Yli vuosi yritystä osa 20

  • Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti
Manna*
Taas on perjantai ja monen monta vapaata niilläkin, jotka töissä ahertavat arkisin=) Onko suunnitelmia UudelleVuodelle? Me ollaa menossa porukalla kaveripariskunnan luo, mihin kaikki tuo ruokaa ja juomaa, raketteja ja pelejä=) Tiedossa on ainakin sings star, buzz-pelit ja lautapelejä. Ajateltiin saunoa ja olla oloasut päällä vain. Mukavan rentouttavaa=) Ja tänään olen menossa bestiksen kanssa ulos, joka on tullut tänne piiitkän matkan päästä ja ei olla pitkään aikaan saatu olla kahdestaan. Piristää mieltä!

Mitä fiiliksiä muuten ihmisillä? Mulla on ne samat "ei tästä mitään tule"-olot, mutta nämä pienet, mutta merkitykselliset asiat tuo aurinkoa risukasaan. Miekkosen kanssa otettiin eilen kunnon matsi eilen (siis ihan verbaalisella tasolla) ja itku puhdisti taas mieltä ja saatiin asioita järjestykeen. Aina välillä täytyy puhdistaa ilmaa. Tosin harvoin meilläpäin, kun ollaan niin laiskoja riitelemään, mutta onneksi osataan sekin taito vielä, niin tiedetään, että tempperamenttia on jäljekkä;)

Mutta mukavaa viikonloppua kaikilel!
 
Peppi_82
Heissan

Täälläkin on tiedossa biletysilta kamujen kanssa, joita harvoin näkee. Tarkoitus mennä tohon lähikaupunkiin katsastamaan melko uusi baari. Toivon mukaan mukava ilta tulossa. Sen tiedän ettei kovinkaan kostea ilta, mutta niinhän sitä aina itselleen lupaa ;) Mannallekin mukavaa iltaa ja tietty mukavaa viikonloppua kaikille ja HYvää Uutta Vuotta! Meillä ei oo mitään erikoisia suunnitelmia. Varmaan kavereiden luona tulee käytyä ja raketteja ammutaan ja sitten kotiin. Keittiö alkaa olla siinä kunnossa (remppa menossa) ettei sinne uskalla ees kurkistaa. Pitänee siis osta jotain valmista ruokaa, jonka vaan lämmittää mikrossa.. Helppoa, vai mitä!
 
annu78
Huomenia! ja oikei hyvää uutta vuotta! Toivotaan että tuleva vuosi 2007 tuo paljon plussia tähän meidän ketjuun. Mulla ei oo tälle päivälle suunnitelmia. Mies joutuu lähtemään yöksi töihin ja kai mä oleilen täällä kotona. Kavereiden kanssa tuli vietettyä iltaa perjantaina.
Voi ei 3 komeinta miestä, tosi vaikeeta. Mun mielestä komeita on ainakin Keanu Reeves ja Clint Eastwood nuorena. Mä en osaa sanoo kolmatta, niitä komeita miehiä on niin paljon.
Mutta vielä kerran OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! Toivotaan että vuosi 2007 on meille kaikille parempi vuosi.
 
Vippe
Hyvää uutta vuotta!!

Me ollaan suuntamassa kavereiden kotipileisiin.. ja tunnustettakoon, että punaviinilasi on jo nokan alla.. ;)

ps. Peppi- tsemppiä keittiörempan kanssa!
 
Vippe
Jahans, uhataan tipahtaa ekalta sivulta, joten raapustampa jotain.

Kyllä on arki ankeeta! Ihan hirveetä tulla aamulla töihin ku on edellisen päivän maannu kalpeena hiljaa... Uusi vuosi vaihtui siis todella hilpeästi. ja ihan tolkuttomassa kunnossa. Ei pitäisi vanhan enää päästää mopoa tollai käsistä, mutta no, kerrankos sitä. Tipaton tammikuu vois tehdä terää...

Navassa on vissiin menossa kp22, mutta eipä ole tuntemuksia mihinkään suuntaan.. Kattellaan...
 
