Yli vuosi yritystä osa 20

  • Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti
Emmi06
Sinik! Kyllä touhuilua on ollut eilen ja edellispäivänä eli kaikki laitettu likoon! Simpathan elää sen 72h, eli varastosta löytyy. Mutta tänään varsisnaisena ovispäivänä täytyypi vielä pöllyytellä! Munasoluhan on vielä hedelmöityskykyinen 12-24h ovulaatiosta. Tiedossa kyllä!
Kyllä tätä omaa kroppaa jo sen verran tuntee, että osaa "ennakoida", ja pöllytellä nää edellisetkin päivät ja pari seuraavaa. Mutta jospa tuo vika miehessä, niin pistää miettimään että mitäpä tuo ajoituksen tietäminen auttaa, jos vika muualla. Meillähän on ns. sekundäärinen lapsettomuus kyseessä. Eli lapsia jo on, mutta raskaus ei ala. Tarkoitan, että vaikka ovuloin, mutta jos vika miehessä, niin mitä sitä suotta uhkia, jos esim. siittiöitä ei juurikaan löydy. Tää oli taas tällanen kauhukuva, mutta pikkuhiljaa alkaa usko mennä siihen suuntaan. Musta kun kerta ei löydy vikaa gynen mukaan.
 
Sinik
Juu tuota joskus itse mietin, että jos se ovis ns. ehtii mennä, että onko se nipistely sitä alkua ja siitä 12-24 h vai miten. Itse kanssa mietitty, et kannattaisko simpat tutkia, niin tietäis sen ainakin.
 
sara75
Hei
Ihanaa Manna ja onnea tulevaan koitokseen. Kuulostaa tosi ihanalta sinun hääsuunnitelmat. Varmaan mukava saada välillä muutakin ajateltavaa tiä vaikka sieltä pinoinen alkais vaikka yllättäen ilmoittelemaan itsestään toivotaan. Samanlaisen yllätyksen soisin teille kaikille.
Käyn täällä lähes päivittäin lukemassa ja jännittämässä teidän kuulumisia.
Mulle kuuluu ihan hyvää. Raskaus on edennyt 12 + 4 viikolle. Olo on hiukan epätodellinen tuntuu, että onko siellä vatsassa ketään jotenkin on semmonen ei raskaana olo.
Pahoinvointi on ollu vielä riesana, mutta toivottavasti se jäis pois. Kävin niskapoimu ultrassa uutenavuotena ja sielä se pikkunen vilkutteli ja liikku. Se oli oikeastaan aika mukava, kun näki, että lapsi oli liikkeessä ja heilutteli mulle kättä.
Olispa ihana ko te tulisitta kaikki tuone odottajien puolelle kunno rytäkällä perustettais sinne oma ketju ja poristas mukavia.
Mukavaa viikon alkua tänne.
T.Sara
 
molly
Jaahas, palaan alkuun kirjoitettuani valmiiksi - varoituksen sana: romaani on tulossa. Taas.

Mannan hääsuunnitelmat kuullosti aivan ihkuilta!! Ja puku-suunnitelmat tosi hienolta. Totta että näkee vasta kokeillessa mikä malli sopii jne. Ja Manna kuules, mua alkoi nyt ihan kauheesti jännittämään toi sun-napa-tilanne :) Eikös sun kierto kuitenkin yleensä ole aika lyhyt? Ja ne vatsakivut... Montako päivää sitten sulla oli ovis? Et ole testannut? Jos olisi ihme käynyt, heti kun varasit kirkon ja juhlapaikan...

Kiva kuulla Sara, että sulle kuuluu ihan hyvää! Mitähän meidän muut odottajat, Pella ja Kaisla? Miten on uusi vuosi lähtenyt käyntiin? Pella taitaa olla teistä ensimmäinen joka poksahtaa :) Milloin ne teidän kaikkien LA:t olikaan?

Mä yritin muuten joulun alla vähän investigate noita ex-ketjulaisten kuulumisia. Muistaakseni Rizzu oli saanut pienen pojan. Ja Malin myös (onnea molemmille!!!). Piukki hävisi jossain vaiheessa kiireissään linjoilta eikä vauvan syntymän jälkeen löytynyt mitään. Ketäköhän muita siellä olikaan... Äh, nyt en muista.

