ympärileikattu penis?

  • Viestiketjun aloittaja tröött
  • Ensimmäinen viesti
Miekkonen(2)
Esinahkaa ei tarvise poistaa. Liian kireä esinahan ulompi osa voidaan leikata halki pystysuunnassa jolloin se vapautuu eikä sitä tarvitse poistaa.

Jostain syystä Suomessa ei tälläistä säästävää tapaa suoriteta ollenkaan.
Ennenhän esari lähti automaattisesti jos lapsella oli toistuvia pissatulehduksia/terskantulehduksia.

Naiset tuntuvat suhtautuvat ihmeellisen ylimalkaisesti tähän, monesti niin turhaan leikkaukseen. Myös esinahattomasta kalusta haaveilu menee yli ymmärrykseni.
 
Miekkonen(2)
Hei vehnis, onko penis niin upea että kostut/kiihotut oikeasti pelkästä sen ajattelusta?
Monesti kuulee sanottavan että että penis ole ole niin eroottisen näkoinen.

Itse olen monesti kalu jäykkänä kun ajattelen naiseni pimppiä
 
Sudenmarja
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen(2):
Esinahkaa ei tarvise poistaa. Liian kireä esinahan ulompi osa voidaan leikata halki pystysuunnassa jolloin se vapautuu eikä sitä tarvitse poistaa.

Jostain syystä Suomessa ei tälläistä säästävää tapaa suoriteta ollenkaan.
Ennenhän esari lähti automaattisesti jos lapsella oli toistuvia pissatulehduksia/terskantulehduksia.

Naiset tuntuvat suhtautuvat ihmeellisen ylimalkaisesti tähän, monesti niin turhaan leikkaukseen. Myös esinahattomasta kalusta haaveilu menee yli ymmärrykseni.
Tuo esinahan säästävä tapa kuullostaa paljon järkevämmältä kuin leikata pois koko esinahka, ehkä niin jopa tehdään nykyään, en tiedä.

En suinkaan suhtaudu asiaan ylimalkaisesti, eikä ympärileikkausta mielestäni tietenkään pidä tehdä jollei siihen ole todellakin painavia lääketieteellisiä syitä. Jos minulla jonain päivänä on poikalapsi niin häntä ei todellakaan leikellä ellei siihen ole _erittäin_ hyvää syytä. Ympärileikkauksella voi olla monenlaisia vaikutuksia seksielämään ja siinä on tietenkin myös komplikaatioriski. Lisäksi mielestäni ihan periaatteesta ja eettisistä syistä mitään ruumiinosia ei pidä leikellä pois noin vain, varsinkaan lapsilta jotka eivät voi itse vaikuttaa asiaan.

Mieheni nyt sattuu olemaan ympärileikattu, eikä tämä seikka onneksi haittaa seksielämäämme eikä se haittaa minua. Hän on ihan yhtä seksikäs joka tapauksessa.
 
Miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenmarja:
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen(2):
Esinahkaa ei tarvise poistaa. Liian kireä esinahan ulompi osa voidaan leikata halki pystysuunnassa jolloin se vapautuu eikä sitä tarvitse poistaa.

Jostain syystä Suomessa ei tälläistä säästävää tapaa suoriteta ollenkaan.
Ennenhän esari lähti automaattisesti jos lapsella oli toistuvia pissatulehduksia/terskantulehduksia.

Naiset tuntuvat suhtautuvat ihmeellisen ylimalkaisesti tähän, monesti niin turhaan leikkaukseen. Myös esinahattomasta kalusta haaveilu menee yli ymmärrykseni.
Tuo esinahan säästävä tapa kuullostaa paljon järkevämmältä kuin leikata pois koko esinahka, ehkä niin jopa tehdään nykyään, en tiedä.

