Yli vuosi yritystä osa 19

  • Viestiketjun aloittaja Manna*
  • Ensimmäinen viesti
Emmi06
Höh täällähän on hiljasta..mihin te ootte kadonneet?? Älkää ny ees manailko, että ketju kuolis pystyyn..mäkin kun vasta tän oon löytänyt=) Ei ei..se ei käy!!
Täällä on yhellä sun toisella ovisajat onnellisesti ohitettu ja toivottavasti tulosta syntynyt. Hirmusan isoja muniksia teillä..hih. Mä kävin itte viime kierrolla seurantaultrassa ja mulla sillon munis 19mm ja lääkäri veikkaili sen irtoavan samaisena päivänä tai viimeistään seuraavana. No eipä tullut tulosta siitä kierrosta.
Vippekö se ohjasti greippimehua juomaan, jotta limis vahventuis. No mä ainakin otin vaarin asiasta ja alotin juomaan sitä "myrkkyä" kaks lasia päivässä. Oli sen verran onneton toi limis viimekierrolla, että kaikki keinot kehiin!! Yäk!
Tääkin kierto menee luomuilessa, lääkäri halusi kaks luomukiertoa. Jotta noitten clomien vaikutus häviää ja tietää tapahtuuko ovis itsestään. Saapi nähdä..
Huomenna ois sit linnanjuhlat..pääsee arvosteleen pukuja. Meillä ois tänään ollu yhet pikkujoulutkin, mut kun huomenna työt kutsuvat niin täytyypi ne juhlat missata. Mutta huomenillalla voipi lasillisen terästettyä glögiä nauttia linnanjuhlien myötä, kun perjantaina olis vapaapäivä.
Mutta tulkaas tytöt nyt kertoileen kuulumisia!!!!!!!!!!
 
annu78
Iltaa! Ihanaa huomenna vapaata ja tän illan aion vaa löffäillä soffalla ja rentoutua. Huomenna vois yrittää jaksaa vähän siivoilla.
Jep, Manna meillä siis sama kp eli tänään 17. Olin eilen työpaikan pikkujouluissa ja ihan hauskaa oli, oli hyvää ruokaa ja hyvä teatteriesitys. Tänään oli normaali työpäivä eli ei ollut mitkään juomispippalot. Viime yönä vaan heräsin aivan tajuttomaan mahakipuun. Tiedä sitten johtuko pikkujouluruoasta vai mistä. Sama outo olo on ollut mahassa koko tän päivän. Täälläpäin on ollut kyllä liikkeellä mahatautia, mutta toivottavasti tää nyt ei olisi sitä.
 
annu78
Iltaa! Ihanaa huomenna vapaata ja tän illan aion vaa löffäillä soffalla ja rentoutua. Huomenna vois yrittää jaksaa vähän siivoilla.
Jep, Manna meillä siis sama kp eli tänään 17. Olin eilen työpaikan pikkujouluissa ja ihan hauskaa oli, oli hyvää ruokaa ja hyvä teatteriesitys. Tänään oli normaali työpäivä eli ei ollut mitkään juomispippalot. Viime yönä vaan heräsin aivan tajuttomaan mahakipuun. Tiedä sitten johtuko pikkujouluruoasta vai mistä. Sama outo olo on ollut mahassa koko tän päivän. Täälläpäin on ollut kyllä liikkeellä mahatautia, mutta toivottavasti tää nyt ei olisi sitä.
 
Manna*
Kiva kuulla ellistäkin vaihteeksi. Tuo menkka-aika pakkaa olemaan sellaista hiljaista masennusaikaa myös täällä ja samalla saa jotenkin hengähtää koko touhusta, vaikka mitään hengähdystaukoja me emme kaipaisi. Varmasti ihan fiksusti ajateltu tuo teidän pieni tauko tässä joulun alla. Itse oon miettinyt tuota inssiä yksityisellä, kun lähin julkinen on 250km päässä ja yksityisesti sitä voisi kokeilla hiukan lähempänä.
Voisitko kertoa hiukan hinnoista ja muutenkin kokemuksesta? Gyneni sanoi, että voihan sitä mulle kokeilla, vaikka ivf-jonossa ollaan, mutta ei vaikuttanut siltä, että mulle sitä sinänsä ekana kannattaisi kokeilla, kun jo ollaan ivf:ään menossa eli järeämmin konstein. Mutta jotekin haluaisin sitäkin kokeilla ennen tuota rankempaa vaihetta. Tuosta "pupuilusta" vielä..Me ei mitään kovin aktiivisia myöskään olla ja otollisen aikaan yritetään n. 3 päivää peräkkäin, mutta saman päivän aikana kahdesti tuottaa tuskaa ja ei olla sitten "väkipakolla" siihen lähdetty, jos ei huvita. Toivottavasti nämä paukut riittävät ja miehen huonompien simppojen takia meille ei suositeltu kovin kiihkeää yritystä, jotta saataisiin laadullisesti parempi kylvö=)

