Ylireagoinko? Mies käynyt sinkkusivustolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Olen siis raskaana ja nyt näin koneen sivuhistoriasta että mies on käynyt seuranhakusivuilla. Ollaan aiemmin käyty siellä yhdessä mutta tällä kertaa selatut haut oli tyyliin "nainen etsii miestä", ei paria niin kuin aiemmin. Miehen mielestä ei ole mitään väliä ja on vahingossa kuulemma eksynyt sinne kun tulee sähköposteja sieltä koko ajan. Minä olen nyt loukkaantunut kun tuntuu ettei tuo haluakkaan minua ja lasta enää kun näköjään pitää etsiä jotain parempaa netistä. Ylireagoinko vai pitäisikö niellä tuo vahinkoselitys? Itkenyt jo koko päivän tätä asiaa vaikka eipä tuo ole enää minun arvoiseni jos tällaista alkaa minulle tekemään.

Mitä mun nyt pitäisi tehdä? Tuntuu niin kamalalta ihan tuon vauvan kannalta erota kun on raskaana mutta ei kai tuohonkaan voi enää luottaa pätkän vertaa....

No öh, esimerkiksi mielenkiinnosta että oisko sielä joku tuttu?? Tai ihan vaan huvin vuoks, tässä tapauksessa jos reagoit suuttumuksella ja miehen kontrolloimisella tähän tapaukseen, menetät mitä varmemmin sen. Ihan vaikka huumorilla voisit mennä itse katsomaan mimmosia miehiä sielä on ja lueskella niitä ääneen miehelles. Tarviiko kaikkea ottaa niin henkilökohtasesti ja vakavasti naiset???

No öh, esimerkiksi mielenkiinnosta että oisko sielä joku tuttu?? Tai ihan vaan huvin vuoks, tässä tapauksessa jos reagoit suuttumuksella ja miehen kontrolloimisella tähän tapaukseen, menetät mitä varmemmin sen. Ihan vaikka huumorilla voisit mennä itse katsomaan mimmosia miehiä sielä on ja lueskella niitä ääneen miehelles. Tarviiko kaikkea ottaa niin henkilökohtasesti ja vakavasti naiset???

Peesi tähän...kyllä on pienestä menossa kattilat jakoon...voi pyhä jysäys...hillitse ap hormoneja vähäsen ;)

No siis.. Jos teillä on siellä joku yhteinen tili? Vai onko miehellä nyt oma tili? Silloin et ylireagoi.

Mutta jos on vaan huvikseen selannut niin riippuu miehestäsi. Jos olisi kyse minun miehestäni niin hän on joskus katsonut tuollaisia sivuja lähinnä huvittuneena (kaikilla omat huvinsa..) mutta tunnet miehesi, jos epäilet että hän on selaillut sivuja ihan aidosti kiinnostuneena niin silloinkaan et ylireagoi.

Nyt latelet säännöt sille pöllölle.

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Ei ole mielenkiinnosta käynyt kun ensin väitti ettei ole käynyt, hetken päästä oli että "mitä vaikka kävinkin", kohta taas ei muistanut käyneensä, sitten kävi meille etsimässä jotain (kun ihan varmasti nyt raskaana haluankin jonkun kolmannen pyörän). Vaihtelee selitys koko ajan mutta jos omalta alueelta etsii naisia niin eikö se kerro jo aika paljon?

Yleensä en ota vakavasti, lähinnä naurattaa jos huomaan toisen katselevan muita naisia kadulla tms ja naljailen siitä. Tästä en oikein osaa kuin loukkaantua.

[QUOTE="Vieras";28185859]No siis.. Jos teillä on siellä joku yhteinen tili? Vai onko miehellä nyt oma tili? Silloin et ylireagoi.

