Yli vuosi yritystä 18

  • Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti
Vippe
Iltoja vielä.. Päivällä ehdin jo lukaisemaan viestejä, ja meinas mennä mieli mennä matalaksi kun luin Nasupin tuhruista. Onneksi ovat älynneet pysyä poissa sen jälkeen. :) Huomenna on kyllä jännäystä kerrakseen.. Elli laittaa testiä kehiin ja eiköstä Nasuppikin, jos vuoto on älynnyt pysyä poissa. :)

Mulla oli tänää päivällä ihan outoa heikkoa fiilistä ja kuvittelin jo hetken aikaa, mitä jos mulla olikin valemenkat.. :D Nojoo, en antanu ajatukselle kuitenkaan pikkusormea, koska mitään muita oireita ei ole. Mitälie olikin sit.

Tapaamisesta/valokuvista/mielikuvista.. Olishan se kyllä aika hauska teitä nähdä.. Mielikuviakin teistä on ja näistähän on joskus aiemmin ollu puhettakin. En vaan enää muista.. :D Molly tais ola blondi, eikö niin.. Etkä ollu kovin pitkäkään, niinhän se oli? Mannan kuvittelen myös vaaleahiuksiseksi ja keskipituiseksi... Nasuppi on varmaan pitkä. :) Hih, voitais jossain kahvilassa nähdä neilikat rinnassa. :) Molly, mehän on tunnettu jo 1,5v., aatella. :) Eiks olis korkea aika nähdä? :D Nojoo, onhan tässä nettijutustelussa omat puolensa. Mutta on ollu ihan mukavaa tavata nettituttujakin. Ihan normaaleja ihmisiä yleensä nimimerkkien takaa paljastuu. :) Voi olla että armotta nyt tipahdetaan Tahkoojien vauhdikkaasta kyydistä, ja jää ketjut yhdistämättä.. Mutta jatketaan vierailuja. :)

Mitäs vielä..

Ei muuta kun mukavaa viikonloppua, mulla taitaa ohjelmassa olla siskontytön hoitelua. :)
 
sara75
Huomenta
Täällä ollaan sairaslomalla, kun eväät ei pysy sisällä. Vippen valemenkkajutskat kuulostaa tutulta lisäksi täällä on ollu huono olo jo pari päivää. En kuitenkaan usko raskauteen, kun tein sen testin pari viikkoa sitte ja sehän näytti negaa.

Tuli tässä mieleen, että onkohan ihmisilläkin ainakin oireide perusteella valeraskaus niin, kuin monilla koirilla saattaa olla. Nartuille tulee kauhea hoitovietti ne kantaa ja hoitaa pentuja ko oikeita. Ajattelin vaan, että kun raskausoireita aina joskus ilmaantuu ilman raskautta niin kait se on sitten se vale raskaus. Niin ja ko Vippelläki tuntu nuo valemenkat. Tervetuloa vaan valemenkkakerhoon.
Nasupin tilanne on nyt aika jännä nyt pitää tytöt lähettää kaikkien Nasupille positiivisia energoita, että kaikki menis toivotulla tavalla.
Kauanako Nasupi ole muuten kirjoitellu täällä? Tuli vaan mieleen.
Lähen nyt lepäileen ja iltapäivällä lähen tästä terkkarille, että saan saraslomalapun töihin.
 
elli1
Nega se sieltä sitten tuli niin kuin tuntemuksetkin antoivat olettaa. On se vaan silti masentava tunne, kun katsoo tikkua ja toinen ruutu ammottaa tyhjyyttään. Tuli itsellekin jotenkin tyhjä olo. Jaksoin ihan ok mielin siihen asti kun kerroin miehelle, mutta sitten tuli kyllä itku. Vaikka olin yrittänyt pitää toiveet tosi matalalla niin kai se pieni toivonkipinä siellä sittenkin oli. Saa vain nähdä, että milloin menkat alkaa. Luget näköjään tekee mulla sen, että kierto pidentyy oikein kunnolla.

