Hae Anna.fi-sivustolta

Yliluonnollista

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Arianne, 28.09.2005.

1. Arianne Vierailija

Pyytäisin kaikilta yliluonnolisen ystäviltä, että laittaisivat tähän kaikenlaisia pieniä ""taikoja"", eli toisin sanoen hyväksi todettuja meditaatioita, mantroja, ym. uskomuksia. Jotain jännittävää ja mielenkiintoista jota voi kokeilla ihan kotikonstein! Tarkentaakseni vielä laitan listan vinkeistä jotka ovat tervetulleita: ennustustapoja, ""hyvien energioiden vapauttajia"", meditaatio-musiikkivinkkejä, jumiutuneiden chakrojen hoitamista, ""taikoja"", ym., ihan mitä vaan enemmän tai vähemmän yliluonnollista!
    Tuhannet kiitokset kaikille vastanneille!

Kaikkea hyvää kaikille!
    Rakkaudella,
    Arianne

2. ennustaja-eukko Vierailija

3. Maya Vierailija

Minulla on tapana toistaa mielessäni, kun tiedän joutuvani jännittävään tai vaativaan tilanteeseen lausetta.
    maailmassani on kaikki hyvin olen kaiken rakkauden arvoinen, olen turvassa, maailmassani on kaikki hyvin...
    Toinen mieti tarkoin mitä toivot koska toiveilla on tapana toteutua.

Sitten sain lahjaksi pienen rasian pikkuruisia nukkeja, joille voi illalla kuiskata huolensa niin saa rauhaisan yöunen.

minulla on myös unisieppari jonka olen itse tehnyt ja se sieppaa pahat unet.

Jos tahdon jonkun ihmisen huomaavan minut ilman että itse otan kontaktia fyysisesti keskitän kaikki ajatukseni häneen ja lähetän omat tunteeni energiana hänelle ja näin olen saanut vieraat ihmiset tulemaan tervehtimään ja tutustumaan.

ei niin hirveän yliluonnollista, mutta jos ketju lähtisi tästä alkuun

4. Uikku Vierailija

Tämä ei ole taikaa, mutta jos stressaannun, suljen hetkeksi silmäni ja vedän syvään henkeä. Taas jaksaa. :)

5. Arianne Vierailija

No, rohkeasti vinkkiä lisää vaan! Siis ihan mitä vaan ""jännää"". Esim. kun täällä oli jokin ketju edellisten elämien näkemisestä peiliin katsomalla, niin jos joku tietäisi siitä...? Ja mikä olisi hyvää musiikkia meditaatioon? Ennustuskeinoja, uskomuksia? Energian löytämistä, auran värin tunnistamista? Kiitos, ystäväiseni :)

6. Maya Vierailija

Etsivä löytää, mitä sinä etsit vai oletko vain utelias toisten kokemuksista?
    Minulla on kokemuksia edellisestä elämästä, ne näytettiin minulle eräässä meditaatiotilaisuudessa, johon menin ihan kun työni puolesta sain ilmaiseksi käydä tutustumassa. Siis minulla ei ollut mitään tietoa, ajattelin vain että onpa kiva mennä tunniksi kesken kiireisen päivän makuulle kuuntelemaan rentoutusmusiikkia.. Se oli niin koskettava tilanne että itkin pitkään jälkeenpäin, tunsin suurta kaipuuta niitä ihmisiä kohtaan joiden kanssa olin elänyt ja sydän oikein huusi etten haluaisi olla päivääkään tässä ajassa.

Kaikki tulee ajallaan ja mitä toivot sitä saat enkä omalta kohdaltani mene sanomaan että henkinen kehitys kävisi ilman kasvukipuja.

Jos olet hyvin kiinnostunut henkisyydestä, mystiikasta niin hakeudu ihmisten pariin jotka voivat sinua opastaa ja lue kirjallisuutta.

Et sinä toisten kokemuksista opi vain omistasi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri