Yli vuosi yritystä, osa 22

  • Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti
annu78
Moi!
On ollut kyllä aika surkee päivä tänään; noi tuhrut ja iso finni keskellä nenää ja kauppareissullakin näin vaan raskaana olevia naisia.
Oikein kurjuuden maksimointia. Onneks ootte te, joille saa täällä purkaa itteensä. Muille en oo tästä edes kertonu ja aina ei viitti surkutella miesraukallekaan.
No kai tää taas tästä, viimestään sitten kun ne menkat taas on lusittu. Toivottavasti vaan alkais äkkiä ja loppuiskin kans.
Sori kun tuli taas tämmöinen alakuloinen kirjoitus. Yritetään nostaa häntää pystyyn!
 
Peppi_82
Iltoja!

Eka työpäivä takana ja fiilis hyvä. Ajattelin mennä huomennakin =) Sopimus on taas määräaikainen, mutta olen oikeen tyytyväinen siihenkin. Ollaan kuitenkin jo syksyssä menossa kunhan soppari päättyy (jos päättyy). Työ ei ihan ole sitä mitä olin ajatellut, mutta paikka on. Eli täysillä vaan uusiin haasteisiin..

Täällä tuhruttaa kuten annullakin. Taitaa olla menossa kp 28 eli ihan hyvä kierto tulee tästä. Sit onneksi sain uudet aku-ajat ja kaksi ekaa kertaa sattuu juuri menkkojen ja oviksen väliin. Toivotaan et siitä ois jotain apua, ees näihin kipuihin.

Tervetuloa Molly takasin ja työn intoa kaikille! Nyt alkaa jo väsyttää, on pää niin täynnä uusia asioita..Öitä!
 
molly
Kiitti Vippe pas-infosta. Löytyishän sitä tietoa googlaamalla (kvg) mutta on niin kätsyä kysellä täällä :) Ja mää ainakin vähän jännitän sun tilannetta täällä *toivoo niin kovaa toisen puolesta*

Voih Annu miten kurjaa. Tiedän tuon tunteen, just sellainen huono päivä että kaikki on ihan päin #¤%&. Finni ja kaikkee :( Tsemppiä ja parempaa mieltä. Mannallakin oli kurjaa, plääh. Onneksi ei sentään vaatehuonemasis (hih, anteeks mutta hymähdin sun kommentille, ja muistelin kun joskus sanoit että punkkupullon kanssa pimeään vaatehuoneeseen muutamaksi päiväksi, tai jotain sinne päin). Mutta haleja sulle silti!

Peppi, hienoa kun on se uusi työ! Vie varmasti alussa mehut, mutta kyllä se siitä tasaantuu. Kiva kuulla, että on ok. Toivottavasti saat kivoja uusia työkavereita, se on vaikuttaa niin paljon viihtyvyyteen.

Emmi, mä olin tuntevinani jotain oviksen oireita vkl aikana ja pakkokellistin kans miehen eilen illalla vielä :) Eli se siitä rennosta meiningistä juuu...

Hei kyselen teiltäkin, että onko kellään kokemusta Felicitaksen lääkäristä nimeltä Tuija Foudila? Tai oletteko kuulleet muiden kommentteja siitä? Mahdolliset taustalijat?

Töiden kimppuun, eikun palataan taas...
 
Vippe
Joo, kyllähän sitä kuuklesta kattomalla kaikkee löytyy, mutta ei niin kompaktissa paketissa ku täältä. ;)

Ja mää liityn tuhruavien joukkoon. Onhan jo tänää kp28 joten oli jo aikakin.

Felicitaksesta ei oo mitään kokemusta.

Peppi, kiva että työpaikka on hyvä, vaikkei työt ihan sitä mitä ajattelit. :) Tää haluis kans uuden työn. Työpaikka (firma) olis ihan ok, työkaverit tosi kivoja jne, mutta muuten tää duuni on ihan pyllystä (asiakaspalvelu).

Annu, tsemppiä sinne alakuloon.
 
Manna*
Moikka taas.

Maanis-depis-Manna taas linjoilla eikä kukaan tiedä oonko hyvällä tai huonolla tuulella =D Kun tuo mieliala tahtoo heittää jatkuvasti. Noh, nyt oon ihan ok ;)

Peppi, kyllä se uusi työ alkaa siitä rullaamaan. Työkamut tekee kyllä paljon, vaikka työ ei olisi ihan just sitä toivehommaa. Sama juttu se on mulla; työyhteisön takia jaksan usein paremmin. Mutta onnea uuteen työhön!