Mä tykkään aika ajoin IRL:ssäkin ottaa sellainen kunnon ystävien, kavereiden, tuttujen ja puolituttujen kuulumisten päivittelysessio. Parasta se on tyttöporukassa jossa joku on aina kuullut jotain jostain joltain... Eli siis suomeksi sanottuna kunnon juoruilua :) Mutta en halua puhua enkä kuulla muiden ihmisten ikävistä tai ns. salaisista jutuista, vaan sellaista mukavaa vanhojen kavereiden (ja ex-heilojen/ihastusten) kuulumistenpäivittelyä joita ei oo nähnyt/joista ei ole kuullut mitään pitkään aikaan, se on aina kivaa.

Gallup: ootteko kovia juorumaan ja mistä te yleensä juorutte ja kenen kanssa?
 
Manna*
Kp1 eli ei tarvi jännäillä. Pientä tuhruahan oli jo eilen, mutta tänään sitten ferrari kurvasi paikalle. Kierroksi tuli 25. Juu Molly, mulla on ollu ongelmana tuo kierron heittely ja etenkin liian lyhyeksi jääneenä ja se on ollutkin 22-28. Tää oli siis eka ns. luomukierto terojen ja primojen jälkeen. Hiukan lyhyemmäksi siis jäi. Kivut loppui, kun menkat alkoi. Saa nähdä, onko niukkaa vuotoa prolaktiinin vuoksi. Nyt tuntuu ainakin, että ihan normaalisti tulee.. (Jos kiinnostaa=)! Kiitos kuitenkin ajatuksista.
Mutta mikä Molly sun tilanne on?????Eikö se aika nyt ala olla käsillä, että jännätään?? Nopeasti nyt tänne tietoa. Pidän peukkuja!!!!

Emmi, toivottavasti teillä nyt tuottaa tulosta. Olette olleet aktiivisia. Eikö simot voi elää jopa viikon? Katsoin äsken Discovery-dokkarin hedelmöittymisestä ja sikiön kehityksestä muuten ja taas tajusin, että se raskautuminen on aikamoinen juttu. Tosi monta asiaa pitää mennä nappiin, että tärppi käy. Sitä kuitenkin toivon teillekin=)

Samoin Sinik:lle pidän peukkuja ja toivon, että myötätuuli puhaltaisi teillekin.

Sara; onnellista odotusta ja kiva, että käyt täällä. Hienoa, että kaikki sujuu hyvin ja np-ultra oli ok. Sitä ei meilläpäin tarjota alle 35-vuotiaille, mutta pari ystävääni on käynyt yksityisesti. Oletko kuullut muuten 4D-ultrasta ja mitä mieltä olet siitä? Meidän kaverit kävi, koska halusivat lähinnä isän vuoksi mennä, jotta hän "tajuaisi" paremmin, että vatsassa asuu oikea ihminen. Helpottaa kuulemma isän sopeutumista odotukseen ja yhdistää sillätavalla isääkin odotukseen konkreettisemmin. Mikäs siinä. Onkos sulla vatsa kasvanut jo? Oletko monelle kertonut vai näkyykö jo? Oikein hyvää jatkoa sinne=)

G: "Juoruaminen" on kivaa, mutta hyväntahtoinen sellainen. Paljon puhutaan hyvien ystävien kanssa kaikenlaista ja "kahvilakyyläys" on lempparihommaa=D On kiva katsella ihmisiä ja samalla tietty vähän kommentoida..Vanhoja heiloja tulee nähtyä joskus ja niitä sitten spekuloidaan. Meillä on sellainen 4 naisen porukka, joka viettää iltamia yhdessä ja kaikki "juorut" jää aina sinne sitten. Se on hauskaa..Juodaan viiniä ja lörpötellään..

Nyt nukkumaan..