Annu, just Sara valitteli vatsatautia ja plussa pamahti!Never knows, mikä kiinnitymisvaihe siellä voi jyllätä! Sitä tietty aina toivoo flunnsankin tarkoittavan raskautta, mutta toisaalta kaikki mikä liittyy vatsanseutuun voi enteillä hyviä uutisia=) Nyt toivotaan! Juu, me mennään samoissa päivissä ja mulla Primo-kuuri menossa eli tiedän, milloin puna-armeijan pitäisi tulla, jos on tullakseen. Nyt toivon taas niin kovin, että pysyisivät poissa ja haaveesta alkaisi tulla totta. Musta on tullut vain hirmuisen pessimistinen ja jotenkin toivoton "miksi nyt, kun ei tähänkään asti..." Koskaan ei saisi kuitenkaan heittää lusikkaa nurkkaan, jos soppaa on vielä jäljellä. Täytyy kai pelata kaikki kortit nyt ensin ja kattoa sitten, mitä muuta olisi tarjolla. Huoh!

Mollýko valitteli alavireisyyttä myös=( Joko on millainen mieli? Mitä Vipelle kuuluu? Satuliini? Miten Sara on pärjännyt onnnen huumassa? Milloin aiot kertoa uutisen läheisille? Mulla on ollut tänään itku herkässä, johtuen monesta asiasta ja sain vielä siihen liitettyä tämän raskaudettomuudenkin. Itkeä pillitin aikani ja säälin itseäni urakalla ja nyt täytyisi taas yrittää nousta täältä pohjalta. Omituista, että tämä toivottomuus tuli nyt, tässä vaiheessa kiertoa. Ehkä se pelko epäonnisesta kierrosta kummittelee ja alkaa jo nyt pelätä menkkoja. Kamalaa, miten omasta kropasta on tullut jotenkin "vihollinen" itselleen. Plaah!

Huomenna on kuitenkin vuoden paras päivä ja siitä täytyy nauttia. Aiomme makoilla sohvalla, nauttia glögiä ja katsoa Linnan juhlia. Ihania ja kamalia pukuja luvassa; tuleeko Lordi ilman naamiota ja minkälainen puku on Marja Tiuralla, Tanja Karpelalla, Tarja Halosella, Leena Harkimolla ja monella muulla. Sitten tänne vähän kommenttia=)

Nauttikaa pyhäpäivästä! Ja hei, eiks mun joulugallupiin kukaan vastaa=( ??
Emmi, onneksi menkat ohi ja uutta yritystä kohden. Mitä labroja sulta otettiin? Tosta greippimehusta..Mä taas voisin juoda sitä litrakaupalla! Musta se on hyvää ja olen muutenkin happamien makujen ystävä. Mä en ole sitä kuitenkaan säännöllisesti nauttinut, kun limis on kuulemaa tosi hyvä. Tsemppiä sulle uuteen kiertoon nyt!
 
annu78
Hyvää itsenäisyyspäivää! Manna kiitos kun jaksat olla noin positiivinen. Vatsakivut on hävinnyt, pientä outoo tunnetta lukuunottamatta. Nyt mulla on lisäksi kurkku kipee ja nenä tukossa. Yritän kuitenkin olla mahdollisimman paljon ajattelematta mitään raskautumista vaikka vaikeeta se kyllä on. Sorry muuten tuo edellinen kirjoitukseni tuli kahteen kertaan ( oon hätähousu). Älä välitä Manna mullakin ja varmaan kaikilla meillä tulee aikoja jolloin itku todellakin on herkässä ja toivoton olo. Mulle tää olo iskee yleensä silloin kun ekat tuhrut ilmestyy paperiin. Ens viikolla se pelko taas iskee.
No, mutta nautiskellaan kaikki tästä päivästä, ihanaa katsella linnan juhlia ja laiskotella. Puuh, puhallan vielä plussatuulia kaikille!!
 
molly
Moronmoro!

