Yliluonnollistako?? Voiko tälle olla järkevä selitys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaapas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
Jos on vanha vedettävä kello, mistä tiedetään et on 23.58 eikä esim 11.58?

totta. ei sitä tiedetäkään, hyvä pointti! :)

Mutta pysähtyneenä se kuitenkin on ollut silloin kun kello on lyönyt tai sitten se on kulkenut hetken aikaa mutta pysähtynyt uudelleen kun on lyönyt tuon 9 kertaa.

Hänen mummonsa kuolee 9. päivä.

se on mennyttä aikaa, ehkä menneisyydestä joku on vetänyt kelloa siihen aikaan, joku joka ei ole enää elossa..eli kello ei lyönyt oikeasti, vaan ne äänet ovat jonkun haamun, joka elossa olessaan on vetänyt kelloa tuohon aikaan :D

mun äiti joutui ottamaan buranaa supistuksiin sinä yönä, kun minä synnytin. kipu oli alkanut samoihin aikoihin kun mun poltot ja loppunut klo 02.50 kun meijän neiti synty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
Jos on vanha vedettävä kello, mistä tiedetään et on 23.58 eikä esim 11.58?

totta. ei sitä tiedetäkään, hyvä pointti! :)

Mutta pysähtyneenä se kuitenkin on ollut silloin kun kello on lyönyt tai sitten se on kulkenut hetken aikaa mutta pysähtynyt uudelleen kun on lyönyt tuon 9 kertaa.

Hänen mummonsa kuolee 9. päivä.

apua voisko se tarkottaa sitä :o ja kun kello löi kolmelta yöllä niin onkohan se sitten se aika.. kamalaa jos toi on totta..

isä osti siskolleen lahjaksi vuosikellon. Jostain käsittämättömästä syystä tuo kello lakkasi itsestään toimimasta. Olivat sitä yrittäneet korjata mutta tuloksetta. Kello ei toiminut edelleenkään ja laittoivat sen sitten talteen. Jonkin ajan kuluttua tästä isäni kuoli ja tätini ikävissään etsi tavaroita joita isä oli antanut lahjaksi hänelle vuosien saatossa. Hän lysi tuon kellon joka yllättäen toimikin täysin moitteettomasti! Kukaan ei ollur koskenut kelloon tällä välin koska se oli laitettu pois näkyviltä...

Miksi kaikki yliluonnolliset jutut tapahtuu aina yöllä? No siksi että oikeasti ihmiset NUKKUU silloin ja sekoittaa unen ja todellisuuden. Kerran makasin sängyssä ja mietin että miten helvetissä mulla voi olla näin kova kusihätä kun juuri kävin vessassa!!! No kun se oli unta ja niin todellisen tuntuista, etten millään meinannut tajuta että vessassa ei ole käyty.

Jos on vedettävä kello niin se väistämättä pysähtyy satoja, tuhansia kertoja. Ja jos maailmassa on miljoonia sellaisia kellooja, väistämättä joku niistä pysähtyy samalla hetkellä kun jotain tapahtuu. Se on sit yliluonnollista. Ne kerrat kun mitään ei tapahdu kellon pysähtyessä menee rekisteröimättä.

Mun pappani tekemä kaappikello käy vielä vaikka hän kuoli jo monta vuotta sitten, mutta hän oli hyvin ihmisläheinen ja elämänmyönteinen ihminen ja ammattiylpeä ja tahtoi varmasti että kello kävisi pitkään tänne jääneiden ilona :) Hän teki myös viulun, ja jotenkin luulen, että vielä opettelen viulunsoittoa joku kaunis päivä :) kun ajattelen että hän varmaan pitäisi siitä. Että elämässä pitää arvostaa kaikkea kaunista ja hyvää ja tuoda iloa ympärilleen :) vaikka aika hyvin pitää osata soittaa että viulunvingutuksesta olisi jotain iloa muille......

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
isä osti siskolleen lahjaksi vuosikellon. Jostain käsittämättömästä syystä tuo kello lakkasi itsestään toimimasta. Olivat sitä yrittäneet korjata mutta tuloksetta. Kello ei toiminut edelleenkään ja laittoivat sen sitten talteen. Jonkin ajan kuluttua tästä isäni kuoli ja tätini ikävissään etsi tavaroita joita isä oli antanut lahjaksi hänelle vuosien saatossa. Hän lysi tuon kellon joka yllättäen toimikin täysin moitteettomasti! Kukaan ei ollur koskenut kelloon tällä välin koska se oli laitettu pois näkyviltä...

Tää ei ole niin hirveän outoa. Kellossa on ollut ehkä kosteutta, joka on poistunut ajan oloon. Ainakin meillä on itsestään korjautunut mm dvd-soitin ja i-pod, enkä usko, että niiden kanssa samaan aikaan tapahtui mitä yliluonnollista :) Ainakin olisi hyvin epäromanttiset laitteet mihinkään "merkinantoon" :D

Yhteistyössä