ylpeys käy lankeemuksen edellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
vai mite se oli..noh, mun serkku ja sen mies on ollut niin ylpeitä ku ne on päässy nokian renkaille töihin et huh huh ja esitelly jotain palkkanauhojansa mulle ylpeänä ja kuinka hyvin he pärjää jne. ööh, onpas mieletön palkka hehe mut ehkä joilleki niin valtavan iso saavutus elämäs ku heil ei kummallakaa ees mitää kunnon koulutusta, nyt sit molemmat irtisanottu, onneks sentää toinen on liitossa mut en tiä pitäskö itkee vai nauraa ku ne on just ottanut kauheet asuntolainat ym. ärsyttää tollanen ylpeily ku tietävät et ite oon ollu ihan perse kuralla enkä olis kaivannut mitää viisastelua ja retustelua ja nyt vasta ite päässy takas työelämään, kauheeta et mä kuulostan katkeralta, no en tosiaan ole mut mua vaan inhottaa ku lesoilee jollain palkalla köyhemmille, hah.

mä tavallani olinkin, siis on hän mun paras serkku ja hänen tytötkin on mulle tosi rakkaita mut olin ite sillo pahas jamas ku ukko lähti toisen matkaan ja jätti mut ja jäin yhksi ja olin ihan taloudellises kuses ja silloin masentunut ja kun olisin jotain tukea tarvinnut niin ne vaan kehuskeli miten hyvin heillä menee ja ku on niin hyvä tuntipalkka ja jokasen pitää ite elättää perheensä jne. ku silloin joudin mm. lainaa vanhemmiltani esim vuokratakusiin rahaa ym. mut he unohti et sillon ku he sai ekan lapsen ni molemmat oli työttömiä ja kyllä se niidenki mummu vaan kovasti osti vaunut ja kaikki,en ole katkera mut aina mietin et ei kannata ylpeillä muille ja leveillä mitä on velaks hankkinut ku joskus voi käydä näin..

mä tavallani olinkin, siis on hän mun paras serkku ja hänen tytötkin on mulle tosi rakkaita mut olin ite sillo pahas jamas ku ukko lähti toisen matkaan ja jätti mut ja jäin yhksi ja olin ihan taloudellises kuses ja silloin masentunut ja kun olisin jotain tukea tarvinnut niin ne vaan kehuskeli miten hyvin heillä menee ja ku on niin hyvä tuntipalkka ja jokasen pitää ite elättää perheensä jne. ku silloin joudin mm. lainaa vanhemmiltani esim vuokratakusiin rahaa ym. mut he unohti et sillon ku he sai ekan lapsen ni molemmat oli työttömiä ja kyllä se niidenki mummu vaan kovasti osti vaunut ja kaikki,en ole katkera mut aina mietin et ei kannata ylpeillä muille ja leveillä mitä on velaks hankkinut ku joskus voi käydä näin..

Yhteistyössä