Aivan pikainen pyrähdys täällä, tänään on niin kiire päivä. Täällä on ihan hyvä mieli, tai siis neutraali, normaali, en oo yltiöpositiivinen mutten mitenkään alavireinenkään.

Manna, mun pitikin kommentoida galluppia jo heti kun pistit pystyyn mutta jotenkin unohtui. Voi ressua, ei me mitenkään boikotoida sun galluppia eihän tytöt :) Harmi vaan kun nyt on niin kiire ettei kerkee tämän enempää turisemaan, kunhan vähän nostelin ketjuamme. Palailen paremmalla ajalla! Nyt meetinkiin, gotta go!

 
Vippe
Moi taas!
Täällä ollaan oltu vähän kipeänä, on ollu pientä kuumetta tässä jo kolme päivää, niin en oo jaksanu vääntäytyä koneelle. Nyt alkaa jo helpottaa.

Mannan joulugalluppi.. Sorii!! Mutta tosiaan jouluperinteistä. Meillä menee joulut niin, että ollaan jommankumman vanhempien luona ja siellä pysytään ku tatit koko pyhä.. Aatonaatosta tapaninpäivään. Kuunnellaan/katsellaan joulurauhanjulistus, makoillaan, käydään saunassa, valmistellaan päivällinen ja sitten avataan lahjat. Ainiin, kuusi koristellaan aattoaamuna. Joskus on lipsunu aatonaaton iltaan. :) Mutta lahjojen jaon jälkeen on vaan semmosta oleskelua.. Yleensä saa jonku kirjan lahjasi, niin sitä tulee luettua, tai sitten pelataan porukalla jotain seurapeliä. Eipä mittään erikoisia juttuja.

Eipä ollu mitään ihmeellisiä pukuja linnassa. Ehkä Krissen asu oli mun suosikki. Tosin, mulla lurpsahti silmät kiinni välillä, joten voi olla että missasin jotain.. :) Mälsää, ettei edes Putaansuu ilmestynyt linnaan. Sen naama on muutenkin ollu lehdissä, joten eipä olis haittaa ollu.. No, mutta omapa on valintansa tosiaan..

Jahas, mutta ei tänne kummempia. Palaillaaan!

Vippe kp21
 
sara75
Hei kaikille
Mukava, että täällä on näinkin vilkasta. Toivottavasti teillä nyt tärppää niin saatais tuone odottajien puolelle oma tuttu ja turvallinen rinki. Olossa ei ole oikein hurraamista koko ajan on semmonen etova olo joten vielä en oikein osaa nauttia tästä raskaudesta. Ja tietenki hiiva tuli kans kaiken kruunaamaan. Tietenki sitä miettii, että onko se lapsi sitten terve ja onko siellä kaikki hyvin. Täytyy vain toivoa parasta, että kaikki menisi hyvin.
Vielä ei olla kerrottu uutisia, kun yhdelle kaverille joka on terkkari niin saan siltä hyviä vinkkejä ko kyselen siltä asioista jatkuvasti.
Kävin muuten ennen raskautta akupunktio hoidossa muutaman kerran ja usko ja toivon, että siitä oli apua. Olen myös kuullut vyöhyketerapian auttavan näissä perheenlisäys asioissa.
Toivotan teille paljon joulu plussia.
 
Manna*
Heipähei!

Joko annu ja Vippe olette selättäneet flunssan? Toivottavasti. Meilläpäin on liikkeellä flunssaa ja vatsatautia, itse olen vielä säästynyt *kop kop, puuta koputan* . Toisaalta, jos ei ole hirmu kipeä, niin tykkään makoilla ja sairastaa lämpimän peiton alla ja katsoa elokuvia..ja syödä herkkuja. Mutta vain jos en ole ihan kaameassa flunssassa! Se ei ole sitten kivaa. Ja vatsatauti se kamalaa on! Hyi!