Voih Vippe, p****a! Nyt tulee sitten se lohtuhalaus täältä. Mikä fiilis? Entä Annu? Toivottavasti Annukin siitä piristyy..
Molly, mulla ei ole tietoo tosta lekurista, koska en oo ihan "sieltä nurkilta;)". Toivottavasti saat jostain käytännön kokemustietoa. Ja hei, hyvä, että jaksat Emmin lailla kellistellä miestä ovisaikaan! Hyvähyvä!

Nyt saunaan:)

 
annu78
Moi!
Tervetuloa Molly lomalta, kuulostipa se teiän loma mukavalta. Ja Pepille onnea uuden työn johdosta. Ja halauksia tuhruaville, on tää vaan ihan jostain syvältä... Mullakin tänään ihan ok päivä, kunnon vuoto alkoi jo tänään. Tuli sitten vaan yks tuhrupäivä (onneks).
Ollaan taas askeleen lähempänä uutta yritystä.

Ja periksihän ei täällä anneta, eihän. Nyt meen katteleen sitä uutta kolmosen sarjaa, toivottavasti on hyvä.

Palataan asiaan...
 
molly
Heh, kuukeli kuten mun pomo sanoo. Kompaktia tietoa saa tosiaan täältä. Mutta AAARGGHHH ja "#¤%/&#! sentään Vippe sitä tuhrua!!!!! Tulee vaan niin vihaiseksi. Mikä fiilis? Tarviitko punkkukaveria?

Itellä tais ovis kyllä olla ja mennä ja pakkop*no oli ehkä turha, eilen iltapäivällä jo rinnat kipeet. Mutta ehkä romanttinen viikonloppu olisi tuottanut tulosta? Yeah right.

Vitsi mä repesin Mannan viestin aloituksesta, kiitos kun piristät meidän muiden päiviä vaikka itsellä mieli ei ehkä aina olisikaan paras mahdollinen. Loistavaa kun kuitenkin huumori säilyy huonosta päivästä huolimatta! Täällä toinen maanisdepressiivinen, hih.

Annulla on asenne kohdalla!
 
Vippe
Jeesh, täällä kp1. Eilen oli ihan kamalaa töissä. Mulle osu kaks reklamoivaa asiakasta, ja sitte ku firmassa on joku möhliny ja mä en voi asialle mitään, niin kiva sitten koittaa asiakkaalle selittää parhain päin. Vielä semmosia sovinistiäijiä molemmat. No, ekasta selvisin kunnialla, mutta ku toinen tuli melko pian perään, nii jotenkin oli sitten muutenki NIIN vittuuntunu fiilis ja olin väsynytkin (5h unilla töissä), että kun pääsin siitä asiakkaasta eroon, niin piti käydä vähän vessassa rauhottumassa. Hävettää, kun töissä ei pysty kyyneleitään pidättämään, mutta jotenkin niin alko käymään kierroksilla että mitää ei voinu tehdä. Nojoo. Ilman noita asiakkaita mää olisin selviytyny kunnialla eilisestä. Tänää on jo ihan hyvä fiilis, varsinkin kun ei tarvii mennä töihin. (vapaapäivä) Mutta punkkukaveri kelpaa aina.. :) Oli kyl eilen illallakin olo jo ihan kohtuullinen, tosin en kauheesti saanu aikaseks, kattelin vaan töllöä. Hih, mistä tulikin mieleeni, että katoitteko sen subin leffan eilen? Tekstiili (tms.) Oli aikas hassu! :D Mutta niin ne ranskalaiset rakkautta ja anarkiaa taitaa ollakin...

