Ymmärrätkö seuraavaa kuviota? Miehen ex ja nyx parhaita ystäviä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli siis tuttavan entinen avovaimo ja nykyinen avovaimo (+ lasten äiti ) ovat ystävystyneet.
Käyvät yhdessä teatterissa yms :o. Ymmärrätkö tuollaista? Voisitko itse toimia samoin?
TS. pystyisitkö ystävystymään miehesi entisen kanssa?

Minusta TODELLA outoa! MISTÄ ne puhuu keskenään? Miehen sänkytaidoista vai? :D On ainakin yhteinen ukko mihin verrata :D. Jos olisin tämä mies, minustakin tilanne olisi perin kiusallinen. Entinen ja nykyinen kahvittelevat keskenään!

En tarkoita, että tarvitsisi olla sotajalalla ja koko ajan haukkua toista, mutta minsuta moinen menee jo hiukan yli!

Mielestäni tuollainen asetelma vaatii aika paljon kaikilta osapuolilta, ja jos itse olisin tuo mies tai näin naisena nyxäni ja exäni ystävystyisivät, niin pitäisin tilannetta kyllä hyvin ikävänä.

No ohhoh! en todellakaan haluis kaveerata mieheni exän kanssa! ajattelisin kokoajan et se on pannu mun miestä!!!! YÖK!!!! ja sit varsinkin ois tosi kiusallista jos (ja kun) tulis puheeksi se mies! siitä en osaa sanoa et jos mun ex ja nykyinen olis kavereita..en mä siitä varmaan hirveesti tykkäis mut ei kai se niin paha ois.

Noh, ihmiset ovat erilaisia, ja joillakin tuollainenkin voi onnistua, eikä siinä ole mitään outoa. Itse en pystyisi kaveeraamaan miehen exän kanssa, en ole omien exienikään kanssa tekemisissä, kun ei kiinnosta. Tervehdin kyllä jos vastaan kävelee, mutta en muuta. Ylipäätäänkään mua ei kiinnosta tietää miehen existä mitään ylimääräistä eikä varsinkaan tutustua niihin millään tasolla, menneet on menneitä ja se siitä.

Mikäs tuossa on esteenä jos noilla naisilla keskenään riittää juteltavaa. Voihan heillä olla vaikka kuinka yhteisiä mielenkiinnonaiheita, ei siitä mitään tulis jos nykynen vaimo(ke) kuuntelis koko ajan ex-vaimokkeen kitinää exästään.

No ohhoh! en todellakaan haluis kaveerata mieheni exän kanssa! ajattelisin kokoajan et se on pannu mun miestä!!!! YÖK!!!! ja sit varsinkin ois tosi kiusallista jos (ja kun) tulis puheeksi se mies! siitä en osaa sanoa et jos mun ex ja nykyinen olis kavereita..en mä siitä varmaan hirveesti tykkäis mut ei kai se niin paha ois.

No niinniin, mä mietin ihan samaa.
Kiva lapsille selittää, että juu, tuo on siis iskän entinen tyttöystävä :D:D:D.
Juu, ei tarvitse lapsille vartavasten kertoa, mutta sana leviää ja juttu kulkee, kiva kun lapsi kuulee vaikka tarhassa, että tuo Mirkku on muuten isän entinen tyttöystävä :D

Mikäpä siinä. Miksi ei voisi olla kavereita?
Meillä se ei taitaisi onnistua kun jäi joskus niin paha maku suuhun kun miehen ex yritti aika pitkään sotkea meidän välejä. Asiat meni niin pitkälle, että ero meinasi tulla kun multa paloi päreet...

[QUOTE="vieras";22633891]Ymmärrän mutta yhtä asiaa en ymmärrä. Mitä helvettiä (tuo kursiivissa) se sinulle kuuluu?[/QUOTE]

Ei pätkääkään :D.
Naureskellaan vaan parin kaverin kanssa näille ämmille :D

[QUOTE="vieras";22633839]Eli siis tuttavan entinen avovaimo ja nykyinen avovaimo (+ lasten äiti ) ovat ystävystyneet.
Käyvät yhdessä teatterissa yms :o. Ymmärrätkö tuollaista? Voisitko itse toimia samoin?
TS. pystyisitkö ystävystymään miehesi entisen kanssa?

Minusta TODELLA outoa! MISTÄ ne puhuu keskenään? Miehen sänkytaidoista vai? :D On ainakin yhteinen ukko mihin verrata :D. Jos olisin tämä mies, minustakin tilanne olisi perin kiusallinen. Entinen ja nykyinen kahvittelevat keskenään!

En tarkoita, että tarvitsisi olla sotajalalla ja koko ajan haukkua toista, mutta minsuta moinen menee jo hiukan yli![/QUOTE]

Mun exän nykyisestä on tullut yksi mun parhaita ystäviä, ja tullaan aina olemaan ystäviä. Tutustuttiin ja huomattiin että juttu luistaa, joten mikäs siinä. Ihan mielettömän hauska ja fiksu nainen ja ennen kaikkea hyvää seuraa - exälläni on selvästi hyvä naismaku. ;) Ja ei me sen miehen sänkytaidoista puhuta, miksi ihmeessä kuvittelet että puhuttais? On kai sitä maailmassa muitakin puheenaiheita kuin yksi mies :D

Eikä se mun exää todellakaan haittaa, miksi haittaisi? Ollaan hyviä kavereita, joten hankalampaa kai se olisi, jos ei sen nykyisen kanssa tultais toimeen.

No entäs kun isosisko (9 vuotta vanhempi) kaappasi pikkusiskonsa nuoren avokin...Ja edelleen normaalisti ovat väleissä, nämä siskokset siis ja mies siinä kuviossa, nyt siis vanhemman avokkina ;)

Maailmaan mahtuu, ei ne kauniit ja rohkeet ihan tuulesta ole temmattu

Mä ymmärrän hyvin. Mä olen ystävä kaikkien mun exien kanssa. Ja tästä syystä mä olen ystävä myös mun pitkäaikaisen (12v) ex-avomiehen nykyisen avokin kanssa.

Itseasiassa hänen kanssaan mä olen paljon enemmän tekemisissä kuin tuon exäni kanssa. Eikä mulla ja exällä edes ole yhteisiä lapsia.

Ja ei, emme ole koskaan puhuneet sänkypuuhista. Toki ollaan joskus keskustelu miehestä tyyliin, tiedäthän sä. Ystävyys niin exän kuin näin uusien kumppanien kesken on joku hirveä tabu. Kaikki kauhistelee sitä ja ihmettelee. Mitä siinä on, mun exä on ihan ok tyyppi, kunhan mun ei tarvitse seurustella hänen kanssaan.

Toiset ihmiset vaan pitävät toisista riippumatta siitä kenen kanssa seurustelevat

mä olen mun miehen eksän kanssa parhaat kaverit :) tosin heidän eroamisensa tapahtui jo muutama vuosi ennen mun kuvioihin tuloa, joten meillä ei ole syytä olla katkeraa toiselle mistään. mies sitä paitsi itse toivoi että tutustutaan, koska he ite ovat hyviä ystäviä niin tottakai. huumori on samaa, ja meidän on tosi helppo ollut tulla toimeen keskenämme.
Kaveripiiri kyllä ihmetteli alkuun mutta mitä sitä muitten mielipiteistä.. ei silti olla sanallakaan puhuttu sänkyhommista, miks ihmeessä pitäis, en mä niistä kenenkään muunkaan kanssa koskaan ole puhunut koska se on mun yksityisasia eikä mikään kavereiden kesken vertailtava ja pohdittava juttu..
Ihmisiä on erilaisia, mutta esimerkiks oman eksäni nykyisen kanssa ei tekisi mieli kaveerata, syystä että en luota omaan eksääni tippaakaan enkä halua lähempää tuttavuutta naisen kanssa joka ei selkeästi tiedä millaisen ihmisen kanssa on ...

Mie oon kaveri miun ex miehen ex:n kanssa :D.. minulla on ex kanssa 1 lapsi jota hän ei tapaa ja tuolla kaverillani ei ole lapsia hänen kanssaan... ei siis kumpikaan enää olla tekemisissä tän miehen kanssa juurikaan, mut toistemme kanssa ja miehen sukulaisten kanssa kylläkin :D

Mun nyxä ja exä käy tasaisin väliajoin kaljalla, keikoilla etc. Siis ilman mua. No tietty exä on mulle edelleen tosi rakas ystävä. Joskus voi tosiaan erota ystävinä.

Minulla on tuttavapariskunta, joille pitkän liiton jälkeen tuli ero kun nainen rakastui palavasti uuteen mieheen. Aikansa sopivia kuvioita etsittyään nämä ihmiset päätyivät siihen, että mies rakensi vanhalle kotitontille eli siihen missä hänen vanhemmiltaan peritty perheen kotitalona ollut talo sijaitsi , toisen vähän pienemmän, talon johon vaimo uuden puolisonsa kanssa asettui.

Näin lapsilla (joita heillä on monta) asuvat molemmat vanhemmat yhä erosta huolimatta samalla tontilla ja arki soljuu. Miehet eivät ehkä ole mitään bestiksiä koska ovat ihmistyyppinä erilaisia, mutta touhuavat kyllä arjen töitä sulassa sovussa.

Me ollaan mieheni exän kanssa hyviä ystäviä eikä siinä minusta ole mitään ihmeellistä. Ollaan tyyliltämme hyvin samanlaisia, joten jutut sopii hyvin yksiin, ja jos mulla on jotain pientä valitettavaa miehestä niin exä ainakin ymmärtää tarkalleen mistä puhun! :D

Yhteistyössä