 
Peppi_82
Iltoja

G: Kyllä täälläkin päin harrastetaan juoruilua, mutta koitetaan pitää se hyvän maun puolella. Eihän se tietty ihan aina onnistu, varsinkin jos juorun kohde on joku " ei niin ihana ihminen". Mutta onneksi useemmin meidäm kaveriporukan juorut on jotain ihan harmittomia ja usein jopa hauskoja juttuja.

Täällä menossa kp 15 ja ovis ehkä on nyt. Limoja oli sen verran että päättelin siitä. la ja su laitettiin siimahännät liikkeelle ja jos vielä tänään jaksais. Sit mies lähtee pariksi viikoksi reissun päälle, joten hiljasta on petipuuhissa. Mut eiköhän noillakin iskuilla tapahdu jotain jos on tapahtuakseen.

Kiva kuulla teistä, odottajat. Mä käyn muuten tosi usein lukemassa odottajien ketjuja. Toisaalta siellä tulee tosi haikee mieli, mut toisaalta on tosi ihana lukea toisten synnytyskertomuksia ja odotuksen tunnelmia. Käyttekö muut haaveilijat koskaan siellä lukemassa?

Mannalle pahoittelut ferrarista. Mutta sitäkin enemmän onnea hää-suunnitelmiin. Ihanilta kuullosti teidän suunnitelmat. Millonkas teidän päivä sit on? vai pystytkö paljastamaan sitä niin tarkasti.. =)

nyt pitää mennä auttamaan ukko-kultaa pakkaamisessa..

See you soon..
 
puuhasatu
Moikat!
Minä se täälä ex satuliini... Joku on vienyt mun nimimerkin jotenka piti ottaa toinen käyttöön! =(
Täälähän on oikein kuhina käynyt, minä en ole edes kerennyt taustailemaan... Jotenka mitä uutta?!
Meillä taas projekti jatkuu, tänään nappaa viimesen teron ja sitten menkkoja ootellen.Clomit sitten alkukierrosta ultraa sun muuta sellasta ja inssi jos kaikki ok! Tosi positiivisin mielin taas vauvaa suunnitellaan ton pienen tauon jälkeen, mitä siis marras/joulukuu pidettiin!!
Onnea ja menestystä vuodelle 2007!!!
 
Emmi06
Huomenta!!
Voi ei isot pahoittelut Manna tuhruista!! Niín paljon teille sitä plussaa toivoisi. Aina jaksat tsempata ja kannustaa muita, toivon ettet menetä uskoasi omalla kohdallasi, mitä meille muille jaat.
Puuhasatu oli myös oikein energisen kuuloinen, tauko teki varmaan hyvää. Ei muuta kuin tsemppiä uuteen koitokseen!!
Tää oli tällanen pikavisiitti, työt kutsuvat, mutta jatketaan taas paremmalla ajalla!
 
molly
Meinasin sanoa, että Emmihän se täällä mun kanssa näihin aikoihin :) Mutta taisitkin jo lähteä ahertamaan.

Satuliinikin ehti linjoille, kivakiva. Hienoa, että teillä taas äksöniä.

Mutta plääh Manna, ei kai taas :( Ja tahkoojien Keijukaiselle ja Sanelmalle samalla pahoittelut, vaikka siellä tuhrut ja kp1 taisi olla ihan ok juttu kun meinas lähteä kierto omille teille. Manna, eiköhän tuo 25 ole ihan ok kans, ei se nyt ihan mahdottoman lyhyt kierto ole? Ei muuta kun suklaatia ja punaviiniä, ehkä joku hyvä leffa, ja miehen kainaloon käpertyminen. Siinä varmaan paras lohtu näinä aikoina. Haleja.

Mulla pitäisi menkat alkaa pe-su välisenä aikana, enkä kyllä tipu korkealta tällä kertaa ja olen ihan varma että niin ne sieltä alkaakin. Veikkaan että lauantaina aukee hanat, sopivasti pilaamaan viikonloppua. Heh, mistäköhän tuollainen yltiöpositiivinen asenne? :) Pikkasen alavatsassa tuntunut painetta tänäaamuna, plus se herkkyysitkukohtaus viikonloppuna tyypilliseen pms-huipun aikaan, niin kyllä sen jo tietää.

