Yli vuosi yritystä, osa 22

  • Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti
annu78
Huomenia!
Kirjotin nyt kuitenkin vielä tähän ketjuun, minunkin puolestani voidaan siirtyä tahkoojiin. Onnea tanger plussasta!!! Voi kun vielä joskus pääsisi tuntemaan sen tunteen kun ne kaks viivaa on tikussa.
Ja Molly pöh tuhruista, koita pärjäillä. Mulla ei mitään uutta, en oo kerennyt kirjoitteleen kun työpäivät on venyneet niin pitkiksi. Mulla menossa kp8? en oo ihan varma. Jotenkin on vähän jämähtänyt olo, on vaikee jaksaa enää uskoo että meille sitä plussaa ainakaan näin luomusti suodaan. Ajattelin tän kierron mennä läpi ilman mitään paineita.
Mitäs viikonloppusuunnitelmia? Meillä on huomenna mun työkaverin häät ja sunnuntai menee sitten varmaan niistä toipumiseen. Ihanaa kun on jo kevättä ilmassa; se piristää kummasti. Hyvää viikonloppua!
 
larek
Hei,
En yleensä kirjoittele palstoille, mutta olen innokas lukija. Nyt kuitenkin ajattelin, että tulisin mukaan tähän ketjuun, jos vain huolitte :/

Ikä 28v. Takana yritystä nyt tasan vuosi. Yrittämisen vuosipäivän kunniaksi tuli täti kylään tänään...Vuoden aikana on ollut yritystä oikein urakalla ja syykin löytyi, miksi ei tärppää (luultavasti vielä aikoihin), nimittäin paha endometrioosi. Se leikattiin tähystyksellä marraskuussa ja tuubatkin on auki, mutta silti ei oo tärpännyt. Tiedän toki, että vuosi on lyhyt aika ja pitäisi olla kärsivällinen, mutta tuntuu vain joka kerta niiin kauhealta, kun täti kurvaa paikalle ja oireitahan on tietysti ollut vaikka millä mitalla ;)

Tietysti on hyvä, että syy löytyi näin aikaisessa vaiheessa, niin ehkä osaa asennoitua vähän paremmin tuohon tärppäämättömyyteen. Onneksi mies on mukana hyvällä asenteella.

Onnea Tangerille plussasta!!! Toivottavasti täälläkin pääsisi jossain vaiheessa elämänsä ensimmäistä kaksoisviivaa tuijottamaan muustakin kuin ovulaatiotestistä :(
 
Vippe
Onnittelut täältäkin Tangerille!! Ihanaa!

Larek, tervetuloa mukaan jutustelemaan tuonne Tahkoojiin. Siellä on samanhenkistä porukkaa kuin mekin, ja me päätettiin yhdistää ketjut. Joten tulepa sinne. :) Tämä ketju on taputeltu.. :)

Kaikki vanhat ketjulaiset, käykäähän sitten kertomassa kuulumisianne Tahkoojissa!
 
Amus
Hei,
Foudilasta ei jäänyt hyviä kokemuksia ainakaan minulle. Oli valmis tekemään heti ivf ilman tutkimuksia ja heti perään uusia ivfiä. Jälkeenpäin paperissa luki lapsettomuuteen vaikuttavista asioista, mitä ei meille suoraan sanottu vaikka kysyttiin. Rahastuksen makua. Mieti tarkkaan kenelle lääkärille menet! Rahat ja melkein terveys meni.
 

Yhteistyössä