Jeesh, mutta pakko alkaa tekee kouluhommia, nii saan tän vapaapäivän käytettyä hyödyllisesti. Ei sillä etteikö tää oo hyödyllistä, mutta mies on välillä vähän erimieltä.. :D
 
Emmi06
Heissan!!
Ihan alkuun pahoittelut kaikille tuhruaville..Aika kumma että tuntuu tällä palstalla olevan lähes kaikkien vaiva..eli meistä lähes kaikki tuhruavat ennen menkkoja. Jollen väärin ole ymmärtänyt..eli pitäiskö tästä vetää jotain johtopäätöksiä tähän ns. lapsettomuuteen. Itelleni joskus gyne sano, et jotkut naiset vaan "tuhruaa" ennen kuukautisia, ilman mitään syytä. Toisaalta kaveriporukassa kun näistä "naistenvaivoista" ollaan juteltu, niin eipä kellään moista vaivaa ole. No höh..tää oli taas tällasta spekulointia..tiedäpä noista ...
Omaa napaa kp 15, ukko reissussa ollut pari päivää, joten ehkä hedelmälliset päivät missattu.. Tosin olin tuntevani oviksen tos sunnuntaina, ja mullahan on lyhyt kierto joten toivoa on.. Tosin pikkupessimitsinä epäilen, et miten se tärppi vois tulla ny, kun ei oo viimeseen vuoteen tullut.
Juuh.. meillä sit iski esikoiseen tajuton nuhakuume eilen. Tänään käytiin lekurissa korvia näyttämässä ja tulehdushan siellä jylläs. No siinä odotellessa lääkärille pääsyä selailin kaks plussaa, ja voi että miten nättejä vaunuja on taas markkinoille tullut. Taas pienessä mielessä mietti, minkälaiset kärryt sitten ostaa kun vaaveli ilmottaa tulostaan. Aivan ihania vaunuja, mutta pääseköhän niitäkään ikinä osteleen... Meillä on edelleen varastossa noi 7vuotta sitten ostetut vaunut, mitkä esikoiselle ostettiin. Oon säästäny ne sellasiks parvekevaunuiks tai mökkivaunuiks. Mutta uudet vaunut on saatava ehdottomasti, jos sen plussan joskus saan...
No tulihan taas vuodatettua...mutta tulkaahan kuulumisia kertoileen!!!
 
tanger
Hei kyselen teiltäkin, että onko kellään kokemusta Felicitaksen lääkäristä nimeltä Tuija Foudila? Tai oletteko kuulleet muiden kommentteja siitä? Mahdolliset taustalijat?

Hei,
Taustailen toista lasta yrittävänä. Ensimmäinen sai lopulta alkunsa luomusti, mutta ehdittiin Felicitaksessa Foudilan luona jo käydä muutaman kerran. Nyt toista yrittäessä menin sinne jo aika äkkiä, kun kierto lyheni lyhenemistään. Pelkkää hyvää hänestä sanottavana: ystävällinen, hienotunteinen ja osaa asiansa. Sitä toivottua plussaa tässä nyt sitten vain odotellaan - itselle ja teille kaikille!


 
Manna*
Moikka taasen..

Kiva, että Molly sai vastausta näin nopsaan tuohon lääkärikysymykseen=) ELi hyvälle kuulostaa. Ystävällinen ja asiantunteva tyyppiovat kai parhaat asiat, mitä voi omalta lääkäriltä toivoa. Tsemppiä siis Molly, olet hyvissä käsissä pian! Samoin tangerille onnenpotkuja toisen lpasen yritykseen. Saako kysyä, millä avuilla saitten ekan aikaan ts. mitä hoitoja olet mahdollisesti läpikäynyt. Sori, jos utelen, mutta täällä ollaan niin totuttu kyselemään ja puhumaan kaikesta ;)

Vippe, voi sua parkaa! Jotkut asiakkaat ne vaan on niin pyllystä. Ihan kuin olisi oikeus joillakin kaataa paskasanko asiakaspalvelijan päälle. Mutta sä selvisit siitä ammattitaidolla ja kävit sitten ottaas uutta vauhtia vessan puolella! Lannistua ei saa=) Nyt saat hiukan vaihtelua vapaapäivän merkeissä ja saat unohtaa tollaset "huonot työpäivät." Mä en muuten katsonu sitä subin leffaa, kun nukahdin aika aikaisin, taas kerran. Oon ollut tosi poikki uudesta työstä ja nyt 2 kk:n paahtamisen jälkeen alkaa olla voimat vähissä. Loma tulee siis tarpeeseen. Haaveilen jo rinteessä nautittavasta minttukaakaosta, kun aurinko paistaa ja saa katsella lapin ihania maisemia...

Molly, pidämme peukkuja kovasti sinnekin! Olis niiiiin ihanaa saada plussa tänne. Jos se pakkop**o oli varmistelua ja tosiaan se romanttinen viikonloppu olisi tehnyt "temput!!!"

