Ymmärtäsitkö miestäsi suutuspäissään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskoakko vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskoakko vai ei

Vieras
Haukku mua tänään että vitun lehmä, vittu sä oot ruma ja läski. Ihmekkös mulla on vuosien aikana itsetunto 0 hänen kanssa. Noo jo olen 15 kg painoa pudottanut 6 kk aikana, 6 kg enään ylipainoa, tämä vaan naputtaa. En tosin hänen takiaa pudota. Noo sitten ku leppyy sanoo en tarkottanu vaan halus loukata mua. En mä ainakaan itseäni pidä vitun rumana, läskinä. Uskoakko vai ei että sano suutuspäissään? Ihmettelen vaan sillon ku laitan itseni, lähen baariin niin ukko tulee et sä et lähe mihkään, oot hyvännäkönen.

Onpas "kiva" mies. Mun mies ei 14 vuoden aikana ole koskaan sanonut mitään tuonnepäinkään, vaikka oltais suutuksissakin. Enkä mä sanoisi hänelle. En kuuntelisi tuollaista.

Mä en ymmärtäisi, mutta meillä ei edes vihaisena huudeta solvauksia toisillemme. Eikä varsinkaan lyödä navan alle. Minusta on tärkeä pystyä luottamaan mieheeni täysillä, eikä se onnistuisi jos hän menisi "henkilökohtaisuuksiin" riidellessä.

Uskotetteko että mies sano tosissaan tuon suutuspäissään vaikka sano että ei tarkottanu ku suuttu ni halus mua loukata kanssa? Sen se tietää että mulla on itsetunto sen kanssa 0, harmittaa mun raskaudesta jäänyt vyölaukku, selluliitit.

Yhteistyössä