Ylipaino ja seurustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Catie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Catie

Vieras
Täällä foorumilla on ollut nyt paljon keskustelua ylipainosta. Nyt mua kiinnostaisikin tietää, että kuinka ylipainoiset ihmiset täällä suhtautuvat seurusteluun? Itse olen myös ylipainoinen (n. 5-10 kiloa voisin pudottaa hyvinkin), 18-vuotias neitokainen. En ole koskaan seurustellut, koska häpeän itseäni ylipainon takia. Minulle on myös pinttynyt päähän ajatus, että miehiä ällöttää lihavat naiset.
Eli siis, kertokaa mielipiteitänne :D Myös ne henkilöt jotka eivät ole ylipainoisia :) Mua kiinnostaa tietää olenko ainut ihminen joka ajattelee näin.

ei ole vaikuttanut liikaa vaikka ylipainoa on 40kg..tosin toiveissa olisi ihan terveyden takia laihtuminen myös kumppanilla :]

Sama juttu, tosin ylipainoa enemmän. Olenkin tehnyt jo etukäteen uuden vuoden lupauksen että ryhdistäydyn ja alan tekemään asialle jotain (liikkumista olen jo opetellut, ruokailu pitäis vielä opetella niin sitten pitäis homman alkaa toimimaan).

Mulla oli ylipainoa 38g, häpesin itseäni kauan kunnes tapasin ihanan miehen, jota ei kiinnostanut ylipaino, miehellä 10kg ylipainoa. Yhdessä halusimme perudtaa perheen, aloimme lenkkeilemään ja jättämään napostelut, puolen vuosen aikana 12kg, saavutus, alettiin puhua raskautumisesta ja tulin raskaaksi 3 kierrolla, olin suunnattoman iloinen, kunnes tuli keskenmeno rv 16, jouduin kaavintaan ym.. Elämä meni sillä kerralla ''pilalle'', söin ja lihoin takaisin samoihin mittoihin. 2.vuotta sitten alettiin uudelleen lenkkeilemään, tosin mies oli pysynyt mitoissaan, laihduin enemmän 19kg 8kk, tulin pian uudelleen raskaaksi ja se meni hyvin rv 39 ja pikkuinen esikoisemme syntyi 4kg, 52cm:) Elämä on täydellistä ja loput liikakilot pudotin vaunujen kanssa lenkkeillessä:)
Kyllä niitä miehiä on, ketkä kestää naisen ylipainon ja suvaitsee sen. Oma mielipiteeni on se, oli ihminen ylipainoinen tai ei on hän samanvertainen.

Yhteistyössä