Emmi..Mä niitä vaunuja kanssa aina katselen. Olisi ihana shoppailla joskus jo jotain muutakin kuin vaatteita ja sisustustavaraa kotiin. Mä haluaisin muuttaa työhuoneen ihanaksi lastenhuoneeksi ja ostaa kaikkee hellusta sinne <3! Tuthruista..Mä en oikeestaa tuhrua paljon mitään. Ehkä päivän ja sitten hanat aukeaa. Olen kyllä kuulostellut ja ymmärtänyt, että toi tuhruaminen on aika yleistä ja aika rasittavaa =(
Paranteluja sinne esikon kanssa =)

Annu, pidä mieli yhtä hyvänä koko kierron ja uutta kohti taas mennään! Täälläkin on menkat lopuillaan ja muistaakseni kp 6 menossa. Mulla on vaan aika laimeat seksihalut jostain syystä. Pitäisi löytää jostain se sisäinen riettaus ja olla vähän enemmän asiallan. Ollaan jotenkin niin kiireisiä ja stressaantuneitakin työmme takia, että arkisin nää illat tahtoo mennä sänkyyn kaatuessa ja yleensä mä en jaksa edes öitä toivotella, kun jo oon unten mailla. Täytyisi tehdä jotain! Eikä aina "iltaisin pimeessä peiton alla" vaan vähän mielikuvitusta taas peliin...Aamukellistykset ei meillä onnistu. Mä varmaan arkiaamuna antaisin avokämmentä, jos miekkonen yrittäisi lähennellä..Sellainen "aamu-ihminen mä olen" ;D Mutta viikonloppuaamut onkin jo eri juttu...

Hei, nyt täytyy rientää. Pakko päästä yhteen sisustusliikeeseen ennenkuin ovet menee siellä kiinni. Kevättä kohti kun mennään, niin mä alan kaivata kaikkee uutta kotiin!

Lippu korkealle!Nyt niistetään nenät, ei murehdita ja nostetaan hännät pystyyn!!Alkaa kevätkissojen hormoonit hyrrätä =) Huomenna on maaliskuu!!!
 
Manna*
Moikka taasen..

Kiva, että Molly sai vastausta näin nopsaan tuohon lääkärikysymykseen=) ELi hyvälle kuulostaa. Ystävällinen ja asiantunteva tyyppiovat kai parhaat asiat, mitä voi omalta lääkäriltä toivoa. Tsemppiä siis Molly, olet hyvissä käsissä pian! Samoin tangerille onnenpotkuja toisen lpasen yritykseen. Saako kysyä, millä avuilla saitten ekan aikaan ts. mitä hoitoja olet mahdollisesti läpikäynyt. Sori, jos utelen, mutta täällä ollaan niin totuttu kyselemään ja puhumaan kaikesta ;)

Vippe, voi sua parkaa! Jotkut asiakkaat ne vaan on niin pyllystä. Ihan kuin olisi oikeus joillakin kaataa paskasanko asiakaspalvelijan päälle. Mutta sä selvisit siitä ammattitaidolla ja kävit sitten ottaas uutta vauhtia vessan puolella! Lannistua ei saa=) Nyt saat hiukan vaihtelua vapaapäivän merkeissä ja saat unohtaa tollaset "huonot työpäivät." Mä en muuten katsonu sitä subin leffaa, kun nukahdin aika aikaisin, taas kerran. Oon ollut tosi poikki uudesta työstä ja nyt 2 kk:n paahtamisen jälkeen alkaa olla voimat vähissä. Loma tulee siis tarpeeseen. Haaveilen jo rinteessä nautittavasta minttukaakaosta, kun aurinko paistaa ja saa katsella lapin ihania maisemia...

Molly, pidämme peukkuja kovasti sinnekin! Olis niiiiin ihanaa saada plussa tänne. Jos se pakkop**o oli varmistelua ja tosiaan se romanttinen viikonloppu olisi tehnyt "temput!!!"