Nasuppi
Onnellisempaa tätä vuotta meille kaikille!! :)

Vuosi vaihtui täälläkin vauhdikkaissa merkeissä ja vuoden ensimmäisenä päivänä rymyttiin vasta iltapäivällä kotiin - jatkoille ;) Noh, eiliseen päivään ei tietysti enää kuulunut alkoholia, mutta pizzaa, frendit-maraton ja löhöämistä hyvien ystävien kanssa, ah niin rentoa. Koiratkin oli viety anoppilaan hoitoon, jotta voidaan juhlia oikein urakalla :) Vuoden viimeisiä tunteja kulutettiin saunassa, jonka olimme porukalla vuokranneet ja vuosi vaihtui helsingin yössä, missä sitten tanssittiin pilkkuun saakka. Sieltä sitten jatkoille ja jatkojen jatkoille... Mutta kuten Vippe sanoi, vanhan ei enää pitäisi tällä tavalla riekkua ja päästää mopoa käsistä, toipuminen kun vie rutkasti kauemmin kuin nuorempana. Voi, kyllä me ollaan sitten jo ikäloppuja ;)

Noh, toivotaan, että ensi vuonna kukaan meistä ei voi enää tuolla tavalla bilettää, eikös?! :)

Metujen popsiminen alkoi tänään, samoin kuin uudenvuodenlupauksen mukainen terveellisempi elämä. Vähemmän mässäilyä, löhöilyä ja tissuttelua, enemmän liikuntaa ja vähärasvaista ruokaa. Ehkäpä sillä keinoin saadaan plussa ennen ivf:ää. Mutta nyt keskityn täysillä toukokuun pääsykokeisiin ja yritän pitää ajatukset vain siinä. Yritän. Mutta en silti unohda teitä, käyn aika ajoin (lue: päivittäin) lukemassa kuulumiset ja silloin tällöin kertomassa omiani. Ja jos tässä nyt ilmenee jotain syytä ruveta tosissaan jännäilemään ennen tuota ivf:ää, niin pidän kyllä teidät ajan tasalla :)

Tsemppiä oikein paljon teille kaikille ihanaisille ja erityisen onnekasta vuotta 2007!
 
Vippe
Ompas hiljaista. Molly onvissiin siellä reissussa, mutta missä on muut? Huhuu??

Nasuppi, kiva kun käyt aina välillä meitä morjestamassa. Mää oon ihan samaa mieltä, että nythän ne överit oli vedettävä, kun kohta ei enää voida.. ;) Meikä lupas kans terveellisempää elämää, samat sanat.. Tsemppiä lukuihin!!

Täällä ei muuta uutta auringon alla...

Vippe kp23
 
Peppi_82
Linjoilla ollaan..

uskomatonta miten päivät menee nopeesti. Nyt ollaan jo menty 3 päivää uutta vuotta.. ja vastahan oli juhannus =) No ehkä se on parempi näin .. tai huonompi. Vanhetaan vaan noppeemmin. Mitäpä tuota liikaa miettimään.

Vippe, teillä tais kans olla keittiöremppa tai ainakin oli. Vai? Joko sait joulupöperöt kokkailla uudessa köksässä? On tää remontti toisaalta niin ihanaa mutta toisaalta tosi raskasta. Ollaan kokoajan niin väsyneitä ja sit tulee vaan hermottua toiselle ihan pienistäkin asioista. Nyt mä ymmärrän sen sanonnan, et jos liitto kestää talonrakennuksen niin se kestää mitä vain. Pelkästään tää remppa on jo koitos. huh..

täälä menossa kp 9, ja vielä toissa päivänä tuhrutti. Oli taas niin ärsyttävä täti täällä melkein viikon. Tajus viimein kuitenkin lähtee..

Tulkaahan kertomaan uuden vuoden kuulumiset..
 
