
 
Vippe
.. vähän pudotti meitä maanpinnalle, mutta täällä jännätään silti. :) :) Ja Nasuppi, oikein tulkitsit, joutaa kaikki vippaskonstit nurkkaan ja olkoon prkl. Ei väkisin. :)

Tosiaan, unohtuipa multakin kommentoida Mannan ehkä-vähän-suunniteltuja häitä. Jänskää! Se olis kyllä tosi ihanaa. Ja "mein" Hannamarihan raskautu pian häiden jälkeen, eikös se niin menny? TIes vaikka teinkin esikoinen kattelee tuolta pilven reunasta ja kenkkuilee, että empäs tule ennenku olette naimisissa. :D

Jeesh, mutta täällä ollaan edelleen täpinöissä Nasupin puolesta... ++++++ :)
 
elli1
Linjoilla taasen pitkästä aikaa….hitsi jouduin muuttamaan itseni elli1:ksi kun elli oli jo varattu.

Oon yrittänyt tietoisesti pysyä täältä pois ja melkein viikon siihen pystyinkin. Tosi kurja oli huomata, kuinka monella oli iskenyt kp 1 päälle ja näin tosi paljon jälkeen päin pahoittelut kaikille. Kiva oli kuitenkin huomata, että fiilikset eivät olleet ihan pohjamudissa.

Nasupilla on kyllä tosi jännät ajat. Toivottavasti nyt tärppäisi oireet ainakin viittaisivat siihen. Täällä ollaan hengessä mukana.

Ja Mannan hääsuunitelmat. Mä oon Vipen kanssa samaa mieltä, että josko se teidän pikkuinen haluaakin syntyä avioliittoon. Ei vaan… toki toivotaan, että tärppäis aikaisemminkin.

Täällä oli paljon pohdintaa noista hormonihoidoista. Mä olen ihan yllättynyt siitä, että mulle niistä ei ole ollut kummoisiakaan haittavaikutuksia (mitä nyt luget aiheutti hiivaa) ja itsensä pistäminenkin sujui kivuttomasti. Tokihan esim. ivf:ssä hormonimäärät ovat ihan toista luokkaa ja haittavaikutuksetkin lisääntyvät, mutta siltikin tämä on ollut aika helppoa vielä. Toki jokaisella vaikutukset ovat erilaiset ja fiilikset sen mukaiset, mutta ehkä vähän lohdutusta niille, jotka ajattelevat inssiä ym. Henkinen rasitus onkin sitten toinen juttu, mutta sepä on olemassa ilman hoitojakin.

Omaa napaa eli pp15 ja huomenna olis sitten raskaustestin paikka (oikein lääkärin määräämä), jos menkat ei ennen sitä ala. Luget ovat pitäneet tuhrut täysin poissa ja menkatkin nyt nimittäin mennään jo niin isoissa kp:ssa että ovat mulle tosi harvinaisia. Tosi ristiriitaiset on fiilikset, kun en usko tärppiin (ei siis mitään oireita) ja kierto kuitenkin tuntuu venyvän. No huomenna se sitten nähdään. Mies toppuuttelee, että ei saa olla pessimisti, mutta kai sitä vain suojelee itseään.

Palaillaan taasen ;-)
 
Nasuppi
Tuhruvaroitus ja eiköhän ne hanat kohta aukea kunnolla... Eipä mennyt kauaa lugejen lopettamisen jälkeen... :( Palaan myöhemmin, nyt en jaksa.

Ellille vielä peukut pystyssä, kunpa sinä toisit sen toivotun plussan tähän ketjuun!
 