Aamu ei muutenkaan alkanut parhain tavoin. Soitin meidän julkisen lähetteen perään (lähete laitettu menemään puoli vuotta sitten) ja yllätys yllätys sitä ei löytynyt sieltä klinikalta. No lupasivat selvittää tilannetta, mutta ei se mua kauheasti lämmittänyt. Eipä ole ensimmäinen kerta, kun meidän kohdalla asioita ”ryssitään”. Elämä vaan tuntuu välillä niin epäoikeuden mukaiselta.

Nasuppi, mitkä tuntemukset siellä tänään????
 
Vippe
Voiha p-ska Elli! Mikään ei todellakaan oo niin masentavaa kuin se toinen tyhjä ruutu. :( :( EI voi muuta sanoa kuin tiedän tunteen. Haleja täältä roppakaupalla!!

Nasuppi, toivottavasti sun tilanne on parempi, ei niin masentavaa perjantaita voi olla..

Sara, eiköhän ne mun menkat ihan oikeat ollu.. Ajattelin vaan ehkä sekunnin, mitä jos menkoista huolimatta oon raskaana, ku niin heikotti.. :) Toiveajattelua siis. ;)Mutta pikaista paranemista sulle. Mikään ei oo niin kamalaa ku oksennustauti. :(

Mutta Nasupin uutisia odotellen...
 
molly
Voi Elli :( Kovasti symppaan ja pahoittelen negaa, haleja!

Nasupin tilannekatsausta odotellessa nyt sitten...

Äh, nyt mä pyörin täällä 6-sivulla enkä muista mitä kukakin kirjoitteli edellisellä sivulla. Vippe, tosiaan 1,5 vuotta ollaan ja tunnettu! Ja oikein muistit, blondi olen :) Ja sellainen keskipitkä. Mäkään en nyt muista mitä ulkonäködetaleja itsestämme paljastettiin, taisi olla noin vuosi sitten keskustelua. Ja onhan tänne tullut paljon uusiakin ketjujäseniä, joten eiköhän pistetä uutta ulkonäkö-galluppia uteliaille! Minkä näköisiä siis kaikki olette?

 
Manna*
Voi elli, olen pahoillani. On se niin väärin, että korkealta toiveista ja haaveista tippuu taas maanpinnalle. Miksi ihmeessä ei voi nyt lykästää? Mutta ei siinä auta itkut ja surut, kun on vaan pakko yrittää jatkaa ja yrittää. Aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä meidän elämä on nykyään.Toivon sulle jaksamisia ja eikös se hyvä mieli sieltä vielä tule ja ihan varmasti se plussakin vielä!

Vippe..Totta puhuit noista nettitapaamisjutuista. Toisaalta olisi kiva. Ja ne valemenkat..Mä olen kans joskus ajatellut, kun mulla on ollut jotain huimausta ja huonoa oloa, mutta sitten päättelin niiden johtuvan verenpaineesta ja verenkiertohäiriöistä ja ym.ym.Ja niinhän se oli. Mutta onhan niitä menkkoja raksuatuneillekin tullut. Omaan napaan siis tästä kätevästi; mulla on nyt loppumassa menkat ja alkaa taas se kuuluisa oviksen odottelut ja hirvee tsempinkeräys, että NYT mennään taas täysillä ja NYT se onnistuu!! Katsotaan, miten käy taas! Ihankuin olisi jokin urheilusuoritus menossa joka kuukausi;D

Hei, mukavaa viikonloppua kaikille! Nasupille ISOT tsempit ja ellille vielä halaus!
Onko naikkosilla pikkujouluja muuten nyt tiedossa? Mulla on töitä, töitä...ja miekkosellani on tänään kemut!