Vippe
Juuh, keittiö on kyllä valmis, mutta en siellä kyl joulupöperöitä ole tehnyt.. Oltiin poissa joulunpyhät, mun vanhempien luona siis. :)

Mää oon ihan samaa mieltä, että vastahan oli juhannus. :) Aika menee kyllä ihan hirmuisen äkkiä. Pian on taas juhannus. :O Mutta ei parane ollenka miettiä moisia..
 
annu78
Huomenta!
Eipä mitään uutta. Tässä jännätään ja odotellaan tuhruja ja tätiä ja samalla toivotaan taas jälleen kerran ettei se tuliskaan. Nyt taitaa olla kp. 20
Uusi vuosi meni mulla ihan rauhallisesti, mies meni yöks töihin ja minä sitten katselin elokuvia, söin suklaata ja sipsejä ja join muutaman lasin viiniä.
Teittekö muuten uudenvuoden lupauksia. Mä lupasin (miljoonannen kerran) että laihdutan muutaman kilon kesään mennessä ja siivoan meidän kaikki paperit omiin kansioihin siististi. Eilen olinkin ekaa kertaa uuden vuoden jälkeen niin rajussa jumpassa että meinas oikeesti jalat lähtee alta. Mutta niin hyvä olo tuli kuitenkin sen jälkeen että aion mennä uudestaan.
 
Emmi06
hyvää vuodenalkua kaikille!!
Vuosi vaihtui..täälläkin enempi tai vähempi selvissä merkeissä. Lapset oli mummoilemassa ja meillä oli pari kaveri pariskuntaa iltaa istumassa. Tosi kivaa oli välillä olla ihan aikuisporukalla..sitä iloa kun on niin harvoin. Lupauksia ei tullu tehtyä! Sen oon oppinu et niitä en tee kun ei ne pidäkään!
Tosta jumpista..ite yritän käydä pumpissa kerran viikkoon ja täytyy sanoa, että olo sen jälkeen on mahtava. En niin hirveesti itse siitä rääkistä tykkää, mutta se olotila on tosi hyvä sen jälkeen. Lenkkeilystä sen sijaan tykkään ja siitä pidän kiinni, et kerran päivässä kunnon lenkki on tehtävä..tai oikeestaan tuo karvainen ystävä huolehtii että sinne mennään!
Voi kökkö Vippe!! Noi tuhrut on syvältä! Vanhat fraasit, että voimia ja tsemppiä, kyllä tästä noustaan!! Kaikki varmasti tiedetään fiilikses=(
Omaa napaa kp 10 elellään, eli ovis ovella kolkuttaa. En viitti enää ees tikutella, kyllä sen jo noista muniskivuista tuntee kun sen aika on.
Mutta viikonalkuja..tai siis loppuja!! Muutkin jännäilijät tulkaahan kertoileen kuulumisia.
Loppugalluppi vielä, kuinkas kauan sitä yritystä nyt takana? Itellä tulee 1v3kk tässä kuussa.
 
Emmi06
Pikasesti vielä piipahtaan. Mulla kun aikaa oli tos joululomalla niin lukaisin Judith Uyterlinden kirjan Rakkaustesti. Kirja kerto lapsettomuudesta, kirjailijan omaan elämään perustuva. Oli tosi humoristisella tavalla kerrottu, mikä kolahti ainakin minuun. Vaikea aihe, kuin lapsettomuus niin tämä kirjailija onnistui, sitä mustaa huumoria kylvämään kirjaansa. Jotenkin oli ilo lukea kirjaa, ja vähän löytää itseäänkin sieltä=)
Ja Vipelle vielä isot voimahalit!! Kyllä tästä vielä noustaan! Ja se plussa saadaan!!!
 
molly
Hiphei ja terkkuja reissulta, teitä on jo ikävä. Ja tietysti hyvää alkanutta vuotta kaikille! Näin se aika menee... 2007...

Vippeee, ei voi olla totta!! Tuhrutko alko jo? AAARGGHHH!!! Mä olen kuten Manna, vähän luovutusmeiningillä, ei se varmaan taaskaan. Kp taitaa huidella jotain vähän reilu 20, en oo kyllä laskenu. Enkä tikuttanut. Tuntuu itse asiassa aika hyvältä. On ollut paljon muuta mukavaa ajateltavaa ja uusia maisemia ja kokemuksia mukavassa kaveriporukassa, todella rentouttavaa! Toimintaakaan ei ollut älyttömästi, eli todellinen tjot kierto.