Vippe, teidän joulu kuulostaa ihanalle ja perinteiselle. Meillä jouluaattoon kuuluu myös aamusauna, haudalla käyminen, päivällisen valmistus, pakettien avaaminen ja glögin nauttiminen. Saatetaan myös pelata seurapeliä ja nauttia lasi punaviiniä. Lähisukulaisten luona myös käydään. Ihan rentouttavaa siis.

Sara, kuulostaa siltä, että alat sopeutua ihanaan ajatukseen, että tulet äidiksi!Toivottavasti etova olo helpottaa ja saat nauttia olostasi. Tuo onkin hyvä, että sulla on terkkarikaveri=) Mulla on myös kätilö-th-ystävä, joka auttaa/kuuntelee hiukan eri tavalla ja antaa eri näkemyksiä. Olen niin kiitollinen hänestä.

Omasta navasta hiukan. Oliskohan nyt kp19?? No, joka tapauksessa tänään tuli ihan snadisti ruskehtavaa vuotoa, mutta vain kerran pyyhkäistessä. Muutenkin valkovuotoa tulee just tähän aikaan vähän enemmän ja olin havaitsevani hiukan tummempaa väriä. Muuten ei mitään, ei mitään erikoista. Syön herkkuja kuin possu ja kokoajan tekee mieli kaikkea! Jokseenkin pessimistinen olo, mutta yritän antaa asian olla.

Hei, Linnan juhlista vielä. Krisse oli kaunis (hiukset olisi saanut olla enemmän laitettu?!), samoin Elina Kiikon puku/olemus oli kaunis (ehkä hiukan liian mustaksi meikkaa silmänsä?!), Tanja Karpela oli positiivinen yllätys; kauniimpi!, Jari Vilenin vaimo oikein kaunis ja samoin Säde Tahvanainen. Floppeja oli mun mielestä Hanna Sarenin suunnittema puku, Sari Sarkomaan ruutu-hässäkkä, Laura Malmivaaran pukuvalinta, Leena Harkimo...

Mutta, kukin tyylillään. Ihan kivat juhlat ja haluaisin itsekin sinne. Mitenkähän sinne pääsis??

Mutta, jaksamisia ja kuullaan taas!
 
Vippe
Helou!
Täällä on flunssa selätetty. Ei ollut kovin paha tauti, joten tuli pötköteltyä TV:n ääressä leffoja katsellen ja herkkuja mussutellen.. :) :) On kyllä nyt pahasti jäänyt päälle, eli vielä herkut maistuu... :") Herkkuja tulee kannettua kaupasta selkä vääränä, ja kyllä ne sitten samantein tuonne sisuksiin menee. Hyihyi! Vieläkun ei pääse niitä edes kuluttamaankaan, ku pitää levätä yhtä monta päivää ku on ollu kuumettakin. Plääh... No, huomenna sitten.

Jouluperinteistä vielä, eli mekin pelataan aina jotain seurapeliä ja sit siskon kanssa tulee pianon ääressä laulettua joululauluja. Suklaata tulee syötyä tolkuttomia määriä, ja kinkkua käyn närkkimässä jääkaapilla pitkin iltaa... :)

Saralle tsemppiä kuvotuksiin.. Niinhän ne sanoo, että se on vaan hyvä merkki, jos oksettaa. :) Toivottavasti se menee kuitenkin pian ohi, ja pääset nauttimaan raskaudesta. Mites muuten, meinaatko käydä alkuraskauden ultrassa?

Vippe kp22
 
Manna*
Moikka!

Mitä oloja naisilla? Vipelläkin jo kp 22! Huih, miten tää kierto on jo mennyt vauhdilla. Onkos Molly samoissa kp:ssä? Milloin olisi siis mahdollinen menkka-aika? Mulla alkaa pessimistisyys vallata mielen ja alan jo henkisesti valmistautua kovaan pudotukseen. Huoh! Kovasti mulla on sellainen kutina, että nyt joku kuitenkin plussaa, vaikka itseeni en usko.