Peppi, varmasti oikein sopivasti puuhailtu! Nyt ei kun peukkuja näille ratkaiseville hetkille!! Ratkaisevista hetkistä puheen ollen, olen miettinyt että olispa siistiä jos jollain megamikroskooppisen pienellä kameralla voisi seurata mitä siellä sisällään oikein tapahtuu. Olisi h*lvetin kiva tietää, että missä mättää, löytääkö simpat perille, irtooko munasolu, minne se sit lähtee harhailemaan, väärään suuntaan?, onko se se itse kiinnittyminen joka ei onnistu - vai MIKÄ??

En mä tiedä mikä purkaus tuokin oli, heh, en edes ole pahalla päällä enkä erityisen turhautunut. Kunhan oon tuotakin asiaa miettinyt aina välillä ja on varmaan tuttua teillekin. Ja Pepin galluppiin: mä seuraan joskus odottajien puolelta tahkoojaplussien kuulumisia, en muuta. Kun tuli taustailtua ihan alusta asti tahkoojattarien ketjussa niin kiva joskus käydä lukemassa mitä kenellekin kuuluu. Piritalle terkkuja! :)
 
Vippe
Heipsan!
Olipas täällä ny vilskettä ollu. :)

Manna, voihan p-ska sentään. Vaikka tais olla ihan odotettu tulos... :( Lohtuhalit!!

Mulle tuli Taysista kirje. Maaliskuun lopulla on siellä sit ensikäynti. Että sitä odotellessa.

Kiva oli kuulla Sarastakin, ja kiva Molly ku olit kaivellu tietoja vanhoista ketjulaisista. :)

Jahas, sori jää ny lyhyeksi. Palataan!
 
Pella
Hih, täällähän sitä taustaillaan. Kiva on lukea teidän kuulumisia, vaikkakin tietysti toivoisinkin teille kaikille niitä pikaisia plussia.

Kiitos kysymästä Molly, tänne kuuluu ihan hyvää. Tänään tuli 27 viikkoa täyteen. Kolme päivää olin tässä joululoman jälkeen töissä, mutta tänään sitten kävin neuvolalääkärillä toteamassa, että enää ei jaksa. Eli sairaslomalla ollaan nyt sitten maaliskuun alkupuolelle, jolloin alkaa äitiysloma. Sen verran uuvuttaa jo tämä kaksosraskaus, vaikka missään arvoissa ei sinänsä ole vielä ollut mitään häikkää. Eikä pahemmin supistelekaan. Laskettu aika mulla oli se 11.4., mutta kaksoset syntyy keskimäärin viikolla 37. Äsken tuossa hoksasin, että ei tässä mene enää kuin muutama viikko, kun vauvat painavat jo yhteensä sen, mitä yksi lapsi yleensä syntyessään :)

Kaikkea hyvää teille toivottelee Pella
 
annu78
Huomenta!
Pahoittelut Mannalle tädistä. Ihanilta tosiaan kuulostavat sun hääsuunnitelmat. Mekin saatiin kutsu mun työkaverin häihin maaliskuussa, ihanaa mennä kun en oo pitkään aikaan häissä ollutkaan.
Joo mulla siis menoss kp4, eli ne menkat alko maanantaina. Nyt onneks taas helpottaa. Päätettiin miehen kanssa että tää vauva-asia on nyt tällä hetkellä meidän tärkein projekti. Hei tässä galluppia kuinka moni teistä siis meistä on tai on menossa lähiaikoina naimisiin? Me ei olla, ei olla edes kihloissa, mutta naimisiin ollaan päätetty mennä viimeistään silloin kun meillä on (toivottavasti on ) oma vauva.
 
molly
Ja tuhrut alkoi. Toivottavasti huomenna jo alkaisi kunnon vuoto, ettei tarvisi kärsiä koopeeykkösestä viikonloppuna. Täytyy käydä kaupan kautta ostamassa suklaata jo valmiiksi. Pitäisi kyllä aloittaa kunnon kuntoilukin, huooh... :)

Onnea Vippe maaliskuun ajasta, jos sellaisesta voi onnitella. Mutta nyt siis voitte koittaa ottaa aika iisisti, ehkä hermo lepää kun tietää että jotain jatkoa on luvassa tietyn ajan päästä jos ei satu käymään onni.