Palaillaan!
 
molly
Niin juu, Manna, sitä minunkin piti sanoa että eikun avioon! :) Vauva tulee jos tulee, ja itse asiassa "huonolla tuurilla" (heh) voitkin raskautua heti kun varaatte kirkon mutta mikäs sen parempi! :) Kutsuthan lähetetään yleensä kai n. 4-6 viikkoa ennen häitä ja ennenkuin kutsut on lähtenyt niin ei ole niin noloa perua häitä ja lykätä niitä, eiks vaan. Ja onpahan sitten suunnitelmat jo valmiina päässä kun järjestää ne myöhemmät häät. Ja jos raskaudut kutsujen lähettämisen jälkeen, niin silloin häät on jo niin lähellä että raskaus tuskin haittaisi esim. pukuun mahtumista tms. Voi että, toisipa 2007 teille tuplaonnen, häät ja vauvan! Musta on tosi mukavaa kun te nettiystävät täällä pohditte ääneen muitakin asioita kuin vauvahaavejuttuja vaikka se pääasia täällä onkin. On tosi kivaa lukea kaikesta muustakin!

Emmin pohdinnat kuullosti myös mukavilta, mikäs sen kivempaa tapaa viettää tärkeää päivää kuin vaikkapa kastajaisten yhteydessä läheisimpien kanssa! Toivotaan nyt, että se tärppi käy pian ja täytyyhän siihen uskoa.
 
sara75
Brunetti välillä tummemmat ja välillä punasemmat kiehkurat päässä. Lyhyen läntä ennen hoikka nyt on tullu kilojaki eli taidan olla semmoinen sopusuhtainen.
Olen roikkunu tällä palstalla vasta pari kuukautta. Tässäpä tämmöiset tiedot meikäläisestä ulkonäkö galluppiin
 
Manna*
Moikka Molly! Olitkin täällä yhtäaikaa..
Jospa nyt vastaan ekana galluppiin, hih!

Blondi, polkkatyylinen hiusmalli (aika uusi look;), 175cm, vaalea muutenkin ja siniset silmät..Mitä muuta..ei kai muuta..
 
molly
Manna, mä kuvittelin sut just sellaiseksi! Ehkä vähän lyhyemmäksi, mutta blondiksi polkkatukantyyliseksi nimenomaan :) Hassua! Mullakin on siniset silmät.

Sara on sitten toistaiseksi porukan brunette, löytyykö muita? Onko sulla Sara sit kans tummanruskeat silmät? En olisi osannut mieltää Sara "nimistä" punatukkaiseksi ollenkaan.
 
Nasuppi
Negahan sieltä tuli, mutta kiva kun niin kannustavasti jaksoitte tsempata. Ei ole vuoto vieläkään alkanut, mutta jospa tuo negatesti tuuppaisi sitä eteenpäin. Ei masennuta enää niin paljon, kun surin asiaa eilen tuhrujen tullessa. Nyt täytyy vaan miettiä jatkosuunnitelmia, joskopa pitäisi tauon tästä koko jupakasta sitä ivf:ää odotellessa.

Voi Elli, pahoittelut täältä! Enpä voisi enempää sympata sun fiiliksiä just nyt. Samassa veneessä ollaan. Halaus kohtalotoverille!

Joku kysyi, että kauan olen kirjoitellut täällä... Onpas vaikea kysymys. Ainakin Vippe, Molly ja Manna taisivat jo olla täällä, kun aloitin... Veikkasin, että aloitin kirjoittamisen viime syksynä, kun käynnistettiin nämä hoidot. Eli reilu vuosi on vierähtänyt. Ja matka jatkuu...

Ulkonäkögalluppiin: Mun hiusväri ja -tyyli vaihtelee koko ajan ja ramppaan kampaajalla jatkuvasti :) Tällä hetkellä yritän kasvattaa pitkää tukkaa, joten pituus on ikävässä välivaiheessa, ei polkka mutta ei pitkäkään - jossain hartioiden kohdalla. Väri on vaaleahkon rusehtava, ehkä vähän toffeen värinen ja vaaleampia raitoja joukossa. Ei Vippe, en tosiaankaan ole pitkä, vaan 160 cm tappi :)

Nyt ei auta kuin alkaa henkisesti valmistautumaan sukujuhliin ja vauvojen näkemiseen. Olen siis nettipimennossa koko viikonlopun, joten hyvää viikonloppua kaikille!
 
molly
Mä terrorisoin teitä täällä viidennellä viestillä tänään... Työt kun ei huvita yhtään.