Emmi..Mä niitä vaunuja kanssa aina katselen. Olisi ihana shoppailla joskus jo jotain muutakin kuin vaatteita ja sisustustavaraa kotiin. Mä haluaisin muuttaa työhuoneen ihanaksi lastenhuoneeksi ja ostaa kaikkee hellusta sinne <3! Tuthruista..Mä en oikeestaa tuhrua paljon mitään. Ehkä päivän ja sitten hanat aukeaa. Olen kyllä kuulostellut ja ymmärtänyt, että toi tuhruaminen on aika yleistä ja aika rasittavaa =(
Paranteluja sinne esikon kanssa =)

Annu, pidä mieli yhtä hyvänä koko kierron ja uutta kohti taas mennään! Täälläkin on menkat lopuillaan ja muistaakseni kp 6 menossa. Mulla on vaan aika laimeat seksihalut jostain syystä. Pitäisi löytää jostain se sisäinen riettaus ja olla vähän enemmän asiallan. Ollaan jotenkin niin kiireisiä ja stressaantuneitakin työmme takia, että arkisin nää illat tahtoo mennä sänkyyn kaatuessa ja yleensä mä en jaksa edes öitä toivotella, kun jo oon unten mailla. Täytyisi tehdä jotain! Eikä aina "iltaisin pimeessä peiton alla" vaan vähän mielikuvitusta taas peliin...Aamukellistykset ei meillä onnistu. Mä varmaan arkiaamuna antaisin avokämmentä, jos miekkonen yrittäisi lähennellä..Sellainen "aamu-ihminen mä olen" ;D Mutta viikonloppuaamut onkin jo eri juttu...

Hei, nyt täytyy rientää. Pakko päästä yhteen sisustusliikeeseen ennenkuin ovet menee siellä kiinni. Kevättä kohti kun mennään, niin mä alan kaivata kaikkee uutta kotiin!

Lippu korkealle!Nyt niistetään nenät, ei murehdita ja nostetaan hännät pystyyn!!Alkaa kevätkissojen hormoonit hyrrätä =) Huomenna on maaliskuu!!!
 
Manna*
Moikka taasen..

Kiva, että Molly sai vastausta näin nopsaan tuohon lääkärikysymykseen=) ELi hyvälle kuulostaa. Ystävällinen ja asiantunteva tyyppiovat kai parhaat asiat, mitä voi omalta lääkäriltä toivoa. Tsemppiä siis Molly, olet hyvissä käsissä pian! Samoin tangerille onnenpotkuja toisen lpasen yritykseen. Saako kysyä, millä avuilla saitten ekan aikaan ts. mitä hoitoja olet mahdollisesti läpikäynyt. Sori, jos utelen, mutta täällä ollaan niin totuttu kyselemään ja puhumaan kaikesta ;)

Vippe, voi sua parkaa! Jotkut asiakkaat ne vaan on niin pyllystä. Ihan kuin olisi oikeus joillakin kaataa paskasanko asiakaspalvelijan päälle. Mutta sä selvisit siitä ammattitaidolla ja kävit sitten ottaas uutta vauhtia vessan puolella! Lannistua ei saa=) Nyt saat hiukan vaihtelua vapaapäivän merkeissä ja saat unohtaa tollaset "huonot työpäivät." Mä en muuten katsonu sitä subin leffaa, kun nukahdin aika aikaisin, taas kerran. Oon ollut tosi poikki uudesta työstä ja nyt 2 kk:n paahtamisen jälkeen alkaa olla voimat vähissä. Loma tulee siis tarpeeseen. Haaveilen jo rinteessä nautittavasta minttukaakaosta, kun aurinko paistaa ja saa katsella lapin ihania maisemia...

Molly, pidämme peukkuja kovasti sinnekin! Olis niiiiin ihanaa saada plussa tänne. Jos se pakkop**o oli varmistelua ja tosiaan se romanttinen viikonloppu olisi tehnyt "temput!!!"

Emmi..Mä niitä vaunuja kanssa aina katselen. Olisi ihana shoppailla joskus jo jotain muutakin kuin vaatteita ja sisustustavaraa kotiin. Mä haluaisin muuttaa työhuoneen ihanaksi lastenhuoneeksi ja ostaa kaikkee hellusta sinne <3! Tuthruista..Mä en oikeestaa tuhrua paljon mitään. Ehkä päivän ja sitten hanat aukeaa. Olen kyllä kuulostellut ja ymmärtänyt, että toi tuhruaminen on aika yleistä ja aika rasittavaa =(
Paranteluja sinne esikon kanssa =)

