Ylipaino ja raskausmaha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahaongelma :s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mahaongelma :s

Vieras
Millainen maha tulee ylipainoisilla? Pelottaa jos minulle tulee hirveän ruma! En koe että minulla olisi nyt tällä hetkellä hirveän suuri maha, mutta minulla on kuitenkin painoindeksi 36. Laihdutan parhaillaan ja ehdinkin laihduttaa vielä varmaan ennen raskautumista, mutta pelottaa miten raskaus suhtautuu edellisiin läskimakkaroihin! Olisi ihana nähdä kuvia ylipainoisten odottajien masuista : )

Mulla BMI 43 , kun raskauduin. Maha kasvoi hieman, mutta kaikki ei eds huomannut, että olin raskaana, edes loppuvaiheessa. Itse huomasi sitä, että maha nousi ylemmäs ja oli kovempi, kuin yleensä, siis kun päältä tunnusteli =)

Yhdelle ylipainoiselle kaverilleni kävi niin, että hän laihtui tullessaan raskaaksi, kun alkoi syömään raskauden takia terveellisesti ja liikkumaan enemmän. Vatsa tuli hänellä näkyviin vasta loppuraskaudesta.

älä huoli, mulla on kans ylipainoa ja olen raskaana. Masu oli kahden aikaisemman kanssa suuri, mutta kaunis. Näin ainakin muiden mielestä. Olin kyllä kuin laivapoiju loppuraskaudesta, heh, mutta ei se minua haitannut. Älä murehdi masun muotoa vaan nauti raskaudesta!!

Yhteistyössä