Mutta jos on vaan huvikseen selannut niin riippuu miehestäsi. Jos olisi kyse minun miehestäni niin hän on joskus katsonut tuollaisia sivuja lähinnä huvittuneena (kaikilla omat huvinsa..) mutta tunnet miehesi, jos epäilet että hän on selaillut sivuja ihan aidosti kiinnostuneena niin silloinkaan et ylireagoi.

Nyt latelet säännöt sille pöllölle.[/QUOTE]

En mä ikinä uskoisi että pettää mutta toisaalta en uskonut että tekee jotain noin loukkaavaa kuin etsii itselleen sinkkuja jostain sivustoilta.

[QUOTE="pettynyt";28185870]Ei ole mielenkiinnosta käynyt kun ensin väitti ettei ole käynyt, hetken päästä oli että "mitä vaikka kävinkin", kohta taas ei muistanut käyneensä, sitten kävi meille etsimässä jotain (kun ihan varmasti nyt raskaana haluankin jonkun kolmannen pyörän). Vaihtelee selitys koko ajan mutta jos omalta alueelta etsii naisia niin eikö se kerro jo aika paljon?

Yleensä en ota vakavasti, lähinnä naurattaa jos huomaan toisen katselevan muita naisia kadulla tms ja naljailen siitä. Tästä en oikein osaa kuin loukkaantua.[/QUOTE]

ehkä se nimenomaan pelkää sun suuttumustas ja yritti keksiä jotain sua miellyttävää vastausta, koska tiesi sun reagoivan niin? tai jos ihan tosissaan miettii toisia naisia, voi kyllä katella omaan napaan, että millanen itse on vaimona mielummin kuin heti olla eroomassa?

[QUOTE="hmm";28185885]ehkä se nimenomaan pelkää sun suuttumustas ja yritti keksiä jotain sua miellyttävää vastausta, koska tiesi sun reagoivan niin? tai jos ihan tosissaan miettii toisia naisia, voi kyllä katella omaan napaan, että millanen itse on vaimona mielummin kuin heti olla eroomassa?[/QUOTE]

Tiedän kyllä etten ole mikään unelmien vaimo mutta voisi toinen sentään sitten olla niin reilu että jättää ennen kuin alkaa muita katselemaan.

[QUOTE="pettynyt";28185892]Tiedän kyllä etten ole mikään unelmien vaimo mutta voisi toinen sentään sitten olla niin reilu että jättää ennen kuin alkaa muita katselemaan.[/QUOTE]

Kuuntele itseäs, ryvet mielummin itsesäälissä kuin koitat ottaa itseäs niskasta kiinni ja olla hyvä, rakastava ja rakastettava vaimo?

Miten te voitte olla nikn epävarmoja suhteissanna? Olen itse nainen ja käyn itseäni viihdyttämässä deittisivuistoilla aina silloin tällöin. Ei ole aikomustskaan vastata kenellekään. Deittisivustot ovat lähes yhtää viihdyttäviä kuin nämä mammapalstatkin ;)

Lähipiirissä on ollut muutama vastaava tapaus ja ennen pitkää on aina paljastunut että mies on pettänyt. Aluksi deittisivustoilla käyntiä on selittetty jännityksen haulla ja uteliaisuudella, mutta aina sitä seksiä on jossain vaiheessa myös harrastettu. Mulle ei näiden tapausten perusteella koskaan menisi mikään selitys läpi, aina on saman kaavan mukaan menneet vastaavat tapaukset.

Alkuperäinen kirjoittaja öh;28185908:
Kuuntele itseäs, ryvet mielummin itsesäälissä kuin koitat ottaa itseäs niskasta kiinni ja olla hyvä, rakastava ja rakastettava vaimo?

Kai mulla aika paljon painaa vieläkin entinen parisuhde jossa petettiin. Sen lisäksi kun nuo hormonit painaa päälle, tekee mieli vaan juosta karkuun. Aina on mies ollut hyvä minulle ja itse olen yrittänyt samoin olla. Tämä vaan oli jotenkin kuin nyrkinisku päin näköä. Eilenkin tein lumityöt, kotityöt, lenkitin koirat yms vaikka pitäisi levätä kun olen sairaslomalla ja nuo tein vain jotta toisella olisi kivempi tulla kotiin, en jotta saisin jonkun urhollisuusmitalin.