Nasuppia piti vaan tulla halaamaan :( On se niin väärin!! Kovasti tsemppiä sukujuhliin! Olisin Nasuppi kuvitellut sut vähän tummemmaksi bruneteksi, mutta toffeeväri ja raidatkin sopii kyllä nikkiin hyvin! :) Kiva saada jonkinlaista kuvaa teistä kaikista!
 
Nasuppi
Siis ihan uskomatonta, miksi pitää kiusata ihmistä tälla tavalla? Vuoto alkoi kunnolla pari tuntia testin tekemisen jälkeen. Argh!!!! Kp 1 siis täällä. Noh, aion siis ottaa mökillä saunasiiderin, glögiä, viiniä juhlissa... Ehkä se siitä :) Ajattalin, että lomamatka voisi piristää. Eikun surffailemaan äkkilähtöjä.

Kiitos Molly halauksesta! :) Mulla oli tosiaan ihan tummat hiukset pitkään, mutta päätin talveksi vähän vaalentaa, kun muuten näyttää helposti niin kalpealta. Ai niin, Mannakohan se sanoi, että tiedä sitä vaikka mua sanottaisiin Nasupiksi "oikeassa elämässäkin". Ei sanota, se on ihan hatusta repäisty nikki - Nasu-fanina juonsin sen Nasusta :)

Aloitin muuten täällä Kaislan kanssa ihan samaan aikaan, muistatko Kaisla, kauanko kirjoittelit tänne..? Harmi, etten päässyt sun kanssa samaan kelkkaan, kun jatkoit matkaa eteenpäin! :( Mutta iloa ja onnea teidän perheelle toivon edelleen! :) Mikä vointi?
 
annu78
Pahoittelut Nasuppi, onneksi meitä kohtalotovereita on täällä paljon. Ulkonäkögalluppiin; mulla on aikas lyhyet tummanruskeat hiukset, joissa vähän oranssin väristä raitaa (siis tällä hetkellä tällanen väri). Olen n. 164 cm pitkä ja sinisenvihreet silmät.
Tosi masentava ilma ulkona. Mies lähtee tänään työpaikan pikkujouluristeilylle ja minä lähden kavereiden kanssa syömään.
Mitäs teidän viikonloppusuunnitelmia; onko pikkujouluja tiedossa?
 
elli1
Kiitos kaikille tosi paljon sympatioista!!!!!
Ja Nasuppi samoin halit sinne, kyllä se vähän helpottaa kun tietää, että ei ole yksin. Sulla meni siis pari päivää, kun vuoto alkoi lugejen lopettamisen jälkeen??? Mäkään en enää tänään sitä viimeistä ota eli varmaan sunnuntaina kp1 mullakin. Seuraavasta hoidosta en sitten tiedä. Resepti inssiä varten on jo, mutta ensi viikolla alan käymään tarkempia keskusteluja siitä uudesta työpaikasta. Täytyy sitten miettiä, että josko unohtaisi koko asian tosiaan vähäksi aikaa.

Ulkonäkökysymykseen vastaus: brunetti (vähän värillä vahvistettu), ruskea/vihreät silmät ja pituutta melkein 170cm ja ”normaalin kokoinen”. Mähän aloin kirjoittelemaan vasta tänä syksynä, mutta yritys aloitettiin 07/05. Mäkin usein mietin sitä, että olis mukava nähdä kasvot näiden nimimerkkien takaa ja eihän sitä tosiaan tietäisi, vaikka sieltä joku tuttu löytyisi.

Työmotivaatio ihan hukassa ja kaamea päänsärky, joten en kyllä ota tänään paineita työteosta.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Nasuppi oot saunasiiderit ansainnut.
 