Kuulumisia?

 
annu78
Huomenta! Kovin on vielä flunssainen olo; nenä tukossa ja kurkkuakin vähän kivistää. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Ensimmäisiä tuhruja tässä odotellaan ja olo on myöskin melko pessimistinen.
Meillä jouluaattoa vietellään myöskin melko perinteisesti; aattona ollaan kotona, koristellaan kuusi, käydään haudoilla, joulusaunassa, syödään HYVIN, availlaan paketit ja loppuillasta pelaillaan myös usein joitain pelejä. Sukulaisissa käydään myös joko ennen aattoa tai joulunpyhinä. Sitten muuten vaan otetaan rennosti. Mulla on onneksi tänä vuonna lomia ja vapaapäiviä joulusta loppiaiseen. Ihanaa!
 
Vippe
Helou naiset!
Manna kyseli oloja.. No, täällä ei mitään uutta edellisiin kiertoihin. Samanlailla nippailee alavatsalla sillon tällön ja valkovuotoa tulee niinkuin aiemminkin tässä vaiheessa (paitsi huomattavasti enemmän ku clomien kanssa). Kaikki clomien aikana tulematta jääneet limat tulee vissiin nyt pihalle.. :D Valkovuodon mukana näyttäis tulevan (pyyhkäistessä) välillä vaaleanpunaista, mutta en oo ihan satavarma. Hihih, naurattaa jotenki toi eritteiden tutkiminen ja siitä täällä raportoiminen.... :D Mutta juu, kyllä mää pidän pään kylmänä ainakin kp31 asti, jos sinne asti ees päästään. Menkat alkaa kumminki kp29. Mutta ei koskaan voi tietää onko luteaalivaihe 16 päivää.. Rinnat ei oo kipeät, eikä nännit vaikka kuinka puristelis... ;)

Mukavaa viikkoa naiset. Kääk, se on joulu kohta, enkä oo ostanu ku yhden lahjan.. Tulee vielä kiire.... Ja joulukortit on kirjottamatta.. Hooh...

Vippe kp24
 
Manna*
Rauhallinen sunnntai-aamu; vielä kun olisi lunta, niin olisi ihanaa. Mutta ei.
Annu, voi harmi tuota flunssaa. Toivottavasti selätät taudin nopeasti, monesti, kun tulee kuume, niin tauti karkaa pois nopeammin. Teidän Joulu kuulostaa samantyyppiseltä, kuin Vipellä ja meilläkin. Aika monissa suomalaisperheissä samaan tyyliin vietetään varmaan=) Höh tuota pessimistisyyttä.. Tiedän tunteen, se on täälläkin. Toivotaan kuitenkin, että saisit plussan!

Vippe, mulla myös ollut eritteiden tutkailua=O Sen kerran viikolla havaistin hiukan tummempaa valkovuotoa, mutta nyt ei enää. Valkovuodon määrä on niukentunut ja kai joku kuiva kausi ennen menkkoja. Nännit mulla oli pari päivää aremmat, ei oikeastaan edes kipeät, mutta nekin on jo normaalit. Plaah! Alkaa olla sellainen olo, että saa taas kaivaa särkylääkkeet pian esiin ja odottaa menkkajomoja. Ei niin minkäänlaista oiretta ole ollut. Syön herkkuja kuin possu edelleen ja ajattelin eilen nukkumaan mennessä, että NYT tää mässäily saa riittää. Saa nähdä, kuinka onnistunun kieltäytymään herkuista, etenkin näin joulun alla.

Missäs Molly viipottaa? Oletko joulutonttujen asioilla, kun ei ole kuulunut? Me ollaan ostettu KAIKKI lahjat jo ja mulla alkaa vielä loma, joka kestää reilusti tammikuun puolelle. Jää aikaa joulusiivouksille, kun lahjat on hankittu ja paketoitukin=)

Mukavaa sunnuntaita ja ollaan kuulolla!
 
Vippe
Voihan kuona. Täällä ensimmäiset tuhrut pongattu.. :( Miten voi tulla nyt jo.. mun systeemi on ilmeisesti ihan sekaisin.. Vaikka onhan oviksesta 10 päivää.. Eikös 10-16 oo normi luteaalivaiheen pituus. Plääh. No, mut ei tarvii enää jännäillä meikäläistä.

Palataan naiset!
 
molly
Huomenta! Vihdoin linjoilla.