Ihana komistusgalluppi oli! Mun ykkönen on Orlando Bloom (on kai vähän liian lyhyt mutta mielettömän söpö!) ja Matthew McConaughey on myös mun lemppareita ja sit joku kolmas... Ehkä joku urheilullinen... futaaja tms. Äh, ei tuu mieleen. Tai sit joku sopivan rosoinen, sekava tukka ja tatskat, vaarallinen :) Hoh näitä juttuja. Palaan vielä tähän aiheeseen jos joku kolmas tulee mieleen, heh heh.

Voih, nyt ei kerkee enempää, täytyy palailla linjoille pian uudestaan ja kommentoida kaikkien juttuja. Voikaa hyvin!
 
Manna*
Uusia Vuosia, parempia!! Meillä vuosi vaihtui mukavasti; kahden siiderin ja viinilasin voimalla=) Siinä ei paljon kankkusta koettu, mutta hauskaa oli kylläkin. Ammuttiin raketteja ja pelattiin, laulettiin! Jättekivaa=) Nasupin riennot kuulosti mageilta, kunnon vanhan ajan meininkiä!! Niin sitä pitää!Ihana kuulla susta!!

Voih Vippe!! Oon niin pahoillani. Sama pettymys tulossa täälläkin, yhdessä siis kestetään. Mulla kp 22 ja to-della vatsa kipeä ollut. Näin se luomukierto siis menee taas eli kierto lyhenee ja menkat pamahtaa pöksyyn varmaan nyt vkonloppuna. Oireilut vaan on jo päällä. Yhdellä kylvöllä ja isolla prolaktiinilla ei siis täällä pötkitä pitkälle. Haleja sulle, toivotaan, että meidänkin aika koittaa! Meillä on muuten Vippe saman verran yritystä takana eli se 2v4kk. Se ON liian pitkä, mutta ei toivoton!

Oliskos Mollyn vuoro nyt saada plussa? Kun on rento ja hyvä mieli, niin voisi olla paikallaan positiivinen yllätyskin!

Annu, sulla kans hyvät kutinat tässä kierrossa? Uudenvuoden lupaus mullakin ehkä liittyy laihikseen. Häät siis mielessä ja n. 8 kiloa pois..kiitos=) Niinkuin Emmikin totesi, niin jumpan jälkeinen olo on yleensä niin ihana, että sitä ei voita mikään. Voih, kun jaksaisi taas ottaa itseä niskasta kiinni. Jospa uimaan menisi ensivkolla ja siitä innostus taas lähtisi.

Mutta palaillaan taas ja hei; yritetään pitää ketjua hengissä!!

Halauksin, Manna
 
annu78
Moi!
Manna, eipä oo oikeestaan kutinoita, koko ajan oottelen ekoja tuhruja. Olo on erittäin menkkamainen. Harmi! Meillä kans vaan pari pupuilua tässä kierrossa, että siltä pohjalta lähdetään.
Joo siis se on ihan totta että liikunnanjälkeinen olotila on aina ihan mahtava. Ens viikolla alkaa kaikki muut jumpat ja meikäläinen on ilmottautunut yht. kolmeen jumppaan/viikko. Saas nähdä rupeisko kilot kariseen (riippuu tietysti mitä suuhunsa pistää). Niin ja galluppiin; mä oon jättänyt ehkäisyn pois 2v ja 3kk sitten ja sitten mentiin ihan vaan tjot-periaatteella ja oikeeta yritystä on n. 1,5 vuotta. En edes ihan tarkalleen muista.
Mukavaa loppiaista kaikille!
 