Vippe
Höh ja pöh, pahoittelut Nasuppi. :( :( Olet ehdottomasti ansainnut glögit ja saunasiiderit. Ja sen pikaloman. Lohtuhaleja!!!

Ulkonäkögalluppiin. Hih, Mannan ajattelin myös polkkatukkaiseksi. Ompa hassua. :) Ai pahus, Nasupin pituusveikkaus meni ohi- olis pitäny ajatella pientä Nasua. :) Mulla on ruskeat hiukset, sellaiset puolipitkät, yleensä kupariraidoilla sävytetyt.. Silmät siniset ja oon hieman Mannasta pidempi. Ja melko hoikka, jos ei noita vatsamakkaroita lasketa...

Tänää on pienimuotoiset pikkujoulut. Pitääkin muistaa hakea joku pikkupaketti.. Firman juhlat on vasta 3vkon päästä. Muita pikkujouluja ei ole tiedossa.

Palaillaan taas, ja hyvät viikonloput kaikille, kaikesta huolimatta!!!! :)
 
kaisla*
Voih... Suuri sympatiahalaus Nasupille ja Ellillekinkö? Koettakaa jaksaa. Niinpä Nasuppi, tuntuu kyllä minustakin, että ihan väärin on, kun joudut näin kauan odottamaan ja hoitoja ja kaikkea. Ei oo reilua elämä aina, mutta eipä se tunnu siltä varmaan kenestäkään tällä palstalla.

Tosi hauskaa oli lukea noita ulkonäköjuttuja. Hih, minä kuvittelin Mollyn sirpakaksi tummahiuksiseksi, mutta blondi olitkin! Hassua. Mutta Nasuppia olin aina ajatellutkin vähän lyhyemmäksi ja pitää siis paikkansa! Ja Mannankin ulkonäkö sopi juuri mielikuvaani. Itse olen siis varsin hoikka 170 cm, pitkät hiukset tällä hetkellä vaaleahkot raidoitetut. Olen kyllä melkein koko ikäni ollut polkkahiuksinen ja jotenkin miellän itseni helposti kysyttäessä edelleen lyhythiuksiseksi. Mistäköhän sekin johtuu? ;)

Minä voin ihan ok. On ollut kyllä aika karsee viikko pahan olon, siis kuvotuksen vuoksi. Kertaakaan en ole oksentanut, mutta lähes jatkuvasti on oksetusolo ja sekin tuntuu aika raskaalta. Tänään on tuntunut hieman paremmalta ja koko ajan kuulostelen, että iskeekö se taas, vai voisiko tosiaan jo alkaa helpottaa. Mutta hengissä siis ja ainakaan vielä ei ole keskenkään mennyt. Eilen alkoi muuten jo 9. viikko. Hui sentään.

Vipelle vielä "täti-onnittelut"!!!

Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille!
 
sara75
Silmät mullon siniharmaat ja tubee roikkuu hartioille. Olis kyllä aika käydä parturissa niin sitä piristys vähän.

Nasupille voimia harmittaa kovasti, mutta elämä jatkuu ja on jatkuttava. Ota siiderit saunassa ja vaikka senkin jälkeen.

Niin täälä on tämmönen öllö olo tauti. En tiä ei tämä normaali vattatauti ole. Ajattelin, että pitäskö se testi tehä uuestaan sais sen ainaki eliminoitua pois. Elei tässä ens viikola ala paranemista näkmään niin pitäneen alkaa tekkeen jotaki testeja.
Miehän täälä toivon, että pikku sintti kasvais vattassa, mutta kyllä mie olen sen toivon heittäny kaivoon. Mie en usko se on sitä suurta.
Kaislalle voimia kanssa pahoinvoinnin kanssa. Nyt tiedän miltä se tuntuu toivotaan, että sinun olo rauhtotuu pian.