Et ylireagoi. Meillä kävi juuri samalla tavoin, että minä näin sivuhistoriasta miehen käyneen seuranhakusivuilla. Kysyin asiasta ja hän sanoi vahingossa klikanneen jotain mainosta. No niinhän siinä sitten kävi ajan saatossa, että minusta tuli se toinen nainen. Nyt olemme eronneet miehen pyynnöstä kun halusi alkaa toisen kanssa.

Miten te voitte olla nikn epävarmoja suhteissanna? Olen itse nainen ja käyn itseäni viihdyttämässä deittisivuistoilla aina silloin tällöin. Ei ole aikomustskaan vastata kenellekään. Deittisivustot ovat lähes yhtää viihdyttäviä kuin nämä mammapalstatkin ;)

PEESI.

Mutta jos ei tiedä tai usko miksi toinen siellä käy, niin ymmärrän todellakin kaikenlaiset tunteet.

Kyse voi olla silkasta mielenkiinnosta, huvittelusta, mutta myös vakavammasta.
Kannattaa kysyä miksi käy ja päättää sitten uskoako vaiko eikö.

Miksi mies kävisi HUVIKSEEN katselemassa oman kaupunkinsa sinkkutarjontaa?

Ei menisi kyllä tuossa vaiheessa minulle oikeastaan mikään selitys läpi. Olisi kyllä pitkät keskustelut edessä..

Nyt en kyllä ihan tajunnut tuota ap.n miehen selitystä: on vahingossa kuulemma eksynyt sinne kun tulee sähköposteja sieltä koko ajan.
Siis ei mulle kyllä tule mistään deittisivustolta mitään sähköposteja, eiköhän sinne pidä olla kirjautunut ja tehnyt oman profiilin että tulis mitään s.posteja.

[QUOTE="Vieras";28191287]Miksi mies kävisi HUVIKSEEN katselemassa oman kaupunkinsa sinkkutarjontaa?
[/QUOTE]

Siksi. Vaikeahan sitä selittää, mutta käyhän naisetkin HUVIKSEEN.
Miksikö. No huvin ja viihteen vuoksi.

(Tai etsimässä onko oma nainen siellä, tätähän rouvatkin harrastaa).

[QUOTE="pettynyt";28185944]Kai mulla aika paljon painaa vieläkin entinen parisuhde jossa petettiin. Sen lisäksi kun nuo hormonit painaa päälle, tekee mieli vaan juosta karkuun. Aina on mies ollut hyvä minulle ja itse olen yrittänyt samoin olla. Tämä vaan oli jotenkin kuin nyrkinisku päin näköä. Eilenkin tein lumityöt, kotityöt, lenkitin koirat yms vaikka pitäisi levätä kun olen sairaslomalla ja nuo tein vain jotta toisella olisi kivempi tulla kotiin, en jotta saisin jonkun urhollisuusmitalin.[/QUOTE]

Siis riskeerasit lapsesi ja varastit työnantajalta? Et kyllä tainnut ihan vain ajatella miehen iloa sitten, vaikka hankitkin urhoollisuusmitalisi viedäksesi sen tarjottimella miehelle. Sinä olet tossun alla, epärehellinen motiiveistasi, välinpitämätön muista kuin varajeesuksesta jonka kanssa olet suhteessa siinä toivossa että se osoittautuu luottamuksen arvoiseksi. Kun lähtöasetelma on tuo, niin aikas varmasti saat juuri sitä mitä toivoit ettei pöytään kuitenkaan petturisoppaa tuotaisi vaikka sitä itse asiassa tilasitkin.

Et ylireagoi, en hyväksyisi tuolaisella sivulla käymistä edes muka huvin vuoksi.

Yhteistyössä