En suinkaan suhtaudu asiaan ylimalkaisesti, eikä ympärileikkausta mielestäni tietenkään pidä tehdä jollei siihen ole todellakin painavia lääketieteellisiä syitä. Jos minulla jonain päivänä on poikalapsi niin häntä ei todellakaan leikellä ellei siihen ole _erittäin_ hyvää syytä. Ympärileikkauksella voi olla monenlaisia vaikutuksia seksielämään ja siinä on tietenkin myös komplikaatioriski. Lisäksi mielestäni ihan periaatteesta ja eettisistä syistä mitään ruumiinosia ei pidä leikellä pois noin vain, varsinkaan lapsilta jotka eivät voi itse vaikuttaa asiaan.

Mieheni nyt sattuu olemaan ympärileikattu, eikä tämä seikka onneksi haittaa seksielämäämme eikä se haittaa minua. Hän on ihan yhtä seksikäs joka tapauksessa.
Hienoa että olette molemmat sujut asian kanssa eikä se tulee lakanoiden väliinkään.
Tunnut lisäksi omaavan terveen ajatusmaailman. Kukkia saisi miehesi ostella sinulle.:)
 
Vehnäneito
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen(2):
Hei vehnis, onko penis niin upea että kostut/kiihotut oikeasti pelkästä sen ajattelusta?
Monesti kuulee sanottavan että että penis ole ole niin eroottisen näkoinen.

Itse olen monesti kalu jäykkänä kun ajattelen naiseni pimppiä
"Vehnis" :D

Noo, en ehkä ihan hirveästi kostu ajattelemisesta, paitsi jos olen tosi kuumana. :) Mutta on se joka tapauksssa hyvin eroottinen ja kaunis vempele.
 
Sylverr
Exäni oli ympärileikattu joten siihen tottui. Sen jälkeen ylimääräinen lörpäke muilla miehillä on hieman ällö, mutta ihan ok. Samapa tuo onko nahkaa vai ei. Esteettisesti semmoinen iso lötkö esinahka on kyllä vähän haluntappaja..
 
MIekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja Sylverr:
Exäni oli ympärileikattu joten siihen tottui. Sen jälkeen ylimääräinen lörpäke muilla miehillä on hieman ällö, mutta ihan ok. Samapa tuo onko nahkaa vai ei. Esteettisesti semmoinen iso lötkö esinahka on kyllä vähän haluntappaja..
Kiitos vastauksesta.

Huomasitko mitään eroja kestossa?

Entä vaivaako sinua että osa miehen erogeeninestä alueesta on amputoitu?
 
ibanez.
Älkää nyt hyvät miehet käsittäkö väärin. En mitenkään kannata sitä, että esinahka leikattaisiin pois turhan takia. Omalta mieheltäni se leikattiin varhaisteininä siksi, että se oli niin tiukka että aiheutti kiinnikkeitä ja tulehduksia. Poikaraasu häpeili sitä niin että viivytti siitä kertomista viimeiseen asti, kärsi kivut ja tuskat ja häpeän. Leikkauksen jälkeen edessä oli lisää kipuja ja yliherkkää tuntoa ennen kuin terska tottui paljaana olemiseen. Sen jälkeen hän sai hävetä leikattua pippeliään muiden poikien keskellä, pelkäsi ettei ikinä kelpaa kenellekään naiselle arpiensa kanssa.

En toivo tuollaista kenellekään. Minusta miehen elin on kuitenkin kaunis leikattunakin. Ihailen monesti hänen kaunista kaluaan, se on maailman paras ja komein. Eli kyllä, ainakin tämä nainen kuolaa ja ihastelee penistä, se on todella kaunis elin. On ihanaa katsella sitä velttona, tuntea se velttona käsissään ja kun se pikkuhiljaa alkaa kosketuksesta kovettua. Semmoista puolikovaa on ihana pyöritellä käsissään tai maistella. Kun se kovettuu täysin, se on taas eri tavalla komea. Sitä on ihana kosketella ja katsella. Ja kun se on tuloillaan, se pullistuu vielä lisää, aivan äärimmilleen ja sitten siinä alkaa tuntua sykintää. Lopulta se sylkee ulos kauniisti siemennesteensä, sykähtää vielä muutaman kerran ja alkaa veltostua. Sitten se näyttää niin raukean ihanalle, kuin se olisi alkanut nukkumaan pallien päälle urotekonsa jälkeen tyytyväisenä. Eli todellakin ihailen penistä :)
 