Ja nyt tulee luultavasti romaani, joten varautukaa ellit. Näin se menee kun ei ehdi tänne tarpeeksi usein, sitten pitää kommentoida kaikki asiat kerralla.

Ensinnäkin, Vippe, voihan pläää-äääh niitä tuhruja. Onko se nyt sitä vai mitä? Pidähän meidät ajantasalla. En kuitenkaan pahoittele ennenkuin täti tulee rytinällä. Flunssassakin olit raukka parka, mutta onneksi ei kauhean pahassa taudissa, että pystyit vähän herkuttelemaan telkkarin ääressä. Voimia nyt näille veemäisille päiville ennen (mahdollista?) koopeeykköstä.

Manna, voi kunpa olisinkin ollut joulutontun asialla :) Yks lahja vasta hankittuna. Äh, ahistus sentään. Ja joulukortit lähettämättä. Jee. Joo ja Manna mullakin alkaa pessimistisyys valtaamaan mielen, tai iski itse asiassa suoraan päin naamaa jo viime viikolla kun kiukutti niin älyttömän paljon. Eli siis normaali pms-äksy. Meinasin saada hermoromahduksen kun tietokone ei toiminut niin kuin halusin, ja kaikki palvelu (ravintola, kaupan kassa yms) on MUN mielestä ollut ihan syvältä viimeisen viikon ajan. Olen kiroillut ja kiukutellut itsekseni. Ja vielä enemmän pistää kiukuttelemaan kun tietää mistä se johtuu - eli menkat tulossa. SV$£€P@¤H%%&!! Mulla siis nyt kp26 menossa. Ei kyllä tuhruja vielä, kumma kyllä. Eikä minkäänlaisia muita oireita. Tänä aamuna ehkä pikkasen menkkajomotusta, eli eiköhän ne sieltä viimeistään loppuviikosta.

Mitkäs Mannan fiilikset tänään? Mitään osviittaa suuntaan tai toiseen?

Niin ja ne meidän jouluperinteet on kyllä kans samanlaisia kuin muilla. Kirjoja, kynttilöitä, herkkuja, suklaata, saunaa, seurapelejä, rauhallista oleskelua jne.

Oliko teistä muista kukaan paisunut (mukamas) näistä hormooneista mitä vedetään kaikki enemmän tai vähemmän? Kun mä syytän ihan niitä, ja nyt mua kiinnostais tietää, että mitenköhän nopeasti se neste tai ylimääräinen uimarengas vyötäröltä häipyy sen jälkeen kun pillerien popsiminen loppuu? On tää kyllä. Pitäisi kai raahautua salille ja jumppaan vaan useammin. Puhumattakaan siitä että voisi tehdä jotain kotona joskus, edes vatsalihasliikkeitä. Mutta laiska mikä laiska. Mulla on joku tällainen kausi menossa nyt.

Annulle pikaista paranemista jos flunssa vielä kiusaa!

Linnanjuhlat jäi ihan kommentoimatta. Nyt ne tuntuu olevaan jo old news eikä ehkä jaksa enää jauhaa niitä... Paitsi ihan vähän pikaisesti. Krissellä oli kyllä ihana puku, hih. En olisi itse pukeutunut sellaiseen, mutta sille se sopi! Janina Andersson oli ihan Paris Hiltonin näköinen - tajusin sen ihan itse ennenkuin lehdet niitä vertaili. Mun mielestä Merikukka Forssius oli jotenkin kaunis. Se kun on yleensä sellainen harmaa hiirulainen enkä oo yhtään tykännyt sen hiustyylistä, vaatteista tai mistään aikaisemmin. Nyt se oli kaunis, varsinkin siinä Hjallis-kuvassa.

Hmm... Mitähän muuta. Nyt nipistää alavatsaa. Juuh, eli pian tulee ekat tuhrut.

Mukavaa viikonalkua kaikille! Palailen asiaan ja lupaan kirjoittaa aktiivisemmin, tämä viikko on paljon rauhallisempi töissä kuin edellinen.
 
*Keijukainen
Molly, mä voin lohduttaa sua sen verran että heti kun lopetin clomien käytön, alkoi vatsamakkarat kutistua. Se on siis aika pitkälti pelkkää nestettä. Painokin tippui sen pari kiloa mitä olin clomeista saanutkin.
Pistoksista vatsa turposi oviksen aikaan ja ajattelin että voi ei taas..kuitenkaan ne ei aiheuttaneet edes pms-turvotuksia ja kohtelivat muutoinkin kroppaani paljon lempeämmin kuin clomit. Johtuiskohan siitä että ovat elimistön omaa hormonia?

