Yliopistossa opiskelevia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haave"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haave"

Vieras
Miten pärjäätte taloudellisesti? Miten onnistuu työn ja opintojen yhteensovittaminen? Onko lapsia? Jos, niin minkä ikäisiä? Miten opiskelu lapsiperheessä onnistuu?

Itseä vähän hirvittää, pääsykokeisiin olen menossa ja jos sisään pääsen niin mitenkäs sitten.. Tällä hetkellä olen töissä, lapset jo kouluikäisiä, mutta olen siis yh. Aiemmat opinnot on menneet kyllä tosi kivuttomasti, mutta lapset oli silloin päiväkoti-iässä ja opiskelin kokopäivätoimisesti.

Riippuu aikapitkälti siitä mitä lähdet opiskelemaan. Meidän tiedekunnassa on esimerkiksi todella vähän läsnäolopakollisia kursseja, joten töiden, opiskelun ja lastenhoidon yhteensovittaminen on helppoa.

Mihin yliopistoon olet hakenut? Itsellä onnisti yhdistäminen helposti, tein lähinnä työn ohella opinnot, pääaine oli terveyshallintotiede ja sivuaine terveystaloustiede. Tuo terveystiede pelkästään on itselleni vieras, niin siksi kyselen tuota yliopistoa, missä se on tarjolla.

Hoitotieteen puolella ilmeisesti enemmän sitä läsnäolovaatimusta, ainakin itä-suomen yliopistossa.

Yhteistyössä