Ottaa päähän
Haistakaa Suomen uusi "laki" ja Naiset pitkä paska! Sehän menee siis sillä tavalla, että te saatte puhua silvotusta miehestä mitä haluatte ja kehutte esteettisyyttä ja siinä ajattelette vain OMAA etuanne. Sehän on vain pelkkä hyvä juttu? Alan seuraavaksi kehumaan ympärileikattuja naisia, ne ovat niin ihanan esteettisiä. (Olen taiteilija).EI OLE KYSE TAITEESTA- VAAN SEKSISTÄ! Jotkut ovat jopa sanoneet, että mukava kun mies kestää sängyssä kauemmin ja "löytää henkisen yhteyden". Teistä vain tuntuu siltä, koska te saatte NAUTTIA pidempään, kun silvottu mies ei taasen nauti niin paljon, eikä löydä sitä kautta "henkistä yhteyttä", joka sekin on vain fyysistä. Minusta miehen ympärileikkaus ei eroa MITENKÄÄN naisen klitoriksen hupun leikkaamisesta, koska näin ollen klitoris vastaa terskaa ja huppu esinahkaa. Missä on tasa-arvo miehiä kohtaan?
 
miettiliäs
samanlaista ongelmaa esinahan kanssa, että kun nousee seisomaan, niin ei terska tule näkyviin ellei esinahkaa sitten voimalla sitten vedä taakse eikä se sielläkään pysy juurikaan ellei sitä vedä koko ajan sinne taaksepäin? Itse ainakin tykkäisin siitä ja se ainakin tuntuu hyvältä kun saa panna sillei että nuppi on koko ajan näkyvillä eikä esinahan alla piilossa, mutta ei sitä pantaessa koko ajan kehtaa toisella kädellä vetää taakse päin. :) Onko mitään ratkaisuja?
 
sohfvffis
Runkkaile sillointällöin.Jospa se alkas jäämään rullalle mutterin taakse suosiolla.Niin muistaakseni itselläni tapahtui.Samalla paljastui se talipesä nahan alla.Sen pesin pois ja avot,olipa raikas olo mutteri paljaana haistelemaan onko maisemissa kiimaisia naisia.Oli herkkä olo kun paljas terska hiukankin hipaisi housua,meinäs tulla heti.
 
miettiliäs
Niin, noh.. runkkailen kyllä mielestäni suhteellisen useasti. Jopa kerran päivässä..

Ja tosiaan olen koittanu sitä venyttää ja kyllä se ihan nätisti velttona tulee siitä nupin ylite, mutta sitten seisokki asennossa vaan jotenkin tuntuu pyrkivän kokoajan sen päälle. En kyllä edes tiedä onko se niin paha. Runkatessa parempi, pantaessa huonompi. Pantaessa mieluummin panisi nuppi koko ajan esillä, mutta runkkailessa on mukavempi kun saa hiulata nahkaa siitä yli. Kaikkea ei voi ilmeisestikään saada..
 
ilmari68
Ei oo koskaan ollut mitään haittaa ympärileikatusta vehkeestäni. Herkkyyttäkin on ja runkkaus onnistuu hyvin. Suihin otto mukavampaa ympärileikatulta kaverilta kun leikkaamattomalta poikakaverilta jonka kanssa seksiä harrrastettu 18v ( joten esinahkakaan ei este kun on rakkautta).
 
kokemuksia
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen(2):
Esinahkaa ei tarvise poistaa. Liian kireä esinahan ulompi osa voidaan leikata halki pystysuunnassa jolloin se vapautuu eikä sitä tarvitse poistaa.