Vipelle isot pahoittelut :( On tää masentavaa.
 
molly
Kiitos Keijukainen :) Luotan siis siihen, että nesteet ja kilot häipyvät sopivasti uudeksivuodeksi (joulunahan ei tule ollenkaan mässäiltyä ja se liikunta kun on mitä on tällä hetkellä)....

Keiju, pahoittelut sulle menkoista kans :( Perässä tullaan. On tää tosiaan.
 
Manna*
Viikko jälleen potkaistu käyntiin ja täysi ralli päällä töissä =O

Voi Vippe, miksimiksimiksi?! Onko tuhruilu jatkunut tai tilanne muuttunut? Tää eritteiden tutkailu on kyllä kans yks rasittava asia ja alkaisivat sitten kertalaakista, eikä tälläistä kiusaamista. Mutta niinkuin Molly sanoi, niin en mäkään pahoittele ennen kuin on sen aika. En oikein muuta osaa sanoa, kun kierrosta toiseen meidät masentaa tuo täti.
Mitens Molly? Ei kai sielläkin? Toivottavasti nyt ei. Tuo pms-kiukku asia on tosi syvältä. Mulla ne on lähtenyt pois Primolutien myötä, mutta sitten se taas nostaakin turhaa toivoa, kun ei paljoa kiukuta ja alas tullaan kovaa ja korkealta. Mutta jospa palvelu kaupassa onkin ollut oikeesti NIIIIIN huonoa ja tietokone onkin ollut NIIIIN tyhmä, että olet reagoinut voimakkasti ihan syystäkin=)Toivotaan niin ja uskotaan vielä ihmeisiin.
Itsekseni tossa ajatttelin, kun tänne taas kirjauduin, että tää ketju pitäs sijoittaa tuonne "Kristallipallon alla" -ketjuun ja sinne "Yliluonnolliset ilmiöt" ! On tää jo niin yliluonnollisen väärin, ettei me saada plussia. Jotenkin tuntuu, että meidän hiekkalaatikolla ei enää ole montaa leikkijää ja ympärillä ihmiset plussaavat. Itku.
Omasta navasta vielä.. Kp23 ja tokavipa Primo meni kurkusta alas. Huomisen jälkeen 2-3 päivää ja menkat. Perjantaina pikkujoulut ja pullistelen varmasti housuistani ulos, kun menkat on ihan alussa/alkamassa. Plaah, jo valmiiksi. Mä en muuten Molly tiedä, kuinka plajon mua noi Primot turvottaa, kun oo syönyt aika kivasti herkkuja muutenkin. Ja mähän syön niitä vain kp 15-24.Mitään oireita ei ole mistään. Ei suuntaan tai toiseen, joten mene ja tiedä. Vahvasti olen jo kääntynyt pessimistiseksi ja yritän jotenkin valmentautua jo tädin tuloon.
 
Vippe
Heis, kiitos pahoitteluista. Kp1 ei ole vielä täällä, mutta kyllä se on sitä. Viimeisin (tai 2.viimeisin) kierto ennen clomeja oli ihan samantyyppinen. Tuhrut alkoi sillon torstaina (muistan hyvin ku oli juhannus), mut kp1 oli vasta sunnuntaina. Eli kattellaan nyt 4päivää, kyllä ne menkat sieltä tulee.

Molly. Harmi niitä kiukkuja.. :( Huonolta siis näyttää sielläkin.. Plääh, miten tää voikin olla niin masentavaa. Toisaalta tässä ei nyt ihan maansa myyneitä olla, mutta kyllä aina vähän sylettää. Varsinkin miesparan puolesta, kun se oli nytkin selvästi pettynyt. :(

t.Vippe vielä kp25
 
Vippe
Manna, ompas mein jännäystilanne nyt lohduton.. Tsemppiä nyt kumminkin sinne vielä!! Tosiaan tuhruilun tilanne on ihan sama kuin eilenkin, mutta tällainen kierto oli tosiaan kesällä, joten ei mitään uutta auringon alla.
 
