Ymmärtääkö miehesi tai ystäväsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajatus

Vieras
jos sulla on vaikeeta?Jos sulla on todellakin paha olla,ja et osaa eeritellä syytä?

Tulin ajatelleeksi tuota nimim. Tappais kerralla,eikä kiduttas,onko hällä ketään kelle puhua?!

Mulla on tilanne,ettei ole ketään kenelle voisin kertoa jos on vaikeeta,ahdistaa..Ystävät jäi sillon pois kun muutin toiselle puolelle suomea.

Kyllä mulla on selainen suhde mieheeni että hän ymmärtäis ja yrittäis helpotttaa.

Kavereista en tie. ei niin läheinen suhde ole heihin..ehkä pari tyyppiä olis jos heidät päästäis lähelle he olis sen arvoisia.

Ymmärtää. Äljäkkeelle voi sanoa mitä vaan, ja se tukee aina. Mulla on ajoittain paljon stressiä tiettyjen asioiden takia, ja äljäkkeelle on tullut tavaksi antaa mun purkaa mieltäni rauhassa kotona ottamalla pojan ja lähtemällä sen kanssa parin tunnin vaunurallille tms. Siinä ajassa mä saan setvittyä asiani ja joskus jopa hoidettua ne pois omilta harteiltani ja voin taas keskittyä ihan omiin asioihini.

En oikein ole varma. Ennen oli mutta asiat ovat muuttuneet. Ex-mies ei osannut tukea, hänen mielestä olen negatiivisin ihminen mitä on olemassa kun sille aikoinaan yritin kertoa ärtymykseni ja huoleni. Sen ajan mitä hänen kanssaan olin teki myös kaverit etäiseksi, että tässä nyt rakennellaan ja etsitään uusia ystäviä ja miestä.

Kyllä isäntä lohduttaa aina, vaikka ei joskus mun pahan mielen syitä ymmärtäisikään. Mä en kovin usein kyllä lohtua kaipaa, kun pahat mielet ovat yleensä ohimeneviä. Tietyn aikaa harmittaa/vituttaa tai on apea olo, mutta se menee aina ennemmin tai myöhemmin ohitse.

Myös ystävät ymmärtävät tarpeen tullen.

Yhteistyössä