Yli vuosi yritystä, osa 21

  • Viestiketjun aloittaja Peppi_82
  • Ensimmäinen viesti
Manna*
Moikkis Ladyt=)

Kiitti Vippe hyvästä linkistä! Kyllä mä aion nyt kiinnittää huomiota tohon terveellisempään ruokavalioon. Olen kova herkunsyöjä, mutta onhan niitä herkkujakin erilaisia ja kevyempiä. Edes 5 kiloo, kun saisi pois ja onhan mulla aikaa n. 4 kk vielä..

Molly, mulla ei oo oikeastaan mitään oireita tosta kohonneesta prolaktiinista. Ei enää huimaa ja menkat oli suht normaalin runsaat. Pääkipua on ajoittain. Korkee prolaktiini voi just niukentaa menkkoja, mitä mulla oli ainakin yhdessä kierrossa. Mä meen sit maaliskuussa kontrollilabraan ja katotaan onko lääkitys purrut. Toivotaan niin ja mulla on aika luottavainen olo sen suhteen.

Meillä oli eilen se viini-ilta=) Meitä on 4 naista ja jokainen tuo jotain-tyylillä vieteään aina iltamia jonkun luona. Eilen herkuteltiin parsa-feta-piirakkaa, broileripiirakkaa, halloum-salaattia, punaviiniä ja lopuksi Ainon mustikkapiirakka-jäätelöä=) Pelattiin musiikkiBuzzia ja Rappakaljaa ja juoruttiin kolmeen asti yöllä! Oli kivaa ja viinit oli hyviä..Nittä meni 4 pulloa ja parit siiderit otettiin saunassa. Ihme, ettei ollut nuppi jumissa aamulla ja kävin jo lenkilläkin. Tanniinista vaan vähän nenä tukossa ;D Me tykätään kaikki punkusta ja syömisestä!

Susan Kuronen ON to-della narsistinen tyyppi. Mua ärsyttää se pyrkyri ihan kauheesti. Katoin jonkun videopätkän sen haastattelusta, niin oikein sapetti kattoo! Lapsiraukat kärsii äidin hölmöilystä ja mun mielestä se mokaa itsensä lopullisesti.

Luin myös, että Anna Nicole Smith on kuollut. Siinä oli myös aika railakkaan elämän elänyt "emäntä." Pieni vauva vain jäi ilman äitä; vaikka mistä mä tiedän, onko se sitä hoitanut, kun sen elämä nyt oli varmaan varsin erikoista...

Kirkan kuolema mua surettaa oikeasti ja täytyy myöntää, että on ollut tosi kurja mieli siitä. Mä tykkäsin sen joistain kappaleista. Luin koskettavan jutun Kirkasta, Rita Tainolan kirjoittamana, ja jotenkin sen jutun jälkeen tajusi sen olleen tosi herkkä ja kiltti ihminen ja hyvä ystävä. Olisi Kirkakin saanut vielä laulaa, mutta ei..

Emmi, aikaisn alkaa tuhrut, pah! Ehkä gynen vaihto vois olla joskus hyvä ratkaisu, jos tuntuu siltä, ettei asiat etene tai tule kuulluksi. Voihan ne kokeilla sulle Teroja tai Primoja?

Pidetään Molly ja Emmi vielä kuitenkin toivoa yllä teidän kierrossa, jos ei ole vielä menkat alkaneet!

Keijullekin mukavaa viikonloppua!Ja kaikille muillekin!
Mä lähden kaverin tyttären näytelmää katsomaan nyt ja illalla taidan vain mennä saunaan ja syödä loput jäätelöt! Miekkonen tulee huomenna illalla; onkin jo ikävä=(

Palaillaan!
 
annu78
Lauantaita!
Mannan perjantai-ilta kuulosti tosi hyvältä. Mä vietin eilen rauhallisen illan ja herkuttelin jäätelöllä ja irtokarkeilla. Se viis kiloo munkin pitäis väh. saada pois ja olishan se mukava kun sais sen kesään mennessä kun vaatteetkin kevenee.
Se Susan Kuronen on ärsyttävä tyyppi, tekee itsestään vaan koko kansan pellen tolla touhullaan.
Palaillaan!
 

Yhteistyössä