Manna*
Mä tulin tänne vielä suremaan tätä kurjaa fiilistä. Ihan meni mieli matalaksi=( Ja mulla alkoi lievä vatsajomotus ja tuntuu, että vatsa pömpöttää, niinkuin enteilisi tämäkin elo täällä menkkoja. Eli taitaa tännekin pyrhältää tuo sama puna-armeija. Mun täytyy tunnustaa, että mä olen todella surullinen, jos ja KUN menkat alkaa. Mulla on tiedossa sitten joulunpyhinä se irrotuspiikki ja ultra; tosi hienoo kesken joulun mennä sairaalaan! Vaikka minkäs teet ja onneksi sinne ajaa 10 minuutissa ja se on äkkiä ohi. Silti surettaa ja ennenkaikkea pelottaa koko touhu jo. Yli 2 vuotta turhaa yritystä. Jos sanotaan, että se mikä ei tapa, niin vahvistaa-mä en enää jaksa usko oikein tuohon sananparteen.
Mutta, eikai siinä auta muu kuin yrittää jaksaa..
 
annu78
Huomenia! Täällä myös vatsanjomotusta, eli tuhrut tulee millä hetkellä hyvänsä. Onneksi flunssa jo helpotti. Mäkin masennun yleensä menkoista aina muutamaks päiväks mutta sitten se menee ohi. Tää menkkojen odottaminen on vaan niin kauheeta, ei meinaa veskiinkään uskaltaa mennä.
 
molly
Annu, heh, sama juttu. Vessaankaan ei meinaa uskaltaa mennä :)

Voi, tuntuu että ellejä pitäisi vähän piristää! Mietitään, että jos/kun ne menkat tulee, niin voidaan vielä nauttia punaviiniglögiä ja uutenavuotena skoolata skumpalla. Laiha lohtu kyllä juu. Mutta kai se on vaan pakko uskoa, että se aika tulee vielä ja sitten kun ollaan raskaana, niin ehkä ymmärretään että tämä oli nyt paras aika just meille. Niin? Siis en mä tiedä mitä mä höpötän, kunhan yritän tsempata meitä kaikkia.

Sanelma oli niin loistavasti kuvaillut näitä fiiliksiä tuolla tahkoojissa. Ainakin minustakin tuntuu joskus ihan siltä kuin ulkopuolisena seuraisin jonkun (Mollyn?) tahkoamista ja yli kahden vuoden yrittämistä, eikä se oikeestaan ollenkaan todellisuudessa koskekaan minua enkä olekaan niin surullinen koopeeykkösenä kuin Molly parka. Skitsoa? :)

ON: Kp27 taitaa olla. Ei vielä tuhruja. Tää tuntuu jo ennätykselliseltä, kun parissa viimeisessä tero-kierroissa ne tuhrut alko melkein viikkoa ennen menkkoja ja meni jopa runsaiksi ennekuin hanat aukes. Ihanaa, että sellaista ei näytä olevan nyt. Ja siis nythän jätin ne terot, mutta clomit oli tässä kierrossa vielä. V*tutuskin on kuulkaas poissa! Gone! Mutta näin se aina menee, ne on ne kp23-26 jotka on pahimpia potentiaalisia pms-kiukkupäiviä. Sitten sitä antautuu jo ja myöntää tappion eikä enään kiukutakaan niin kauheesti. Sekä eilen että tänään aamuyöstä on ollut menkkajomotusta, eli täti jo kolkuttaa mutta ei oo vielä näyttäytynyt.

Mannallakin menee tänään viimeinen primo. Sit jännätään!

On tää kyllä niin tätä, kun kaikki me neljä joilla ovis samaan aikaan ollaan jo menetetty toivomme ja pessimistisyys hiipii mieleen. Aika surkeaa jos ei yhtään plussaa vaikka niin hyvät lähtökohdat neljällä yhtä aikaa :(

Missäs muuten on Elli? Emmi? Satuliini? Ja Kaisla plus muut taustailijat ja ex-ketjulaiset? Eikö Peppikään lue enää meidän ketjua, mitähän sinne kuuluu? Taustaileeko Hektikko? Uskaltaako Nasuppia huhuilla?...
 

Yhteistyössä