Vippe
Kiitos haleista, ihanaiset! Täällä ollaan kuitenkin oltu ihan hyvissä voimissa.. Ei tullu mitään itkukohtausta eikä aallonpohjaa, ja hyvä niin. Kp2 on siis meneillään. Vähän on kyllä semmosta turtumista havaittavissa- toisaalta enpä oikeen mitään odota tapahtuvaksi ennenkuin päästään Taysiin kunnon tutkimuksiin/hoitoihin. Näemmä se on tässä suvussa jonkun tehtävä.. (Kaikille muille kun on langennu kuin manulle illallinen)

Annu, voimahaleja täältä! :( :( Tuntuu aina niin pahalta tein muiden puolesta.. Ei iten niin väliä, mutta ku teillä muilla tärppäis.. Huoh.. Tsemppiä Annu myös jumppaurakkaan!

Muille jännääjille vielä tsemppiä ja puuh puuh plussaa.. Josko Mollyn tjot yllättäisi? Mikäs Mannan tilanne? Eihän sitä koskaan tiiä..... (Mää vaan niin kovasti täällä toivon...)
 
annu78
Vipelle takasin lohtuhaleja (muttei samoja). Sinne Taysiin tässä lienee meikäläistenkin matka käyvän, kunhan vaan mies menee ensin sinne simppatutkimuksiin. Mulla on ollu tänään ihan kauheen kurja päivä kun tietää ettei taaskaan tärpännyt. Ja mullakin kieltämättä lievää turtumisen tunnetta. Tää urakka on aikas energiaa vievää ja kuluttavaa ja tietysti stressavaa. Ja sitten sanotaan että älkää stressatko, älkääkä ajatelko koko asiaa kyllä se sitten tärppää. Helpommin sanottu kun tehty.
No, mä kärsin nää menkat ja kyllä täältä sitten taas noustaan.
 
Manna*
Sunnuntai-iltaa. Loma loppuu pian; puolessa viikossa taas töihin.Blaah! No, jospa se jotenkin taas alkaa ja onneksi on taas viikonloppu sitten pian. Huomiselle on kovasti ohjelmaa, kun on viimeisiä lomapäiviä..Kosmetelogille ja kaverin luo ja ehkä kaupungille. Täytyy myös varata kirkkoa ja hääpaikkaa, jos onnistaa...Voi apua!! Tää taitaa olla nyt menoa =O Tietty lasta yritetään edelleen ja se olisi etusijalla ja kesähäät peruttaisiin, jos tärppi kävisi aikaisin.En vaan halua mahakkaana vihille. Mutta turha sellaisia on haaveilla, kun ei oo tärpännyt, niin varmaan saadaan häät pitää. Pieni varauksellisuus on kuitenkin. Kai ne hääpaikat ja kirkot voi perua, jos nyt lähiaikoina onnistuisi lapsensaanti? Jos huhti-toukokussa kävisi tärppi, niin se nyt ei enää haittaisi, jos ei tietty laatta lentäisi tai tulisi muita vaivoja.. No, turhaa spekulointia.

Voi pahoittelut vielä Vippe ja annukin=( Kyllä tää yritys vetää mielen matalaksi. Toivottavasti saatte annu nyt vauhtia noihin tutkimuksiin, koska niistä voi tosissaan selvitä helposti korjattavaa "vikaa" ja mahdollisuus paranee. Jaksetaan!Mutta sellainen turtuminen tähän hommaan on totta, niinkuin Vippe sanoi. Jotenkin sellainen olo, että on saanut niin monta kertaa turpiinsa, ettei jaksaisi enää taistella. Mutta toisaalta se toivo elää aina jossain. Uskotaan siihen!

ON: Mulla on ollut torstaista asti vatsa kipeä, mutta ei vielä menkkoja. Olin havaitsevani pientä tuhrua ja nyt kp 24. Ne menkat tulee ihan varmasti, mutta ne ei vaan ala sen prolaktiinin takia, koska se aiheuttaa niukkoja menkkoja. Kamalat vaan nää jomotukset..Ei ookaan aikoihin ollut näin kovasti särkyä. Pah!

