Ylipainoiset, käytättekö hameen kanssa pyöräilyhousuja tms. hameen alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oolivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oolivia

Vieras
Olisi kiva laittaa lomamatkalle hame, mutta reidet hinkkaa kuitenkin sen verran yhteen että nehän on aivan kamalassa kunnossa jos iho ihoa vasten on kesäkuumalla. Mietin, että jos etsisi jotkut ohuet pyöräilyhousut, legginsit tms. jotka voisi laittaa pitkän hameen alle.

Mulla oli kanssa sama ongelma vielä viime kesään saakka, mutta onneksi tuttava suositteli Compeed rakkopuikkoa. Sitä hangataan reisiin ja se tosiaan toimii. Ja puikko helppo kuljettaa mukana ja lisätä tarvittaessa, mutta mulla ainakin se kestää hyvin hankausta.

4l9wl83ze2p.png

Mulla oli noiden lahkeellisten kanssa se ongelma, että ne tuppasi rullautumaan ylös aina pitkiä matkoja kävellessä. Avun löysin minäkin tuosta rakkopuikosta. Enkä kärsinyt limaisuuden tunteesta, ainakaan pahasti. Se tunne kun pystyit käyttämään hametta ilman mitään ylimääräisiä pöksyjä, oli niin upea, ettei pienet "limaisuudet" haittanut :)

[QUOTE="lilli";29985908]Kyllä pyöräilysortsit on ihan parasta hameen alla... Ei haittaa vaikka tuuli vahingossa nostaisikin hametta, kun alta näkyy pökät :)[/QUOTE]

Hemmetti teitä tytsyjä, viette ilon jopa tollasesta:D

[QUOTE="lilli";29985926]Mä ainaki tuulen niin tehdessä olen tyytyväisempi, ku sieltä näkyy leggarit/pyöräilysortsit, kuin lahkeelliset sloggit tai jotain limaisuutta... :)[/QUOTE]

Noooh...Silläkin uhalla, että kuulostan limaselta pervolta, niin pakko se on myöntää, että mä ainakin kattelisin niitä muodokkaita takapuolia enemmän kuin mielelläni:)

Vaikka läski olen niin ei ole sitä ongelmaa koskaan ollut et reidet hankais kuumalla. Pidän aina kesällä hametta n polviin asti, enkä todellakaan suostuis alle mitään pitempiä housuja laittaan. Lähinnä ihana kun tuuli vähän menee hameenkin alle.

Yhteistyössä