Emmi06
Voih nasuppi toivotaan, ettei se ny olis sitä itteään. Jos yhtään lohduttaa, niin minä tuhrusin ekasta raskaudesta..joten älä vielä heitä toivoa.
Manna multa ei oo koskaan otettu progee. Huomenna meen testiin, nyt jo kp 19! Joo noi terot mulle siinä mielessä sopi, et kierrot pysy sopivina. Ilman niitä vaan joku 22 päivää. Mut mulla oli viime ultrassa niin ohkanen limis, et lääkäri käski lopettaa ne. Terolutit kuulema pitemmän päälle ohentaa limistä entisestään. No nyt sit täysin luomukierto..eikä kyllä tuntemuksia suuntaan jos toiseenkaan. Toisaalta oon pitkään syöny noit teroja, etten ees muista millasta tää luomuilu on.
Vai aiot Manna avioon..siinä riittää puuhaa. Mutta toisaalta varmasti mukavaa vastapainoa ja ajatusten muualle vientiä tästä vauvahaaveluista..
Mä en muista nyt teitin kiertoja, mutta eikös ellillä oo kohta jännät paikat edessä? Ois se kyl kiva jouluylläri, jos vielä tän vuoden puolella niitä plussia saatais! Varmasti paras joululahja mitä vaan voi toivoa!!
Voi pirkale ei mee läpi toi mun nimimerkki, et taidanpa olla sit Emmi06

 
Manna*
Voi harmin, harmin harmi Nasuppi, jos nyt menkat tulee. Hirmuinen toivo ja hehkutus ollut täällä sun puolesta, että toivotaan, että peli ei ole vielä menetetty. Tiedän tuon piinaavan olotilan (varmaan meistä kaikki), mutta vielä inssin jälkeen sitä varmaan ob vielä toiveikkaampi. Koitahan jaksaa ja toivotaan vielä parasta.

Äh, noista hääjutuista=) Ollaan oltu pieni ikuisuus yhdessä ja nyt sitten hääasiat on mielessä, kun jotenkin konkretisoituu tämä elämä tämän lapsen"teon" myöstä, niin haluaisi jonkin haaveen toteuttaa. N.6 kk:tta riittänee hääpuuhailuun, mutta siinä on se yksi MUTTA eli jos sattuisi niin onnellisesti käymään, että plussa tulisi, niin häät siirtyisi. Etenkin siinä tapauksessa, jos plussa tulisi monta kuukautta ennen hääpäivää. Se ei sit enää haittaa, jos lähellä hääpäivää kävisi niin onnellisesti, joskin täytyy ottaa huomioon mahd. pahoinvointi ym. Mutta ideaalitilanne olisi, jos en olisi raskaana, mutta suurin haave tällä hetkellä on kuitenkin se raskaus eli eikös ole ihanan ristiriitaista=D Mutta eiköhän tässä niin käy, että keväällä ollaan edelleen samassa tlanteessa eli JOS kaikki menee häiden suhteen ok, niin juhlaa olisi tiedossa alkukesästä..Never knows..

Huh, Molly mikä uni! Kyllä nää asiat tulee näköjään uniinkin. Tiedä sitä, onko hyvä vai huono?! Mutta vakavia asioita siis ja kertoo varmastikin siitä, että näitä mietitään paljon. Mä olen muuten joskus miettinyt, että minkänäköisiä te kaikki olette=D Sut mä miellän tummaksi, pitkäksi ja pitkähiuksiseksi ja aikas puheliaaksi tyypiksi..Niin ja tosi kivaksi tietty.Hauskaa, kun sitä luo jonkun kuvan ihmisistä=)

Annu, me mennään samoissa kp:ssä. Nyt muistan ainakin yhden kp:n itseni lisäksi=) Yhteisjännäilyä sitten tiedossa!

Elli! Siis sulla on jännä päivä. Tulethan linjoille huomenna? Ollaan hengessä mukana. Olispa++++++++++++++++++++++++++++++++++++-aalto tyrskynnyt sinne!!

NYt menen pötköttään ja syömään joulutorttuja!! Leivoin jo ensimmäiset! Toivotaan nyt, että Nasupilla olisi vielä toivoa ja Ellille kävisi iloisesti myös!
Yritetään pitää lippua korkealla, eikä luovuteta!!
 
Nasuppi
No voi tuhrun tuhru. Päivällä tuli siis tuhrua ja nyt ei mitään. Ei kertakaikkiaan mitään. Hiton luget. Ehdin tuossa jo masentua ja itkeskellä, mutta eihän tästä nyt vielä varmasti osaa sanoa (kuten Emmikin tuossa lohdutteli), vaikka olo kyllä varmalta negalta tuntuukin. Kai se on huomenna joka tapauksessa testattava, jos vuoto ei ala kunnolla. Sitten olisi edessä mökille lähtö ja sukujuhlat vauvoineen päivineen.