Fiilis on aika masentava, mutta nää häähaaveet nyt saa mielenkiinnon heräämään johonkin muualle. Keväästä on tulossa raskas kaikenkaikkiaan jo työn puolesta, mutta yritän ottaa lomaa tasaisin väliajoin edes muutamia päiviä, niin jaksan paremmin. Viikon pohjoisenmatka on jo tiedossa ja se on aina tosi rentouttava ja ihana.

Mutta jaksellaan ja kirjoitellaan!

ps. Mulla meni ohi..missä reissussa Molly on ollut? Vierailla mailla vai=)?

 
molly
Juu, olin reissussa. Oli aivan ihanaaaaaa, hyvää ruokaa, aurinkoa, merta, syviä sukelluksia... Nyt takaisin arkeen...

Emmin galluppiin, meillä taitaa olla nyt 2 vuotta 5 kk yritystä takana. Eka puolivuosi meni aika lailla tjottaillen, seuraava vuosi puuhailtiin silloin kun kirjojen mukaan on ovis eli vähän liian aikaisin aina (mutta eihän se varmaan vaikuttanut), viimeisen vuoden ajan olen tikuttanut enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Ja tuloksen tiedätte - ei yhden yhtä tärppiä :(

Eilen oli kurjaa. Sain tajuttoman itkukohtauksen ihan mitättömästä asiasta ja tuntui ettei mies ymmärrä mua yhtään. Tajusin että se oli sitä normaalia pms-herkkyyttä ja johtui siis lähestyvistä menkoista ja tulin siitä vielä surullisemmaksi. Rypesin siinä sitten itsesäälissä monta tuntia ja nyyhkytin ja niiskutin vähän väliä.Pelottaa, ettei se tärppi koskaan ikinä tule. Mies yritti lohduttaa oikein miehille tyypilliseen tyyliin järkeilemällä ja silleen vähän kömpelösti ja varovasti yritti silittää mua ja se oli niin söpö, mua itketti ja nauratti yhtä aikaa kun katsoin sitä näytelmää ikään kuin ulkopuolisen silmin.

No joo. Tänään on jo paljon parempi fiilis että se siitä.

Manna, ihanaa, häät!! Joo, suunnittele kuule niitä nyt ihan täpöllä niin eiköhän se tärppi yllätä ja "pilaa kaiken" :) Kyllä kirkot sun muut saa peruttua! Voi että. Kerro mitä ootte miettinyt, tuleeko isot häät? Kenestä kaaso ja bestman? Onko mitään pukuideoita jo, tuleeko ajaton klassinen vai joku trendikkäämpi?

Annu, joko hanat aukes? Kurjaa sullakin. Halit multakin, toiselta surkimukselta.

Vippellä on uusi kierto, ei muuta kun PUUH PUUUUUH sinnekin :) Olis ehdottomasti sun vuoro, äläkä siellä mitään meidän muiden tärppejä toivo ennemmin kuin omaa :) Vaikka ymmärrän kyllä just mitä tarkoitat, musta tuntuu aina vähän samalta kans.

Ai niin ja Nasupista oli tosi kiva kuulla! :)

Mitä teitte viikonloppuna?
 
