ylireagoinko mä, vai oonko oikeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna ahdistuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna ahdistuja

Vieras
Kun tutustumisvaiheessa mies ohimennen heittää pari lausetta " hyvästä kaverista" joka kertoo sydämenasioitaan tai pyytelee oluelle tms ja siellä jossain välissä on maininta siitä, että tää kaveri onkin nainen.. niin saman tien mua rupee ärsyttää, ja ihan vaan siksi että musta aina tuntuu siltä että tuo heitto on tehty vain siksi että mies kalastelee mun reaktioita, kiinnostuksen osoitusta tai jopa mustasukkaisia fiilareita. Ja mun mielenkiinto katoaa ja juttu hiipuu. Sitä varmemmin, mitä useammin mies noita heittoja tekee. Onko mun reaktio ihan normaali vai ylireagoinko asiaan? Mä oon ollut hiukan sitoutumiskammoinen, mutta oon kuvitellut että se on jo mennnyttä.. sitäkö tää kuitenkin on?

Miehille voi todellakin tulla päähän tuommoinen "testaaminen".

TAI: se naispuolinen ystävä on miehelle tärkeä, ja haluaa "varoittaa" sinua, että semmoinen on olemassa, eikä hän aio luopua ystävästään mahdollisen mustasukkaisen tyttöystävän takia.

Mulla on miespuolinen ystävä, joka oli/on mulle hyvin tärkeä. Mutta koska nämä kuviot on hankalat, niin meidän välitikin on haalistuneet. Ei vaan voi sanoa eikä kirjoittaa enää mitään, mikä ei voisi päätyä miehen/vaimon korviin. Meillä oli siis ennen tosi ronskia läppää... höhh...

Yhteistyössä