Vaude Manna, häät kenties tiedossa, miten ihanaa! Suosittelen lämpimästi :)

Ois kyllä aika vinhaa saada teille kasvot valokuvien avulla. Vaikkakin kuvittelen mielessäni, miltä näytätte, niin todellisuus on varmaan ihan erilainen! :) Kyllä mä usein ajattelen, että tällä porukalla olisi kiva tavata henkilökohtaisestikin, kun keskenämme me voidaan jutella näistä aroista asioista, joista ei oikein muiden kanssa voi jutella - tai ainakaan muut eivät ymmärrä meitä niin paljon kuin me itse toisiamme ymmärrämme (olikohan sekavaa ;)). Eikös olisi ihanaa, jos voitais syödä hyvin, juoda viiniä ja jauhaa perinpohjaisesti näistä asioista, kun kaikki ollaan samassa tilanteessa... Noh, siinä menisi tietysti se pointti, että täällä voi puhua ihan mistä vaan, kun kukaan ei tunne.

Semmottii tää pohdiskelee täällä pää pyörällä tuhruiluista sun muista.
 
Nasuppi
No hitto, törkkäsin sitten vahingossa tuolle jutulle otsikon Nasuppi. Jees, ei yhtään omahyväistä... ;) Tuli vahingossa, kun niin tottuneesti laitoin siihen mukamas nimimerkin. Sorgen :)
 
emmi06
Mä taas jotenkin eksyidyn tänne..mies jollain työkekkereillä ja neitokaiset synttäreillä. Ihan issekseeni oon illan viettänyt, siivottu ja puunattu jo on, joten nyt alkoi tämä ns. vapaa aika!
Manna! Menkää naimisiin ja nauti hääpäivästäsi..olit raskaana tai et. Kyseessä on sinu n päiväsi ja tärkeä etappi elämässäsi! Tee päivästä sinulle ja miehellesi unohtumaton!

Itse oman mieheni kanssa yhteiseloa jatkunut kohta 13v mutta alttarille ei olla päästy. Kerran on kirkko ollut varattuna, mutta peruin..lähinnä ettei tuntunut omalta kohdaltani aika ja kiinnostus riittävän häiden järjestämiseen. Itse olen jotenkin tyytyväinen tähän avoliittoon, mutta mies toivoisi avioliittoa. Alustavasti ollaan puhuttu, että "kun se kolmas tulee" niin kastajaisissa solmittaisiin se avioliitto. Avioliittoon olen valmis, mutta jotenkin suurten hääkekkereihin valmistautuminen/ryhtyminen kauhistuttaa!!!
Ikää on karttunut (30v) ja yhteisiä lapsia on, niin sellaset pienimuotoiset perheen parissa hääjuhlat olis omiaan!
Höh nyt tuli häähumua kerrakseen, joten ei muuta kuin illanjatkoja!!
 
Manna*
Hyvä Naspuppi! Vielä ON toivoa!!! Ja toi otsikko oli ihana! Oikein nauratti, kun hokasin että kirjoituksen otsikko oli oma nikki =D Mä pidän ihan kybällä peukkuja!!!
Mun mielestä olis tosi outoa tavata- siis siksi, että niin anonyymina voi täällä puhua ja varmaan menisin ihan lukkoon ja olisi outoa sanoa esim. Nasuppia Nasupiksi ihan ihmisenä =D ja jutella yhtäkkiä fyysisenä ihmisenä toisten kanssa.Tai mistä mä tiedän, vaikka sua sanottaisiinkin muuten Nasupiksi, hih!Mutta ei se ajatus tapaamisesta nyt mikään ihan mahdoton ole, mutta tuntuu jotenkin kaukaisen jännittävältä ja toisaalta kiehotovaltakin. Laitetaanko sit neilikat rintaan ja treffataan jossain kahvilassa=D

Ei vaan..Nyt täytyy mennä oman kullan kainaloon!

Toivotaan huomenna hyviä uutisia!!
 

Yhteistyössä