Annu, pidä mieli yhtä hyvänä koko kierron ja uutta kohti taas mennään! Täälläkin on menkat lopuillaan ja muistaakseni kp 6 menossa. Mulla on vaan aika laimeat seksihalut jostain syystä. Pitäisi löytää jostain se sisäinen riettaus ja olla vähän enemmän asiallan. Ollaan jotenkin niin kiireisiä ja stressaantuneitakin työmme takia, että arkisin nää illat tahtoo mennä sänkyyn kaatuessa ja yleensä mä en jaksa edes öitä toivotella, kun jo oon unten mailla. Täytyisi tehdä jotain! Eikä aina "iltaisin pimeessä peiton alla" vaan vähän mielikuvitusta taas peliin...Aamukellistykset ei meillä onnistu. Mä varmaan arkiaamuna antaisin avokämmentä, jos miekkonen yrittäisi lähennellä..Sellainen "aamu-ihminen mä olen" ;D Mutta viikonloppuaamut onkin jo eri juttu...

Hei, nyt täytyy rientää. Pakko päästä yhteen sisustusliikeeseen ennenkuin ovet menee siellä kiinni. Kevättä kohti kun mennään, niin mä alan kaivata kaikkee uutta kotiin!

Lippu korkealle!Nyt niistetään nenät, ei murehdita ja nostetaan hännät pystyyn!!Alkaa kevätkissojen hormoonit hyrrätä =) Huomenna on maaliskuu!!!
 
molly
Kiitos tanger! Olipa kiva kuulla! Foudilalle mä siis sitten menen ns. ensikäynnille ja hoitoihin.

Vippe, ääh mikä päivä sulla! Mä oon kans joskus tihrustellut jotain töissä vaikken ole niinkään pehmeää sorttia. Mutta just tuolloin menkkoja ennen tuhrutessa tai kp1 sitä ei vaan voi hormooneilleen mitään, kyyneleet tulee helposti silmiin. Onneks nyt on varmaan tasaisempi jakso sitten tiedossa kun menkoista pääsee. Mä otan sun kanssa vähän suklaata ja punaviiniä tässä joku ilta ;) Silleen telepaattisesti. Mehän ollaan itse asiassa jo aikamoisia ryyppykavereita vuosien varrelta, heh.

Manna, meillä oli miehen kanssa "lomaromanssi" hih :) Lähtekää vaikka lyhyelle yhteiselle matkalle, pidemmälle tai lähelle, vaikkapa mökille tai joku romanttinen hotelliviikonloppu eri kaupungissa. Piristää kivasti ja tuo vaihtelua hommiin, jos näkee vähän vaivaa. Ja kyllähän se lomaromanssi ihan kotonakin onnistuu jos siihen panostaa vähän.

Aih, kiire... Palaillaan!
 
tanger
Alkuperäinen kirjoittaja Manna*:
Samoin tangerille onnenpotkuja toisen lpasen yritykseen. Saako kysyä, millä avuilla saitten ekan aikaan ts. mitä hoitoja olet mahdollisesti läpikäynyt. Sori, jos utelen, mutta täällä ollaan niin totuttu kyselemään ja puhumaan kaikesta ;)
Hei,
Kiitos onnenpotkuista! Eka tuli siis lähes luomusti, vain Luget oli käytössä lyhyenperkaisen kierron takia. Hankkiuduttiin ikähuolen takia jo aika varhaisessa vaiheessa tutkimuksiin, mitään vikaa ei kummassakaan kuitenkaan todettu. Jäätiin kesätauon ajaksi luomuilemaan ja tarkoitus oli syksyllä aloittaa IVF. No, luomuilu tuotti sitten tulosta vikassa mahdollisessa kierrossa ennen aiottua IVF:ää.
Voi sitä tunnetta, kun testiin kaksi viivaa tulikin... Ei sitä tahtonyt todeksi uskoa! Aika tasan vuosi oltiin siinä vaiheessa (vasta) keritty yrittää.
Nyt tätä toista yrittäessä kierrot on lyhentyneet Lugeista huolimatta niin, että Foudila ehdotti ovulaatioinduktiota, mitä ollaan nyt toista kiertoa toteuttamassa. Nykyisessä kierrossa tehtiin lisäksi inseminaatio viikko sitten. Toiveet on korkealla ja mahdollinen pudotus sitten tietty sitäkin syvempi, jos niin käy. Oltiin alunperin tuumittu, ettei tällä kertaa ivf:ään asti mennäkään, mutta nyt alkaa päätökset vähän horjua. Niin kovin toivottaisiin meidän pojalle sisarusta!
Yritysajan puolesta en kuulu (ihan vielä) tähän teidän joukkoonne, mutta samoja tunteita tässä on läpikäyty. Kaikille toivottelen edelleen kovasti tsemppiä ja tietty plussia!