 
Emmi06
Voi ei Elli. Tosi isot rutistukset!! mä olin kans jotenkin ihan varma, et sä oot ketjun seuraava plussaaja! Tosin menkat ei oo vielä alkanu, niin pidetään toivonkipinää yllä! Toisillahan se plussa näkyy vähän myöhemmin. Tiedän kyllä et se nega testissä masentaa, mutta toivotaan parasta!!
Vai että ulkonäkögalluppia..mä kuulun kans tohon brunettesarjaan (aito brunette). Hiukset harteille (ainakin vielä). Hiukset ja kulmat tummat, silmät sinivihreät. Ruumiinrakenne hoikka ja pituus lienee noin 165. Juu kyllä muakin vähän jännittäis/kauhistuttais joku tapaaminen. On se kuitenkin helppoa tämä anonyymisyys..tosin en kyllä sulje pois mahdollisuutta mahdollisesta tapaamisesta!
Jooh omaa napaa kp 20. Mä oon varmaan seuraava "jännättävä", mutta ei kyllä sitten minkäänmoista tärppioloa.
no se ois sit perjantai! Mä lähden yhdelle ystävälle kohta "pikkujouluilemaan". Ajatelkaa että siihen suureen päivään on enään kuukausi!! Mä oon ainakin ihan täpöillä jouluihminen ja viikonloppuna ois aikomus joulukortteja ruveta vääntämään. Tykkään tehdä joulukortit itse ja lasten kanssa, on jotenkin persoonallisempi tapa muistaa läheisiä, kuin kaupan kortit.
Viikonloppuja!!!!!
 
Manna*
Onpas täällä vilskettä=)
On hauskaa lukea noita ulkonäköjuttuja!Meitä on täällä siis pitkää, pätkää ja tummaa, vaaleeta ja brunettia!
Voi Nasuppi sua. Saat lämpimän lohduttavan halauksen täältä. Elämä on tosissaan epäreilua välillä. Ota vaikka kuin monta siideriä nyt ja rentoudu/yritä nauttia jostain kivasta. Menkkapäivä on se pa***in päivä kuukaudesta! Koita jaksaa viikonloppuna!

Hauskaa Pikkujopua Vipelle, olikos muita juhlijoita?

Kaisla, kiva kuulla, että nyytti pysyy matkassa=D Eiköhän se kuvotuskin ala helpottaa, kun viikot vierii! Aika monella on ilmeisesti huonoa oloa alkuraskaudesta. Koitahan jaksella ja nauttia oireettomista päivistä.

No jopas Sara taudin pukkasi sulle. Onko raskaus siis kokonaan poissuljettu vai? Mä en nyt muista, oliko sulla jotain menkkaoloja välillä? Voitko päivittää=)
Toivottavasti tervehdyt tai sitten olisiko niin onnellisesti, että olisi jotain muuta masussa!!

Emmi! Sä olet nyt varmaan seuraava jännättävä! Olikos muita? Vitsit mä olen ihan tietoähkyssä, enkä muista mitään! Voitasko hiukan laittaa noita koopeitä ylös tänne=)

Omasta..Mulla siis menkat loppuu. Kävin puntarissa, kun housut kiristi! HITTO! Painoa on 4 kiloa enemmän kuin kesällä! Mä kiikun muutenkin siinä lievän ylipainon rajamailla, niin ei oo kivaa. Mulle on tullut makkaroita, reidet ja peppu levee myös! Tai peppu ei leveä vaan paisuu ulospäin!!!! Huih! Nyt on ihan pakko skarpata, koska muuten painan jouluna vaikkas mitä ja vuoden päästä mies hoitaa mua sänkyyn, kun en pääse sieltä enää ylös=D Sekin vielä puuttuisi!!

Miekkonen on pikkujouluissa, varmaan mukavissa nousuissa ja mä alan käpertyä peiton alle. Mälsää, kun on noita "nou avec-pikujouluja", ainakin mun mielestä..

Pidetäänhän hännät pystyssä ja liput korkealla kaikista huonoista uutisista huolimatta! Joohan?
 

Yhteistyössä