Me ollaan miehen kanssa vähän juteltu adoptiosta. Ei nyt silleen vakavasti, mutta ei olisi mikään ihan poissuljettu vaihtoehto. Kuitenkin varmaan katotaan tämä juttu loppuun asti ensin, ja olen ainakin itse päässäni miettinyt että ehkä sitten tyyliin 35 vuotiaana jos ei sitä ennen oo kuulunut... Eli aikaa olisi vielä noin 3-4 vuotta, olisikohan se tarpeeksi?... :)

Pella, sullahan on kivasti viikkoja jo kasassa! Voi että aika rientää. Ja hienoa, että maltoit jäädä kotiin lepäämään, mahtaa olla RASKASTA tuo kaksosten odottaminen kuitenkin :) Otahan ihan rauhassa ja nauti loppuajasta. Kirjoitteletko muuten johonkin ketjuun odottajien puolelle? Voiko jostain käydä lukemassa kuulumisiasi vai tuletko tänne sitten kertomaan synnytystarinaa meille? :) Tiedättekö muuten jo lasten sukupuolen?

Annu, me ollaan naimisissa. Oltu jo monen monta vuotta ja jaksan aina vaan hämmästellä miten ihanaa yhä edelleen on!
 
Vippe
Helou!

Molly, voihan pska. Vaikka pms-kiukut sen kyllä tiesi. Silti ihan p-skaa. :( :( Miten me ollaanki tämmösiä.. todella hassua, tai siis pikemminkin kummallista, että kummallakaan ei ole tärpännyt.. mieti, huhtikuussa tulee 2v. täyteen ku alettiin kirjotteleen toiveikkaiden ketjussa. :-O Karua kyllä ajatella aikaa kun on 35 ja silti ei ole tärpännyt. Huhhuh! Mutta kaikkihan on mahdollista. Myös se vaihtoehto...

Tosi kiva kuulla Pellasta. Vitsi kun aika menee äkkiä, 27vkoa jo! Huhhuh. Kohtahan pikkuset on pihalla.. :)

Mannan hääsuunnitelmat kuulostaa kyllä ihanalta! :) Ah, *muistelee omiaan*.. Me ollaan naimisissa, oltu 4 vuotta.

Ja taas pitää mennä kesken kaiken. :( Mutta palataan!!
 
kaisla*
Moikka!

Ja pahoittelut heti alkuun Mannalle ja Mollylle...ja muillekin joilla kierto taas päättyi. On se niin väärin vaan!

Annu, mekin ollaan oltu jo 8. vuotta naimisissa, hui sentään. Mutta tuntuu kyllä, että suhde paranee vain, ehkä iänkin myötä. Jos nimimerkkisi muuten pitää paikkansa, ollaan samaa vuosikertaa ;) Ja Mannan hääsuunnitelmat kuulostivat niin mukavilta!!! Nauti täysin siemauksin kaikesta!

Mollyn juoruilugalluppi kuulosti hauskalta, hihii. Kyllähän se silloin tällöin on niin paikallaan puhua rakkaista läheisistään, mutta oikein mieluusti hyvää. Sellaista ärsyttävää panettelua en oikein jaksa ollenkaan. Mutta eikös jossain lehdessäkin juuri ollut artikkeli, että juoruilu tekee hyvää sydämelle?! Siis se "ei-pahan-puhuminen-juoruilu".

Ja Pella, vautsi! Onpas raskaus jo pitkällä! Oikein hyvää vointia, pian se laskettu aikakin sieltä lähestyy. Hyvältä kuulostaa, että olet saanut saikkua ja voit ottaa rauhallisemmin. Kaikkea hyvää!

Ja Vipelle, kiva, että saitte sen kutsun taysiin! Tai ei varmaan niin äärettömän "kiva", mutta ainakin mahdollista päästä eteenpäin asiassa. Tsemppiä odotteluun siis!