 
molly
Päivän ensimmäinen. Ja mitä tärkeintä: PERJANTAIpäivän ensimmäinen :)

Tanger, kirjoitit ihanasti siitä kun ne kaksi viivaa tuli tikkuun. Mä odotan niiiin sitä päivää kun itselle kävis samoin. Uskon kyllä varmasti, että sitä ei meinaa uskoa todeksi. Musta on itse asiassa alkanu tuntumaan mahdottomalta koko ajatus, että joskus voisi käydä itsellekin niin. Mutta toivon, voi kuinka toivon.

Mun rinnat on ihan sairaaaan kipeät. Auts, nukkuminen mahalla sattuu.

Oscargaalan pukugallup on varmaan vähän myöhäinen tässä vaiheessa... Kävi mielessä alkuviikosta mutta unohdin kysästä teiltä mitä piditte. Mutta pistetäänpäs tällainen keskusteluaihe: seuraatteko yleensä oscareita yms gaaloja telkkarista? Mä jaksan ihailla sitä pukuloistoa ja glamouria, se on ihanaa katsottavaa! Mies ei oikein ymmärrä :) Sen mielestä vaan tuon "Boratin" puhe (olikseny Emmyt) oli niin loistava että sitä olisi voinut katsoa uudestaan ja uudestaan. Ja olihan se hyvä, naurettiin molemmat kippurassa sohvalla.

Jaahas, eikun töihin tästä. Oikein mukavaa perjantaipäivää ja viikonloppua tytsyille!
 
**Keijukainen
Heipparallaa, vielä hypitään ketjuissa =)

Molly, mä katson aina Oscar-gaalan, on se aika sellainen erikoistapahtuma kuitenkin. Puvuista ei oikein mikään jäänyt erikoisesti mieleen tänä vuonna..Jennifer Lopezin tätimäinen polkka oli ihan kauhee, sillä on usein ollut upeita nutturoita jne.
Samoin Cameron Diazin homssumainen olemus oli aikas kamala. Mulla on siis vain negatiivista sanottavaa :)
Nicole Kidman on kyllä aina upea! Ja oli tänäkin vuonna.

Mukavaa perjantaita!
 
molly
Hih, Keijukainen, musta taas Jenniferin kiharapolkka oli tyttömäisen söötti sen kauniille kasvoille :) Mä en oikein nutturoista välitä vaikka ne on toki juhlavia. Diazille ei mun mielestä sovi ollenkaan tuo tumma tukka, yök. Blondina paljon freessimmän näköinen. Aih, ihanaa kritisoida hollywookjulkkiksia :) Onkohan Kidman käynyt kiristämässä naamaa? Näytti ihan siltä. Voisin jatkaa tätä vähän aikaa, heh heh. Penelope Cruzin pukua kehuttiin, olihan se erikoinen ja kai ihan hieno. Jollain oli kans tosi kaunis puku missä oli vaan yksi olkain, kuuminta muotia, mutta en nyt just muista kuka se oli... Mitä mieltä oli(te) siitä Ellen deGenerestä, juontajasta?

Mä olen kans Keijukainen tullut samaan tulokseen mitä tahkoojissa kirjoitit. Mulla on kans sisko joka on tosi läheinen ja rakas, en voisi kuvitellakaan minkälaista elämä olisi ainoana lapsena ilman häntä. Toivotaan, että saadaan vielä vähintään kaksi lasta, kunhan se eka nyt ensin...

Gissa, mä olen opiskellut turussa ja asunut siellä monta vuotta, tuttu kaupunki. Peukkuja sulle että kaikki menee putkeen ja päästään jännäämään sitten vko 11 jälkeen!!!!
 
**Keijukainen
Molly, hihii, tää on tosiaan hauskaa!
Meillä meni sitten mielipiteet ihan ristiin Lopezin kanssa :)
Se tukka olis ollut auki kyllä ihan nätti jos olis ollut vähän pidempi, se kihara oli ihan kiva mutta sellaisenaan jotenkin tätsähtävä.