Jostain syystä Suomessa ei tälläistä säästävää tapaa suoriteta ollenkaan.
Ennenhän esari lähti automaattisesti jos lapsella oli toistuvia pissatulehduksia/terskantulehduksia.

Naiset tuntuvat suhtautuvat ihmeellisen ylimalkaisesti tähän, monesti niin turhaan leikkaukseen. Myös esinahattomasta kalusta haaveilu menee yli ymmärrykseni.
Säästävää leikkausta tehdään Suomessa, jos sitä vain osaa kirurgilta kysellä. Kys. leikkauksesta ei vain ole kovin hyviä kokemuksia, ainakaan kirurgilla, jonka luona kävin (Helsingissä yksityisellä). Se VOI auttaa ahtauteen, mutta jos ei auta niin ei muuta kuin ympärileikkaukseen, jota nykyään Suomessa kuulemma tehdään paljon.

Esinahattomuudessa ei kyllä kuulosta hullummalta se, että seksi kestää pitempään, jolloin naisetkin nauttivat pitempään(?) (...jolloin parisuhteessakin pysytään pitempään ;D)
 
Nahallinen Miesssss
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Monesti kuulee että esinahaton penis hiertää enemmän pimppiä kun nahka ei ole rullaamassa välissä.
Oletko vehnäneito itse huomannu mitään tälläistä?

Miten niin? jos vehje seisoo, niin eihän siihen jää ns. löysää "rullaamaan" :)
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja Nahallinen Miesssss:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Monesti kuulee että esinahaton penis hiertää enemmän pimppiä kun nahka ei ole rullaamassa välissä.
Oletko vehnäneito itse huomannu mitään tälläistä?

Miten niin? jos vehje seisoo, niin eihän siihen jää ns. löysää "rullaamaan" :)
No kyllä sitä vaan jää vähän löysänä rullaamaan.
 
Tarkka kakara
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Nahallinen Miesssss:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Monesti kuulee että esinahaton penis hiertää enemmän pimppiä kun nahka ei ole rullaamassa välissä.
Oletko vehnäneito itse huomannu mitään tälläistä?

Miten niin? jos vehje seisoo, niin eihän siihen jää ns. löysää "rullaamaan" :)
No kyllä sitä vaan jää vähän löysänä rullaamaan.
Mikä on vähän,milli vai puolikas?
 
mies vailla nahkaa
minulta leikattiin esinahka terveydellisistä syistä kun olin n. 5v vanha. Melkein koko nuoruuteni asia haittasi ja olin todella epävarma, kun omistin erilaisen vehkeen kuin muilla. Mutta iän myötä olen alkanut näkemään myös hyviä puolia asiasta... Ja on tuo naisillekin näyttänyt kelpaavan.
 
panseksuaali
Omalla poikaystävälläni on ihan syntymästä asti esinahka puuttunut kokonaan. Itse en esinahan puuttumista edes huomannut ennen kuin poikaystäväni siitä minulle mainitsi. Vertailemaan en pysty kun aiempaa kokemusta miehistä ei juurikaan ole, mutta ainakin poikaystäväni tuntuu kiihottuvan suuresti mm. suihinotosta, ja kaikesta muustakin kosketuksesta. Ainoa "haitta" minkä olen huomannut on että joskus luisto ei tahdo ihan riittää tarpeeksi pitkään, mutta onneksi liukaste löytyy aina käden ulottuvilta.
 
Sivupersoona
Ihan tällaisena välijuttuna vaan. Kun on olemassa luistovoiteita, niin onko pitovoiteita myös?
Tarvetta kuitenkin olisi, kun joskus valitetaan ettei pysy sisällä vaan lipsuu ulos.
 

Yhteistyössä