Kiitos kysymästä Molly, tänne kuuluu ihan hyvää! Pahoinvoinnin helpotettua on elämä tuntunut taas huomattavasti helpommalta. Maha näkyy vasta vähäsen, mutta viime viikkoisen ultran mukaan, siellä oli kuitenkin kovasti elämää! Nähtiin oikea tanssishow, kun vauva heilutteli ja kääntyili hirmuista vauhtia :) Ihan huippuhienolta tuntui ja jotenkin nyt uskaltaa toivoa, että kaikki menisi hyvin loppuun saakka. LA on kylläkin vasta 5.7. Nyt siis tuli 15+0 tänään täyteen. Sellainen 10-senttinen vauvan pitäisi kai nyt olla. Ihan käsittämättömän upealta tuntuu, että meille on tosiaan vihdoin tulossa vauva!

Vielä viimeiseksi, joskus käyn heinäkuisissa kirjoittelemassa, kun Molly kyselit, mutta en kovin usein. Teitä kyllä seuraan kovasti ja peukut pystyssä joka viikko! Voikaa hyvin!
 
Emmi06
Heissan!!
Onpas täällä ihania raskausjuttuja. Voi tytöt nauttikaa tuosta raskausajasta!! Omalla kohdalla ainakin tuo raskausaika oli aivan ihanaa aikaa, todellakin nautin siitä kasvavasta mahasta ja tuntui tuo muukin kroppa siitä tykkäävän. Hiukset ja iho kukoisti hetkisen..imetyksen aikaan olikin sit jo toinen juttu=(. On toi raskaus niin ihana ja ihmeellinen juttu, että kyllä sen jokaiselle naiselle soisi.
Vai juoruilugalluppia..en ees kehtaa myöntää mutta suuren suuri juoruilija löytyy täältä. Mulle on aivan turha kertoo mitään suuria juoruja, en malta niitä ittelläni pitää. Oikeen hävettää..Sama vika omista asioista. Esimerkkinä omista raskauksistani niin olen laulanut äidilleni ja hyville ystävilleni samantein plussattuani. Mies sen sijaan paljon maltillisempi ja kertonut omille vanhemmilleeen vasta vkon 12 jälkeen. Aina täytyy vaan oma äiti kiristää pitää suu kiinni, koskahan siitähän haloo ois syntynyt jos toinen mummu ois tiennyt ennen toista tällaset uutiset. Mä oon ihan armoton juoruilija..tosi iso heikkouteni. Tosin jos todella tärkeän henk.kohtasen asian joku kertoo, niin kyllä pysyy pannassa. En tykkää tollasilla henk.kohtasilla jutuilla maiskutella, mutta "hauskat juorut" ei pysy omana tietona. Juorukello mikä juorukello.
Häägalluppia vielä..Kihloissa 11v ja naimisiin oon lupautunut jahka kolmonen saadaan niin ristiäisten yhteydessä pappi voi sanoa aamenen.
Viikonjatkoja!
 
Manna*
Huh, onpas vilskettä!
On ihana kuulla odottajista; Pella ja pojat!!Ihanaa, velipojat siellä köllöttää=) On ymmärrettävää, ettei kaksosten odotus ole niin kevyttä, kuin yhden. Toivottavasti saat ajan kulumaan ja voit hyvin loppuun saakka.Ja Kaislalle myös ihanaa odotusta. On varmasti ihana tunne ja ajatus, että sisällä kasvaa se /ne kauanodotettu taivaanlahja! Oikein hyvää jatkoa! Samoin sarallekin tietty. Mielenkiinnolla luen kanssa noita odotusjuttuja.