Se on musta aina kaunis, se Rachel Weisz (vai miten se kirjoitetaan), mutta ei sen puku jäänyt erityisemmin mieleen.
Samoin Jessica Alba on aina upea.
Penelopen puvun yläosa oli musta nätti mutta alaosassa ehkä liikaa hörhelöä..??
 
molly
Joo, röyhelöiset höyhen (ala)osat tuo kyllä kieltämättä mieleen jotain lintuassosiaatioita. Kellä se kirkkaankeltainen puku olikaan, en tykännyt yhtään siitä väristä hyi. Pääsiäistipumeinkinkiä sellaisessakin. Ja se american idolsin Hudsonin puku oli kaamee. Ketähän sitä vielä voisi haukkua? :) Monella oli kuitenkin tosi kivasti hiukset ja meikit ja korut. Gwyneth Paltrow ja Kidman oli varmaan käynyt samalla kampaajalla, niillä oli mun mielestä ihan samalla tavalla laitettu tukka. Hinosti kyllä.
 
Piritta
Hehhh, sori tytöt, mäkin sotken lusikkani Oscar-soppaan :) Meidän ketjussa Oskari-keskustelu ei ole virinnyt, ja mää kun tykkään myös seurata sitä glämöröössiä (siis mää valvoin kolmeen asti katsoen red carpetia :), niin täältä nyt pesee :D
Mä tykkäsin tosi paljon Kidmanista, upee puku ja tukka. Samoin Reesen hiusmuoti oli aika kiva, simppeli, mutta sou sexy. Cate Blachet oli ultratyylikäs, samoin Gwyneth, vaikka henkkoht en tykkää oranssista väristä. Mutta entäs Meryl Streep!! Hyvin juontaja sanoi, että nooh, ei kovin Oscar-gaalamainen tyyli, mutta hm..."merylstreepmäinen" :) Eli siis aika kauhee...No mutta se siitä =))
 
**Keijukainen
Joo, mustakin se Reese oli tosi pirteä kun ajattelee että sillä on kuitenkin aika tuore avioero takanaan. Ja sitten musta oli ihanaa kun se tuli lavalle niin ne soitti sitä Johnny Cashin biisiä, mä nimittäin tykkäsin kovasti sen roolitulkinnasta siinä leffassa.

 
Piritta
Ai niin, tykkäsin tosi paljon minäkin Lopezista. Kiva, että pukeutui hiemn eri tavalla kuin yleensä, nyt niin kuin 50-luvun tyyliin. Cameron ( mun suosikki!) oli jotenkin ihan kamala putkilo valkeassa koltussaan, ja juu, miksi ihmeessä se tumma tukka!!?
 
Manna*
Helou..

Täällähän on oikein oskari-arvostelu menossa =D Mä en valitettavasti katsonut; tänä vuonna ei vaan kiinnostanut, enkä ole missään niihin pukuihin törmännytkään ts.telkussa, lehdissä. En siis voi osallistua keskusteluun=(

Tanger. Voih, voin vain kuvitella, että miltä tuntuu saada kaksi viivaa tikkuun ja leijua hetken ihan taivaissa. Sen haluaisin kokea vielä. Kovasti tsemppiä teille! Mulla on onglelmana aavistuksen liian lyhyet kierrot n. 23 yleensä. Ovuloin kuitenkin ainakin verikokeen mukaan, mutta toinen johdin on tukossa. Prolaktiinia hoidetaan lääkkeillä ja miehen simot ei ihan oo priimaa. Eli monta juttua vähän pielessä. Ollaan menossa ivf:ään syksyllä, mutta sitä ennen haluaisin kokeilla inssiä yksityisellä. Ja hei, on kiva, että saadaan uusia ihmisiä tähän ketjuun, joten vaikka "yli vuosi yritystä" ei täyty, niin nou hätä; meillä on monella on reilusti yli 2 vuotta ja toisilla taas vähemmän, mutta tavoite on kaikilla sama =)

Molly! Mitäs tää rintojen arkuus nyt meinaa?? Onko se poikkeuksellisen kivuliasta nyt vai kuuluuko kiertoon? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mulla on n. vko ennen menkkoja kipeet rinnat ja nukkuminen mahallaan on hankalaa, mutta aina se ei ole niiin kivuliasta. Vitsit, jos tää nyt meinaisi sun kohdalla jotain uutta! Mikä kp menossa?

Nyt ulkoileen..Ihan mieletön päivä: -2 pakkasta ja aurinko helottaa ja mennään jäälle nauttimaan ihanasta päivästä!!
 

Yhteistyössä