Manna*
Here again.
Voi Molly, miten ihanalle kuulosti! Tahtoo myös etelän lämpöön ja rantsuun makoileen!
Lohtuhalaus eilisen pahan mielen takia. Tuo on to-della tuttua mullekin. Saatan purskahtaa itkuun ja sitten aloitan ihan järkyn säälimisen ja surkuttelun. Sille ei voi mitään ja sama juttu meillä; mieskulta yrittää lohduttaa ja sanat ovat aina hiukan hukassa. Mutta läheisyys auttaa. Onneksi ne kurjat olot menee kuitenkin ohi. Mulla liittyy nykyään niihin myös tuo pelko siitä, ettei ikinä tärppä. Se on hirveen todellinen tunne ja saa milelen tosi onnettomaksi.
Mun on nyt pakko paasata omaa napaa..Mulla on ollut ihan kunnolliset menkkakivut nyt torstaista asti! Oikein polttaa vatsassa ja nimenomaan kohdun tietämillä. Tuntuu, että se kohdun limakalvo oikein yrittää irttautua, mutta ei onnistu. Välillä kipu helpotttaa ja taas välillä voimistuu. Mutta ei edes kunnon tuhrua. Se korkea prol. vaikuttaa nyt varmaan, ettei menkat tahdo alkaa. Sinänsä ok, kun kierron pitäisikin pidentyä nyt, mutta eihän tälläisillä kivuilla jaksa! Soitan lekurille, kun menkat alkaa. Täytyy muutenkin miettiä, että mitä tehdään, kun varasin nyt kirkon ja sain ihanan hääpaikan!Säkä, että oli vapaa tuo tietty päivä!!Voisin ajatella, että häihin asti ollaan omillaan yrityksen kanssa ja sitten jatketaan taas..?! Hyvä idea?
Niin, noista häistä..2 kaasoa, 2 bestmania, sormuspoika, 100 vierasta (noin) ja lapset päälle, kunnollinen hääillallinen viineineen, snapisneen ja kahvit avec sekä juomatarjoilu ja iltapala myöhemmin. Bändi tulee ja siis tanssitaan. Vapaamuotoista, mutta tiettyjä perinteitä kunnoittaen hääpäivää vietetään. Seremoniamestari hommataan ja joitain "leikkejä" varmaan on, mutta korkeintaan pari. Paikat ollaan siis varattu, pitopalvelu hommattu ja kaasot/bestmanit "varattu." Pukua menen sovittelemaan lähiaikoina, mutta ajatuksissa on tuubiyläosallinen a-linjainen puku (napakka vyötärö) ja mieluiten pitsiä lisäksi. Huntua tuskin laitan, jos pitsinen "juttu" viritetään jotenkin hartioilta laskeutumaan laahukseksi. Saa katsoa..Nää on vasta ajatuksia ja olen muutamaa pukua joskus kokeillut ja se mitä oli ajatellut sopivaksi, niin ei sopinut lainkaan ja sitten jokin toinen, mitä ei ollut edes vilkaissut, sopi tosi hyvin. Eli katsotaan..

Mutta nyt täytyy rientää kaupunkiin..

Yhteyksiä=)
 
Emmi06
Heissan!!
Viikonalkuja! Oi kuulostipa ihanalta noi Mannan hääsuunnitelmat. Kesähäät ilmeisesti tulossa..oot varmaan kertonu mut en muista. Keskity nyt noihin häiden järjestelyihin ja unohda hetkeks tää pirkakleen vauvanyritys!! Ehkä se tärppikin sitten tulee.
Isot pahotteluhalit tuhruaville..on tää niin väärin, miksei se voi onnistua=( Mollylle ja Mannalle peukut ja varpaat pystyyn, että jompikumpi tois sen vuoden ekan plussan tähänkin ketjuun.
Jälleen kerran omaa napaa kp 14 ja ovis päällä. Ei tartte tikutella sen verran kovat juilinnat tuo alavattalla. Mä kyllä tunnistan ton oviksen, mutta vaikka kuinka ajoitus aina on oikee niin ei toi tärppi tunnu tulevan. Mä alan oleen aika varma,et noi miehen simpat on tässä vuosien varrella heikentyneet. Mut kun on jo päästä varpaisiin tutkittu ja kaikki tuntuis pelaavan näin luomusti. Joten kauheesti ei tästäkään oviksesta jaksa innostua. Juuh mutta kai sitä täytyy taas pöllyytellä illalla..ihmeitä tapahtuu. Ehkä?
Mutta viikonalkuja, ja noustaanhan taas tästä pessimismistä!!
 
SiniK
Mietin vaan, ettei illalla ole liian myöhäistä jos tuntee jo oviksen? Jos ovis jo ollut, eikö ole enää se n. 6 h, elikä tähtäys olis hieman ennen ovista, simpathan elää kauemmin. Mulla se, että ikääkin on, ja munasolutkin kuulemma huononee vaikka ovis tulisikin.
 

Yhteistyössä