Voi Molly! Taas ollaan siis lähtökuopissa melki rintarinnan kaikki. On tää niin per*****eestä! Kunpa tietäis, mikä mättää! Voimia ja lohtuhalauksia. Syö namuja, niin mieli piristyy vähäsen. Voishan sitä vetästä kunnon viinipöhnät ja olla rokulilla töistä, mutta jos nyt ei ihan ;D
Vippe, hienoa, että saitte ajan. Nyt alkaa "oikeesti" varmaan apua löytyä. Siellä on ammattitaitoinen henkilökunta ja paneutuvat asiaan tosissaan. Peukkuja pidän kovasti!
Puuhasatu, kuulostaa hyvälle tiedän suunnitelmat! Vitsit, kun nyt menisi kaikki putkeen ja saisit plussan. Toivon, toivon!!
Hih, naurattaa tuo Emmin juorukello-vertaus. Sulla ainakin on itseironiaa=) Kaippa se juoruilu on jotenkin sellainen naisten hömppäharrastus ja jotenkin se kuuluu meidän tietylle tyttöporukalle. Mun täytyy olla aika "cool" ja maltillinen työn puolesta, joten en ihan pysty revitteleen kaikilla jutuilla joka paikassa, mutta voi kun ihmiset tietäisivät joskus, mitä ajattelen! Pidän suuni kiinni, mutta täytyy myöntää, että mielessäni ajattelen vaikka mitä joskus. Mulla on muutama pahansuopa juoruakka-tuttu, nyt siis puhun asiasta negatiivisella tasolla, ja oikeesti en kestä kuunnella niitä. Tekis mieli laittaa sormet korviin ja pälättää, ettei kuule kaikkia juttuja aina. Mutta niiden motiivi paistaakin kilometrin päähän eli haluavat olla ilkeitä. Puistattavaa! Hyvässä ja luotettavassa seurassa juoruilu on taas tosi yees;)

Omasta navasta vielä nopsasti..meidän tilanne rauhoitettiin tänään; lääkärin mielestä nyt parikolme kuukautta vaan ollaan ja annetaan tuulen kuljettaa. Prolaktiinilabraan maaliskuussa ja sitten uusi arvio. Sanoi, että nyt unohdat kaikki ja alat "stressata häitä"! Ja aion nyt oikeesti hetkeksi rauhoittua ja lopettaa yrityksen. Tjot meiningillä mennään..kp:t kirkkaana kylläkin varmaan taustalla, mutta mitään irrotuspiikkejä tmv. uutta juttua ei tehdä. Nyt annan aikaa itselleni haaveilla ja suunntella ikimuistoisia ja kalliita (!!!) häitä=D Kiitos kannustuksesta ja häähehkutuksista=) Palaan asiaan, kun hääsivuistoilta ehdin eli hiukan harvemmin! Tsemppiä ja plussatuulia!!!!
 
molly
Kaisla, voi kun kivaa kun olit kirjoittanut pitkät jutut. Ihanaa, että siellä se kauan toivottu pikkuihminen heilutteli, mahtoi tuoda onnenkyyneleet silmiin. Meinaatteko Kaisla selvittää sukupuolta etukäteen? Mä olisin varmaan niin utelias että sen tekisin...

Pellalle tulee kaksi pientä twinpoikaa, ihanaa :) Emmin juorupohdinnat oli hauskoja, heh.

Niin Vippe, tosiaan kaksi vuotta pian "tunnettu" jo! Eiköhän pian olisi meidän vuoro. Pitäisköhän vuosipäivän kunniaksi tehdä treffit :) Enpä kyllä tiedä uskaltaisinko näistä mun uhkailuista huolimatta kuitenkaan loppujen lopuksi nähdä ketään teistä livenä.

ON: Täällä vieläkin tuhruaa. Täytyy tutkia kalenteria, ihan kuin tää "vasuri-ovis" aina tekis tän tuhrun? Oikealta kun irtoo ei niinkään. Viikonloppun aikana varmaan alkaa.

Manna, harminharminharminharmi jos jättäydyt jokapäivä-porukasta ja käyt vähän harvemmin :( Mutta ihan ymmärrettävää, ja toivottavasti kuitenkin käyt kertomassa kuulumisia hääkiireiden keskeltä. Hyvä, että tilanne rauhoittuu ja saat aikaa kuitenkin!
 
Vippe
Heissan!

Pella ja pojat, ihanaa! :) On tuo kaksosraskaus toisaalta aika hurja.. Mites muuten kaksosten synnytys.. Leikataanko ne aina?

Kaislastakin ihana kuulla. On se varmaan huisi tunne nähdä vauva ultrassa.. Ehkä sinne itsekin vielä joskus.. :) Mutta ootte kyllä ollu hurjan pitkään naimisissa! Kuinka pitkään ootte yhteensä ollu, seurustelu mukaan lukien?

Manna, pään tuulettelu tekee hyvää. Määki oon yrittäny olla pois täältä välillä, mutta minkäs teet, aina on pakko päästä lukemaan tein kuulumisia, ja samalla sitten pitää kommentoida kaikkia juttuja. :)

Molly, mua kyllä kutkuttais tavata. Pelko pois, ihan normaaleja immeisiä me kaikki ollaan.. <:eek:) Hauska olis Tahkoojiakin tavata, niinku Keiju ehdotti meinki mukaan tuloa tapaamiseen.. :)

Kaipa tässä oli ny kaikki tältä erää.. Hyvää viikonloppua!
 
molly
Vippe, kyllä me vielä joskus tavataan! :) Aattele, muuten kyllä harmittais vanhuksena kiikustuolissa. Otetaan jossain vaiheessa vaikka jotkut sähköpostiosoitteet joiden kautta voi tarkemmin sopia yksityiskohtia. Näitä juttuja on aina hyvä sulatella pikkuhiljaa :) Ja muitakin olisi hauska joskus tavata. Tahkoojiakin, kuten mein ketjulaisia, on jo esiintynyt mun vilkkaissa unissa joissa öisin varmaan käsittelen kaikki päivän asiat.

Vähän kiirusta. Palaan paremmin toisena päivänä. Viitsiskö joku aloittaa meille uuden ketjun kun tämä alkaa jo olemaan niin pitkä eikä oo edes yhtään plussaa eikä siis mitään taikauskoa tässä :)
 
*'Keijukainen
Hih Molly, et sä mun elokuvanautintoa mitenkään pilannut, totesinpa vaan heti alkajaisiksi että "no kylläpäs onkin sen Räikkösen näköinen tyyppi". Musta se ei sopinut yhtään Bondiksi vaan näytti aika urpolta (sorry vaan kaikki Räikkös-fanit :)

Mitenkäs Molly sun tilanne, vieläkö tuhruttaa, onko toivo jo mennyt tässä kierrossa?
 
Vippe
Jaahans, viikonloppu taas takana.

Perjantaina tuli vähän napattua punkkua ystävän 30v-päivän kunniaksi.. Lauantaina olikin sitten pää kipeä. Miehen vanhemmat oli kans käymässä, joten niiden kanssa sitten melkein koko vkl menikin.

En muuten yhtään tiiä mikä kp nyt on.. En edes viitti selailla taaksepäin ketjua, kyllähän se kp1 sieltä löytyisi.. En nimittäin merkannu kalenteriinkaan, enkä taida enää merkatakaan. Se kalenteri mihin mää oon aiemmin merkannu, loppu viime vuoteen, enkä taida jaksaa ottaa uutta kalenteria käyttöön. Löytyy ne täältä sitten jos tarvii.. :) Sen verran oon kuitenkin kärryillä että ovista päin ollaan menossa. :)

Jeesh, mutta palaillaan!
 
annu78
Moi!
Lumista maanantaita kaikille. Ainakin täällä päin on pyryttänyt eilen ja nyt taas tänää pyryttää. Ovista kohti ollaan (toivottavasti) menossa. Oliskohan nyt menossa sitten kp 7 tai 8. Täytyis alkaa makseleen laskuja ja mennä lumitöihin muttei yhtään huvittais. Tai noi lumityöthän käy kyllä ihan kuntoilusta.
Meillä oli viime keväänä ystävien kanssa sellanen "tyttötapaaminen". Meitä oli joku n.15 entistä koulukaveria jotka istuttiin iltaa sellasella saunamajalla. Vuosi sitten siellä oli kaksi mun kavereista raskaana ja mä ajattelin no ens vuonna viimestään minäkin oon tuossa tilassa. Ja nyt seuraava tapaaminen lähestyy, enkä edelleenkään oo siinä tilassa. Jotenkin tää tuntuu vaan niin epäoikeudenmukaiselta.
 

Yhteistyössä